Haar telefoon is dus tussen bepaalde hectometerpaaltjes op de A59 uitgevallen maar ze is daar in de omgeving niet gevonden. Echt raar. Ze hebben het water daar al doorzocht zegt die vriend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:00 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Vriend begeleidster gehandicapte Hebe (10): ’Sanne zou haar nooit iets aandoen’
https://www.telegraaf.nl/(...)r-nooit-iets-aandoen
Das 500 meter, gaan met dat zoekteamquote:
Op de Telegraaf kunnen we wel rekenen wat betreft contact leggen met naasten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:00 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Vriend begeleidster gehandicapte Hebe (10): ’Sanne zou haar nooit iets aandoen’
https://www.telegraaf.nl/(...)r-nooit-iets-aandoen
En dat kan zomaar onopgelost blijven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:59 schreef NoXia het volgende:
Oke, de politie gaat er dus ook vanuit dat ze ergens op de bodem liggen.
Locatie? A59?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das 500 meter, gaan met dat zoekteam
En het derde scenario...?quote:We houden rekening met drie scenario’s. De eerste is dat ze van de weg is gereden en ergens is of te water is geraakt. Of ze zijn beiden meegenomen tegen hun wil”, zegt Mark. Voor zover hij weet, werd Sanne overigens niet eerder lastiggevallen.
Sinds maandagavond is Mark samen met andere vrienden op zoek naar het tweetal. Ze zijn onder meer gaan zoeken op de snelweg A59 tussen Raamsdonksveer en Vught. „Het signaal van Sannes telefoon is uitgevallen tussen hectometerpaal 106,01 en 106,06.quote:
50 meter....quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das 500 meter, gaan met dat zoekteam
01 en 06 bestaat niet, dus waarschijnlijk is dat een typfoutje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:06 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
50 meter....
gekke paalnummer trouwens.
In oostelijke richting volledig een vangrail..quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:05 schreef PS. het volgende:
[..]
https://www.google.nl/maps?q=51.69414123,4.92790826
Dat zou hier moeten zijn ergens.
De Zandput. Wedde?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:05 schreef PS. het volgende:
[..]
https://www.google.nl/maps?q=51.69414123,4.92790826
Dat zou hier moeten zijn ergens.
Niet sind een paar updates geledenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:25 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dan moet je telefoon nog steeds op hetzelfde wifi netwerk zitten :-)
Ja, alleen weet ik niet hoe vaak een telefoon een signaal verstuurd, is dat per minuut? Elke seconde?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In oostelijke richting volledig een vangrail..
Kan ook geen ontvangst zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:10 schreef PS. het volgende:
Vind het overigens wel opmerkelijk dat de telefoon daar ergens het signaal verliest. Zelfs bij een ongeval (te water) zal een telefoon er niet zomaar mee nokken.
Lege accu?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:10 schreef PS. het volgende:
Vind het overigens wel opmerkelijk dat de telefoon daar ergens het signaal verliest. Zelfs bij een ongeval (te water) zal een telefoon er niet zomaar mee nokken.
Wel als je hem uitzet, of als die uit is gevallen. Als die bijvoorbeeld geen accu meer heeft.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:10 schreef PS. het volgende:
Ligt er een beetje aan. Bij een scheur in het scherm heb je maar een beetje water nodig om sluiting te maken. Dan is je telefoon meteen dood.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:10 schreef PS. het volgende:
Zelfs bij een ongeval (te water) zal een telefoon er niet zomaar mee nokken.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:11 schreef Eldiablo het volgende:
[..]
Lege accu?
Telefoon uitgezet? hetzij door de begeleidster, hetzij door een kwaadwillende 3e partij?
Accu leeg kan natuurlijk, maar in 2022 een meid van die leeftijd die haar telefoon leeg laat gaan? Lijkt me niet echt heel denkbaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:12 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Wel als je hem uitzet, of als die uit is gevallen. Als die bijvoorbeeld geen accu meer heeft.
Kan goed aanwezig dat de telefoon 0% was.
De kans is aanwezig, maar de kans dat je telefoon 0% is net op de dag dat je van de weg raakt is alweer wat kleiner.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:12 schreef hollandia02 het volgende:
Wel als je hem uitzet, of als die uit is gevallen. Als die bijvoorbeeld geen accu meer heeft.
Kan goed aanwezig dat de telefoon 0% was.
Je maar je auto staat niet gelijk vol water.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:13 schreef NoXia het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Bij een scheur in het scherm heb je maar een beetje water nodig om sluiting te maken. Dan is je telefoon meteen dood.
Voor Sanne? Nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:17 schreef xzaz het volgende:
[..]
Is dat een logische weg om te volgen?
Ik neem aan dat die beelden inmiddels zijn teruggekeken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:18 schreef PS. het volgende:
Misschien nog een Maccie gepakt ofzo, zou kunnen.
Maar heli draait nu om het station heen.
Ging over de heli, niet de 2 vermisten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die beelden inmiddels zijn teruggekeken?
Ligt dan niet op de route, dus zou kunnen van niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die beelden inmiddels zijn teruggekeken?
Wat? Hoezo zou daar boven het station helikopteren laten zien of ze met de trein zou zijn gegaan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:19 schreef xzaz het volgende:
Ze kijken dus als ze met de trein is gegaan... ik denk dat ze S. toch niet helemaal vertrouwen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Spoorwegstationquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat? Hoezo zou daar boven het station helikopteren laten zien of ze met de trein zou zijn gegaan?
Ligt er aan, ik heb ooit de politie heli vanaf Houten tot aan Sliedrecht toe boven me gehad.. Bleek dat er iets was op met een auto op de a27 en a15..quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:16 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dan zullen ze een strakkere lijn vliegen niet parallel aan de snelweg
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:19 schreef xzaz het volgende:
Ze kijken dus als ze met de trein is gegaan... ik denk dat ze S. toch niet helemaal vertrouwen.
Nog meer dan Hebe's moeder?quote:Over wat er mogelijk is gebeurd, tast Mark in het duister. „Maar ik weet één ding zeker: Sanne zou Hebe nooit wat aandoen. Er is niemand die zo veel van Hebe houdt als Sanne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |