Was een snelle streamwissel ineens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:37 schreef mootie het volgende:
GJ en Nadir kammen Martin af. Nadir lichtelijk geobsedeerd door de piemel van Martin.
Erik wil niet van een 9 naar een 5 gaan.
quote:
Erik een 9 Whutttquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:37 schreef mootie het volgende:
GJ en Nadir kammen Martin af. Nadir lichtelijk geobsedeerd door de piemel van Martin.
Erik wil niet van een 9 naar een 5 gaan.
Er is sowieso gedoe met Wanda en Kenzi tegen Maddy ,quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:46 schreef Adat231 het volgende:
welk bommetje wil izaak droppen tijdens centraal?
Zij zaten samen in die eetclub, Isaac heeft zich al eerder terug getrokkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er is sowieso gedoe met Wanda en Kenzi tegen Maddy ,
Wat isaac daar mee te maken heeft weet ik niet
Zoe en Janet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:50 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oehh what happend, iemand is de bakboter kwijt?
marchiano had eruit gemoeten, heerlijke streams van een hysterische kim k en gelijk1+1 gratis eruit, want wiens sloofje moest ze anders spelen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:50 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe is nog in rouw
[ afbeelding ]
Klopt de dames zouden uit de kookclub gestapt zijn gisteren, geen idee waarom? wanda boos toen jeff won, en wilde niet meer mee boksen of zo?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er is sowieso gedoe met Wanda en Kenzi tegen Maddy ,
Wat isaac daar mee te maken heeft weet ik niet
Hij heeft er weer 1 in z'n stal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:50 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe is nog in rouw
[ afbeelding ]
Eerst mocht ik haar, maar dat is de laatste week echt misgegaan.quote:
Nee boos op Maddy , want ze voelen zich door haar gebruiktquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:52 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Klopt de dames zouden uit de kookclub gestapt zijn gisteren, geen idee waarom? wanda boos toen jeff won, en wilde niet meer mee boksen of zo?
Toen uit de kookclub, en kenzi ook.
Isaac zijn rol hierin? Die roept al vanaf gisteren na eliminatieronde hardop dat er morgen en bom ontploft in centraal tegen maddy die zou van links naar rechts om haar oren krijgen zegt hij steeds tegen iedereen...
Zat ze allang natuurlijk ,alleen heeft ze de helft niet doorquote:
Ah ja gebruikt oke, niet waar natuurlijk want wanda was haantje de voorste zelfquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee boos op Maddy , want ze voelen zich door haar gebruikt![]()
![]()
Isaac weet ik niet
nee ze is echt zoquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:53 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Eerst mocht ik haar, maar dat is de laatste week echt misgegaan.
Is ze nou echt zo stupid op veel vlakken, of speelt ze dom?
Ik denk dat ze dom speelt...
Maar dan is ze toch ook geen winnaar net als Jerrold (sorry ik schreef isaa oei foutje hhihi) en zou ik haar lekker laten zittenquote:
Het ziet er ook niet uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:58 schreef MacDeMarco het volgende:
last van vliegen![]()
janet gaat los op de bende in de keuken
Een slimmerd, gebruikt Kim voor het vuile werk, en blijft zelf op de achtergrond spelend dat hij er niets mee te doen heeft.quote:
heb ik ook wel eens last vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:59 schreef Poesjuh het volgende:
Oh jullie zijn snel, hier opent maddy nu de vergadering over jerrold
"Als het vuur gedoofd is"quote:
quote:
Beterschap.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:02 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wil mee typen en luisteren maar ben ziek
Beterschapquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:02 schreef HappyCharly het volgende:
Beterschapquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:02 schreef HappyCharly het volgende:
Zal nog veel erger worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:00 schreef puzziepie het volgende:
In deze fase van de groepsdynamiek zit saamhorigheid er nog lang niet in
Is wel zinnig wat hij zegt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:04 schreef Benny het volgende:
Martin wil wel heel graag de aandacht. Dat handje de hele tijd in beeld
Hij heeft toch een zinnige bijdrage?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:04 schreef Benny het volgende:
Martin wil wel heel graag de aandacht. Dat handje de hele tijd in beeld
Klopt. dat is op zich ook wel weer interessant aan groepsdynamiek vind ik, Op dit moment zijn ze alleen maar bezig met zichzelf .quote:
Dit is de enige samenvatting van het boekverhaal van Jan-Willemquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Het is idd of meer geld voor goede maaltijden en minder zakgeld..
Wel duidelijk..quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit is de enige samenvatting van het boekverhaal van Jan-Willem
En niet 2x per dag warm..quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:08 schreef Mrsloveable het volgende:
En misschien moeten ze ook eens kijken hoe ze goedkoop goede maaltijden kunnen maken die wel voedzaam zijn
Is een idee van Jeffrey.quote:
Op TV laten ze niets van dat zien, integendeel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:06 schreef Verida het volgende:
[..]
hij heeft gewoon een creepy uitstraling, een koude hooghartige blik.
ze komen vooral in de knel omdat ze veel specifieke zooi voor ieder individu willenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:08 schreef Mrsloveable het volgende:
En misschien moeten ze ook eens kijken hoe ze goedkoop goede maaltijden kunnen maken die wel voedzaam zijn
Sowieso raar iets.. tenzij je eten over houdt van de avond er voor en je dat weer op wil opwarmenquote:
ik kijk de uitzendingen niet, maar wordt dan ook dat slaafse gedrag van Kim niet in beeld gebracht ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op TV laten ze niets van dat zien, integendeel.
Hij is dan ook heel populair in de polls (maar niet die op FOK)
En daar is dus het geld niet voor..quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:09 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ze komen vooral in de knel omdat ze veel specifieke zooi voor ieder individu willen
gebed zonder endquote:
Niet eens dat ze samen slapen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:10 schreef Verida het volgende:
[..]
ik kijk de uitzendingen niet, maar wordt dan ook dat slaafse gedrag van Kim niet in beeld gebracht ?
Waarom zou je gelijk weer de boel traineren?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:11 schreef FreshFruit het volgende:
2 toiletspullen pp.Bestelde ik 2 dure parfums.
Sasha zit gewoon te flirten met Bern.quote:
Berendquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:13 schreef Benny het volgende:
"Ik laat gewoon alles staan buiten. Ruim niks meer op"
Wie was dat?
Berend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:13 schreef Benny het volgende:
Wie was dat?
Berendquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:13 schreef Benny het volgende:
Wie was dat?
heel bijzonder , maar goed, ze kunnen er geen stemmers mee manipuleren, met de uitzendingen, want de kijkers hebben geen invloedquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet eens dat ze samen slapen.
Ze laten wat kusjes zien van Bern en Sasha.
Zie hem wel afwassen hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:14 schreef puzziepie het volgende:
JW die een grote mond heeft over de afwas ,maar zelf ook niets meer doet
Janet over de zeikquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:15 schreef Cargamelk het volgende:
Gewoon plastic borden ect. dan ben je van de afwas af
dan pak je toch gewoon een beker met de naam van iemand anders erop?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:16 schreef Benny het volgende:
Sticker met naam op glas/beker. Opgelost.
Het zal niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:17 schreef FreshFruit het volgende:
Volgens mij maakt Wanda dat lawaai.
Ja precies wat ik net zei over groepsdynamiek en de fases daarin.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Het mooie is... Dit heb je in elke grote groep die samenwoont
Waarom niet? Als je corvee hebt en daarvoor ingedeeld staat, Dan komt iedereen aan de beurtquote:
Vooral Ima doet nogal zijn plan, eten pikken etcquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom mogen Imi en Rupert gewoon in de keuken bezig zijn en er niet bij zitten en straks weer overal over klagen
Zijn aan het afwassen???quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom mogen Imi en Rupert gewoon in de keuken bezig zijn en er niet bij zitten en straks weer overal over klagen
Ik ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:21 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat ze nu bewust zitten te fucken
Ja-knikker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:22 schreef Benny het volgende:
Die kop van Erik tijdens het verhaal van Maddy is trouwens wel goud
Voor hun blijkbaar welquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:22 schreef Ireth het volgende:
Afwas van ontbijt, lunch, avondeten is voor de corveedienst, wat je tussendoor gebruikt gewoon zelf ff afwassen, zo moeilijk is het toch niet
Is niet moeilijk, maar ze doen het gewoon nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:22 schreef Ireth het volgende:
Afwas van ontbijt, lunch, avondeten is voor de corveedienst, wat je tussendoor gebruikt gewoon zelf ff afwassen, zo moeilijk is het toch niet
Maar dit gebeurt niet. Mensen voelen die verantwoordelijkheid niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:22 schreef Ireth het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis net zo'n hondje op de hoedenplank
quote:
Ze hebben niets te doen, dus een discussie over het afwassen is wel een hoogtepunt daarquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:20 schreef Ireth het volgende:
Mijn god, wat een discussie, was gewoon je eigen t*r*ngzooi af, stelletje viespeuken
Afwas bij elkaar rapen en in het bed van de verantwoordelijke dumpen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Maar dit gebeurt niet. Mensen voelen die verantwoordelijkheid niet.
Ik snap Erik wel. Als die sponsjes ook voor andere dingen worden gebruikt is dat ook niet echt hygiënischquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:24 schreef HappyCharly het volgende:
Wendy licht pissig want Erik snapt niet dat je sponsjes ook voor de afwas kunt gebruiken
Een Wk-poulequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:25 schreef freaky40 het volgende:
Bern heeft weer een infantiel spelletje vanmiddag....Laat er dus maar een vette en lange opdracht in komen vanmiddag....
Is altijd al een drama in een RLSquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Maar dit gebeurt niet. Mensen voelen die verantwoordelijkheid niet.
Altijd een grote bek, maar met centraal zegt ze amper of nooit ietsquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Bommetje van wanda is dus niet gekomen..
ja iemand is pissig in de keuken overduidelijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:30 schreef puzziepie het volgende:
Wat een lawaai op de achtergrond , ongelofelijk
Dat bedoel ik dus. Tekenend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Altijd een grote bek, maar met centraal zegt ze amper of nooit iets
Zo klinkt het wel jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:30 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
ja iemand is pissig in de keuken overduidelijk
Jeff had ook wat aangekondigdquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:29 schreef freaky40 het volgende:
Wanda weer niets te melden....die doet liever alles achterbaks....
Ongelofelijk ditquote:
Afwas is 7 van de 10 keer niet naar iemand te herleiden in zo'n groep.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Afwas bij elkaar rapen en in het bed van de verantwoordelijke dumpen.
Hebben die gasten daar nooit samen gewoond met pubers??
had je anders verwacht? Stel scheiterts zijn het, lullen en klagen liever onderlingquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ongelofelijk dit![]()
![]()
Allemaal een grote bek gisteren en nu zeggen ze niets
Dat is een patroon in RLS's, dat was in Utopia ook vaak zo. Ene oor in, andere oor uit en alles bleef hetzelfde.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
had je anders verwacht? Stel scheiterts zijn het, lullen en klagen liever onderling
Maar nu had ze dus bijna de MK jas van Eunice weg gedaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:35 schreef Dotteke het volgende:
En SL ook zo erg als mensen die weg zijn spullen kwijt zijn en die moeten gezocht worden. Vooral niet laten horen op de streams want stel je voor.
Lekker smakken erbijquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy al weer druk aan het managen ..... moet eten op kantoor.
Misschien had Eunice hem wel ingepikt van ik vermoed Quincy..quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar nu had ze dus bijna de MK jas van Eunice weg gedaan.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:37 schreef Seattle het volgende:
[..]
Misschien had Eunice hem wel ingepikt van ik vermoed Quincy..
hahah heerlijk, heel onderzoek erbij. Maar aks ze dan gewoon afspreken dat er een afwasgroep is, klaar. Dit blijft een discussie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Afwas is 7 van de 10 keer niet naar iemand te herleiden in zo'n groep.
Sterker nog... Er is ooit een heel onderzoek geweest waarbij er 4 man met een drankje aan een statafel stonden, ieder zette z'n drankje elke keer op dezelfde plek terug. Op een gegeven moment kwam er een extra fles in het spel, gewoon random. Er ontstond opeens een discussie welk biertje van wie was. Het was te overzien. Nog een flesje erbij en de eerste begonnen van elkaars drankje te drinken.
Dat zijn 4 man. Dit zijn er 32, oftewel 8 keer zoveel. Niemand weet op een gegeven moment meer wat van wie is. Het is niet te herleiden. Je bent je eigen spul zo kwijt. Je bent daarmee ook de verantwoordelijkheid* en het verantwoordelijkheidsgevoel* kwijt. (Disclaimer: Globaal, niet individueel )
En dan hebennen we het nog niet eens gehad over de moeite die genomen moet worden om het eigen spul af te gaan wassen.
Conclusie: Het gaat niet werken. Men gaat niet z'n eigen spul afwassen. Misschien een keertje voor het idee. Maar het gebeurt gewoon niet in een (grote) groep
OMG laat Eric het maar niet zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:36 schreef spapaars het volgende:
Hebben ze een nieuw bijl?
[ afbeelding ]
Ging even wat mis.quote:
Ja mijn streams zijn niet zo ver als die van jou.quote:
Yammie Yammie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:43 schreef puzziepie het volgende:
Marciano kom..... Kim K heeft een lekker broodje voor haar mannetje
Komt straks weer 'n eliminatieronde, ze lopen allemaal op hun tenenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:55 schreef puzziepie het volgende:
Isaac doet ook anders vandaag ...
Alicia klaagt over de was , Isaac:'Wat is nu je probleem?
rare sfeer hangt er
Klopt, iedereen is een beetje geïrriteerdquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:55 schreef puzziepie het volgende:
Isaac doet ook anders vandaag ...
Alicia klaagt over de was , Isaac:'Wat is nu je probleem?
rare sfeer hangt er
Isaac nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Komt straks weer 'n eliminatieronde, ze lopen allemaal op hun tenen
Vandaag alles wat vuil is in de klikoquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:56 schreef HappyCharly het volgende:
Wat is nou de afspraak voor afwassen vandaag?
Weten ze zelf ook nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:56 schreef HappyCharly het volgende:
Wat is nou de afspraak voor afwassen vandaag?
Het is een teringzooi ... maar ja niemand voelt zich verantwoordelijk ..quote:
Esther gooit even een hele fles bleek in de badkamer.quote:
quote:
nobody knows.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:04 schreef Seattle het volgende:
Even voor mijn beeld: als er niemand meer zijn 24 uur aanvraagt is er minimaal 1 x in de 2 weken eliminatie?
Dat weet niemand.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:04 schreef Seattle het volgende:
Even voor mijn beeld: als er niemand meer zijn 24 uur aanvraagt is er minimaal 1 x in de 2 weken eliminatie?
Ze bestuurt die bus!quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:01 schreef puzziepie het volgende:
Wanda gooit nooit mensen voor de bus
nee ze rijdt er overheenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:01 schreef puzziepie het volgende:
Wanda gooit nooit mensen voor de bus
Ze zei een paar keer:"Ik ben veel te lief".quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:13 schreef greysbones het volgende:
Wanda wordt als stront behandeld
hmm Wanda
Hoe jij anderen behandeld.. zo word jij ook behandeld
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze zei een paar keer:"Ik ben veel te lief".
Echt walgelijk gedragquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:20 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda: "Ik vind het heerlijk om haar te negeren."
Hier is het 18 graden en weinig wind, lekker in de zon hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:12 schreef Dotteke het volgende:
Buiten in de zon in een kort topje, het lijkt wel zomer daar
Hier is het 13 graden
Echt een vies wijf, sorry voor de taal, maar nu ze geen vat meer op haar heeft is ze afquote:
hier in de zon kun je makkelijk in een hemdje zittenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hier is het 18 graden en weinig wind, lekker in de zon hoor
Die hebben straks chronisch vitamine D te kort. Die komen zelden buitenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:25 schreef greysbones het volgende:
Jeff heeft wel gelijk
jaar van je leven op kamer 3(?)
je moet toch helemaal afstompen daar die hele dag op de kamerquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die hebben straks chronisch vitamine D te kort. Die komen zelden buiten
Zonder frisse lucht, wat zal het er stinkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet toch helemaal afstompen daar die hele dag op de kamer
dat was de kamer van Djedi toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zonder frisse lucht, wat zal het er stinken
Ik weet er niets van wie waar ligtquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was de kamer van Djedi toch?![]()
of ligt die ook daar?
Net als bij Wanda op de kamer, zitten ook altijd dezelfde roddeltantesquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:29 schreef Aggie46 het volgende:
Wanda heeft van de week bij het kampvuur gezeten.
Het is haar opgevallen dat er altijd dezelfde mensen zitten.
Joh.
Er schijnt een topic te zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet er niets van wie waar ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |