Avondje ophefaandacht verzamelen. Volgende ochtend corrigeren.quote:
Reptielen zijn niet gevoelloosquote:
Eerder correctie door iemand die nog enigszins bij zijn verstand is bij FvD, dit is niet het taalgebruik wat Baudet normaal heeft.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:30 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Avondje ophefaandacht verzamelen. Volgende ochtend corrigeren.
Betwijfel ik. Het is gewoon het Trump playbook. Soms hele vage dingen zeggen in speeches voor een klein publiek, ergens op het platteland. En dan op TV nog enigzins wat zinnigs zeggen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:34 schreef Hanca het volgende:
[..]
Eerder correctie door iemand die nog enigszins bij zijn verstand is bij FvD, dit is niet het taalgebruik wat Baudet normaal heeft.
Is dat zo? Nu Trump geen president meer is en niet meer op Twitter post etc. is het toch een compleet randfiguur geworden, die eigenlijk nooit meer wordt genoemd in de normale media (tenzij hij of een van z'n kompanen weer eens voor het gerecht worden gedaagd).quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik denk ergens wel dat Baudet ook erg jaloers is van de aandacht die Trump nu geniet, ook in NL. Hij is 'de leider' en niet Baudet.
Nouja je ziet bij die vage demonstraties nog steeds Trump borden. Maar Baudets naam is nergens te vinden. Wel FvD uiteraard.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is dat zo? Nu Trump geen president meer is en niet meer op Twitter post etc. is het toch een compleet randfiguur geworden, die eigenlijk nooit meer wordt genoemd in de normale media (tenzij hij of een van z'n kompanen weer eens voor het gerecht worden gedaagd).
quote:
En ik denk dan weer niet dat Baudet echt antisemitisch is. Hij praat die dogwhistles volgens mij gewoon na zonder ze te begrijpen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:41 schreef capricia het volgende:
Anti Semitische dog whistle.
Zowel dat reptielen-gedoe als zijn uitleg.
Heeft-ie überhaupt een coherent gedachtengoed? Zoals ik het zie vindt-ie elke dag wat anders. Het is maar net hoe z'n pet staat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
En ik denk dan weer niet dat Baudet echt antisemitisch is. Hij praat die dogwhistles volgens mij gewoon na zonder ze te begrijpen.
Trump zit ook weer op Twitter toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is dat zo? Nu Trump geen president meer is en niet meer op Twitter post etc. is het toch een compleet randfiguur geworden, die eigenlijk nooit meer wordt genoemd in de normale media (tenzij hij of een van z'n kompanen weer eens voor het gerecht worden gedaagd).
Baudet (,,Bijna iedereen die ik ken is antisemiet.”) begrijpt dat heel goed.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
En ik denk dan weer niet dat Baudet echt antisemitisch is. Hij praat die dogwhistles volgens mij gewoon na zonder ze te begrijpen.
Ik wist niet dat reptielen onder de semitische volken vielen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:41 schreef capricia het volgende:
Anti Semitische dog whistle.
Zowel dat reptielen-gedoe als zijn uitleg.
Nee, Trump is nog steeds van Twitter gebanned.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Trump zit ook weer op Twitter toch?
Althans, ik heb vorige week een blik geworpen op die compleet bedorven site en ik zag hem iets posten als "Im back! Thanks @:elonmusk" of iets in die richting.
Dat was een nepaccount: https://twitter.com/realdonjtru/status/1579202731243626496quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Trump zit ook weer op Twitter toch?
Althans, ik heb vorige week een blik geworpen op die compleet bedorven site en ik zag hem iets posten als "Im back! Thanks @:elonmusk" of iets in die richting.
Klopt, hij praat degene na die hij het laatst heeft aangehoord.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heeft-ie überhaupt een coherent gedachtengoed? Zoals ik het zie vindt-ie elke dag wat anders. Het is maar net hoe z'n pet staat.
Als Baudet dit zonder reden zou doen, hoe zit het dan met de connecties van Fvd en Fvd International directeur Laughland welke directe banden met Putin heeft? Baudet danst volledig naar zijn pijpen en Laughland naar die van het Kremlin.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat lijkt me veel te ver gezocht. Ik geloof ook niet dat Poetin een labiel mannetje van een piepklein steeds uit elkaar vallend partijtje in een in zijn ogen zeer onbeduidend landje gebruikt. Die pro-Poetin uitspraken heeft Baudet gewoon uit die complottheoriebubbel waar hij in verdwaald is. Daar zijn dergelijke uitspraken zeer populair. Dat er daar influencers zitten die betaald worden door Poetin zou wel zeer goed kunnen.
Volgens mij gelooft Baudet echt alles wat hij zegt, helaas.
Prachtig dit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:07 schreef Beathoven het volgende:
Het zijn ook geen BNW verbanden, de mainstream media hebben er uitvoerig over geschreven.
Ah, jij bent er zo een die van mening is dat de zogenaamde 'msm' bewust onwaarheden verspreiden?quote:
Het is gewoon grappig dat hij doorheeft dat het een door en door BNW-redenatie (want insinuatie) is, maar dat vergoelijkt "omdat de msm het ook doet".quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, jij bent er zo een die van mening is dat de zogenaamde 'msm' bewust onwaarheden verspreiden?
Nou ja, het is geen geheim dat het Kremlin geld steekt in politieke partijen in verschillende Europese landen. Dat is verder ook geen complot.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:22 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het is gewoon grappig dat hij doorheeft dat het een door en door BNW-redenatie (want insinuatie) is, maar dat vergoelijkt "omdat de msm het ook doet".
ik vond het wel een beetje laf dat juist bv Henk Otten Baudet op zijn uitspraken aanviel en meldde dat hij helemaal onder Russische invloed stond en hoe gevaarlijk dat was;quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou ja, het is geen geheim dat het Kremlin geld steekt in politieke partijen in verschillende Europese landen. Dat is verder ook geen complot.
Het is derhalve niet heel vergezocht dat ook FvD banden onderhoudt met het Kremlin, zeker gezien de betrokkenheid van Laughland en de absurde houding van Baudet ten aanzien van Poetin en de Russische invasie van Oekraïne.
Let wel: keihard bewijs ontbreekt vooralsnog, maar ik zou het niet van de hand wijzen als 'BNW-gekkigheid'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |