Kijk zo zijn de streams leuk.quote:
Mirthe is ook wel een vage miepert hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:13 schreef HappyCharly het volgende:
hahaha.. ik moest even lachen om Jeff zijn licht verbaasde/ verwarde blik als Mirthe nogmaals zegt hoe rot ze het vindt. Echt zo van: vrouw, ik weet niet wat ik met je emotie moet..
Ja zeker soms wel. Maar die blik van Jeffrey... hahahah..quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Mirthe is ook wel een vage miepert hoor.
ehm jeff vroeg volgens mij 'zullen we even lopenquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:15 schreef puzziepie het volgende:
Nee Mirthe Jeff wou niet lopen met jou , jij wou zeuren tegen hem over Jerold
ik vind het wel aardig dat hij ruimte geeft om het erover te hebben. Het is niet zo dat hij veel met Mirthe heeft.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:15 schreef puzziepie het volgende:
Nee Mirthe Jeff wou niet lopen met jou , jij wou zeuren tegen hem over Jerold
Dat was omdat zij wilde janken over Jeroldquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
ehm jeff vroeg volgens mij 'zullen we even lopen
éven luisteren dan maar, niks mis meequote:Op maandag 17 oktober 2022 17:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind het wel aardig dat hij ruimte geeft om het erover te hebben. Het is niet zo dat hij veel met Mirthe heeft.
Aan de andere kant... wat moet je verder doen he..
waar haal je dan uit dat jeff niet met haar wil praten?quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was omdat zij wilde janken over Jerold
lange termijntactiek van jeffquote:
je hebt gekeken tochquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
waar haal je dan uit dat jeff niet met haar wil praten?
Nee echt nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niet de meest snuggere zoals wel meer daar
KimK heeft iets dat Kenzi gedaan zou hebben wat Kenzi ontkent. 1 van de 2 liegt.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:19 schreef HappyCharly het volgende:
Ik probeer te kijken wat er nu tussen Kenzy en Maddy is.. over het lijstje.. Maddy denkt dat Kenzy het heeft gezegd? Ehm.. dus wie liegt er nu...
Dat is iig positiefquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:20 schreef Kakadylo het volgende:
Martin en Babette hebben Isaac in ieder geval door
Maddy is hierin ook sneaky. Kenzy is jong maar kan dit soort dingen heel netjes allemaal benoemen. Absurd dat zij wordt aangesproken, het ontkend en Maddy dan eigenlijk verder niks wil zeggen. Ehh lekker transparant?quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahaha... Maddy lult zich vast... beschuldigt Kenzi van iets, en wil dan niet vertellen wie dat gezegd heeft.
Maddy : 'Laat lekker van je af glijden, is niet belangrijk'
wat heeft leeftijd hier mee te maken?quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maddy is hierin ook sneaky. Kenzy is jong maar kan dit soort dingen heel netjes allemaal benoemen. Absurd dat zij wordt aangesproken, het ontkend en Maddy dan eigenlijk verder niks wil zeggen. Ehh lekker transparant?
Wijsheid komt met de jarenquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:22 schreef Verida het volgende:
[..]
wat heeft leeftijd hier mee te maken?
Er is een lijst .. al heel lang .. 4 nummers. Weet al geen eens meer wie er op nr 1, 2, 3 en 4 staat.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:24 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben zo benieuwd of er nou wel of geen lijst is. En of maddy dit nu zelf bedenkt. En of Maddy doorheeft dat Kenzy het weer deelt met de kamer. Gedoe dit..
ja daar ben ik niet over uit. Heeft Kim K haar mond voorbij gepraat over gewoon een roddel (per ongeluk) de wereld ingebracht?quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:24 schreef puzziepie het volgende:
Kim K loopt ook te liegen tegen Kenzi
Iedereen daar in die kamer wist van de lijstjes waar Wendy,Jeff ,Kenzi en Kim D op stondenquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja daar ben ik niet over uit. Heeft Kim K haar mond voorbij gepraat over gewoon een roddel (per ongeluk) de wereld ingebracht?
woestboos!quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzi verslag uitbrengen bij Wanda, Mexx.
KimK ontkent nu dat ze 'iets over een lijst' heeft verteld aan Maddy.
Hele kamer viesboos op Maddy.
Klopt, ik heb Maddie de namen horen zeggen maar weet niet meer wie. Als ze een nummer tegen elkaar zeggen weten ze wie er bedoelt wordt.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is een lijst .. al heel lang .. 4 nummers. Weet al geen eens meer wie er op nr 1, 2, 3 en 4 staat.
Mexx zegt van niet..quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iedereen daar in die kamer wist van de lijstjes waar Wendy,Jeff ,Kenzi en Kim D op stonden
Wie?quote:
Ok ik zie het alquote:
Kim K is ook niet in haar eerste leugen gestiktquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzi verslag uitbrengen bij Wanda, Mexx.
KimK ontkent nu dat ze 'iets over een lijst' heeft verteld aan Maddy.
Hele kamer viesboos op Maddy.
Ja en die liegt dat ze barstquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar Mexx zegt letterlijk net dat ze niks van een lijstje wist.
Jeff koos ook gewoon uit eigenbelang hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:28 schreef Kakadylo het volgende:
Ieder ander zou rancune/eigen belang hebben laten meespelen bij de keuze daar waar Jeff feitelijk koos vanuit groepsmotief
Precies, dit was eigenbelang. Helemaal prima. Maar niet groepsbelang.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Jeff koos ook gewoon uit eigenbelang hoor.
Jerrold glibberde overal tussendoor en was daarom een goede kandidaat om ver te komen.
dus nu maar vast eruit.
Door wie?quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:31 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe kan niet tegen onrecht en dat is haar aangedaan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kenzi??? Die hoort voor hun niet tot hun eigen mensenquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jeetje.. maar dat deed ze dan toch tegen haar eigen mensen?
in tegenstelling tot alle andere mensen die HEUL goed tegen onrecht kunnenquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:31 schreef puzziepie het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze doen hele dagen niets anders dan roddelen en zich opmaken en haartjes krullen. Ze weten zelf niet meer wat ze tegen wie gezegd hebben. Als je veel liegt, moet je veel onthouden
Ja preciesquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Door wie?
Misschien moet ze dat bij groepje Kim k zoeken
die mensen hebben echt geen benul waar ze aan meedoen hé?quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:31 schreef puzziepie het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Liegen is vaak dat je de waarheid vergeet. Je weet niet meer wie en hoequote:Op maandag 17 oktober 2022 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is zo dom dat ze de waarheid niet eens meer weet
Nee dacht dat ze dat ook tegen iemand anders zei. Maar goed, pff wordt er zelf moe van.. hahaha..quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kenzi??? Die hoort voor hun niet tot hun eigen mensen
Nee precies, sommigen leven echt in een bubbelquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:32 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
die mensen hebben echt geen benul waar ze aan meedoen hé?
die hebben echt het idee dat ze daar een nieuwe samenleving alá Utopia aan het bouwen zijn..
de weesten toch ook niet dat hij jerrold heruitstemtquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Door wie?
Misschien moet ze dat bij groepje Kim k zoeken
Is niet gauw goed hè :pquote:
Ik dacht dat ze dat gingen doenquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:32 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
die mensen hebben echt geen benul waar ze aan meedoen hé?
die hebben echt het idee dat ze daar een nieuwe samenleving alá Utopia aan het bouwen zijn..
Daar ben je eindelijkquote:
Ze weten toch dat hij er iemand van hun clubje uitstemtquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
de weesten toch ook niet dat hij jerrold heruitstemt
Jawel daar is Jef altijd stellig in geweestquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
de weesten toch ook niet dat hij jerrold heruitstemt
en van de 10quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze weten toch dat hij er iemand van hun clubje uitstemt
Je hebt het gemistquote:
Oh dat vind ik dan wel weer lekker. Mensen die traag praten geven kortsluiting in mijn hoofd.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:34 schreef Aggie46 het volgende:
Ik verbaas me nog steeds over de snelheid van praten van dat mens
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja omdat bed van Jerrold gelijk is weggehaald
Je hebt behalve ons echt wat gemist. Eindelijk spanning in de loods daar!quote:
Ik snap de keuze ook wel. Wat er nog zit is haat en nijdquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:35 schreef Kakadylo het volgende:
Jerrold was DE potentiële winnaar waar iedereen overheen zou hebben gekeken en die mening deel ik zeer
Kan het nu in Jip en Janneke taal?quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:37 schreef Kakadylo het volgende:
Zou als ik Jeff was als Notorious himself daar rondlopen en zonder iets te zeggen bij een Wanda oid gaan staan
Jawel, maar ze moet eerst dit even verwerkenquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Snapt Mirthe niet dat het een spel is, met haar domme geblaat van: maar hij was zo lief??
lolquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:37 schreef Kakadylo het volgende:
Zou als ik Jeff was als Notorious himself daar rondlopen en zonder iets te zeggen bij een Wanda oid gaan staan
Ik had haar hoger en slimmer ingeschatquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel, maar ze moet eerst dit even verwerken
Blijkbaar hebben de emoties de overhandquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik had haar hoger en slimmer ingeschat
Elke dag daalt ze een beetje..quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik had haar hoger en slimmer ingeschat
quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Kan het nu in Jip en Janneke taal?
Laat ze dan gewoon van kamer mogen ruilen, dit vind ik echt zo vreemdquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:41 schreef puzziepie het volgende:
Marciano mag wel weer bij Kim .. waardeloos
Die wil niet gefilmd worden.quote:
13quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:44 schreef Sestra666 het volgende:
Heeft Jeff nog overlegd om op Jerrold te stemmen, of was t z'n eigen keuze?
Had Jeff veel stemmen?
Heb net t filmpje gekeken van zijn actie onder water
Die solliciteert ook naar een toneelhaakje van de Febo.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die wil niet gefilmd worden.
Das toch niet te filmen![]()
![]()
13 stemmen en Jerold was zijn eigen keuze, wel geprobeerd hem iemand van de meangirls weg te laten stemmen, maar zoals et verwachten trok hij zijn eigen planquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:44 schreef Sestra666 het volgende:
Had Jeff veel stemmen?
Je avondeten?quote:
Als hij Djedi in zijn bed kan krijgenquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:45 schreef Moeraskat het volgende:
Ruben de jankbal. Wanneer is die kerel wel eens tevreden?
Maar hij had het wel gezegd van te vorenquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
13 stemmen en Jerold was zijn eigen keuze, wel geprobeerd hem iemand van de meangirls weg te laten stemmen, maar zoals et verwachten trok hij zijn eigen plan
Goede grap welquote:
Volledig eigen keuze,quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:44 schreef Sestra666 het volgende:
Had Jeff veel stemmen?
Ohh streamlockquote:
Valt me tegen van GJquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:48 schreef puzziepie het volgende:
GJ :'Ik snap die Jeff totaal niet , wat een lul
Ze zagen Jeff aan komen lopenquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:48 schreef puzziepie het volgende:
GJ :'Ik snap die Jeff totaal niet , wat een lul
Nou ja de keuze was reuze.quote:
Dus het was nep?quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zagen Jeff aan komen lopen
menen ze niet, ze zagen dat Jeff naar hun toe kwam lopen en hun kon horenquote:
Hm okeyquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
menen ze niet, ze zagen dat Jeff naar hun toe kwam lopen en hun kon horen
Allemaal leugenaars dusquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:53 schreef HappyCharly het volgende:
Ohhhhh daar komt de aap uit de mouw. Nu met alleen een deel van het Wandakliekje bij elkaar, herhalen ze even met elkaar dat ze ontkennen dat er een lijst is.. "Zoe, jij ontkent het toch ook" "Ja, ik zeg.. huh.. lijst"
Ging dat over Bern? Wat werd er gezegd. Lees het net hier.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:50 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe over Bern? Hij zoekt een nieuwe prooi
Nou ik snapte het ff niet maar het ging over een hij en iemand die achter Sascha aanliepquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:54 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ging dat over Bern? Wat werd er gezegd. Lees het net hier.
Erik denk ik dan?quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ik snapte het ff niet maar het ging over een hij en iemand die achter Sascha aanliep
Straks met gierende banden de poort uitquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:54 schreef Kakadylo het volgende:
Kenzy is hierdoor bij beide groepen persona non grata wat een domme trien zeg
Die ze ophitsenquote:
Naja Erik focust zich nu vooral op Myrthe omdat Sasha bezet is. Ik vind dat persoonlijk nogal raarquote:
'Beste Kenzy, kook een smakelijk gerecht, je hebt een uur om te oefenen..'quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Straks met gierende banden de poort uit
ja of bij allebei oke? Want nu praat ze met Kim D en net bij het Wandakliekje, allebei in goede sferenquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:54 schreef Kakadylo het volgende:
Kenzy is hierdoor bij beide groepen persona non grata wat een domme trien zeg
Erik moet je met rust laten. IPV nep dates en die kinderachtige onzinquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:56 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Naja Erik focust zich nu vooral op Myrthe omdat Sasha bezet is. Ik vind dat persoonlijk nogal raar
Doet ze expres, lult nog met Wanda mee om geen argwaan te wekken.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:58 schreef mangalie het volgende:
Maddy lult teveel....Waait met alle winden mee. Niet te vertrouwen
Ja die nep dates slaan ook nergens op maar hij schijnt nu achter myrthe aan te zitten... wat de bewoners zelf zeiden laatst buiten. Vind dat gewoon een beetje engquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Erik moet je met rust laten. IPV nep dates en die kinderachtige onzin
Erik vind Myrthe een lekker hapje....quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:59 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ja die nep dates slaan ook nergens op maar hij schijnt nu achter myrthe aan te zitten... wat de bewoners zelf zeiden laatst buiten. Vind dat gewoon een beetje eng
Ik zou me echt ongemakkelijk voelen...quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Erik vind Myrthe een lekker hapje....
Als je die gozer op een verkeerd pad zet ben je zelf naarquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:59 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ja die nep dates slaan ook nergens op maar hij schijnt nu achter myrthe aan te zitten... wat de bewoners zelf zeiden laatst buiten. Vind dat gewoon een beetje eng
Weet niet of het over Erik ging maar zou best kunnenquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ik snapte het ff niet maar het ging over een hij en iemand die achter Sascha aanliep
Wat doorlult, dat ze beschuldigt werd dat zr de naam van Maddy heeft genoemd? gelijk heeft ze, ik zou ook willen weten wie de aanstichter daar van is.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:53 schreef puzziepie het volgende:
Maddy over Kenzi die de hele groep afgaat en alles doorlult
Kumbaya groep zal wel overblijven in the end. Hopelijk spelen ze het niet zo uit.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:00 schreef Kakadylo het volgende:
Het programma zit dusdanig in mekaar dat al die slappe hap straks juist overblijft
Die meiden doen niks wat hem dat idee geeft. Een normaal aardig gesprek voeren ziet hij blijkbaar als een opening..quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je die gozer op een verkeerd pad zet ben je zelf naar
|Ik zeg gewoon wat er wordt gezegd , niet wat ik denkquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat doorlult, dat ze beschuldigt werd dat zr de naam van Maddy heeft genoemd? gelijk heeft ze, ik zou ook willen weten wie de aanstichter daar van is.
Geen enkele vrouw daar geeft Erik signalen dat ze geïnteresseerd zijnquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je die gozer op een verkeerd pad zet ben je zelf naar
Je weet toch wel hoe iemand in elkaar zit. De cos zit er niet maar zien dat ook.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:01 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Die meiden doen niks wat hem dat idee geeft. Een normaal aardig gesprek voeren ziet hij blijkbaar als een opening..
Dat dus.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw daar geeft Erik signalen dat ze geïnteresseerd zijn
OKquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw daar geeft Erik signalen dat ze geïnteresseerd zijn
Kan Ruben doen natuurlijk, maar of haar vriendje dat leuk zou vinden mag Joost weten..quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:03 schreef Kakadylo het volgende:
Djedi had gewipt moeten worden. Alsof FEBO speciaal deze proef uitkoos.
blijkbaar, schijnbaar enzenzquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:01 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Die meiden doen niks wat hem dat idee geeft. Een normaal aardig gesprek voeren ziet hij blijkbaar als een opening..
Dat bedoel ik totaal niet, ik bedoel dat maddy niet moet klagen dat er iets wordt doorgelult, iemand probeert iets boven water te krijgen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
|Ik zeg gewoon wat er wordt gezegd , niet wat ik denk
Dat is waar. Misschien is het beter als die meiden dat idee krijgen dat gewoon tegen hem te zeggen maar ja is ook niet makkelijk. Weet ook niet of Myrthe op hem doelde.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:07 schreef Verida het volgende:
[..]
blijkbaar, schijnbaar enzenz
hoe maak je iemand zwart, dat is eerder het geval. Hij raakt ze met geen vinger aan, blijft netjes en beleefd.
Ze had er net zo makkelijk uit gelegen Oh herstel KIM Kquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:08 schreef Kakadylo het volgende:
KimD die weigerde om op Djedi te gaan terwijl daardoor haar Jeffrey uiteindelijk de sjaak is
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze had er net zo makkelijk uit gelegen
Foutje wat Kim betreftquote:
Nu is ze wakker geworden maar dit wist ze vooraf ook wel als ze iets meer zou nadenkenquote:
Daar heb je idd wel gelijk inquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het zijn geen serieuze deelnemers
Rupertquote:
Imadief, zijn dus al twee dieven in de loods of eigenlijk wel meer maar waar we zeker van wetenquote:
Ohquote:
Maddy is wel aardig door de mand gevallen als ik het zo lees he?quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:23 schreef pingu66 het volgende:
Mady die tegen Janet zegt: ik ga niet meer zeggen op wie ik ga stemmen.
3 minuten later,ik ga de volgende keer op Imaddidin of Kenzy stemmen.
Ik word gek van al dat geroddel in mijn kamer. Ik m vervolgens tegen Janet van alles te vertellen over Kenzy,Rupert,Imadiddin.
Miss transparant en luisterend oor.
Voor mij nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:24 schreef patat het volgende:
[..]
Maddy is wel aardig door de mand gevallen als ik het zo lees he?
Hij schijnt dat al vanaf het begin te hebben geroepenquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het wel een beetje laffe hap dat Jeffrey nobody Jerrold heeft weggestemd, als hij de boel een beetje op had willen schudden had hij bijvoorbeeld Wanda of een andere mean girl moeten kiezen.
Dat klinkt erg ordinairquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:25 schreef puzziepie het volgende:
Nu Kenzi weer bij Berend, ze gaat echt wel iedereen af
Man van zijn woord dus, maar toch een beetje jammer.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij schijnt dat al vanaf het begin te hebben geroepen
Jerrold was een onzichtbaar figuur.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het wel een beetje laffe hap dat Jeffrey nobody Jerrold heeft weggestemd, als hij de boel een beetje op had willen schudden had hij bijvoorbeeld Wanda of een andere mean girl moeten kiezen.
Eens, ik dacht Marcianoquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Man van zijn woord dus, maar toch een beetje jammer.
Het duurde allemaal veel te lang, het verandert daarom steedsquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:26 schreef Deisyy het volgende:
hij had van te voren al gezegd dat hij Jerrold eruit zou sturen. Jerrold glibberde overal tussendoor en zou het daardoor wel eens ver kunnen schoppen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:26 schreef Deisyy het volgende:
Eensquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het duurde allemaal veel te lang, het verandert daarom steeds
Niemand wou eerst op Jeff gaan, meesten waren van plan om op Mexx te gaan, ook Wendy en Wanda
Maar omdat het allemaal zo godsgruwelijk lang duurt gebeuren er weer dingen die de sfeer verandert en dus zitten we nog langer opgescheept met de meangirls
Ja, hij had dit ook al gezegdquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:29 schreef Verida het volgende:
[..]
hij had van te voren al gezegd dat hij Jerrold eruit zou sturen. Jerrold glibberde overal tussendoor en zou het daardoor wel eens ver kunnen schoppen.
Zit wel een logica in vind ik.
Maar Jeff was helemaal geen kandidaat eerst, doordat het allemaal tering lang duurt is dat veranderdquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:29 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Jerrold was een onzichtbaar figuur.
Dus die glibberde overal doorheen.
Die had dus heel ver kunnen komen, misschien wel kunnen winnen.
Daarom heeft Jeff hem weggestemd
Ben er wel blij mee dat Jeff Isaac en Martin hun woord hebben gehouden.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Man van zijn woord dus, maar toch een beetje jammer.
Glibberde overal tussendoor? hoeveel eliminaties zijn er geweest?quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:29 schreef Verida het volgende:
[..]
hij had van te voren al gezegd dat hij Jerrold eruit zou sturen. Jerrold glibberde overal tussendoor en zou het daardoor wel eens ver kunnen schoppen.
Zit wel een logica in vind ik.
Mensen gaan hun meningen ineens bijstellen, jammer is datquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het duurde allemaal veel te lang, het verandert daarom steeds
Niemand wou eerst op Jeff gaan, meesten waren van plan om op Mexx te gaan, ook Wendy en Wanda
Maar omdat het allemaal zo godsgruwelijk lang duurt gebeuren er weer dingen die de sfeer verandert en dus zitten we nog langer opgescheept met de meangirls
1 maar maar die gast was iets te veel Zwiterlandquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Glibberde overal tussendoor? hoeveel eliminaties zijn er geweest?
Soms is het niet te volgen en met dat gefluister al helemaal nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:30 schreef puzziepie het volgende:
Dit gaat nu over Erik?
Oh nee over een haar gaat het
Dat sowieso en dat die bikkel de opdracht heeft gehaaldquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben er wel blij mee dat Jeff Isaac en Martin hun woord hebben gehouden.
Al is het voor m’n eigen gevoel. Ik was er namelijk van overtuigd dat ze dat zouden doen. Dus ben wel blij met de uitkomst
Nog meer Zwitserland dan Sasha?quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
1 maar maar die gast was iets te veel Zwiterland
Er wordt echt teveel gefluisterdquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:30 schreef puzziepie het volgende:
Dit gaat nu over Erik?
Oh nee over een haar gaat het
Dat bedoelde ik te zeggen. Dankquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
1 maar maar die gast was iets te veel Zwiterland
hij was dermate onzichtbaar in de loods, Had niemand die tegen hem was, niemand die voor hem was, hij was heel onopvallend en glibberde daardoor overal tussendoor (denk ik)quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Glibberde overal tussendoor? hoeveel eliminaties zijn er geweest?
Eigenlijk is dat best een prestatie op zichquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:33 schreef Verida het volgende:
[..]
hij was dermate onzichtbaar in de loods, Had niemand die tegen hem was, niemand die voor hem was, hij was heel onopvallend en glibberde daardoor overal tussendoor (denk ik)
zijn naam kwam ook op geen enkel lijstje voor, werd niet genoemd bij het verdwijnen van eten of bij het ontlopen van corvee.
Dus heel onopvallend en zou dus voorlopig niet gekozen worden om een eliminatieopdracht te doen.
Precies. Dankquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:33 schreef Verida het volgende:
[..]
hij was dermate onzichtbaar in de loods, Had niemand die tegen hem was, niemand die voor hem was, hij was heel onopvallend en glibberde daardoor overal tussendoor (denk ik)
zijn naam kwam ook op geen enkel lijstje voor, werd niet genoemd bij het verdwijnen van eten of bij het ontlopen van corvee.
Dus heel onopvallend en zou dus voorlopig niet gekozen worden om een eliminatieopdracht te doen.
Jaaaa hij is echt een heldquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat sowieso en dat die bikkel de opdracht heeft gehaald
Die krijgt haar portie nog wel. Haar naam werd wel genoemdquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat best een prestatie op zich
Ik vind dat maar raarquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:34 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
En krijgen geen waarschuwing
Moraima oefende toen in ieder geval voor levend standbeeldquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:35 schreef Moeraskat het volgende:
Was Jerold niet die amper mee deed met puzzelen?
Al een paar wekenquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Poef is ook al stuk
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |