Als dit allemaal een act is, waarom dan?quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
Het is mij overigens nog steeds niet helemaal duidelijk of er psychisch iets mis is met Baudet of dat deze idioterie gewoon onderdeel is van een of andere krankzinnige act.
Beste wat ik kan bedenken is dat hij op deze wijze verzekerd is van de steun van een deel - al zij het een klein deel - van het electoraat. Wappies en complotdenkers zijn sowieso goed voor een paar zetels, en die heeft Baudet in de pocket. Hij is daarmee zo goed als zeker van het Kamerlidmaatschap.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als dit allemaal een act is, waarom dan?
Ik heb dat ook lang gedacht hoor, dat het puur om aandacht/geld ging. Maar met dit soort totale waanzin stoot je toch eerder mensen af?
Maar hoeveel mensen weten nu van deze opmerkingen in Nederland? Ik schat op zijn hoogst enkele tienduizenden, als het er al zo veel zijn. Journalisten zouden dit eigenlijk veel meer moeten verspreiden. Die 3 tot 5 zetels komen dus vooral van mensen die hier niks van weten.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:30 schreef Breekfast het volgende:
Het meest verontrustende is dat FvD nog vijf zetels weet te halen in de peilingen...
Meer dan 300k stemmers die zonder probleem op iemand stemmen die beweert dat we door een globalistische elite van reptielen worden bestuurd.
Yup helemaal mee eens, dat zei ik in het vorige deel ook.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:38 schreef KoosVogels het volgende:
Beste wat ik kan bedenken is dat hij op deze wijze verzekert is van de steun van een deel - al zij het een klein deel - van het electoraat. Wappies en complotdenkers zijn sowieso goed voor een paar zetels, en die heeft Baudet in de pocket. Hij is daarmee zo goed als verzekerd van het Kamerlidmaatschap.
In dat geval heeft Baudet dus de hoop opgegeven dat FvD kan uitgroeien tot een brede volksbeweging - wat in 2019 heel even dreigde te gebeuren.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Yup helemaal mee eens, dat zei ik in het vorige deel ook.
Liever een kleine stabiele achterlijke achterban waardoor je nog jaren verzekerd bent van je politieke carriere dan in een vijver vissen waar meer succesvollere partijen (PVV/VVD) vooral in vissen.
Maar in dat verhaal zit ook een rariteit. Waarom zou iemand die alleen maar meer van hetzelfde hoefde te doen om zo het torentje binnen te wandelen die afslag nemen? Dat is op zichzelf toch al heel raar?quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In dat geval heeft Baudet dus de hoop opgegeven dat FvD kan uitgroeien tot een brede volksbeweging - wat in 2019 heel even dreigde te gebeuren.
Zoals jij al aangeeft is de vijver waarin Forum niet vist weliswaar stabiel, maar hij is tegelijkertijd ook verdomd klein.
Het lijkt er voor mij op dat het succes indertijd naar zijn hoofd is gestegen en op een of andere manier doorgefikt is. En nu het weer rustiger is zich inderdaad er bij neer heeft gelegd dat zijn fvd volkspartij project mislukt is. Nu onderscheidt hij zich eenvoudig met wat extremen en heeft zo een lekker zeteltje om aan te plakkenquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
Het is mij overigens nog steeds niet helemaal duidelijk of er psychisch iets mis is met Baudet of dat deze idioterie gewoon onderdeel is van een of andere krankzinnige act.
Thierry kan nu bij Lange Frans aanschuiven om Frans z'n mind te blowen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:17 schreef Heph844 het volgende:
[ afbeelding ]Reptielen! Overal REPTIELEN!!
quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Thierry kan nu bij Lange Frans aanschuiven om Frans z'n mind te blowen.
[ afbeelding ]
Holy shit Thierry.. ho-ly shit!!
Maar vanaf waar gelooft hij zijn eigen onzin niet meer? Hij is al vrij lang bezig met het verspreiden van hele dubieuze theorieen, waarbij ik denk dat hij er voor een groot deel volledig achter staat. Ik ken vanuit mn naaste omgeving ook gevallen waarvan ik in het begin dacht dat ze een grapje maakten, maar steeds verder losraakten van de realiteit en inmiddels echt geloven in chemtrails, genocide-vaccins en satanistische pedonetwerken.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Yup helemaal mee eens, dat zei ik in het vorige deel ook.
Liever een kleine stabiele achterlijke achterban waardoor je nog jaren verzekerd bent van je politieke carriere dan in een vijver vissen waar meer succesvollere partijen (PVV/VVD) vooral in vissen.
Dit zegt hij zelf al een tijdje, hè. Dat hij het niet meer via de democratie (as is) ziet gebeuren. Niet door zijn gedrag, maar door hoe 'het' werkt. Nu kan je een boompje opzetten over hoe dit een (grenzeloze) cope is van een narcist. Maar bottomline is: hij was optimistisch, nu openlijk uiterst cynisch. Vandaar ook het clownesque-gedrag. Wat rest er immers? Een alternatieve samenleving opbouwen. Met weinig vertrouwen oppert ie dat nog wel eens als mogelijkheid. Vandaar ook al die side-projecten De kamer is in ieder geval niet meer dan een podium om de gekte aan de kaak te stellen, recht voor de neus van de gekken zelf. Maar hij maakt zich geen illusies. Zijn woorden bereiken de macht niet, en hij zal met zijn woorden nooit deel uitmaken van de macht. Maar maakt dat het 'nodig' om een groot deel van je electoraat af te stoten? Nee. Zo bezien getuigd het eigenlijk wel van goed karakter, maar bevestigd het dus ook dat ie van het padje af is. Geen grip meer op de werking van de dingen. Hij durfde los te laten, en voila: een diepe val. Maar vele komen wel weer goed terecht, uiteindelijk. Intern althans. Dat balanceert zich wel weer uit. Alhoewel problematisch te laat voor een publiek figuur.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:53 schreef KoosVogels het volgende:
In dat geval heeft Baudet dus de hoop opgegeven dat FvD kan uitgroeien tot een brede volksbeweging - wat in 2019 heel even dreigde te gebeuren.
Ik schat sinds covid of zo. Toen is hij er achter gekomen dat er wat stemvee bij complotgekken ligt.quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:20 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Maar vanaf waar gelooft hij zijn eigen onzin niet meer? Hij is al vrij lang bezig met het verspreiden van hele dubieuze theorieen, waarbij ik denk dat hij er voor een groot deel volledig achter staat. Ik ken vanuit mn naaste omgeving ook gevallen waarvan ik in het begin dacht dat ze een grapje maakten, maar steeds verder losraakten van de realiteit en inmiddels echt geloven in chemtrails, genocide-vaccins en satanistische pedonetwerken.
Ik sluit niet uit dat dit geen act van Baudet is.
Hij lijkt hier de laatste twijfelaars van de volslagen debielen te willen scheiden.quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:23 schreef Bluesdude het volgende:
Nog eens deze tweet met filmpje plaatsen, voor mensen die het nog niet gezien hebben en TT en de ophef niet snappen
[ twitter ]
Ik snap die theorie van jou niet hoor, want hij is juist stemmen gaan verliezen vanaf het moment dat hij steeds extremer werd, dan hou je daar toch juist mee op zodra je merkt dat je stevig aan het inleveren bent qua zetels ipv er nog eens 20 scheppen bovenop te doen!?quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik schat sinds covid of zo. Toen is hij er achter gekomen dat er wat stemvee bij complotgekken ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |