Het ging wel. Kip en paddo's lekker, rest mwaoh.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond: traybake van pastinaakfrietjes, kip, paksoi en shiitakes. I.p.v. kipkluiven gebruik ik kippendijfilets.
Voorbereidende snij, marineer en verdeelwerk is klaar, kan straks zo de oven in:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer. Paksoy zou ik ook niet snel aan denken trouwens voor een tray-bake.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Het ging wel. Kip en paddo's lekker, rest mwaoh.
[ afbeelding ]
dat vond ik ook van het traybake verspakketquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Het ging wel. Kip en paddo's lekker, rest mwaoh.
Nog ff oefenen weer, elke oven is anders.quote:[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2659708/4/25#p206429267]maandag 24 oktober
[..]
Heel gaaf als het straks wel gaat. Heerlijke pizza's die je zelf snel bakt
Die eten wij straks als tussendoortje.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:26 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gekruide aardappelpartjes uit de airfryer met een gebraden krokante kipschnitzel en daarbij een Italiaanse salade.
De enige echte?quote:
Neequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
De enige echte?![]()
Gisteren at ik restant Shepherd's Pie.
Vanavond (en morgen) andijviestamppot met rauwe ham, ketjap en cashewnoten.
Straks thee en een mergpijp
Volgens mij heb jij de meeste punten; dus we komen bij jou etenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:52 schreef Kanaroe het volgende:
Straks spaghetti met rundergehakgehaktballetjes en saus van geroosterde paprika, tomaat, ui en knoflook.
En gehakte spinazie erdoor. Sta al anderhalf uur in de cucina te snijden, kneden en kruiden. Luvvit!
Haha, moest even denken..punten...quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:40 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de meeste punten; dus we komen bij jou eten
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:40 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de meeste punten; dus we komen bij jou eten
Kloptquote:
quote:
Jammer maar weet je dat ook weer. Vroeger was niks te zout (vaak vond ik iets flauw), nu merk ik t ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:41 schreef Prego het volgende:
[..]
Kloptmaar goed, hoe kan je eten wat lekker klinkt niet liken?
![]()
Ik had een kant en klare ovenschotel met oa zalm, aardappel en spinazie, deze was veeeeeeel te zouterbij wat sla en zeekraal.
Ja idd, zou het aan de leeftijd liggen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vroeger was niks te zout (vaak vond ik iets flauw), nu merk ik t ook.
Heee ik ben nog hartstikke piep hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:23 schreef Prego het volgende:
[..]
Ja idd, zou het aan de leeftijd liggen?
Ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2022 07:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heee ik ben nog hartstikke piep hoor
Meestal zijn die kant- en klare maaltijden (veel) te zout ....quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:41 schreef Prego het volgende:
[..]
Kloptmaar goed, hoe kan je eten wat lekker klinkt niet liken?
![]()
Ik had een kant en klare ovenschotel met oa zalm, aardappel en spinazie, deze was veeeeeeel te zouterbij wat sla en zeekraal.
Die van Bohemen bedoel je ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
De enige echte?![]()
Gisteren at ik restant Shepherd's Pie.
Vanavond (en morgen) andijviestamppot met rauwe ham, ketjap en cashewnoten.
Straks thee en een mergpijp
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:57 schreef golfer het volgende:
Straks: geroosterde waspeen met karwijzaad, knoflook, olijfolie, sesamzaadjes en honing uit de oven.
In geklaarde boter gebakken kabeljauwhaasfilets en daarbij wat gebakken grote garnalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |