Je mag best speculeren, maar aannames over een persoon op basis van een FB profiel lijken me echt onnodig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je op Fok alleen feiten mag posten kan ik wel een abbo nemen op Teletekst.
Ik schrijf niet over iemands uiterlijk, ik schrijf alleen dat uit haar posts blijkt dat ze zeer begaan lijkt te zijn met het vermiste kindje, als je dat speculeren noemt vind ik vreemd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je mag best speculeren, maar aannames over een persoon op basis van een FB profiel lijken me echt onnodig.
Volgens mij is ze een zzp-er. En als de familie er geen problemen mee heeft en zelf ook foto’s van het meisje online plaatst voor het zoeken naar nog meer begeleiders, kan ik me voorstellen dat ze dat zelf ook doet, de familie zal het goedgekeurd hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik schrijf niet over iemands uiterlijk, ik schrijf alleen dat uit haar posts blijkt dat ze zeer begaan lijkt te zijn met het vermiste kindje, als je dat speculeren noemt vind ik vreemd.
Wat is dan ''zomaar verdwenen''quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:39 schreef Benny het volgende:
Ze zijn wel al lang weg. Dus niet zomaar verdwenen.
Ze zeggen dat ze nog niks weten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:39 schreef Jor_Dii het volgende:
https://www.ed.nl/video/p(...)F%2Fwww.google.nl%2F
politiewoordvoerder-reageert-op-vermissing-10-jarige-hebe
Politie leest allang mee natuurlijk. Doen ze bij elke zaak.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:43 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze nog niks weten.
Misschien straks even bellen met een verwijzing naar dit topic?
We weten hier al veel meer dan politie zo te horen.
Zeker het daderprofiel van onze profiler @:raptorix zullen ze blij mee zijn.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:39 schreef Benny het volgende:
Ze zijn wel al lang weg. Dus niet zomaar verdwenen.
Dan lezen ze dus inderdaad mee. Een half uur geleden hadden we hier al ontdekt dat ze de verkeerde kant op vlogen,quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:50 schreef PS. het volgende:
Politieheli begint weer met zoeken langs de route. Ditmaal voor het eerst bij daglicht, dus hopelijk vinden ze wat.
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:51 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Dan lezen ze dus inderdaad mee. Een half uur geleden hadden we hier al ontdekt dat ze de verkeerde kant op vlogen,
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:51 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Dan lezen ze dus inderdaad mee. Een half uur geleden hadden we hier al ontdekt dat ze de verkeerde kant op vlogen,
waar zie je dat eigenlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:50 schreef PS. het volgende:
Politieheli begint weer met zoeken langs de route. Ditmaal voor het eerst bij daglicht, dus hopelijk vinden ze wat.
Ze kammen echt noordelijk en zuidelijk van de A59 uit nu, heel dicht langs de snelweg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:54 schreef PS. het volgende:
[..]
https://globe.adsbexchange.com/?icao=484a96
Waarschijnlijk omdat er allemaal idioten op de snelweg lopen te zoekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Ze kammen echt noordelijk en zuidelijk van de A59 uit nu, heel dicht langs de snelweg.
Dat is de heli die eerst de verkeerde kant uit vloogquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:54 schreef PS. het volgende:
[..]
https://globe.adsbexchange.com/?icao=484a96
Dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:57 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat er allemaal idioten op de snelweg lopen te zoeken
Die moest boven weesp gewoon even oefenen met rond rondjes vliegen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is de heli die eerst de verkeerde kant uit vloog
Nee, maar ze zullen die optie natuurlijk wel meenemen. Kan ook ergens een bossage zijn ingereden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:59 schreef NoXia het volgende:
Oke, de politie gaat er dus ook vanuit dat ze ergens op de bodem liggen.
Daar lijkt het op, maar ik blijf er bij dat de A59 te druk is om daar de weg af te geraken zonder dat iemand dat ziet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:59 schreef NoXia het volgende:
Oke, de politie gaat er dus ook vanuit dat ze ergens op de bodem liggen.
Je hebt maar 1 rustig moment nodig he, het is echt zo gebeurd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daar lijkt het op, maar ik blijf er bij dat de A59 te druk is om daar de weg af te geraken zonder dat iemand dat ziet.
Zeker waarquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 rustig moment nodig he, het is echt zo gebeurd.
Ja goed, dat zeggen ze ook altijd van buurmannen die hun hele gezin uitmoorden. ''Was zo'n lieve man''quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:00 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Vriend begeleidster gehandicapte Hebe (10): ’Sanne zou haar nooit iets aandoen’
https://www.telegraaf.nl/(...)r-nooit-iets-aandoen
Begrijpelijk sentiment van de vriend maar horen wij ooit eens 'ja, ik zag het allang aankomen, het was een tikkende tijdbom'...?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:00 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Vriend begeleidster gehandicapte Hebe (10): ’Sanne zou haar nooit iets aandoen’
https://www.telegraaf.nl/(...)r-nooit-iets-aandoen
Ja, die komen ook voorbij zo nu en dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Begrijpelijk sentiment van de vriend maar horen wij ooit eens 'ja, ik zag het allang aankomen, het was een tikkende tijdbom'...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |