--------------------quote:Amber alert voor vermist meisje (10 jaar), laatst gezien omgeving Raamsdonksveer
RAAMSDONKSVEER - De politie heeft een amber alert uitgegeven voor een 10-jarig meisje, Hebe, dat wordt vermist. Via een Amber Alert doet de politie een oproep aan iedereen om uit te kijken naar een vermist kind dat in levensgevaar is.
Het meisje is gehandicapt en heeft zorg nodig, zo meldt de politie. Ze is weg met een begeleidster in een zwarte Kia Picanto PR425K en werd voor het laatst gezien in Raamsdonksveer. Ze draagt een paarse rugtas, felroze jas en zwarte rok.
Meer informatie geeft de politie op dit moment niet.
https://www.telegraaf.nl/(...)eving-raamsdonksveer
Het één sluit het andere niet uit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan neem je geen heli maar camerabeelden van het station.
quote:
quote:Over wat er mogelijk is gebeurd, tast Mark in het duister. ,,Maar ik weet één ding zeker: Sanne zou Hebe nooit wat aandoen. Er is niemand die zo veel van Hebe houdt als Sanne.
Als ze vandaag nog niet gevonden zijn ga ik ook steeds meer die kant op. Ook omdat de politie een heel groot gedeelte van de route aan het zoeken is + uitwijkmogelijkheiden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:24 schreef PS. het volgende:
Blijf het toch apart vinden dat je met een auto zo makkelijk kunt verdwijnen... Ook dat met die telefoon is raar.
Ga je toch meer denken aan een misdrijf dan van een ongeval.
Dat wel ja. Als er alleen maar vangrail is op de plek waar het signaal uitging. Te water gaan moet dan te zien zijn geweest.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:24 schreef PS. het volgende:
Blijf het toch apart vinden dat je met een auto zo makkelijk kunt verdwijnen... Ook dat met die telefoon is raar.
Ga je toch meer denken aan een misdrijf dan van een ongeval.
Nee, ik denk gewoon dat ze kijken naar haar auto; indien ze er één zien zullen ze een grondeenheid eropaf sturen om te checken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Het rondje bij het station kan wel suggereren dat ze eventueel daar gezien zijn op camerabeelden en op de trein zijn gestapt? (en die info nog niet naar buiten hebben gebracht)
Moet zonder 0 zijn:quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:06 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
50 meter....
gekke paalnummer trouwens.
Medium Tamara die op de Facebook van moeder dit soort shit aan het spammen is.quote:
Ja, technisch gezien zal het wel niet kloppen. Mensen drukken zich wel eens onzorgvuldig uit, zeker in stressvolle situaties.quote:
Ik vond wel dit? Iemand met een radio die deze frequenties wil proberen? https://deltascannerzeeland.nl/luchtvaart/luchtvaartpolitie/quote:
Dan hoor je niks, enkel de informatie voor de piloot zoals luchtverkeersleiding, en dergelijke.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik vond wel dit? Iemand met een radio die deze frequenties wil proberen? https://deltascannerzeeland.nl/luchtvaart/luchtvaartpolitie/
Dit soort situaties is toch vaker wel dan niet het gevolg van een tragisch ongeluk. Ik denk dat ze binnenkort wel uit het water gehaald zullen worden, hoe vreselijk het ook is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Als ze vandaag nog niet gevonden zijn ga ik ook steeds meer die kant op. Ook omdat de politie een heel groot gedeelte van de route aan het zoeken is + uitwijkmogelijkheiden.
Het water (Zandput) is alleen aan de andere kant van de snelweg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:33 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Dit soort situaties is toch vaker wel dan niet het gevolg van een tragisch ongeluk. Ik denk dat ze binnenkort wel uit het water gehaald zullen worden, hoe vreselijk het ook is.
Ooh dat is niet zo boeiend inderdaad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:31 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan hoor je niks, enkel de informatie voor de piloot zoals luchtverkeersleiding, en dergelijke.
Ja dat kunnen ze ook wel traceren, maar er is ook mogelijkheid dat haar telefoon uit staat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:36 schreef Nia het volgende:
Begeleidster Sanne heeft toch telefoon neem ik aan? Kunnen ze die niet traceren?
Ja, die is dus uitgevallen gisteravond op de A59quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:36 schreef Nia het volgende:
Begeleidster Sanne heeft toch een telefoon neem ik aan? Kunnen ze die niet traceren?
Daarom heeft ze 24/7 een begeleider/ster.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:36 schreef Misrer1972 het volgende:
Verschrikkelijk, maar zo te zien is zij misschien wel verstandelijk beperkt... Ik denk dat ook meer mensen met een verstandelijk beperkt vaak wel doelwit van ontvoeringen of misdrijven... omdat ze vaak niet begrijpen wat misdrijf in kan houden.
Beter dan door je kantoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Nog even en ze vliegen langs mijn kantoor
T is vooral te hopen dat het geen hoofdnieuws wordt de komende dagen ......quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:46 schreef PS. het volgende:
Ook wel bijzonder dat de NOS zoiets vrij snel laat wegzakken.
[ afbeelding ]
We weten niet wat de politie weet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:45 schreef PS. het volgende:
Denk dat dit lang gaat duren. Er zijn dus ook niet echt aanwijzingen waar ze dan zullen moeten zoeken
Eens, maar een urgente vermissingszaak waar een Amber Alert voor is uitgegeven wil je toch wel even in de picture houden lijkt me.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is vooral te hopen dat het geen hoofdnieuws wordt de komende dagen ......
Tsja. Als er geen nieuws is?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:46 schreef PS. het volgende:
Ook wel bijzonder dat de NOS zoiets vrij snel laat wegzakken.
[ afbeelding ]
Zeker waar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
We weten niet wat de politie weet.
Maar er is wel een Amber Alert, dan zet je het toch even bovenaan je nieuwssite.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Tsja. Als er geen nieuws is?
Nee, dat is ook niet het doel van een Amber Alert.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Tsja. Als er geen nieuws is?
Laat hen dat lekker zelf bepalen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar er is wel een Amber Alert, dan zet je het toch even bovenaan je nieuwssite.
Of uitgezet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:37 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja, die is dus uitgevallen gisteravond op de A59
De komende dagen zal de politie wel heel veel beeldmateriaal en informatie binnen krijgen, dat moet uitgezocht en geanalyseerd worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Blijft altijd bijzonder dat mensen in deze digitale tijden en in een dichtbevolkt land als Nederland toch nog steeds zomaar een tijd lang spoorloos kunnen zijn.
Die auto is ook nog niet getraceerd?
Misschien een goed idee om standaard alle auto's met een GPS tracker uit te rusten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Blijft altijd bijzonder dat mensen in deze digitale tijden en in een dichtbevolkt land als Nederland toch nog steeds zomaar een tijd lang spoorloos kunnen zijn.
Die auto is ook nog niet getraceerd?
Laten we maar geen China worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:51 schreef Nia het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om standaard alle auto's met een GPS tracker uit te rusten?
Ja, dat is ook zo. Maar er kan meer aan hand zijn zowel die allebei twee zijn vermist. Misschien vreemde man in de auto?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daarom heeft ze 24/7 een begeleider/ster.
Ja lekker dan. En wie heeft daartoe toegang?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:51 schreef Nia het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om standaard alle auto's met een GPS tracker uit te rusten?
Ik zou een bannertje oid bovenin zetten als ik meneer nieuwssite was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar er is wel een Amber Alert, dan zet je het toch even bovenaan je nieuwssite.
Jammer dat dat zo lang moet duren allemaalquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De komende dagen zal de politie wel heel veel beeldmateriaal en informatie binnen krijgen, dat moet uitgezocht en geanalyseerd worden.
Het is wrs zo veel info, dat er nog dingen uitgeplozen moeten worden.
Duurde bij Gino ook een paar dagen.
Liever te laat zijn en de vermiste personen nooit vinden of een GPS tracker als hulpmiddel in uiterste noodzaak inzetten?quote:
FOK! heeft dit welquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik zou een bannertje oid bovenin zetten als ik meneer nieuwssite was.
Je moet ook nogal een route afgaan van 50+ kilometer, waarvan niet eens zeker is dat ze precies daar reden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jammer dat dat zo lang moet duren allemaal
Het jammere is alleen dat wat je nu zegt niet zo gaat werken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:54 schreef Nia het volgende:
[..]
Liever te laat zijn en de vermiste personen nooit vinden of een GPS tracker als hulpmiddel in uiterste noodzaak inzetten?
Volgens mij hebben moderne wagens een systeem dat ze automatisch de hulpdiensten bellen wanneer er een ongeluk is gedetecteerd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:51 schreef Nia het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:55 schreef Starhopper het volgende:
Ze vliegen nu weer rondjes boven Raamsdonksveer.
Zo'n GPS tracker zou dan ook alleen toegankelijk moeten zijn voor justitie in een geval als deze.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het jammere is alleen dat wat je nu zegt niet zo gaat werken.
Als het eenmaal kan zal je zien dat heel langzaam die gps ook aan moet voor andere dingen die toevallig goed uitkomen.
Ja. Alleen zie je dat dat dus op de duur gaat verschuiven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:58 schreef Nia het volgende:
[..]
Zo'n GPS tracker zou dan ook alleen toegankelijk moeten zijn voor justitie in een geval als deze.
Mjah justitie heeft wel vaker workaround gevonden om dit soort dingen te omzeilen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:58 schreef Nia het volgende:
[..]
Zo'n GPS tracker zou dan ook alleen toegankelijk moeten zijn voor justitie in een geval als deze.
Nu krijgen we toch ook boetes omdat ons kenteken zichtbaar is?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja. Alleen zie je dat dat dus op de duur gaat verschuiven.
Je verzekeraar vind het ook wel interessant. En he, justitie kan er best snelheidsbekeuringen op uitdelen. etcetc
Dat is wat anders als ten alle tijden gevolgd kunnen worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:59 schreef Nia het volgende:
[..]
Nu krijgen we toch ook boetes omdat ons kenteken zichtbaar is?
Ja stond nog in het reactieveld van eerder vandaag. Foutjequote:
Voor de wat oudere auto's bestaat dit ook. Bij een ongeluk wordt belt de wegenwacht je en kunnen de hulpdiensten worden ingeschakeld.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij hebben moderne wagens een systeem dat ze automatisch de hulpdiensten bellen wanneer er een ongeluk is gedetecteerd.
https://www.nu.nl/binnenl(...)rking-uit-vught.htmlquote:Vrijwilligersorganisatie Search and Rescue Nederland (SAR) zoekt ook naar het meisje.
Heel vreemd allemaal. Zoektocht naar 'meisje'.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, de search en rescue is ook in actie.
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)rking-uit-vught.html
Wat dan? Het is toch ook een meisje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:08 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Heel vreemd allemaal. Zoektocht naar 'meisje'.
Wattan? Zoektocht naar 'het'?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:08 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Heel vreemd allemaal. Zoektocht naar 'meisje'.
Volgens mij zijn er 2 vermist.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat dan? Het is toch ook een meisje.
Het Amber alert is in eerste instantie voor het meisje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:11 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er 2 vermist.
Met een gehandicapt meisje? Really?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:12 schreef RamboDirk het volgende:
In Raamsdonkveer zit een Bushcraft winkel, zou daar ook eens langsgaan.
Sterker nog nooit voor volwassenenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het Amber alert is in eerste instantie voor het meisje.
Nee oke, maar als de begeleidster gevonden wordt in het ergste geval alleen, negeren ze dat? Komt wel zo over, zeer vreemd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het Amber alert is in eerste instantie voor het meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |