Maar tis wel de gezelligste kamer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Net als bij Wanda op de kamer, zitten ook altijd dezelfde roddeltantes
Zou er nog geen minuut door willen brengenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Maar tis wel de gezelligste kamer.
Zei Wanda
Wanda of kim?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:32 schreef Dotteke het volgende:
Wanda vindt het heel moeilijk om Isaac nog te vertrouwen.
Dat is een ander programmaquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanneer krijgt Mexx een keer eenvoor fluisteren?
Nooit .. de febo haat ons.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanneer krijgt Mexx een keer eenvoor fluisteren?
geen idee, daar doen ze de hand voor de mond, voor het geval mensen kunnen liplezenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:36 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, mag je bij voetbal niet fluisteren?
Nou ik kan je vertellen dat niet alle vrouwen zo zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:37 schreef spapaars het volgende:
Best wel interessant om als man te zien hoe vrouwen onder elkaar zijn, krengen dus
dat moet ik dan maar aannemen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ik kan je vertellen dat niet alle vrouwen zo zijn
Hilarischquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:36 schreef Was-beer het volgende:
KimK denkt dat er zoveel mensen fucking jaloers op hun groepje zijn
Maak van K maar Kleine hersenen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:36 schreef Was-beer het volgende:
KimK denkt dat er zoveel mensen fucking jaloers op hun groepje zijn
Nou, het schaamrood staat op mijn kaken. Noem mij maar them/they dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:37 schreef spapaars het volgende:
Best wel interessant om als man te zien hoe vrouwen onder elkaar zijn, krengen dus
En dát hebben ze wel goed door. Jeff nog nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:40 schreef puzziepie het volgende:
Isaac zit ze wel dwars
Hij is het brein
Onderschat Jeff nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:41 schreef Seattle het volgende:
[..]
En dát hebben ze wel goed door. Jeff nog niet
Nee, omdat ze WEL zo dom isquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:41 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx denkt dat Zoe weleens ver zou kunnen komen want ze is niet zo dom en mensen gaan haar straks vertrouwen
Ik denk dat als je te lang in die loods zit en al niet al te slim bent, je hersenen gaan krimpenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:43 schreef D. het volgende:
Ze denken nu dat ze gemanipuleerd zijn o op Jeff te stemmen.
Jeff wist al dat ie het ging jhalen en heeft Isaac gebruikt om iedereen op Jeff te laten stemmen
Er zal kortsluiting zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat als je te lang in die loods zit en al niet al te slim bent, je hersenen gaan krimpen
Die hoeft het nu lang niet meer aan te horenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ow Wanda houdt van klagen, dat doe ze na haar werk ook tegen haar vriendje
Zou ie thuis de sloten al hebben vervangen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ow Wanda houdt van klagen, dat doe ze na haar werk ook tegen haar vriendje
Ze krijgt de bevestiging ook nogquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:45 schreef D. het volgende:
Kim K. merkt aan haar gemoedstoestand dat ze arrogant begint te worden
Die heeft thuis niets te vertellen, Wanda slaat hem zo de tanden uit zijn bekquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:47 schreef D. het volgende:
[..]
Zou ie thuis de sloten al hebben vervangen?
Echt zo volwassen weerquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:49 schreef Kakadylo het volgende:
Over respect gesproken: KimK noemt KimD 'pukkelkop'
Zegt de blubberkontquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:49 schreef Kakadylo het volgende:
Over respect gesproken: KimK noemt KimD 'pukkelkop'
Da's van de baan, zo is ze niet zegt ze, dus wil ze ook niet meer meedoen met het bokstoernooiquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die heeft thuis niets te vertellen, Wanda slaat hem zo de tanden uit zijn bek
mssn bang dat ze het echt zou doen en zich niet kan inhoudenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:50 schreef D. het volgende:
[..]
Da's van de baan, zo is ze niet zegt ze, dus wil ze ook niet meer meedoen met het bokstoernooi
Ze denken dat ze vanzelf wel op stapt, maar ik denk dat die fase nu wel voorbij is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:43 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe blijft er alleen maar in omdat mensen het zonde vinden om op dat debiele wicht te stemmen
Mijn hond zou ze de rug toe kerenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:51 schreef Kakadylo het volgende:
Zou m'n hond, die ik niet heb, nog afschoppen van al die trienen daar
Nee, die krijg je er op ieder moment wel uit, dat heeft geen haastquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze denken dat ze vanzelf wel op stapt, maar ik denk dat die fase nu wel voorbij is.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind hem dat lange haar leuker staan
Marciaono kan zelf niet eens koken toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:58 schreef pingu66 het volgende:
Heeft iemand Marciano al eens corvee zien doen? En hij zou toch Martin leren koken?
Wat dan? Water?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:58 schreef pingu66 het volgende:
Heeft iemand Marciano al eens corvee zien doen? En hij zou toch Martin leren koken?
En dan niet het lef hebben met die grote waffel om eerlijk te zeggen waaromquote:
Wie op Jeff hebben gestemd of niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:01 schreef puzziepie het volgende:
Kim D en Wendy gaan een lijstje maken
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie op Jeff hebben gestemd of niet?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:03 schreef puzziepie het volgende:
Leila heeft ook op Jeff gestemd volgens Jappie
Gisteren zei hij nog tegen Babs ( buiten) dat als hij was genomineerd gewoon in dectank zou gaan zitten en en gewoon zou doorzetten ondanks alles en de pijn berdragen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:57 schreef D. het volgende:
Nadir houdt nog steeds vast aan zijn auwie-act
Die wieven maken altijd het warme water opquote:
Gisteren zei hij nog tegen Babs ( buiten) dat als hij was genomineerd gewoon in dectank zou gaan zitten en en gewoon zou doorzetten ondanks alles en de pijn berdragen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:57 schreef D. het volgende:
Nadir houdt nog steeds vast aan zijn auwie-act
Dat denk ik ook niet, maar hij zei het wel. In iedergeval hij doet het nooit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Marciaono kan zelf niet eens koken toch?
Hoe kan dat nuquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:06 schreef spapaars het volgende:
Nu wilde ik wel iets zeggen over wat ze bespreken, maar werd afgeleid.
[ afbeelding ]
Shit, ook dat niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu
Maaruh als het een manipulatie praatje is
Neem je het dan op ?![]()
Leila, kennelijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:09 schreef FreshFruit het volgende:
Alicia voelt een negatieve emotie bij iemand daar.
Heeft ze ook bij haar moeder.
Keek ze toevallig in een spiegelquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:09 schreef FreshFruit het volgende:
Alicia voelt een negatieve emotie bij iemand daar.
Heeft ze ook bij haar moeder.
Geen van beidequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is geen team in dezen, je moet kiezen tussen Leila en Alicia
ik onthoud me van stemmen in dezequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is geen team in dezen, je moet kiezen tussen Leila en Alicia
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:13 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Heb je D. Over het hek gegooid daar?
In een tennisbalquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:13 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Heb je D. Over het hek gegooid daar?
Ik moet helemaal niksquote:
Rupert helpt ze nu ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:15 schreef Kakadylo het volgende:
Wendy zit er ook helemaal in en dat is oprecht leuk om te zien
Nee maar ze heeft niet op Jeff gestemdquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:15 schreef Kakadylo het volgende:
Babette vertrok geen spier nadat Jeffrey won
Ik kon het niet horenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Rupert heeft op Kenzy gestemd, hoorde ik dat goed?
Klopt nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Rupert heeft op Kenzy gestemd, hoorde ik dat goed?
Ze zei op GJ als ik het goed hebquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee maar ze heeft niet op Jeff gestemd
Klopt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zei op GJ als ik het goed heb
Die zat met Ima bij de gesprekken van Kim en marciano over het op Jeff stemmenquote:
Wie hebben er op kenzy gestemd dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:17 schreef greysbones het volgende:
Zij denken dat
Maar Rupie is ook niet eerlijk
Maar Rupert heeft een scheithekel aan Kenzyquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zat met Ima bij de gesprekken van Kim en marciano over het op Jeff stemmen
Das ook een moeilijkequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie hebben er op kenzy gestemd dan?
Maar dat wil niet zeggen dat hij dan op hem heeft gestemd . Ik zeg niet dat het niet zo is, maar dat ik denk van niet .quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zat met Ima bij de gesprekken van Kim en marciano over het op Jeff stemmen
Ik denk op Jeffquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac wil niet vertellen op wie hij gestemd heeft... 'Ben je gek?'
Volgens mij moet de Cos er redelijk uit kunnen komenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Met 33 stemmen ga je er nooit helemaal uitkomen wie op wie gestemd heeft.
Nee Berend heeft op wendy gestemdquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk op JeffHij ging er van uit dat Jeff het zou halen en de juiste naar huis zou sturen, Berend heeft ook op Jeff gestemd
Nee precies.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Met 33 stemmen ga je er nooit helemaal uitkomen wie op wie gestemd heeft.
Wij zijn dan ook supergoed .. maar zij komen er niet uit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij moet de Cos er redelijk uit kunnen komen
Degene die hebben gekeken vanaf de zoemer
Daar zie je ook nietsquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mssn moeten we toch maar de uitzending kijken
Niet met Kim d en wendyquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wij zijn dus ook supergoed .. maar zij komen er niet uit.
Over een week.. is het al weer oud nieuwsquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mssn moeten we toch maar de uitzending kijken
hij en ima hebben op kenzie gestemdquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat hij dan op hem heeft gestemd . Ik zeg niet dat het niet zo is, maar dat ik denk van niet .
Het kan ook wel zo zijn
Geen idee, in het begin wel gekeken, maar mee gestopt, omdat ze veel te veel achter liepenquote:
Ik denk dat hij op Jeffrey gestemd heeft en erop gehoopt had dat Jeffrey naar huis zou moeten. ( want sterke speler)quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:14 schreef puzziepie het volgende:
Berend houdt zich ook steeds meer afzijdig , of lijkt dat nou zo?
Ik dacht Ima op Janet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:23 schreef Adat231 het volgende:
[..]
hij en ima hebben op kenzie gestemd
Hij heeft op wendy gestemdquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op Jeffrey gestemd heeft en erop gehoopt had dat Jeffrey naar huis zou moeten. ( want sterke speler)
Dat janet verhaal hangen ze op tegen kamp jeffquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht Ima op Janet?
Kijk en daar ga je al
Ik vind Berend sowieso niet echt leuk meer, misschien ook omdat hij steeds meer op afstand van iedereen is . Ik zie hem nog amper op streams. Maar misschien kijk ik verkeerdquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op Jeffrey gestemd heeft en erop gehoopt had dat Jeffrey naar huis zou moeten. ( want sterke speler)
zit janet nog in het keukenteam?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht Ima op Janet?
Kijk en daar ga je al
Dat denk ik nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:26 schreef pingu66 het volgende:
En Isaac heeft ook op Jeffrey gestemd (denk ik)
Wat zei ze dan van te voren?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:31 schreef Kakadylo het volgende:
Werkelijk alles wat Alicia van tevoren zei is trouwens niet uitgekomen maar daar hoor je haar daarna dus niet meer over
Hebben de tarotkaarten gelogen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:31 schreef Kakadylo het volgende:
Werkelijk alles wat Alicia van tevoren zei is trouwens niet uitgekomen maar daar hoor je haar daarna dus nooit meer over
Het kwam erop neer dat Jeffrey het gegarandeerd zou afleggen met bijhorende koude blikquote:
oooohh datquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het kwam er op neer dat Jeffrey het gegarandeerd zou afleggen met bijhorende koude blik
Zoiets jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
vroeg kim D nu of Wanda wat tegen haar had en ik hoor nu boze reacties van Kim K en Wanda, we hebben niets tegen jou, ze werd net nog besproken en die pukkelkop genoemd door Kim Kreun
nope IQ onder de 60 schat ik zoquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:39 schreef pingu66 het volgende:
Marciano tegen Martin: Bro,we gaan nog niet handschoenen aan.... kan die man (42!)ook normale zinnen uitkramen
Kim D is een lijstje aan het maken wie er op Jeff hebben gestemd, samen met Wendyquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:40 schreef mangalie het volgende:
[..]
Of Maddy, het ging over een lijstje.
Waar maken ze zich toch druk om 🤣quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kim D is een lijstje aan het maken wie er op Jeff hebben gestemd, samen met Wendy
Het ging over een doorgeluld lijstje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kim D is een lijstje aan het maken wie er op Jeff hebben gestemd, samen met Wendy
Denk om te kijken of Isaac te vertrouwen is, die wordt in beide kampen gewantrouwdquote:
met een grote groep strijden om een miljoen euro is natuurlijk nooit leuk en simpel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:44 schreef Kakadylo het volgende:
Zo zie je maar weer hoe paranoia mensen worden uit angst terwijl het zo simpel en leuk kan zijn
Welkom in een RLS.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:52 schreef puzziepie het volgende:
Wanda vindt het zo zo erg dat er over haar wordt gepraat
Er zijn er twee, wist je dat niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:49 schreef puzziepie het volgende:
Alicia net nog op bed in gesprek met Isaac ligt ineens buiten te zonnen
Ze is zelf ook veel te lief, zei ze daarstraksquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:53 schreef Seattle het volgende:
Wanda: ik kan er niet tegen als mensen over me praten
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:52 schreef puzziepie het volgende:
ze keek net nog in een spiegel, maar dat helpt nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:52 schreef puzziepie het volgende:
Dat zijn 'gevaarlijke' mensenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:55 schreef Seattle het volgende:
Die blonde trollen hebben echt totaaaaaaal geen zelfinzicht. Dit is gewoon eng!!!
Ze mist Joost zo, meer komt er niet uit en verder ja en amenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:58 schreef Kakadylo het volgende:
Mag zo'n Djedi eigenlijk een mening hebben?
Leugenaars zijn hetquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda zegt dat KimK niet op Jeffrey heeft gestemd? Dat is lachwekkend..
Soms vergeten ze die camera's helemaal en dat wij wel veel meer zien en filmpjes van makenquote:
Niks, maar Madeleine schaamt zich er blijkbaar voor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:03 schreef Gia het volgende:
Wat is Wanda toch geweldig! Ze heeft alles voor Maddy gedaan. En wat is er mis met een kunstgebit?
Die camera was er natuurlijk bij het eerste moment ook al bij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat Maddy in vertrouwen tegen Wanda heeft verteld, over tettert ze nu voor de camera hard door de hele kamer. Fijn, met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat Maddy in vertrouwen tegen Wanda heeft verteld, over haar kunstgebit en meer tettert ze nu voor de camera hard door de hele kamer. Fijn, met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig
Dat is de vraag en mssn hebben ze het wel liggen fluisteren, zoals zo vaakquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die camera was er natuurlijk bij het eerste moment ook al bij.
Volledige verslagen hèquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Drama incoming!! Wanda gaat praten met Madeleine!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |