abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:29:42 #101
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_206361081
Ik geloof overigens niet dat Baudet betaald wordt door het Kremlin. Misschien wat mensen om hem heen wel, maar hijzelf niet. Er zijn altijd wel Joost Niemöllers en Baudets te vinden die denken slim te zijn door dom te doen en achter Poetin aan te hobbelen, die hoef je als het Kremlin niet te betalen. Zorgen dat ze aandacht krijgen zodat ze twijfel en chaos kunnen veroorzaken, daar zou ik mijn intriganten-geld aan uitgeven.

Dat ON! bijvoorbeeld linksom of rechtsom gesteund is met Russisch geld wil ik wel geloven. Nu die op tv zijn, verspreiden ze vanzelf het Russische verhaal.
pi_206361086
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 10:29 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Tuurlijk Thierry. :')
Avondje ophefaandacht verzamelen. Volgende ochtend corrigeren.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:31:07 #103
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_206361092
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 10:20 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Reptielen zijn niet gevoelloos :')

Dit is overigens wat Thierry echt gelooft:
https://centerofthesoul.nl/2010/07/31/wegbranden-van-reptiel-dna/
pi_206361123
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 10:30 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Avondje ophefaandacht verzamelen. Volgende ochtend corrigeren.
Eerder correctie door iemand die nog enigszins bij zijn verstand is bij FvD, dit is niet het taalgebruik wat Baudet normaal heeft.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:38:38 #105
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206361163
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 10:34 schreef Hanca het volgende:

[..]
Eerder correctie door iemand die nog enigszins bij zijn verstand is bij FvD, dit is niet het taalgebruik wat Baudet normaal heeft.
Betwijfel ik. Het is gewoon het Trump playbook. Soms hele vage dingen zeggen in speeches voor een klein publiek, ergens op het platteland. En dan op TV nog enigzins wat zinnigs zeggen.

Ik denk ergens wel dat Baudet ook erg jaloers is van de aandacht die Trump nu geniet, ook in NL. Hij is 'de leider' en niet Baudet.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:41:17 #106
236264 crew  capricia
pi_206361195
Anti Semitische dog whistle.
Zowel dat reptielen-gedoe als zijn uitleg.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:42:38 #107
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_206361217
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 10:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik denk ergens wel dat Baudet ook erg jaloers is van de aandacht die Trump nu geniet, ook in NL. Hij is 'de leider' en niet Baudet.
Is dat zo? Nu Trump geen president meer is en niet meer op Twitter post etc. is het toch een compleet randfiguur geworden, die eigenlijk nooit meer wordt genoemd in de normale media (tenzij hij of een van z'n kompanen weer eens voor het gerecht worden gedaagd).
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:43:19 #108
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206361227
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 10:42 schreef Tijn het volgende:

[..]
Is dat zo? Nu Trump geen president meer is en niet meer op Twitter post etc. is het toch een compleet randfiguur geworden, die eigenlijk nooit meer wordt genoemd in de normale media (tenzij hij of een van z'n kompanen weer eens voor het gerecht worden gedaagd).
Nouja je ziet bij die vage demonstraties nog steeds Trump borden. Maar Baudets naam is nergens te vinden. Wel FvD uiteraard.

Ik ga er ook nog steeds vanuit dat Trump weer een gooi gaat doen naar president dus hij zal wel weer zichtbaarder worden.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206361244
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 10:20 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
:')
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_206361279
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 10:41 schreef capricia het volgende:
En ik denk dan weer niet dat Baudet echt antisemitisch is. Hij praat die dogwhistles volgens mij gewoon na zonder ze te begrijpen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:50:57 #111
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_206361307
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 10:48 schreef Hanca het volgende:

[..]
En ik denk dan weer niet dat Baudet echt antisemitisch is. Hij praat die dogwhistles volgens mij gewoon na zonder ze te begrijpen.
Heeft-ie überhaupt een coherent gedachtengoed? Zoals ik het zie vindt-ie elke dag wat anders. Het is maar net hoe z'n pet staat.
pi_206361313
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 10:42 schreef Tijn het volgende:

[..]
Trump zit ook weer op Twitter toch?

Althans, ik heb vorige week een blik geworpen op die compleet bedorven site en ik zag hem iets posten als "Im back! Thanks @elonmusk" of iets in die richting.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  Moderator dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:52:13 #113
236264 crew  capricia
pi_206361330
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 10:48 schreef Hanca het volgende:

[..]
Baudet (,,Bijna iedereen die ik ken is antisemiet.”) begrijpt dat heel goed.
De verstaander weet precies wat hij bedoelt.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206361333
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 10:41 schreef capricia het volgende:
Ik wist niet dat reptielen onder de semitische volken vielen.
Dat heb ik dan gemist in de rare bijbelse rassenonzin.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_206361376
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 10:51 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Althans, ik heb vorige week een blik geworpen op die compleet bedorven site en ik zag hem iets posten als "Im back! Thanks @:elonmusk" of iets in die richting.
Nee, Trump is nog steeds van Twitter gebanned.
  Moderator dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:55:24 #116
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_206361378
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 10:51 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Althans, ik heb vorige week een blik geworpen op die compleet bedorven site en ik zag hem iets posten als "Im back! Thanks @:elonmusk" of iets in die richting.
Dat was een nepaccount: https://twitter.com/realdonjtru/status/1579202731243626496

Trump zit op Truth Social.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_206361385
Maar ja, je komt langzaamaan wel op het punt dat normale mensen opgehaald zouden gaan worden met het witte busje.

Dat zou wel een hele consternatie veroorzaken bij ON! denk ik. Met Gideon, Pepijn en Arnold.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_206361436
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 10:50 schreef Tijn het volgende:

[..]
Heeft-ie überhaupt een coherent gedachtengoed? Zoals ik het zie vindt-ie elke dag wat anders. Het is maar net hoe z'n pet staat.
Klopt, hij praat degene na die hij het laatst heeft aangehoord.
pi_206361497
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 09:57 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat lijkt me veel te ver gezocht. Ik geloof ook niet dat Poetin een labiel mannetje van een piepklein steeds uit elkaar vallend partijtje in een in zijn ogen zeer onbeduidend landje gebruikt. Die pro-Poetin uitspraken heeft Baudet gewoon uit die complottheoriebubbel waar hij in verdwaald is. Daar zijn dergelijke uitspraken zeer populair. Dat er daar influencers zitten die betaald worden door Poetin zou wel zeer goed kunnen.

Volgens mij gelooft Baudet echt alles wat hij zegt, helaas.
Als Baudet dit zonder reden zou doen, hoe zit het dan met de connecties van Fvd en Fvd International directeur Laughland welke directe banden met Putin heeft? Baudet danst volledig naar zijn pijpen en Laughland naar die van het Kremlin.

Het zijn ook geen BNW verbanden, de mainstream media hebben er uitvoerig over geschreven.
pi_206361540
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 11:07 schreef Beathoven het volgende:

Het zijn ook geen BNW verbanden, de mainstream media hebben er uitvoerig over geschreven.
Prachtig dit.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206361617
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 11:11 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Prachtig dit.
Ah, jij bent er zo een die van mening is dat de zogenaamde 'msm' bewust onwaarheden verspreiden?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_206361676
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, jij bent er zo een die van mening is dat de zogenaamde 'msm' bewust onwaarheden verspreiden?
Het is gewoon grappig dat hij doorheeft dat het een door en door BNW-redenatie (want insinuatie) is, maar dat vergoelijkt "omdat de msm het ook doet".
pi_206361859
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 11:22 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Het is gewoon grappig dat hij doorheeft dat het een door en door BNW-redenatie (want insinuatie) is, maar dat vergoelijkt "omdat de msm het ook doet".
Nou ja, het is geen geheim dat het Kremlin geld steekt in politieke partijen in verschillende Europese landen. Dat is verder ook geen complot.

Het is derhalve niet heel vergezocht dat ook FvD banden onderhoudt met het Kremlin, zeker gezien de betrokkenheid van Laughland en de absurde houding van Baudet ten aanzien van Poetin en de Russische invasie van Oekraïne.

Let wel: keihard bewijs ontbreekt vooralsnog, maar ik zou het niet van de hand wijzen als 'BNW-gekkigheid'.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_206361926
Tien tegen één dat hij religieuze partijen die dus in een God geloven de maat gaat nemen als men hem openlijk ongeloofwaardig acht met zijn reptielenuitspraken. Gert-Jan Segers is denk ik als eerste de pisang na zijn Twitterbericht gisteren dat alleen gebed nog helpt voor Thierry Baudet.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_206361995
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 11:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Nou ja, het is geen geheim dat het Kremlin geld steekt in politieke partijen in verschillende Europese landen. Dat is verder ook geen complot.

Het is derhalve niet heel vergezocht dat ook FvD banden onderhoudt met het Kremlin, zeker gezien de betrokkenheid van Laughland en de absurde houding van Baudet ten aanzien van Poetin en de Russische invasie van Oekraïne.

Let wel: keihard bewijs ontbreekt vooralsnog, maar ik zou het niet van de hand wijzen als 'BNW-gekkigheid'.
ik vond het wel een beetje laf dat juist bv Henk Otten Baudet op zijn uitspraken aanviel en meldde dat hij helemaal onder Russische invloed stond en hoe gevaarlijk dat was;
Henk Otten heeft met Baudet het Forum in 2016 opgericht en was toen aktief bij dat referendum tegen de Oekraine en deed alle financiele zaken.... tot aan halverwege 2019
Ik schat de kans zeer groot in dat er idd een vorm van invloedname door de russische SVR geweest is, die idd dat aantoonbaar doet in meerdere west-europese landen...
maar dan verwacht ik dat Otten daar direkt mee te maken gehad heeft en veel meer erover moet kunnen zeggen.

eigenlijk denk ik dat qua gedrag Baudet gewoon een indruk wekt die overeenkomt met iemand als Kanye West in amerika... iemand met een soort van celebrity-complex en een beetje borderlinerig en attention-whorig.
Maar ook iemand die verder een beetje aan de zijlijn gehouden wordt omdat zijn gedrag té onvoorspelbaar is

meer een 'useful-idiot' dan echt iemand waarin de russen veel geld en moeite zouden willen investeren, omdat er ook een grotere winst uit te halen is als een politicus daadwerkelijk macht kan verzamelen.
enkel een beetje rondhangen in fringe-groepen en een soort van ego-show ophangen zou voor hen een te lage kosten-opbengst-efficientie opleveren.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')