Maar wat is dan 'klein met hoed'?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:32 schreef Mrsloveable het volgende:
Mario bedoelt als Gerry er nog had in gezeten, had zij Wanda wel even de mond gesnoerd
ja maar dat bedoelte ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gerry staat ver boven zulke trienen
Mssn niet bij Zoe. Er zijn wel vaker dingen bekend bij iedereen, maar niet bij degene waar het om gaat of van wie het is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:33 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe over haar bakboter,Rupie en Imi hebben dat voor het brood gebruikt.
Is al lang bekend doos.
https://www.google.com/se(...)d&q=anschiss+vertaalquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:35 schreef mario390 het volgende:
klein met hoed, dat is als jemand zo en anschiss kregt
dat deze kleiner en kleiner werd
gelukkig pakt zij niet haar quarkmaschinen uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:36 schreef FreshFruit het volgende:
Esther heeft haar bril weer.
[ afbeelding ]
Ik kan ök geen Duits, kom niet verder dan auß,bei mit,nach,seit,von,zu entgegen gegenuber en außer🤣quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mario doet zijn best om het voor ons begrijpelijk te schrijven, helaas is dat niet altijd zo.
Oh zij ook alquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:45 schreef puzziepie het volgende:
Mora en Rupie blijken verre familie of vage via via kennissen van elkaar te zijn
Haha ik ook, enerverend middagjequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:19 schreef HappyCharly het volgende:
Zo ik heb alle dirt van de fittie helemaal bijgekeken en gelezen
Slapend rijk worden, dat is wat de jeugd van tegenwoordig wil.quote:
Ik geloof haar welquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:53 schreef puzziepie het volgende:
Zoe , Jeff en KimD over de eliminatie van gister. Zoe heeft niet op Jeff gestemd![]()
Want hey zij laat zich niet meeslepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |