Maar tis wel de gezelligste kamer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Net als bij Wanda op de kamer, zitten ook altijd dezelfde roddeltantes
Zou er nog geen minuut door willen brengenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Maar tis wel de gezelligste kamer.
Zei Wanda
Wanda of kim?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:32 schreef Dotteke het volgende:
Wanda vindt het heel moeilijk om Isaac nog te vertrouwen.
Dat is een ander programmaquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanneer krijgt Mexx een keer eenvoor fluisteren?
Nooit .. de febo haat ons.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanneer krijgt Mexx een keer eenvoor fluisteren?
geen idee, daar doen ze de hand voor de mond, voor het geval mensen kunnen liplezenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:36 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, mag je bij voetbal niet fluisteren?
Nou ik kan je vertellen dat niet alle vrouwen zo zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:37 schreef spapaars het volgende:
Best wel interessant om als man te zien hoe vrouwen onder elkaar zijn, krengen dus
dat moet ik dan maar aannemen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ik kan je vertellen dat niet alle vrouwen zo zijn
Hilarischquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:36 schreef Was-beer het volgende:
KimK denkt dat er zoveel mensen fucking jaloers op hun groepje zijn
Maak van K maar Kleine hersenen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:36 schreef Was-beer het volgende:
KimK denkt dat er zoveel mensen fucking jaloers op hun groepje zijn
Nou, het schaamrood staat op mijn kaken. Noem mij maar them/they dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:37 schreef spapaars het volgende:
Best wel interessant om als man te zien hoe vrouwen onder elkaar zijn, krengen dus
En dát hebben ze wel goed door. Jeff nog nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:40 schreef puzziepie het volgende:
Isaac zit ze wel dwars
Hij is het brein
Onderschat Jeff nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:41 schreef Seattle het volgende:
[..]
En dát hebben ze wel goed door. Jeff nog niet
Nee, omdat ze WEL zo dom isquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:41 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx denkt dat Zoe weleens ver zou kunnen komen want ze is niet zo dom en mensen gaan haar straks vertrouwen
Ik denk dat als je te lang in die loods zit en al niet al te slim bent, je hersenen gaan krimpenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:43 schreef D. het volgende:
Ze denken nu dat ze gemanipuleerd zijn o op Jeff te stemmen.
Jeff wist al dat ie het ging jhalen en heeft Isaac gebruikt om iedereen op Jeff te laten stemmen
Er zal kortsluiting zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat als je te lang in die loods zit en al niet al te slim bent, je hersenen gaan krimpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |