Als je per jaar 115000 pond krijgt overgemaakt is dat op zich ook wel een keuze die je zonder veel problemen kan maken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:19 schreef Hexagon het volgende:
Overigens zou ik als ik in Truss haar schoenen stond direct mijn zetel opgeven, ergens op een afgelegen eiland bij Schotland gaan wonen en nooit meer de publiciteit opzoeken na zo'n enorme afgang.
Het toont iig aan dat politiek in het VK totaal de inhoud kwijt is en verstrikt is geraakt in schaduwgevechten. Ben benieuwd waar dit allemaal toe leidt. Weinig goeds vrees ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:27 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Ik was even de huidige chaos in het VK aan het overdenken en toen rees in mij de volgende vraag.
De Conservatieven leveren al vanaf David Cameron onafgebroken de premier van het VK en sindsdien gaat het daar van kwaad tot erger. En met name de Conservatieve partij van dat land trekt mensen aan van de "upper class" en die hebben vanwege een florissant familiekapitaal vaak kunnen profiteren van uitstekend onderwijs op dure prive scholen (public schools zoals Eton College) en vervolgens ook op top universiteiten en dan met voorkeur die van Oxford. Wat zegt de ontstane chaos in het VK over de relatie tussen genoten onderwijs en fatsoenlijk een land kunnen besturen?
Al die elitaire mumbo-jumbo scholen en universiteiten in Engeland zijn vooral overschat. De wereld zou er goed aan doen om hoogdravende aanstellerij uit de Victoriaanse tijd voortaan gewoon uit te lachen, in plaats van dat eeuwige misplaatste ontzag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:27 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Ik was even de huidige chaos in het VK aan het overdenken en toen rees in mij de volgende vraag.
De Conservatieven leveren al vanaf David Cameron onafgebroken de premier van het VK en sindsdien gaat het daar van kwaad tot erger. En met name de Conservatieve partij van dat land trekt mensen aan van de "upper class" en die hebben vanwege een florissant familiekapitaal vaak kunnen profiteren van uitstekend onderwijs op dure prive scholen (public schools zoals Eton College) en vervolgens ook op top universiteiten en dan met voorkeur die van Oxford. Wat zegt de ontstane chaos in het VK over de relatie tussen genoten onderwijs en fatsoenlijk een land kunnen besturen?
Vaak vooral veel bluf en buitenkant. Weinig inhoud.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:05 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Al die elitaire mumbo-jumbo scholen en universiteiten in Engeland zijn vooral overschat. De wereld zou er goed aan doen om hoogdravende aanstellerij uit de Victoriaanse tijd voortaan gewoon uit te lachen, in plaats van dat eeuwige misplaatste ontzag.
Ze schijnt ook de rest van haar leven een behoorlijk salaris te krijgen, da's toch lekker verdiendquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:19 schreef Hexagon het volgende:
Overigens zou ik als ik in Truss haar schoenen stond direct mijn zetel opgeven, ergens op een afgelegen eiland bij Schotland gaan wonen en nooit meer de publiciteit opzoeken na zo'n enorme afgang.
Dit dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je per jaar 115000 pond krijgt overgemaakt is dat op zich ook wel een keuze die je zonder veel problemen kan maken.
Je hebt natuurlijk wel een beetje feeling met de realiteit nodig en die kon wel eens ontbreken bij mensen met een dergelijke achtergrond.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:27 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Zo win je geen oorlog. Als je zo hard verliest moet je je terugtrekken om te hergroeperen, dan een nieuwe positie innemen en als het even wil lukken: de vijand onverwachts in de rug aanvallen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:19 schreef Hexagon het volgende:
quote:
quote:"on a shoogly peg"
Dame vraagt zich af waarom de conservatieven gekozen werden, heel eenvoudig, omdat Labour met Corbyn geen alternatief was. Hetzelfde met Trump, dat die gekozen werd kwam ook omdat heel veel mensen geen zin hadden in de Democraten met Hillary Clinton.quote:
Klopt, maar daar kan dit SNP lid natuurlijk weinig aan doen. Maar dat je het als tegenstander wel heel beroerd moet doen als je verliest van zulke partijen is duidelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dame vraagt zich af waarom de conservatieven gekozen werden, heel eenvoudig, omdat Labour met Corbyn geen alternatief was. Hetzelfde met Trump, dat die gekozen werd kwam ook omdat heel veel mensen geen zin hadden in de Democraten met Hillary Clinton.
Jammer dat er hier niet zoiets is al proeftijdquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze schijnt ook de rest van haar leven een behoorlijk salaris te krijgen, da's toch lekker verdiend
Eigenlijk best triest dat de keuze gaat tussen de man die een paar weken geleden moest opstappen en de man die een paar weken geleden exact deze verkiezing verloor. Zit er dan echt niemand die niet op zo'n manier besmet is? Hunt wil niet, begrijp ik, maar die konden ze toch ook uit de hoge hoed toveren en bleek een stuk capabeler.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:26 schreef GlennQuagmire het volgende:
Mooi overzichtje van de steun die is uitgesproken. Boris ging gisteren vrij snel, maar lijkt nu toch wat te stagneren. Al moeten er nog veel mp's steun uitspreken. Is er eigenlijk al een tijdschema voor de komende dagen?
https://order-order.com/2(...)spreadsheet-returns/
Maar meer mensen wèlquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dame vraagt zich af waarom de conservatieven gekozen werden, heel eenvoudig, omdat Labour met Corbyn geen alternatief was. Hetzelfde met Trump, dat die gekozen werd kwam ook omdat heel veel mensen geen zin hadden in de Democraten met Hillary Clinton.
Door wie?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 23:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Terecht ook toch. Thatcher en Reagan worden niet voor niks uitgekotst.
Morduant komt ook geregeld langs, die heeft de laatste twee maanden nog niets verloren volgens mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:31 schreef Hanca het volgende:
[..]
Eigenlijk best triest dat de keuze gaat tussen de man die een paar weken geleden moest opstappen en de man die een paar weken geleden exact deze verkiezing verloor. Zit er dan echt niemand die niet op zo'n manier besmet is? Hunt wil niet, begrijp ik, maar die konden ze toch ook uit de hoge hoed toveren en bleek een stuk capabeler.
bron?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[....
Thatcher maakte van een land dat Economisch het nog beroerder deed dan de DDR ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |