Roepen dat we worden geregeerd door reptielmensen zorgt inderdaad voor enige leegloopquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 01:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar zijn er, dacht ik, nog maar heel weinig van over.
Ach, welnee, alsof hij ook maar iets te zeggen heeftquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 01:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat "mannetje" is wel een lid van het parlement. En als partijleider verantwoordelijk voor aardig wat zetels op lokaal niveau.
Ach welnee? Hij zit niet in de tweede kamer? Hij is geen partijleider? Hij heeft geen grote groep volgers?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 01:22 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ach, welnee, alsof hij ook maar iets te zeggen heeftNet als die andere pipo's.
Dus? Alsof dat ook maar iets uit maaktquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 01:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach welnee? Hij zit niet in de tweede kamer? Hij is geen partijleider? Hij heeft geen grote groep volgers?
Ja joh. Hij is elke week in het nieuws. Maar dat maakt verder niet uit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 01:25 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dus? Alsof dat ook maar iets uit maakt
Ik denk dat we hier echt het gevolg zien van alleen maar heel gekke 'nieuws'sites en filmpjes volgen. Ik denk echt dat hij zo diep in die gekkigheid zit dat hij het zelf gelooft. En volgens mij heeft corona dat in een stroomversnelling gebracht, daar voor was hij al gek maar niet zo erg. Hij moest een reden vinden waarom overheden hele landen dicht gooiden zonder reden (volgens hem was corona namelijk niks) en in de zoektocht naar die reden is hij volkomen verdwaald.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als dit allemaal een act is, waarom dan?
Ik heb dat ook lang gedacht hoor, dat het puur om aandacht/geld ging. Maar met dit soort totale waanzin stoot je toch eerder mensen af?
Was hij dat niet min of meer gedwongen te zeggen in een rechtzaak een keer? Baudet heeft nog geen kleur hoeven te bekennen in deze.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ik bedoel, zelfs complotgoeroe Alex Jones hecht geen geloof aan de krankzinnigheid die hij zijn publiek voorschotelt.
Baudet schuift niet onder stoelen en banken dat hij een grote aanbidder van Putin is geworden en Laughland is in getoetste zin de schakel tussen hem en het Kremlin.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier echt het gevolg zien van alleen maar heel gekke 'nieuws'sites en filmpjes volgen. Ik denk echt dat hij zo diep in die gekkigheid zit dat hij het zelf gelooft. En volgens mij heeft corona dat in een stroomversnelling gebracht, daar voor was hij al gek maar niet zo erg. Hij moest een reden vinden waarom overheden hele landen dicht gooiden zonder reden (volgens hem was corona namelijk niks) en in de zoektocht naar die reden is hij volkomen verdwaald.
Dat hij zeer vatbaar is voor wat hij toevallig net gezien of gelezen heeft, gaf hij zelf al aan toen hij net in de kamer zat. Iemand van ik dacht de PvdD las hem zijn eigen programma voor waarin hij pleitte voor een snelle overstap op duurzame energie, toen zei Baudet al: "ja, dat kwam uit een boek wat ik toen toevallig aan het lezen was, maar nu geloof ik dat niet meer". Iemand die vanaf het begin al zo vatbaar is voor invloed van buitenaf en dan die gekke bubbel van idiote complottheorien in duikt, kan niet anders dan volslagen gek worden.
Ik vind dat ze daar gelijk in hadden/hebben, als we daadwerkelijk snel willen vergroenen kunnen we dat niet enkel aan de markt overlaten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 08:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier echt het gevolg zien van alleen maar heel gekke 'nieuws'sites en filmpjes volgen. Ik denk echt dat hij zo diep in die gekkigheid zit dat hij het zelf gelooft. En volgens mij heeft corona dat in een stroomversnelling gebracht, daar voor was hij al gek maar niet zo erg. Hij moest een reden vinden waarom overheden hele landen dicht gooiden zonder reden (volgens hem was corona namelijk niks) en in de zoektocht naar die reden is hij volkomen verdwaald.
Dat hij zeer vatbaar is voor wat hij toevallig net gezien of gelezen heeft, gaf hij zelf al aan toen hij net in de kamer zat. Iemand van ik dacht de PvdD las hem zijn eigen programma voor waarin hij pleitte voor een snelle overstap op duurzame energie, toen zei Baudet al: "ja, dat kwam uit een boek wat ik toen toevallig aan het lezen was, maar nu geloof ik dat niet meer". Iemand die vanaf het begin al zo vatbaar is voor invloed van buitenaf en dan die gekke bubbel van idiote complottheorien in duikt, kan niet anders dan volslagen gek worden.
Dat lijkt me veel te ver gezocht. Ik geloof ook niet dat Poetin een labiel mannetje van een piepklein steeds uit elkaar vallend partijtje in een in zijn ogen zeer onbeduidend landje gebruikt. Die pro-Poetin uitspraken heeft Baudet gewoon uit die complottheoriebubbel waar hij in verdwaald is. Daar zijn dergelijke uitspraken zeer populair. Dat er daar influencers zitten die betaald worden door Poetin zou wel zeer goed kunnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:24 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Baudet schuift niet onder stoelen en banken dat hij een grote aanbidder van Putin is geworden en Laughland is in getoetste zin de schakel tussen hem en het Kremlin.
Baudet heeft eerder ook publiekelijk pogingen gedaan om sympathie voor Rusland te scheppen. In het begin heeft hij nog geprobeerd om voor zijn doen "redelijke argumenten" te vinden om Rusland te supporten. Maar omdat zelfs de Russische burger met al die mobilisaties op dit moment geen zinnige reden meer weet voor de oorlog is dat fundament een beetje verdampt.
En wat doe je dan als je weet dat je groepen kunt bereiken die zonder reden 'pedo' tegen passerende politici roepen? Juist. Je weet dat je ze ook wel andere onzin kunt voeren.
Omdat Baudet specifiek aangaf dat Putin de "verlosser" is en Rutte bij het kwaad hoort is dat een poging tot het creeeren van een klimaat onder deze wappies waarin Putin meer support krijgt (zonder logica te hoeven aanvoeren, doen ze toch niet aan) en in de hoop is dat er 1 of meerdere idioten opstaan die Rutte wat aandoen.
Kortom een verkapte bedreiging met wanneer dit slaagt het doel hier onrust te creeeren, hopend dat die gekken zich ook in andere landen gaan roeren. Iets waar ze in Rusland ui-ter-mate blij mee zullen zijn en waarmee Baudet alles op alles zet om ze daar te pleasen.
Misschien werkt het uiteindelijk niet, maar toch.. een poging.
As simple as that.
Ik denk dat je dan wel wat naef bent, hoor. Poetin zelf waarschijnlijk niet direct, maar er wordt wel degelijk in vrijwel alle Europese landen geprobeerd de boel te destabiliseren. En dat lukt soms ook aardig, neem bijv. dat gekaapte Oekraine-referendum.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat lijkt me veel te ver gezocht. Ik geloof ook niet dat Poetin een labiel mannetje van een piepklein steeds uit elkaar vallend partijtje in een in zijn ogen zeer onbeduidend landje gebruikt.
Inderdaad, het is inmiddels toch wel duidelijk dat Moskou allerlei twijfelachtige clubs sponsort over de hele wereld, van de NRA in de VS tot UKIP en Front National hier in Europa. FvD zal daar geen uitzondering op zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:01 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan wel wat naef bent, hoor. Poetin zelf waarschijnlijk niet direct, maar er wordt wel degelijk in vrijwel alle Europese landen geprobeerd de boel te destabiliseren. En dat lukt soms ook aardig, neem bijv. dat gekaapte Oekraine-referendum.
Dat Oekrane referendum werd gebruikt door mensen die tegen EU zijn, dat had niet zo veel met Rusland te maken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:01 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan wel wat naef bent, hoor. Poetin zelf waarschijnlijk niet direct, maar er wordt wel degelijk in vrijwel alle Europese landen geprobeerd de boel te destabiliseren. En dat lukt soms ook aardig, neem bijv. dat gekaapte Oekraine-referendum.
Denk je niet dat het anti-EU-vuur grotendeels vanuit Moskou is aangewakkerd?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:06 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat Oekrane referendum werd gebruikt door mensen die tegen EU zijn, dat had niet zo veel met Rusland te maken.
De voorgaande penningmeesters zijn uit FvD gestapt, denk je echt niet dat die dat dan via via ergens hadden gelekt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad, het is inmiddels toch wel duidelijk dat Moskou allerlei twijfelachtige clubs sponsort over de hele wereld, van de NRA in de VS tot UKIP en Front National hier in Europa. FvD zal daar geen uitzondering op zijn.
Nee, dat anti-EU leeft al sterk onder Nederlanders, past ook heel goed bij de volksaard. Moskou zal wellicht iets hebben aangewakkerd, maar denk niet dat dat veel invloed heeft gehad. Nederland stemde ook als 1 van de 2 landen tegen de europese grondwet. Nederlanders hebben gewoon zeer weinig met de EU.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Denk je niet dat het anti-EU-vuur grotendeels vanuit Moskou is aangewakkerd?
Ik zie niet in hoe dat gekaapt is, ik was tegen een associatie-verdrag met Oekrane zonder ook maar een woord van Baudet of dergelijk figuren te hebben gehoord.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:01 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook tegen dat verdrag gestemd. Om totaal andere reden dan anti-EU of pro-Rusland zijn. Voor mij was hoofdreden het totale gebrek aan controle op de vleesproductie en het leven dan de dieren daar, vlees dat via dat verdrag de Europese markt op kon komen. Daar is later trouwens wel nog wat aan aangepast, omdat de EU ook wel doorkreeg dat Oekrane daarin mijlenver achter loopt op de EU.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:12 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dat gekaapt is, ik was tegen een associatie-verdrag met Oekrane zonder ook maar een woord van Baudet of dergelijk figuren te hebben gehoord.
Een dergelijk verdrag met een tot op het bot corrupt land is gewoon een slecht idee.
Daarnaast heeft een vergelijkbaar vedrag met Turkije ook veel problemen opgeleverd.
Overigens heeft de EU later ook laten zien hoe goed ze de corruptie bestrijdt, door in de fraude van Oekrane met "kipfilet" dat niet aan te pakken, maar te belonen.
Ik vind de EU bijna net zo'n erge lobbycratie als Nederland, alhoewel Nederland als belastingparadijs en verzorgingsstaat voor multinationals nog wel een stukje erger is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Denk je niet dat het anti-EU-vuur grotendeels vanuit Moskou is aangewakkerd?
Na de tegenstem in Frankrijk en Nederland zijn heel veel andere referenda die op de agenda stonden niet doorgegaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:11 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, dat anti-EU leeft al sterk onder Nederlanders, past ook heel goed bij de volksaard. Moskou zal wellicht iets hebben aangewakkerd, maar denk niet dat dat veel invloed heeft gehad. Nederland stemde ook als 1 van de 2 landen tegen de europese grondwet. Nederlanders hebben gewoon zeer weinig met de EU.
Ik weet niet wat de EU verder nog aangepast heeft, maar wat ik heb gezien is dat de fraude van Oekrane met "kipfilet" is beloond door ze toe te staan meer kipfilet naar de EU te mogen exporteren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:15 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook tegen dat verdrag gestemd. Om totaal andere reden dan anti-EU of pro-Rusland zijn. Voor mij was hoofdreden het totale gebrek aan controle op de vleesproductie en het leven dan de dieren daar, vlees dat via dat verdrag de Europese markt op kon komen. Daar is later trouwens wel nog wat aan aangepast, omdat de EU ook wel doorkreeg dat Oekrane daarin mijlenver achter loopt op de EU.
Ik was tegen dat verdrag om dezelfde reden waarom ik tegen Mercosur ben.
Ze hebben de onbeperkte invoer aan banden gelegd:quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:24 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de EU verder nog aangepast heeft, maar wat ik heb gezien is dat de fraude van Oekrane met "kipfilet" is beloond door ze toe te staan meer kipfilet naar de EU te mogen exporteren.
Maar ik word idd ook niet blij van Oekraense plofkipfabrieken.
(Wel beter voor het milieu.)
Avondje ophefaandacht verzamelen. Volgende ochtend corrigeren.quote:
Reptielen zijn niet gevoelloosquote:
Eerder correctie door iemand die nog enigszins bij zijn verstand is bij FvD, dit is niet het taalgebruik wat Baudet normaal heeft.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:30 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Avondje ophefaandacht verzamelen. Volgende ochtend corrigeren.
Betwijfel ik. Het is gewoon het Trump playbook. Soms hele vage dingen zeggen in speeches voor een klein publiek, ergens op het platteland. En dan op TV nog enigzins wat zinnigs zeggen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:34 schreef Hanca het volgende:
[..]
Eerder correctie door iemand die nog enigszins bij zijn verstand is bij FvD, dit is niet het taalgebruik wat Baudet normaal heeft.
Is dat zo? Nu Trump geen president meer is en niet meer op Twitter post etc. is het toch een compleet randfiguur geworden, die eigenlijk nooit meer wordt genoemd in de normale media (tenzij hij of een van z'n kompanen weer eens voor het gerecht worden gedaagd).quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik denk ergens wel dat Baudet ook erg jaloers is van de aandacht die Trump nu geniet, ook in NL. Hij is 'de leider' en niet Baudet.
Nouja je ziet bij die vage demonstraties nog steeds Trump borden. Maar Baudets naam is nergens te vinden. Wel FvD uiteraard.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is dat zo? Nu Trump geen president meer is en niet meer op Twitter post etc. is het toch een compleet randfiguur geworden, die eigenlijk nooit meer wordt genoemd in de normale media (tenzij hij of een van z'n kompanen weer eens voor het gerecht worden gedaagd).
quote:
En ik denk dan weer niet dat Baudet echt antisemitisch is. Hij praat die dogwhistles volgens mij gewoon na zonder ze te begrijpen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:41 schreef capricia het volgende:
Anti Semitische dog whistle.
Zowel dat reptielen-gedoe als zijn uitleg.
Heeft-ie berhaupt een coherent gedachtengoed? Zoals ik het zie vindt-ie elke dag wat anders. Het is maar net hoe z'n pet staat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
En ik denk dan weer niet dat Baudet echt antisemitisch is. Hij praat die dogwhistles volgens mij gewoon na zonder ze te begrijpen.
Trump zit ook weer op Twitter toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is dat zo? Nu Trump geen president meer is en niet meer op Twitter post etc. is het toch een compleet randfiguur geworden, die eigenlijk nooit meer wordt genoemd in de normale media (tenzij hij of een van z'n kompanen weer eens voor het gerecht worden gedaagd).
Baudet (,,Bijna iedereen die ik ken is antisemiet.”) begrijpt dat heel goed.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
En ik denk dan weer niet dat Baudet echt antisemitisch is. Hij praat die dogwhistles volgens mij gewoon na zonder ze te begrijpen.
Ik wist niet dat reptielen onder de semitische volken vielen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:41 schreef capricia het volgende:
Anti Semitische dog whistle.
Zowel dat reptielen-gedoe als zijn uitleg.
Nee, Trump is nog steeds van Twitter gebanned.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Trump zit ook weer op Twitter toch?
Althans, ik heb vorige week een blik geworpen op die compleet bedorven site en ik zag hem iets posten als "Im back! Thanks @:elonmusk" of iets in die richting.
Dat was een nepaccount: https://twitter.com/realdonjtru/status/1579202731243626496quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Trump zit ook weer op Twitter toch?
Althans, ik heb vorige week een blik geworpen op die compleet bedorven site en ik zag hem iets posten als "Im back! Thanks @:elonmusk" of iets in die richting.
Klopt, hij praat degene na die hij het laatst heeft aangehoord.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heeft-ie berhaupt een coherent gedachtengoed? Zoals ik het zie vindt-ie elke dag wat anders. Het is maar net hoe z'n pet staat.
Als Baudet dit zonder reden zou doen, hoe zit het dan met de connecties van Fvd en Fvd International directeur Laughland welke directe banden met Putin heeft? Baudet danst volledig naar zijn pijpen en Laughland naar die van het Kremlin.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat lijkt me veel te ver gezocht. Ik geloof ook niet dat Poetin een labiel mannetje van een piepklein steeds uit elkaar vallend partijtje in een in zijn ogen zeer onbeduidend landje gebruikt. Die pro-Poetin uitspraken heeft Baudet gewoon uit die complottheoriebubbel waar hij in verdwaald is. Daar zijn dergelijke uitspraken zeer populair. Dat er daar influencers zitten die betaald worden door Poetin zou wel zeer goed kunnen.
Volgens mij gelooft Baudet echt alles wat hij zegt, helaas.
Prachtig dit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:07 schreef Beathoven het volgende:
Het zijn ook geen BNW verbanden, de mainstream media hebben er uitvoerig over geschreven.
Ah, jij bent er zo een die van mening is dat de zogenaamde 'msm' bewust onwaarheden verspreiden?quote:
Het is gewoon grappig dat hij doorheeft dat het een door en door BNW-redenatie (want insinuatie) is, maar dat vergoelijkt "omdat de msm het ook doet".quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, jij bent er zo een die van mening is dat de zogenaamde 'msm' bewust onwaarheden verspreiden?
Nou ja, het is geen geheim dat het Kremlin geld steekt in politieke partijen in verschillende Europese landen. Dat is verder ook geen complot.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:22 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het is gewoon grappig dat hij doorheeft dat het een door en door BNW-redenatie (want insinuatie) is, maar dat vergoelijkt "omdat de msm het ook doet".
ik vond het wel een beetje laf dat juist bv Henk Otten Baudet op zijn uitspraken aanviel en meldde dat hij helemaal onder Russische invloed stond en hoe gevaarlijk dat was;quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou ja, het is geen geheim dat het Kremlin geld steekt in politieke partijen in verschillende Europese landen. Dat is verder ook geen complot.
Het is derhalve niet heel vergezocht dat ook FvD banden onderhoudt met het Kremlin, zeker gezien de betrokkenheid van Laughland en de absurde houding van Baudet ten aanzien van Poetin en de Russische invasie van Oekrane.
Let wel: keihard bewijs ontbreekt vooralsnog, maar ik zou het niet van de hand wijzen als 'BNW-gekkigheid'.
En van de grootste christelijke nieuwsmedia heeft er in elk geval al aandacht voor: https://cvandaag.nl/premi(...)m_campaign=2022Oct18quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Tien tegen n dat hij religieuze partijen die dus in een God geloven de maat gaat nemen als men hem openlijk ongeloofwaardig acht met zijn reptielenuitspraken. Gert-Jan Segers is denk ik als eerste de pisang na zijn Twitterbericht gisteren dat alleen gebed nog helpt voor Thierry Baudet.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:52 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Ik wist niet dat reptielen onder de semitische volken vielen.
Dat heb ik dan gemist in de rare bijbelse rassenonzin.
Jaja, Baudet tracht zich er weer eens uit te lullen, what else is new? Onderstaande zal vast ook gewoon toeval zijn...quote:
quote:De beruchte Britse complotdenker David Icke (1952) komt op 6 november naar Amsterdam om te spreken op de Dam. Maar volgens het Centrum Informatie en Documentatie Isral (CIDI) mag deze ‘antisemiet en Holocaustontkenner’ geen podium krijgen in ons land, en ‘zeker niet daar’ waar ook het Nationaal Monument staat.
‘In 2019 werd Icke de toegang tot Australi ontzegd vanwege zijn walgelijke ideen. In 2016 weerde de gemeente Amsterdam Holocaustontkenner David Irving om een lezing te houden’, memoreert het CIDI, dat nu de gemeente Amsterdam en justitieminister Dilan Yesilgz oproept ervoor te zorgen dat Icke straks niet komt te spreken op de Dam.
Ook de Joodse journalisten Kitty Herweijer en Natascha van Weezel willen dat de gemeente Amsterdam oplet. ‘Is de gemeente Amsterdam en justitie wakker qua toezicht?’, twittert Herweijer. ‘Holocaustontkenning en antisemitische opruiing is strafbaar in Nederland.’ ‘Wat gaan we hieraan doen, gemeente Amsterdam?’, vraagt ook Van Weezel zich af.
Icke zal spreken op een demonstratie van Samen voor Nederland, een verband van antivax-organisaties als Forum voor Democratie en Wybren van Haga’s partij Belang van Nederland. Samen voor Nederland wil demonstreren voor ‘vrede’, wat betekent dat ze tegen de NAVO-steun voor Oekrane zijn. Onlangs zei FvD-leider Baudet onomwonden achter Rusland te staan.
Icke is een beruchte complotdenker. Zo beweerde hij dat Amerika achter de aanslagen van 9/11 zit. Critici noemen hem een antisemiet. Zo beweert hij dat onder meer Joden achter de Tweede Wereldoorlog zaten en dat de Neurenberg-tribunalen een ‘farce’ waren omdat enkel degenen ‘zonder invloed’ werden berecht. Ook bekritiseert hij de ‘officile lezingen’ van de Holocaust.
https://dekanttekening.nl(...)nner-icke-op-de-dam/quote:Thierry Baudet, die Icke eerder aanprees op Twitter, spreekt in een recente video ook over een ‘globalistische’ elite van ‘evil reptiles [sic]’. Baudet bedoelt ‘reptielen’ als metafoor, twittert hijzelf.
‘Baudet: Ik sprak over een samenzwering achter de schermen van globalisten, geheime diensten, psychopaten — waardoor de democratie en de vrijheid verdwijnt. Degenen die ons dit aandoen zijn een soort onmensen, reptielen, machines, gevoellozen kortom.’
Wanneer je partijdirecteur directe contacten heeft met het Kremlin is het wel duidelijk dat je belangen najaagt. Als de partijdirecteur van het PvdA bij dergelijke meetings zou aanschuiven en binnen het PvdA zijn ineens zalvende geluiden over Rusland.. dan mag je daar best een lijn in trekken met een groot vraagteken erbij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:29 schreef EinarBoe het volgende:
Ik geloof overigens niet dat Baudet betaald wordt door het Kremlin. Misschien wat mensen om hem heen wel, maar hijzelf niet. Er zijn altijd wel Joost Niemllers en Baudets te vinden die denken slim te zijn door dom te doen en achter Poetin aan te hobbelen, die hoef je als het Kremlin niet te betalen. Zorgen dat ze aandacht krijgen zodat ze twijfel en chaos kunnen veroorzaken, daar zou ik mijn intriganten-geld aan uitgeven.
Dat ON! bijvoorbeeld linksom of rechtsom gesteund is met Russisch geld wil ik wel geloven. Nu die op tv zijn, verspreiden ze vanzelf het Russische verhaal.
Hij wordt oud, onze Thierquote:
Hoe kijk jij naar waar het mis is gegaan. En vooral hoe? Niet nu met Rusland maar toen, na die verkiezingen van de PSquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:29 schreef EinarBoe het volgende:
Ik geloof overigens niet dat Baudet betaald wordt door het Kremlin. Misschien wat mensen om hem heen wel, maar hijzelf niet. Er zijn altijd wel Joost Niemllers en Baudets te vinden die denken slim te zijn door dom te doen en achter Poetin aan te hobbelen, die hoef je als het Kremlin niet te betalen. Zorgen dat ze aandacht krijgen zodat ze twijfel en chaos kunnen veroorzaken, daar zou ik mijn intriganten-geld aan uitgeven.
Dat ON! bijvoorbeeld linksom of rechtsom gesteund is met Russisch geld wil ik wel geloven. Nu die op tv zijn, verspreiden ze vanzelf het Russische verhaal.
En het specifiek en toevallig noemen van Rutte als een voorbeeld van het Kwaad is ook niet afwuifbaar als een metafoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hij moet wel echt giga psychotisch zijn om te denken dat zijn uitlleg dat hij reptielen gebruikt als metafoor voor machines ergens op slaat.
Daarbij handelt het Kremlin natuurlijk niet alleen maar middels geld. Al die trollen hier op Fok op Twitter en vergelijkbare sites dragen ook bij aan FvD.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou ja, het is geen geheim dat het Kremlin geld steekt in politieke partijen in verschillende Europese landen. Dat is verder ook geen complot.
Het is derhalve niet heel vergezocht dat ook FvD banden onderhoudt met het Kremlin, zeker gezien de betrokkenheid van Laughland en de absurde houding van Baudet ten aanzien van Poetin en de Russische invasie van Oekrane.
Let wel: keihard bewijs ontbreekt vooralsnog, maar ik zou het niet van de hand wijzen als 'BNW-gekkigheid'.
Nou ja, zijn verantwoording is dat reptiel ook 'verachterlijk wezen' kan betekenen. Dus blijkbaar was de metafoor eigenlijk dat onze leiders verachterlijk / het kwaad zijn...quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:59 schreef Beathoven het volgende:
[..]
En het specifiek en toevallig noemen van Rutte als een voorbeeld van het Kwaad is ook niet afwuifbaar als een metafoor.
Het labeltje terzijdequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:06 schreef kipknots het volgende:
[..]
Nou ja, zijn verantwoording is dat reptiel ook 'verachterlijk wezen' kan betekenen. Dus blijkbaar was de metafoor eigenlijk dat onze leiders verachterlijk / het kwaad zijn...
Overigens, gisteren betekende het nog volgens Baudet dat ze regeerden vanuit het reptielenbrein / zonder na te denken. En reptilian is niet het zelfde als reptile. En hij is ook fan van de verzinner van dit complot en daarnaast holocaust-ontkenner David Icke. Maar toch is dat echt wat hij bedoelde hoor.
Ik zie er weinig lolligs in, eigenlijk. Mensen bedreigen, ophitsen tot geweld. En zelf helemaal van het padje af lijken. Ik zie alleen maar verliezers.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:15 schreef timmmmm het volgende:
Lol, je kan toch alleen maar lachen om deze gast. Een real life troll
Dat is het enige wat het minder grappig maakt, voor- en tegenstanders die er niet alleen maar om kunnen lachenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:20 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik zie er weinig lolligs in, eigenlijk. Mensen bedreigen, ophitsen tot geweld. En zelf helemaal van het padje af lijken. Ik zie alleen maar verliezers.
Lachen tot de wappies weer mensen gaan bedreigen en intimideren, mede door toedoen van Baudet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:15 schreef timmmmm het volgende:
Lol, je kan toch alleen maar lachen om deze gast. Een real life troll
Heel af en toe verlaat ik even de realiteit en moet het wel zo zijn dat Ted Cruz de Zodiac Killer is...quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:27 schreef kladderadatsch het volgende:
Deze maar weer eens onder de aandacht brengen:
https://conspiracychart.com/
Bovendien is die gek ook bezig om o.a. scholen op te starten, het gaat allemaal veel en veel te ver.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:05 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Lachen tot de wappies weer mensen gaan bedreigen en intimideren, mede door toedoen van Baudet.
Die school (het is er eentje) heeft tot nu toe 4 leerlingen, dacht ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bovendien is die gek ook bezig om o.a. scholen op te starten, het gaat allemaal veel en veel te ver.
Natuurlijk mislukt het allemaal faliekant. Gelukkig maar. Toch zonde van die vier kinderen die nu een uiterst twijfelachtige start moeten maken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:41 schreef Hanca het volgende:
[..]
Die school (het is er eentje) heeft tot nu toe 4 leerlingen, dacht ik.
https://www.volkskrant.nl(...)in-de-tijd~bcb628d2/
Zou het?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Natuurlijk mislukt het allemaal faliekant. Gelukkig maar. Toch zonde van die vier kinderen die nu een uiterst twijfelachtige start moeten maken.
Het zijn 4 kinderen van verschillende leeftijden, als ik het goed begrepen. Een start zonder leeftijdsgenootjes om je heen lijkt me, op welke school dan ook, een beroerde start.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:55 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Zou het?
Denk dat je in groep 3 beter af bent met 4 medeleerlingen en n docent die niet in vaccins gelooft, dan met 30 medeleerlingen en een docent die daar wel in gelooft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |