Ja sorry zoiets dacht ik al , vandaar dat ik heb geopendquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:31 schreef lojanda het volgende:
Ik had de laatste post zag ik maar weet niet hoe ik een nieuwe open
er kon toch niet op maddy gestemd worden, want ze is manager.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:31 schreef mootie het volgende:
Kenzi heeft op mad gestemd voor de chaos
Raar jaquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:32 schreef Verida het volgende:
[..]
er kon toch niet op maddy gestemd worden, want ze is manager.
Helemaal goedquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja sorry zoiets dacht ik al , vandaar dat ik heb geopend
Als managerquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat kan idd niet dus dan lult ze maar watquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Als managerquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan idd niet dus dan lult ze maar wat
Valt me steeds vaker op dat als er een hele groep buiten is of in de woonkamer ze overschakelenquote:
Jammer ja, want deze streams zijn niet om naar te kijkenquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:35 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Valt me steeds vaker op dat als er een hele groep buiten is of in de woonkamer ze overschakelen
Vindt het wel fascinerend dat gesprek met Wandaquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jammer ja, want deze streams zijn niet om naar te kijken
Je eigent het jezelf toe?quote:
Die mag ook weg, wat een vermoeiend kind is datquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe maar weer eens bevestigen dat ze niet snapt dat dit een spel is.
Is niet echt de helderste daar..Leuk meisje maar zo beïnvloedbaarquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij snapt Mirthe zichzelf ook niet, wat een wazig kind is dat.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is echt een licht hoorquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe heeft het buskruit niet uitgevonden.
Die krijgt helemaal niets meequote:Op maandag 17 oktober 2022 22:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe heeft het buskruit niet uitgevonden.
Heel erg dom en naief persoon. Heeft ook al meerdere keren gezegd dat Jeff mogelijk jaloers zou zijn om de vrouwlijke aandacht die Jerrol kreeg. Alsof Jeff daar ook maar een seconde mee bezig is.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Jaquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda roddelt vrolijk door over Maddy: Zou haar nooit onder de bus gooien, heb dit nooit verteld, maar.....
Hou je maar bij de streamsquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Domme vragen krijgen domme antwoorden
Probeer daar ook maar eens tussen te komen. Ze haalt niet eens adem. Had hij de proef vanmiddag makkelijk de 10 minuten aangetikt.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:49 schreef Kakadylo het volgende:
Mirthe is zo leuk als ze bij Jasper is en bij een Wanda moet ze vooral luisteren en vooral meeknikken
keuze van mirthequote:Op maandag 17 oktober 2022 22:49 schreef Kakadylo het volgende:
Mirthe is zo leuk als ze bij Jasper is en bij een Wanda moet ze vooral luisteren en vooral meeknikken
Die is niet goed hoor..Ze had volgens mij een paar dagen geleden nog een grote hekel aan Kenzy..quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:53 schreef Vlinder1974 het volgende:
Wanda zei net letterlijk: "er wordt misbruik gemaakt van mijn goedheid" 🙈🙈🙈
Het erge is dat ze dit ook echt denktquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:53 schreef Vlinder1974 het volgende:
Wanda zei net letterlijk: "er wordt misbruik gemaakt van mijn goedheid" 🙈🙈🙈
Nee die is echt van een andere planeet vaakquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:55 schreef Thorelf het volgende:
mirthe reageert op het moment,maar denkt niet realistisch verder
Precies dat jaquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:55 schreef Thorelf het volgende:
mirthe reageert op het moment,maar denkt niet realistisch verder
Top! Hoelaat moet ik klaarzitten?quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze gaat alles morgen tijdens CENTRAAL in de groep gooien.
Ik moet werkenquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Seieus Ima? Die is toch helemaal niet eerlijk..quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy was een goede keus voor managerhoop echt dat Ima die lijn volgende maand kan/mag voortzetten.
hoe laat?quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mooi tochquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Seieus Ima? Die is toch helemaal niet eerlijk..
Inderdaadquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:01 schreef Moeraskat het volgende:
Nou, Bern hang gewoon je lans er in.. ff die spanning er af.
Gaat niet gebeurenquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:01 schreef Moeraskat het volgende:
Nou, Bern hang gewoon je lans er in.. ff die spanning er af.
Doorgaans 11 uur ochtends dacht ik.quote:
Weet je nietquote:
Frisbee met mayoquote:
Ik heb goede hoop.quote:
Ieuwwwquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:05 schreef Moeraskat het volgende:
Nu wil ik ook een pannenkoek met mayonaise
Grapjequote:
Gekrast met metalen spatelquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekker gebakken vlieg pannenkoeken
Zevenquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:07 schreef Vlinder1974 het volgende:
Hoeveel jaar zijn bern en sasja al getrouwd?
quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:09 schreef puzziepie het volgende:
Wil iemand een gil geven als er buitenstreams zijn? Ga ik ff de proef van Jeff bekijken
Ja ze lopen nog behoorlijk achter.quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
gevt het toch niet dat erst inuitz.30 dat dansen is
Volgens mij hadden ze op bijna iedereen kunnen stemmen, alleen op Jeff was een slecht idee.quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:04 schreef puzziepie het volgende:
Dus eigenlijk kan je op bijna niemand stemmen als het op zo'n proef als die van Jeff aangaat
Ik zou daar echt kilo's afvallen, zou geen hap door m'n keel krijgen door al die fucking vliegenquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:11 schreef Moeraskat het volgende:
Ze moeten echt wat aan die vliegen doen. Het is gewoon smerig om naar te kijken
Preciesquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:13 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik zou daar echt kilo's afvallen, zou geen hap door m'n keel krijgen door al die fucking vliegen![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:13 schreef Moeraskat het volgende:
Zie je, hij schuift hem er bijna in.
Nou Djedi heeft astma , en blijkbaar nog vier met astma , Djedi ging er al vanuit dat op haar niet gestemd ging worden vanwege haar astma . Dat is dan wel lekker makkelijk , maar ik vind dat niet eerlijk .quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze op bijna iedereen kunnen stemmen, alleen op Jeff was een slecht idee.
Maar ja, KimK was ervan overtuigd dat hij het niet zou halen..
Jouw gyazo is sneller dan die van mijquote:
Geen hekel toch? Ik hoor haar vaak zeggen dat ze leuk met Kenzi kan samenwerken, lachen tijdens het werk, maar ze vertrouwt haar niet.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die is niet goed hoor..Ze had volgens mij een paar dagen geleden nog een grote hekel aan Kenzy..
Dat vind ik dus ook niet eerlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou Djedi heeft astma , en blijkbaar nog vier met astma , Djedi ging er al vanuit dat op haar niet gestemd ging worden vanwege haar astma . Dat is dan wel lekker makkelijk , maar ik vind dat niet eerlijk .
Dat kloptquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen hekel toch? Ik hoor haar vaak zeggen dat ze leuk met Kenzi kan samenwerken, lachen tijdens het werk, maar ze vertrouwt haar niet.
Ik vind het maar een vies kind, ze boert en scheet van zich afquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:19 schreef spapaars het volgende:
Ze kakt wat af op een dag, of zou ze ook voor Marciano kakken?
[ afbeelding ]
Ok dan heb ik het verkeerd begrepen. Dacht dat Wanda haar uit de kookclub wilde.quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen hekel toch? Ik hoor haar vaak zeggen dat ze leuk met Kenzi kan samenwerken, lachen tijdens het werk, maar ze vertrouwt haar niet.
Soms?quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:11 schreef Kakadylo het volgende:
Djedi heeft soms iets van een omaatje
Wat had je verwacht, zes mensen naar huis?quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:21 schreef spapaars het volgende:
Zo blij dat de aanstichters van alles mogen blijven
[ afbeelding ]
Wilde ze ook. maar zo kan je maar zien hoe snel alles in een paar weken veranderd, .. de groepsdynamiek veranderd daar per uurquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ok dan heb ik het verkeerd begrepen. Dacht dat Wanda haar uit de kookclub wilde.
Jammer dat Marciano niet weg is gestemd want dan was Kim ook wegquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:30 schreef mangalie het volgende:
Kim hangkont loopt ook weer te lallen, zo jammer dat ze niet er uit is gestemd
Buiten is ook niemand meer inmiddels, Jappie en Isaac kwam ook al binnen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor de betere gesprekken moet je buiten zijn, maar ze zien liever meiden gezwets.
Is/Was toch het bed van madie?quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:36 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom legt Wanda zorgvuldig een dekbed op dat bovenste bed terwijl er geen matras ligt
Ze heeft last van het licht nu Maddy met het matras op de grond ligtquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:36 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom legt Wanda zorgvuldig een dekbed op dat bovenste bed terwijl er geen matras ligt
Lichtquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft last van het licht nu Maddy met het matras op de grond ligt
Aha! Dat had ik gemistquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Goede reden om naar huis te gaan..quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Alies vertrouwd Bern ook nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:40 schreef Kakadylo het volgende:
In hoeverre ben je vriendinnen als je Djedi oplegt om Jeffrey eruit te gooien terwijl zij persoonlijk de kriebels krijgt van Bern
Bedoel je die 2 in 1 bed?quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Liever zien ze Maddy en Wendy gewoon oprotten
Wendy is tofquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Liever zien ze Maddy en Wendy gewoon oprotten
Gemistquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:44 schreef Kakadylo het volgende:
Janet vertelde Zoe eindelijk eens de waarheid
is toch geen rolquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:19 schreef spapaars het volgende:
Ze kakt wat af op een dag, of zou ze ook voor Marciano kakken?
[ afbeelding ]
Komt nog welquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:50 schreef Kakadylo het volgende:
Genoeg mensen dus die Martin eruit zouden sturen
Jup, veel verder moet hij ook niet gaan.quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:50 schreef Kakadylo het volgende:
Genoeg mensen dus die Martin eruit zouden sturen
Marciano zit onder de plak bilquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Komt nog wel
Bern en Jappie over Marciano die alleen nog maar bij Kim K slaapt
Ja ,maar het is toch raar dat dat wel allemaal mag , dat hij iedere nacht op die kamer slaapt terwijl er verder strikte regels zijn op de slaapkamersquote:
Twente toch?quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:54 schreef mario390 het volgende:
wanneer het de stadt drenthe gevt
gevt het ook de stadt mirthe?
Almelo.quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Twente toch?
Valt onder Overijsel
of 'n lui oogquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:57 schreef Flory het volgende:
De piemel van Martin gaat vast nog een staartje hebben
okequote:Op maandag 17 oktober 2022 23:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Twente toch?
Valt onder Overijsel
Dat dachten we na Quincy ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:16 schreef puzziepie het volgende:
Hopelijk hebben ze hun les geleerd en gaan ze nu niet meer op losse flodders stemmen
Kim D is echt wel wakker geschud door vandaag , ik denk meer mensenquote:
Dat zeker, er komen ook niet om de zoveel weken nieuwen bij ,en er is geen poll vanuit de site .quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:20 schreef Verida het volgende:
Toch vind ik deze manier van iemand wegsturen wel heel erg interessant
een eliminatieproef, haal je die, dan heb je ineens alle macht,
haal je het niet, dan ben je de pineut.
En alles zonder invloed van kijkers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kim D zeker, ik hoop ook meerdere.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim D is echt wel wakker geschud door vandaag , ik denk meer mensen
Er zijn wel meer mensen die geschrokken zijn van de grootte van de groep Jeff stemmersquote:
Ja vind ik ook. Het geeft een mooie kans op een back fire. Zoals vandaag, heel veel moeite doen om stemmen voor Jeff te organiseren en uiteindelijk vertrekt er iemand uit hun eigen groepje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:20 schreef Verida het volgende:
Toch vind ik deze manier van iemand wegsturen wel heel erg interessant
een eliminatieproef, haal je die, dan heb je ineens alle macht,
haal je het niet, dan ben je de pineut.
En alles zonder invloed van kijkers.
Maar dat is ook een beetje gebruikelijk dat iedereen dat zegt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:26 schreef puzziepie het volgende:
Jerold heeft wel gezegd dat hij weg zou kunnen worden gestemd
Dat is waar : indekkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:29 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat is ook een beetje gebruikelijk dat iedereen dat zegt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet mijn volgende vlucht gaan halen, welterusten ...
Juistemquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:29 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat is ook een beetje gebruikelijk dat iedereen dat zegt.
Goede vlucht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk het niet maar hij gaat wel nog daten met Eunicequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:35 schreef engine het volgende:
Had Erik vanavond eigenlijk weer een date? Niks over gelezen hier maar misschien gemist.
69 rondjes wandelenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk het niet maar hij gaat wel nog daten met Eunice
Ah okay één date per week zal het dan wel zijn. Totaal vijf dates dacht ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk het niet maar hij gaat wel nog daten met Eunice
Ging nog wel een weekje duren ... Hij mag het aangeven bij Esther.. volgende date wordt een blind wandeldate ... Kan leuke beelden opleverenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:35 schreef engine het volgende:
Had Erik vanavond eigenlijk weer een date? Niks over gelezen hier maar misschien gemist.
Veilige vlucht gewenst! Xquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar daar was hij wel blij mee, zij zijn wel echt maatjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:45 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff zocht een team vandaag, isasc voor dit en eunice voor dat. En kim ja die mengde zichzelf erin zegt ie. Iedereen lachen. Klein beetje jammer wel dit
Denk het niet. Misschien wel een verdienopdracht, maar niet eerder dan woensdag denk ik. Morgen eerst centraal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:46 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff denkt dat ze morgen vrooeg gewekt worden. En dat vakantie voorbij is. 6 weken was vakantie zegt hij.
KimD was inderdaad zijn motivational speaker die af en toe zelfs een beetje afgeremd moest wordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar daar was hij wel blij mee, zij zijn wel echt maatjes
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD was inderdaad zijn motivational speaker die af en toe zelfs een beetje afgeremd moest worden
Jeff had super veel aan kim, juist daarom vond ik dit wat lulligquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar daar was hij wel blij mee, zij zijn wel echt maatjes
Zo bedoelde hij dat niet maar hij kan idd nog wel eens verrot uit de hoek komenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:51 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jeff had super veel aan kim, juist daarom vond ik dit wat lullig
Kim werd niet uitgelachen maar eerder de situatie an sichquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:51 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jeff had super veel aan kim, juist daarom vond ik dit wat lullig
Euhmmm neequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Heb jij ook ruzie gemaakt met Claire, dat ze weg is?
Ik ken haar niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:56 schreef Poesjuh het volgende:
Ik mis claire ook. Ze vond het te oneerlijk/subjectief hier zoals mijn ban voor Off topic 2 wkn terug
En poosje later was er ruzie in de cos ja, men had weer een lekkere toon tegen een user die iets vroeg omdat die iets over de filmpjes niet wist (begrijpelijk). Zo ongezellig en bazige hier steeds en dat was de druppel voor claire helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |