--------------------quote:Amber alert voor vermist meisje (10 jaar), laatst gezien omgeving Raamsdonksveer
RAAMSDONKSVEER - De politie heeft een amber alert uitgegeven voor een 10-jarig meisje, Hebe, dat wordt vermist. Via een Amber Alert doet de politie een oproep aan iedereen om uit te kijken naar een vermist kind dat in levensgevaar is.
Het meisje is gehandicapt en heeft zorg nodig, zo meldt de politie. Ze is weg met een begeleidster in een zwarte Kia Picanto PR425K en werd voor het laatst gezien in Raamsdonksveer. Ze draagt een paarse rugtas, felroze jas en zwarte rok.
Meer informatie geeft de politie op dit moment niet.
https://www.telegraaf.nl/(...)eving-raamsdonksveer
Het één sluit het andere niet uit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan neem je geen heli maar camerabeelden van het station.
quote:
quote:Over wat er mogelijk is gebeurd, tast Mark in het duister. ,,Maar ik weet één ding zeker: Sanne zou Hebe nooit wat aandoen. Er is niemand die zo veel van Hebe houdt als Sanne.
Als ze vandaag nog niet gevonden zijn ga ik ook steeds meer die kant op. Ook omdat de politie een heel groot gedeelte van de route aan het zoeken is + uitwijkmogelijkheiden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:24 schreef PS. het volgende:
Blijf het toch apart vinden dat je met een auto zo makkelijk kunt verdwijnen... Ook dat met die telefoon is raar.
Ga je toch meer denken aan een misdrijf dan van een ongeval.
Dat wel ja. Als er alleen maar vangrail is op de plek waar het signaal uitging. Te water gaan moet dan te zien zijn geweest.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:24 schreef PS. het volgende:
Blijf het toch apart vinden dat je met een auto zo makkelijk kunt verdwijnen... Ook dat met die telefoon is raar.
Ga je toch meer denken aan een misdrijf dan van een ongeval.
Nee, ik denk gewoon dat ze kijken naar haar auto; indien ze er één zien zullen ze een grondeenheid eropaf sturen om te checken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Het rondje bij het station kan wel suggereren dat ze eventueel daar gezien zijn op camerabeelden en op de trein zijn gestapt? (en die info nog niet naar buiten hebben gebracht)
Moet zonder 0 zijn:quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:06 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
50 meter....
gekke paalnummer trouwens.
Medium Tamara die op de Facebook van moeder dit soort shit aan het spammen is.quote:
Ja, technisch gezien zal het wel niet kloppen. Mensen drukken zich wel eens onzorgvuldig uit, zeker in stressvolle situaties.quote:
Ik vond wel dit? Iemand met een radio die deze frequenties wil proberen? https://deltascannerzeeland.nl/luchtvaart/luchtvaartpolitie/quote:
Dan hoor je niks, enkel de informatie voor de piloot zoals luchtverkeersleiding, en dergelijke.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik vond wel dit? Iemand met een radio die deze frequenties wil proberen? https://deltascannerzeeland.nl/luchtvaart/luchtvaartpolitie/
Dit soort situaties is toch vaker wel dan niet het gevolg van een tragisch ongeluk. Ik denk dat ze binnenkort wel uit het water gehaald zullen worden, hoe vreselijk het ook is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als ze vandaag nog niet gevonden zijn ga ik ook steeds meer die kant op. Ook omdat de politie een heel groot gedeelte van de route aan het zoeken is + uitwijkmogelijkheiden.
Het water (Zandput) is alleen aan de andere kant van de snelweg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:33 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Dit soort situaties is toch vaker wel dan niet het gevolg van een tragisch ongeluk. Ik denk dat ze binnenkort wel uit het water gehaald zullen worden, hoe vreselijk het ook is.
Ooh dat is niet zo boeiend inderdaad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:31 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan hoor je niks, enkel de informatie voor de piloot zoals luchtverkeersleiding, en dergelijke.
Ja dat kunnen ze ook wel traceren, maar er is ook mogelijkheid dat haar telefoon uit staat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:36 schreef Nia het volgende:
Begeleidster Sanne heeft toch telefoon neem ik aan? Kunnen ze die niet traceren?
Ja, die is dus uitgevallen gisteravond op de A59quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:36 schreef Nia het volgende:
Begeleidster Sanne heeft toch een telefoon neem ik aan? Kunnen ze die niet traceren?
Daarom heeft ze 24/7 een begeleider/ster.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:36 schreef Misrer1972 het volgende:
Verschrikkelijk, maar zo te zien is zij misschien wel verstandelijk beperkt... Ik denk dat ook meer mensen met een verstandelijk beperkt vaak wel doelwit van ontvoeringen of misdrijven... omdat ze vaak niet begrijpen wat misdrijf in kan houden.
Beter dan door je kantoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Nog even en ze vliegen langs mijn kantoor
T is vooral te hopen dat het geen hoofdnieuws wordt de komende dagen ......quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:46 schreef PS. het volgende:
Ook wel bijzonder dat de NOS zoiets vrij snel laat wegzakken.
[ afbeelding ]
We weten niet wat de politie weet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:45 schreef PS. het volgende:
Denk dat dit lang gaat duren. Er zijn dus ook niet echt aanwijzingen waar ze dan zullen moeten zoeken
Eens, maar een urgente vermissingszaak waar een Amber Alert voor is uitgegeven wil je toch wel even in de picture houden lijkt me.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is vooral te hopen dat het geen hoofdnieuws wordt de komende dagen ......
Tsja. Als er geen nieuws is?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:46 schreef PS. het volgende:
Ook wel bijzonder dat de NOS zoiets vrij snel laat wegzakken.
[ afbeelding ]
Zeker waar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
We weten niet wat de politie weet.
Maar er is wel een Amber Alert, dan zet je het toch even bovenaan je nieuwssite.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Tsja. Als er geen nieuws is?
Nee, dat is ook niet het doel van een Amber Alert.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Tsja. Als er geen nieuws is?
Laat hen dat lekker zelf bepalen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar er is wel een Amber Alert, dan zet je het toch even bovenaan je nieuwssite.
Of uitgezet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:37 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja, die is dus uitgevallen gisteravond op de A59
De komende dagen zal de politie wel heel veel beeldmateriaal en informatie binnen krijgen, dat moet uitgezocht en geanalyseerd worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Blijft altijd bijzonder dat mensen in deze digitale tijden en in een dichtbevolkt land als Nederland toch nog steeds zomaar een tijd lang spoorloos kunnen zijn.
Die auto is ook nog niet getraceerd?
Misschien een goed idee om standaard alle auto's met een GPS tracker uit te rusten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Blijft altijd bijzonder dat mensen in deze digitale tijden en in een dichtbevolkt land als Nederland toch nog steeds zomaar een tijd lang spoorloos kunnen zijn.
Die auto is ook nog niet getraceerd?
Laten we maar geen China worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:51 schreef Nia het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om standaard alle auto's met een GPS tracker uit te rusten?
Ja, dat is ook zo. Maar er kan meer aan hand zijn zowel die allebei twee zijn vermist. Misschien vreemde man in de auto?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daarom heeft ze 24/7 een begeleider/ster.
Ja lekker dan. En wie heeft daartoe toegang?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:51 schreef Nia het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om standaard alle auto's met een GPS tracker uit te rusten?
Ik zou een bannertje oid bovenin zetten als ik meneer nieuwssite was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar er is wel een Amber Alert, dan zet je het toch even bovenaan je nieuwssite.
Jammer dat dat zo lang moet duren allemaalquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De komende dagen zal de politie wel heel veel beeldmateriaal en informatie binnen krijgen, dat moet uitgezocht en geanalyseerd worden.
Het is wrs zo veel info, dat er nog dingen uitgeplozen moeten worden.
Duurde bij Gino ook een paar dagen.
Liever te laat zijn en de vermiste personen nooit vinden of een GPS tracker als hulpmiddel in uiterste noodzaak inzetten?quote:
FOK! heeft dit welquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik zou een bannertje oid bovenin zetten als ik meneer nieuwssite was.
Je moet ook nogal een route afgaan van 50+ kilometer, waarvan niet eens zeker is dat ze precies daar reden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jammer dat dat zo lang moet duren allemaal
Het jammere is alleen dat wat je nu zegt niet zo gaat werken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:54 schreef Nia het volgende:
[..]
Liever te laat zijn en de vermiste personen nooit vinden of een GPS tracker als hulpmiddel in uiterste noodzaak inzetten?
Volgens mij hebben moderne wagens een systeem dat ze automatisch de hulpdiensten bellen wanneer er een ongeluk is gedetecteerd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:51 schreef Nia het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:55 schreef Starhopper het volgende:
Ze vliegen nu weer rondjes boven Raamsdonksveer.
Zo'n GPS tracker zou dan ook alleen toegankelijk moeten zijn voor justitie in een geval als deze.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het jammere is alleen dat wat je nu zegt niet zo gaat werken.
Als het eenmaal kan zal je zien dat heel langzaam die gps ook aan moet voor andere dingen die toevallig goed uitkomen.
Ja. Alleen zie je dat dat dus op de duur gaat verschuiven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:58 schreef Nia het volgende:
[..]
Zo'n GPS tracker zou dan ook alleen toegankelijk moeten zijn voor justitie in een geval als deze.
Mjah justitie heeft wel vaker workaround gevonden om dit soort dingen te omzeilen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:58 schreef Nia het volgende:
[..]
Zo'n GPS tracker zou dan ook alleen toegankelijk moeten zijn voor justitie in een geval als deze.
Nu krijgen we toch ook boetes omdat ons kenteken zichtbaar is?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja. Alleen zie je dat dat dus op de duur gaat verschuiven.
Je verzekeraar vind het ook wel interessant. En he, justitie kan er best snelheidsbekeuringen op uitdelen. etcetc
Dat is wat anders als ten alle tijden gevolgd kunnen worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:59 schreef Nia het volgende:
[..]
Nu krijgen we toch ook boetes omdat ons kenteken zichtbaar is?
Ja stond nog in het reactieveld van eerder vandaag. Foutjequote:
Voor de wat oudere auto's bestaat dit ook. Bij een ongeluk wordt belt de wegenwacht je en kunnen de hulpdiensten worden ingeschakeld.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij hebben moderne wagens een systeem dat ze automatisch de hulpdiensten bellen wanneer er een ongeluk is gedetecteerd.
https://www.nu.nl/binnenl(...)rking-uit-vught.htmlquote:Vrijwilligersorganisatie Search and Rescue Nederland (SAR) zoekt ook naar het meisje.
Heel vreemd allemaal. Zoektocht naar 'meisje'.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, de search en rescue is ook in actie.
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)rking-uit-vught.html
Wat dan? Het is toch ook een meisje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:08 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Heel vreemd allemaal. Zoektocht naar 'meisje'.
Wattan? Zoektocht naar 'het'?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:08 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er 2 vermist.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat dan? Het is toch ook een meisje.
Het Amber alert is in eerste instantie voor het meisje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:11 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er 2 vermist.
Met een gehandicapt meisje? Really?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:12 schreef RamboDirk het volgende:
In Raamsdonkveer zit een Bushcraft winkel, zou daar ook eens langsgaan.
Sterker nog nooit voor volwassenenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het Amber alert is in eerste instantie voor het meisje.
Nee oke, maar als de begeleidster gevonden wordt in het ergste geval alleen, negeren ze dat? Komt wel zo over, zeer vreemd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het Amber alert is in eerste instantie voor het meisje.
Waarbij ze veel eerder gaan zoeken naar een kind, een volwassene 'mag' vaak langer vermist zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:11 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er 2 vermist.
quote:De politie vraagt mensen die tips hebben niet te bellen op 0800-6070, omdat dit nummer onbereikbaar is
Hoe gek het ook klinkt het is niet illegaal om niet gevonden te willen worden. Je mag gewoon weggaan als volwassenen zonder iemand op de hoogte te stellen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:14 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Nee oke, maar als de begeleidster gevonden wordt in het ergste geval alleen, negeren ze dat? Komt wel zo over, zeer vreemd.
Zoektocht naar vermist meisje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:08 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Vught ligt ook gewoon naast Den Bosch, dus het zou met die route sowieso vreemd zijn als ze niet boven Den Bosch zouden komen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Lees op RTL Nieuws dat Sanne uit Den Bosch komt in ieder geval. Vandaar wellicht het cirkelen over de stad (rondom haar woonhuis)?
De route ligt helemaal niet grotendeels langs het water.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:23 schreef Elan het volgende:
Denk dat ze samen ergens in het water terecht zijn gekomen. Het was zeker lokaal behoorlijk glad gisteren. En de route lag grotendeels langs het water.
Ontvoering lijkt me heel stug.
Dan waren er inmiddels wel sporen gevonden lijkt me.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:23 schreef Elan het volgende:
Denk dat ze samen ergens in het water terecht zijn gekomen. Het was zeker lokaal behoorlijk glad gisteren. En de route lag grotendeels langs het water.
huh glad? Waar?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:23 schreef Elan het volgende:
Het gebeurt .quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:23 schreef Elan het volgende:
Behoorlijk wat water de politie spreekt niet voor niks over meerdere waterwegen die onderzocht worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De route ligt helemaal niet grotendeels langs het water.
Ook dat slaat nergens op inderdaad, er was hooguit sprake van nat wegdek.quote:
Volgens mij landweggetjes.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Behoorlijk wat water de politie spreekt niet voor niks over meerdere waterwegen die onderzocht worden.
Volgens mij weten ze niet precies welke route ze hebben gereden, alleen wel waar het signaal van haar telefoon wegviel en daar is niks gevonden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Behoorlijk wat water de politie spreekt niet voor niks over meerdere waterwegen die onderzocht worden.
Dat was wel opvallend vanmorgen idd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ook dat slaat nergens op inderdaad, er was hooguit sprake van nat wegdek.
Geen ijs maar een hoge luchtvochtigheid 80% kan ook voor gladde wegen zorgen.quote:
Ze zijn sinds gisterenmiddag vermist.quote:
2017.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:28 schreef xzaz het volgende:
Welk jaar komt haar auto? Of is het een leasebak?
Avond toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ze zijn sinds gisterenmiddag vermist.
Gisteren is Hebe eind van de middag opgehaald en sindsdien spoorloos.quote:
https://www.kentekencheck.nl/kia/PR-425-Kquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:28 schreef xzaz het volgende:
Welk jaar komt haar auto? Of is het een leasebak?
Gisteren regende het ook. Maar als jij zegt dat telefoon is uitgeschakeld of uitgevallen en daar niks gevonden is is dat wel verdacht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ze zijn sinds gisterenmiddag vermist.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:30 schreef NoXia het volgende:
[..]
https://www.kentekencheck.nl/kia/PR-425-K
15u is toch niet het einde van de middag?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gisteren is Hebe eind van de middag opgehaald en sindsdien spoorloos.
Dat heb ik helemaal niet gezegdquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren regende het ook. Maar als jij zegt dat telefoon is uitgeschakeld of uitgevallen en daar niks gevonden is is dat wel verdacht.
Voor werkende mensen wel. Niet als je pas om 12 uur uit je bent komt vallen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:32 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
15u is toch niet het einde van de middag?
Weet niet of het 15u of 17u was? In ieder geval nog opgehaald toen het daglicht was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:32 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
15u is toch niet het einde van de middag?
Niet veel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:31 schreef PS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom vraag ik me dan af, wat heb je aan die info als burger verder?
quote:APK goedgekeurd op: 24-08-2021 om 12:57
Geen aandachtspunten
Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
Of je houdt je minachtende toontje voor je.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:33 schreef PS. het volgende:
[..]
Voor werkende mensen wel. Niet als je pas om 12 uur uit je bent komt vallen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:34 schreef hollandia02 het volgende:
Ff die lui van Hunted op de zaak zetten.
quote:Sanne haalde maandagmiddag om drie uur met haar zwarte Kia Picanto met kenteken PR-425-K Hebe op bij orthopedagogisch dagcentrum ’t Opstapje aan de Theresiastraat in Raamsdonksveer om haar naar huis te brengen in Vught.
15u staat niet vast toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:34 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Of je houdt je minachtende toontje voor je.
15u is GEEN einde van de middag.
Sanne haalde Hebe maandagmiddag om drie uur met haar zwarte Kia Picanto op bij orthopedagogisch dagcentrum ‘t Opstapje in Raamsdonksveer, om haar naar huis te brengen in Vught. “Dat is normaal gesproken een half uur tot veertig minuten rijden”,quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Weet niet of het 15u of 17u was? In ieder geval nog opgehaald toen het daglicht was.
Boeiendquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:34 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Of je houdt je minachtende toontje voor je.
15u is GEEN einde van de middag.
Welkom in Nederlandquote:
In 1 van de berichten stond wel dat iemand haar gezien had, maar volgens mij stond daar geen tijdstip bij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
15u staat niet vast toch?
Edit: televaag zegt van wel dus.
Gewoon waar ze opgehaald is dus, lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
In 1 van de berichten stond wel dat iemand haar gezien had, maar volgens mij stond daar geen tijdstip bij.
Edit: " Zij waren maandagavond voor het laatst gezien in de Sint Theresiastraat in Raamsdonksveer, waar haar dagbesteding is"
Nee dat was een bericht van een medium die dat ''zag''quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
In 1 van de berichten stond wel dat iemand haar gezien had, maar volgens mij stond daar geen tijdstip bij.
Edit: " Zij waren maandagavond voor het laatst gezien in de Sint Theresiastraat in Raamsdonksveer, waar haar dagbesteding is"
Een mediumquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:37 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee dat was een bericht van een medium die dat ''zag''
Ja die stond hier ook in het topic maar is verwijderd. Maar jij bedoelde iets anders dus.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee: https://www.ed.nl/brabant(...)r-en-vught~a0ebe2e0/
Sander V was ook zo'n aardige buurman. Niet dat ik iets wil insinueren want dat zou bespottelijk zijn op dit moment, maar zeker weten doe je zoiets gewoon nooit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:37 schreef Elan het volgende:
Die Sanne lijkt me totaal niet iemand die haar zou ontvoeren, mensen die haar kennen beamen dat ook.
Botsquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:31 schreef PS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom vraag ik me dan af, wat heb je aan die info als burger verder?
Het moet toch inmiddels op te maken zijn uit camerabeelden of kentekenherkenning welke richting ze opgereden is?quote:Hebe en haar begeleidster zijn maandagavond voor het laatst gezien in de Sint Theresiastraat in Raamsdonksveer in een zwarte Kia Picanto PR425K. Deze auto is van de begeleidster. Ze zijn daarna in onbekende richting vertrokken.
rond 15uquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:39 schreef raptorix het volgende:
Weet iemand hoe laat ze nou weggegaan is?
Dat jij het niet weet, betekent niet dat de politie het niet weet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het moet toch inmiddels op te maken zijn uit camerabeelden of kentekenherkenning welke richting ze opgereden is?
Perverse buurman is toch meer voor de hand liggend, Sanne is haar fucking begeleidster. Wat moet zij met haar doen ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Sander V was ook zo'n aardige buurman. Niet dat ik iets wil insinueren want dat zou bespottelijk zijn op dit moment, maar zeker weten doe je zoiets gewoon nooit.
Besef ik me, maar uit de heli zoektocht van vanochtend gaan ze toch uit van het scenario dat ze de 'normale' route heeft gevolgd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat jij het niet weet, betekent niet dat de politie het niet weet.
Neequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:43 schreef roos94 het volgende:
Dus sinds 15u gisteren zijn ze niet meer gezien en pas vanochtend is alarm geslagen?
Dat kan van alles zijn; misschien heeft ze het kind wel ontvoerd omdat ze zelf schulden had bij dubieuze figuren bijvoorbeeld. Weten wij veel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Perverse buurman is toch meer voor de hand liggend, Sanne is haar fucking begeleidster. Wat moet zij met haar doen ?
Nee gisteravond al.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:43 schreef roos94 het volgende:
Dus sinds 15u gisteren zijn ze niet meer gezien en pas vanochtend is alarm geslagen?
Je hebt natuurlijk ook nog mensen die psychotisch oid wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Perverse buurman is toch meer voor de hand liggend, Sanne is haar fucking begeleidster. Wat moet zij met haar doen ?
Dit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Sander V was ook zo'n aardige buurman. Niet dat ik iets wil insinueren want dat zou bespottelijk zijn op dit moment, maar zeker weten doe je zoiets gewoon nooit.
Volgens mij heb je teveel Hollywood films gekekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat kan van alles zijn; misschien heeft ze het kind wel ontvoerd omdat ze zelf schulden had bij dubieuze figuren bijvoorbeeld. Weten wij veel.
De moeder heeft gisteravond laat een oproep van vermissing gedaan. Amber alert vanmorgen vroeg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:43 schreef roos94 het volgende:
Dat hoop ik dan ergens maar, hoe cru het ook klinkt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:33 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Dit soort situaties is toch vaker wel dan niet het gevolg van een tragisch ongeluk. Ik denk dat ze binnenkort wel uit het water gehaald zullen worden, hoe vreselijk het ook is.
Ik gaf een absurd voorbeeld, dat begrijp je hopelijk?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Volgens mij heb je teveel Hollywood films gekeken
Hopelijk helemaal niets dus. Ik geef alleen maar aan dat je iemand nooit echt kan kennen, kan ook andere oorzaken hebben, psychose bijvoorbeeld maar laten we positief blijven en hopen dat Hebe en Sanne veilig thuis komen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat wanneer iemand vertrekt niet het punt is dat ze gemist wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:47 schreef raptorix het volgende:
Ik snap ook niet waarom men dit soort dingen niet duidelijk communiceert, het lijkt me voor getuigen nogal van belang of ze om 15:00 vertrokken is of om 19:00
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Op die pagina van Eindhovens Dagblad.
Lijkt me wat vreemdquote:De politie zocht dinsdagochtend rond 10.45 uur in een sloot langs de snelweg bij Raamsdonksveer. De ouders van de begeleidster stonden op een viaduct toe te kijken. Toen de politiewagen doorreed, was er veel opluchting.
Hebe en haar begeleidster zijn maandagavond voor het laatst gezien in de Sint Theresiastraat in Raamsdonksveer in een zwarte Kia Picanto PR425K. Deze auto is van de begeleidster. Ze zijn daarna in onbekende richting vertrokken....Maandagavond werd via Burgernet rond 21.30 uur al gevraagd uit te kijken naar de vrouw en het meisje.
Nee, maar wel kan het handig zijn zodat mensen hun eigen beelden kunnen nagaan (dashcam, beveiligingscamera) waar ze nog gezien zien en hoe laat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:48 schreef xzaz het volgende:
[..]
Omdat wanneer iemand vertrekt niet het punt is dat ze gemist worden
Maar wel belangrijk om eventueel te weten of ze nog gezien zijn, bijvoorbeeld op dashcams, overigens heeft de telegraaf het over: Eind van de middag, tjah wat is dat? 3 uur? 5 uur?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:48 schreef xzaz het volgende:
[..]
Omdat wanneer iemand vertrekt niet het punt is dat ze gemist worden
Telegraaf zegt 15u opgehaald.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar wel belangrijk om eventueel te weten of ze nog gezien zijn, bijvoorbeeld op dashcams, overigens heeft de telegraaf het over: Eind van de middag, tjah wat is dat? 3 uur? 5 uur?
Over de begeleidster mag wel gespeculeerd worden maar over moeder niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat kan van alles zijn; misschien heeft ze het kind wel ontvoerd omdat ze zelf schulden had bij dubieuze figuren bijvoorbeeld. Weten wij veel.
Excuus, RTL: https://www.rtlnieuws.nl/(...)-alert-zoekactie-sarquote:
Gooi er dan gelijk een linkje bijquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:51 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Over de begeleidster mag wel gespeculeerd worden maar over moeder niet?
De moeder wel helemaal overspannen, met ptst vanwege haar kind en het kind zit alleen maar in de weg om een normaal leven te kunnen leiden met haar man en twee andere kinderen Dat sijpelt er in ieder geval wel uit door alle berichten die ze over die haar kind schrijft in haar blogs.
'Sanne houdt meer van het kind dan wie dan ook´
Bijzondere opmerking, nogmaals.
Doe ff normaal mafkees. De moeder heeft zelfs een speciaal huis voor haar opgericht, het Hebehuis. En natuurlijk is een het zorgen voor een zo zwaar gehandicapt kind zwaar, heel zwaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:51 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Over de begeleidster mag wel gespeculeerd worden maar over moeder niet?
De moeder wel helemaal overspannen, met ptst vanwege haar kind en het kind zit alleen maar in de weg om een normaal leven te kunnen leiden met haar man en twee andere kinderen Dat sijpelt er in ieder geval wel uit door alle berichten die ze over die haar kind schrijft in haar blogs.
'Sanne houdt meer van het kind dan wie dan ook´
Bijzondere opmerking, nogmaals.
Klagen over de media die door onderzoeksgebied heenrijden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:54 schreef Jor_Dii het volgende:
https://www.facebook.com/100007001194980/videos/1162574834671738/
Een video van de organisator van de zoektocht. Kan iemand aangeven wat ze zegt (heb hier geen geluid)?
Oproep aan de media om niet in het zoekgebied te komen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Een video van de organisator van de zoektocht. Kan iemand aangeven wat ze zegt (heb hier geen geluid)?
Ze is boos op de media.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Die 2de inderdaad geeft een mooi inkijkje in de psyche van de moeder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:52 schreef NoXia het volgende:
[..]
Gooi er dan gelijk een linkje bij![]()
http://www.willemijnsmeets.nl/
https://www.hetbestekindje.nl/
FOK!-sporing verzocht gaat haar vast wel vinden. Even wachten op de usual suspects in dit soort topics.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Het niveau in dit topic is af en toe echt..![]()
Al is het geen ongeluk, dan zijn er nog zat andere opties dan dat de begeleidster of moeder er wat mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:56 schreef roos94 het volgende:
De moeder wordt beschuldigd de begeleidster wordt beschuldigd.. kom op. Waarschijnlijk een ongeluk laten we realistisch blijven
Nee dat is niet de moederquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat is de moeder! Wel een beetje een raar mens.
Als de media er echt niet mag komen zou het toch worden afgezet, als ze er niet doorheen mogen lopen?
Nee, dat is Fieke > https://www.facebook.com/Fieke.opdamquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Als de media er echt niet mag komen zou het toch worden afgezet, als ze er niet doorheen mogen lopen?
Nee dat is een kennis van de moeder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Lees je eens in voordat je loopt te roeptoeteren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wie is dat dan? Ze lijkt er wel heel veel op.
Geloof me, er zitten een hoop rotte journalisten tussen.. "VRIJE NIEUWSGARING!!!!!!'. En daarmee denken ze dus toegang tot alles en nog wat te hebben..quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Er bestaat nog zoiets als fatsoen, al is dat veel hijgende journalisten vreemd. Blijkbaar infiltreren ze ook in appgroepen die opgezet zijn voor de zoektocht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:57 schreef MissButterflyy het volgende:
De Telegraaf was toen echt smerig met Ruben in Libie met het vliegtuigongeval.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:00 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Geloof me, er zitten een hoop rotte journalisten tussen.. "VRIJE NIEUWSGARING!!!!!!'. En daarmee denken ze dus toegang tot alles en nog wat te hebben..
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:00 schreef raptorix het volgende:
Had er iemand nog een linkje naar waar het GPS singaal voor laatst was aangestraalt?
https://www.telegraaf.nl/(...)r-nooit-iets-aandoenquote:Sinds maandagavond is Mark samen met andere vrienden op zoek naar het tweetal. Ze zijn onder meer gaan zoeken op de snelweg A59 tussen Raamsdonksveer en Vught. „Het signaal van Sannes telefoon is uitgevallen tussen hectometerpaal 106,01 en 106,06. Wij hebben maandagavond stapvoets over de vluchtstrook langs de snelweg gereden. Een persoon heeft de hele berm uitgekamd, een ander de sloten. Maar we hebben niets gevonden. Ook hebben we gezocht op allerlei alternatieve routes”, zegt Mark.
?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:00 schreef raptorix het volgende:
Had er iemand nog een linkje naar waar het GPS singaal voor laatst was aangestraalt?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:55 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Die 2de inderdaad geeft een mooi inkijkje in de psyche van de moeder.
Het zoekgebied is half brabant.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:57 schreef MissButterflyy het volgende:
Ohhh ja, dat kan ik me nog herinneren. Schandalig was dat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
De Telegraaf was toen echt smerig met Ruben in Libie met het vliegtuigongeval.
Je had het nog niet door, maar er zitten er hier ern paar met korte lontjes.quote:
Infiltreren? Het zijn publieke groepen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Er bestaat nog zoiets als fatsoen, al is dat veel hijgende journalisten vreemd. Blijkbaar infiltreren ze ook in appgroepen die opgezet zijn voor de zoektocht.
Als ze langs die hele route op de snelweg geen sporen hebben gevonden van een auto die van de weg geraakt is, dan wordt het toch wel een lastig iets. Want hoe groot is de kans dat ze ineens via allerlei alternatieve routes is gereden, zo slecht was het weer gisteren niet dat je de snelweg niet op moet. (Tenzij ze dat regelmatig deed, maar dan zou het wel handig zijn om dat er bij te vermelden).quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:01 schreef NoXia het volgende:
[..]
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)r-nooit-iets-aandoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |