SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij gaat zo'n 100 km/u, vliegt laag om radar te omzeilen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:17 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Überhaupt. Raketten troep zat natuurlijk.
Maar denk dat zo’n drone niet veel meer kost dan de raket die hem neer haalt.
Hoe rap en hoog gaat zo’n drone eigenlijk? (Ja ik ben lui)
Neerhalen met de vleugeltip van een spitfire ala de v1’s in ww2 een optie?
Ze vliegen niet per definitie laag.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:50 schreef Wantie het volgende:
Hij gaat zo'n 100 km/u, vliegt laag om radar te omzeilen.
Ze zijn niet moeilijk om meer te halen, maar verspreid over het land en grote aantallen tegelijkertijd maken dat lastig.
Uit het vorige topic:quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij gaat zo'n 100 km/u, vliegt laag om radar te omzeilen.
Ze zijn niet moeilijk om meer te halen, maar verspreid over het land en grote aantallen tegelijkertijd maken dat lastig.
Cheeseburgert in NWS / Oorlog in Oekraïne #558 Order 227 Lukaschenka ;)quote:Specifications of Shahed 136 / Geran-2
Length - 3.5 m;
Wingspan - 2.5 m;
Weight - 200 kg;
Engine - Mado MD550 or 3W;
Power -- 50 hp. (37 kW);
Flight range -- 1,000 km;
Maximum flight range -- up to 2,500 km;
Cruising speed - 185 km/h;
Flight height - 60-4,000 m;
Main armament -- high-explosive fragmentation, weighing 40-50 kg
En gij geleuf da?quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Een van de verantwoordelijkeden voor de mobilisatiecampagne, Roman Malyk, werd vorige week onder verdachte omstandigheden dood gevonden in de stad Partizansk in het oosten van Rusland. Hij zou zichzelf hebben opgehangen aan een hek bij zijn huis, maar nabestaanden trekken deze lezing volgens Russische media in twijfel.
Van nrc. Dit compleet gemist. Maar de zondebokken plegen alweer zelfmoord.
Ja!quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:19 schreef quirina het volgende:
Ze proberen echt Oekraïners uit te roeien.
Daar moet een HIMARS in, daar moet een HIMARS in...quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:38 schreef Starhopper het volgende:
De Duitsers hebben Yuliya in haar blote kont in de krant gezet![]()
[ twitter ]
@de_boswachterquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:38 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Boeiend.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:56 schreef polderturk het volgende:
We staan internationaal niet voor schut.
Iedereen moet voor Oekraïne zijn? Begint op voetballers en een bepaalde aanvoerdersband te lijken.quote:
Theirry: "It's weird that I am the only one who says these things."quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:56 schreef polderturk het volgende:
Ze weten heus wel dat deze man niet de gemiddelde Nederlander representeert.
[ twitter ]
quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Boeiend.
[..]
Iedereen moet voor Oekraïne zijn? Begint op voetballers en een bepaalde aanvoerdersband te lijken.
Ja eigenlijk wel in deze oorlog. Als je voor Putin juicht ben je af. Net als dat je fout was als je voor ISIS of Hitler was.quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Boeiend.
[..]
Iedereen moet voor Oekraïne zijn?
Niks mis mee.quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:26 schreef Zwoerd het volgende:
Ja eigenlijk wel in deze oorlog. Als je voor Putin juicht ben je af. Net als dat je fout was als je voor ISIS of Hitler was.
Dat een random hansworst dit roept, oké.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:56 schreef polderturk het volgende:
Ze weten heus wel dat deze man niet de gemiddelde Nederlander representeert.
[ twitter ]
We moeten allemaal juichen voor ons westerse stuk Rusland, wat we in een jaar of 30 diplomatiek hebben geannexeerd.quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:26 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel in deze oorlog. Als je voor Putin juicht ben je af. Net als dat je fout was als je voor ISIS of Hitler was.
@Calandquote:Op maandag 17 oktober 2022 22:38 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Ik ben vooral benieuwd wanneer je internetbundel op isquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
We moeten allemaal juichen voor ons westerse stuk Rusland, wat we in een jaar of 30 diplomatiek hebben geannexeerd.
Benieuwd wanneer ons regenboogleger bij Moskou staat.
Zou hatefucken.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:38 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Ik juich pas als ik met een drankje in mijn hand ergens op het strand sta in de Krim.quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
We moeten allemaal juichen voor ons westerse stuk Rusland, wat we in een jaar of 30 diplomatiek hebben geannexeerd.
Benieuwd wanneer ons regenboogleger bij Moskou staat.
Met roebels betalen in Zandvoort zou mss niet zo gek zijnquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik juich pas als ik met een drankje in mijn hand ergens op het strand sta in de Krim.
Die ik dan afreken in Euro's.
Daar zou ik niet op wachtenquote:Op maandag 17 oktober 2022 23:47 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd wanneer je internetbundel op is
Dat kan. Op texel heb je een camping die de Krim heet. Kun je ook betalen met Euro's.quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik juich pas als ik met een drankje in mijn hand ergens op het strand sta in de Krim.
Niemand die je stopt om het te accepteren in je eigen bedrijf. Omwisselen kan misschien even duren, maar je moet er iets voor over hebben.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 00:11 schreef kibo het volgende:
[..]
Met roebels betalen in Zandvoort zou mss niet zo gek zijn
Of is hij er zelf misschien één? Het zou kunnen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat een random hansworst dit roept, oké.
Maar ik ben toch benieuwd hoe Thierry hierbij komt. Hij kent de achterkamers beter dan de normale man.
Heeft hij Rutte en de Jonge zonder masker gezien?
quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat een random hansworst dit roept, oké.
Maar ik ben toch benieuwd hoe Thierry hierbij komt. Hij kent de achterkamers beter dan de normale man.
Heeft hij Rutte en de Jonge zonder masker gezien?
Gemobiliseerdequote:
Niet heel veel mis mee.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:38 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Dat is motief voor genocide en volkerenmoord.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ja
[..]
Ja!
Ik heb de moeite genomen hier naar te luisteren https://snyder.substack.c(...)m_medium=web#details en volgens Snyder gaat het echt om genocide. De Oekraïners krijgen van Poetin en consorten de keus Rus te worden of te sterven. Hij vertelt dat Poetin geobsedeerd is door een baptismefabel, waarmee verklaard zou worden dat Oekraïne en Rusland altijd één waren, en de fout van de scheiding rechtgezet moet worden, wat niet kan als Oekraïners hun eigen taal, cultuur en geschiedenis behouden.
Het is angstaanjagend.
Ik heb ook hiernaar geluisterd [ twitter ] ik denk dat de video nu wel on line staat. Af en toe langdradig omdat Snyder zich op omweggetjes begeeft, maar hij weet wel waar hij het over heeft.
Poetin wil de Oekraïners van de aardbodem vagen, de overlevenden moeten vergeten dat ze ooit iets anders dan Rus waren. Er zijn nog tientallen andere redenen voor Poetins oorlog, maar diepe haat voor alles wat Oekraïens is, is er een van.
En Thierry Baudet moeten ze in een ouderwetse vochtige kerker gooien, liever nog in een oubliette. Volgens mij is die ook knetter geworden.
Dat kan nu al.quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Laat me raden.quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
En Thierry Baudet moeten ze in een ouderwetse vochtige kerker gooien, liever nog in een oubliette. Volgens mij is die ook knetter geworden.
Nouja je kan niet ontkennen dat zijn reptillian uitspraken wel een beetje...raar zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 01:57 schreef riazop het volgende:
[..]
Laat me raden.
Zeker een geelblauw vlaggetje boven je bed?
#ziedendquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 01:57 schreef riazop het volgende:
[..]
Laat me raden.
Zeker een geelblauw vlaggetje boven je bed?
Poetin als onze redder omschrijven is nou niet bepaald in ons landsbelang.quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Boeiend.
[..]
Iedereen moet voor Oekraïne zijn? Begint op voetballers en een bepaalde aanvoerdersband te lijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |