Kijk zo zijn de streams leuk.quote:
Mirthe is ook wel een vage miepert hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:13 schreef HappyCharly het volgende:
hahaha.. ik moest even lachen om Jeff zijn licht verbaasde/ verwarde blik als Mirthe nogmaals zegt hoe rot ze het vindt. Echt zo van: vrouw, ik weet niet wat ik met je emotie moet..
Ja zeker soms wel. Maar die blik van Jeffrey... hahahah..quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Mirthe is ook wel een vage miepert hoor.
ehm jeff vroeg volgens mij 'zullen we even lopenquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:15 schreef puzziepie het volgende:
Nee Mirthe Jeff wou niet lopen met jou , jij wou zeuren tegen hem over Jerold
ik vind het wel aardig dat hij ruimte geeft om het erover te hebben. Het is niet zo dat hij veel met Mirthe heeft.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:15 schreef puzziepie het volgende:
Nee Mirthe Jeff wou niet lopen met jou , jij wou zeuren tegen hem over Jerold
Dat was omdat zij wilde janken over Jeroldquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
ehm jeff vroeg volgens mij 'zullen we even lopen
éven luisteren dan maar, niks mis meequote:Op maandag 17 oktober 2022 17:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik vind het wel aardig dat hij ruimte geeft om het erover te hebben. Het is niet zo dat hij veel met Mirthe heeft.
Aan de andere kant... wat moet je verder doen he..
waar haal je dan uit dat jeff niet met haar wil praten?quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was omdat zij wilde janken over Jerold
lange termijntactiek van jeffquote:
je hebt gekeken tochquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
waar haal je dan uit dat jeff niet met haar wil praten?
Nee echt nietquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niet de meest snuggere zoals wel meer daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |