Ja, dat is ook zo. Maar er kan meer aan hand zijn zowel die allebei twee zijn vermist. Misschien vreemde man in de auto?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daarom heeft ze 24/7 een begeleider/ster.
Ja lekker dan. En wie heeft daartoe toegang?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:51 schreef Nia het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om standaard alle auto's met een GPS tracker uit te rusten?
Ik zou een bannertje oid bovenin zetten als ik meneer nieuwssite was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar er is wel een Amber Alert, dan zet je het toch even bovenaan je nieuwssite.
Jammer dat dat zo lang moet duren allemaalquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De komende dagen zal de politie wel heel veel beeldmateriaal en informatie binnen krijgen, dat moet uitgezocht en geanalyseerd worden.
Het is wrs zo veel info, dat er nog dingen uitgeplozen moeten worden.
Duurde bij Gino ook een paar dagen.
Liever te laat zijn en de vermiste personen nooit vinden of een GPS tracker als hulpmiddel in uiterste noodzaak inzetten?quote:
FOK! heeft dit welquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik zou een bannertje oid bovenin zetten als ik meneer nieuwssite was.
Je moet ook nogal een route afgaan van 50+ kilometer, waarvan niet eens zeker is dat ze precies daar reden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jammer dat dat zo lang moet duren allemaal
Het jammere is alleen dat wat je nu zegt niet zo gaat werken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:54 schreef Nia het volgende:
[..]
Liever te laat zijn en de vermiste personen nooit vinden of een GPS tracker als hulpmiddel in uiterste noodzaak inzetten?
Volgens mij hebben moderne wagens een systeem dat ze automatisch de hulpdiensten bellen wanneer er een ongeluk is gedetecteerd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:51 schreef Nia het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om standaard alle auto's met een GPS tracker uit te rusten?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:55 schreef Starhopper het volgende:
Ze vliegen nu weer rondjes boven Raamsdonksveer.
Zo'n GPS tracker zou dan ook alleen toegankelijk moeten zijn voor justitie in een geval als deze.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het jammere is alleen dat wat je nu zegt niet zo gaat werken.
Als het eenmaal kan zal je zien dat heel langzaam die gps ook aan moet voor andere dingen die toevallig goed uitkomen.
Ja. Alleen zie je dat dat dus op de duur gaat verschuiven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:58 schreef Nia het volgende:
[..]
Zo'n GPS tracker zou dan ook alleen toegankelijk moeten zijn voor justitie in een geval als deze.
Mjah justitie heeft wel vaker workaround gevonden om dit soort dingen te omzeilen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:58 schreef Nia het volgende:
[..]
Zo'n GPS tracker zou dan ook alleen toegankelijk moeten zijn voor justitie in een geval als deze.
Nu krijgen we toch ook boetes omdat ons kenteken zichtbaar is?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja. Alleen zie je dat dat dus op de duur gaat verschuiven.
Je verzekeraar vind het ook wel interessant. En he, justitie kan er best snelheidsbekeuringen op uitdelen. etcetc
Dat is wat anders als ten alle tijden gevolgd kunnen worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:59 schreef Nia het volgende:
[..]
Nu krijgen we toch ook boetes omdat ons kenteken zichtbaar is?
Ja stond nog in het reactieveld van eerder vandaag. Foutjequote:
Voor de wat oudere auto's bestaat dit ook. Bij een ongeluk wordt belt de wegenwacht je en kunnen de hulpdiensten worden ingeschakeld.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij hebben moderne wagens een systeem dat ze automatisch de hulpdiensten bellen wanneer er een ongeluk is gedetecteerd.
https://www.nu.nl/binnenl(...)rking-uit-vught.htmlquote:Vrijwilligersorganisatie Search and Rescue Nederland (SAR) zoekt ook naar het meisje.
Heel vreemd allemaal. Zoektocht naar 'meisje'.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, de search en rescue is ook in actie.
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)rking-uit-vught.html
Wat dan? Het is toch ook een meisje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:08 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Heel vreemd allemaal. Zoektocht naar 'meisje'.
Wattan? Zoektocht naar 'het'?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:08 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Heel vreemd allemaal. Zoektocht naar 'meisje'.
Volgens mij zijn er 2 vermist.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat dan? Het is toch ook een meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |