quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel naar om te zien
Maar hij heeft het gehaald
mooiquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:47 schreef ChocoFan het volgende:
heb gewoon een rilling over mijn lijf ervan.![]()
Jeff heeft het gehaald
moet hij kiezen uit de andere 2?quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:47 schreef ChocoFan het volgende:
OMG OMG OMG
nu nog een uur wie hij weg gaat stemmen
Neequote:Op maandag 17 oktober 2022 13:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet hij kiezen uit de andere 2?
ik ookquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:47 schreef Ireth het volgende:
Call me nuts, maar ben er ietwat emotioneel door...
Leuke streams dus een uur langquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:47 schreef ChocoFan het volgende:
OMG OMG OMG
nu nog een uur wie hij weg gaat stemmen
Hij zei Djedi vanmiddag.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:48 schreef Dotteke het volgende:
Over een uur mag hij iemand naar huis sturen, iemand een idee wie hij weg gaat sturen
me tooquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:47 schreef Ireth het volgende:
Hij mag kiezen wie hij wil....quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ook, zat hardop yes yes yes te roepen, vriend dacht wtfquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:47 schreef Ireth het volgende:
Jerrold, Djedi, Bernquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:48 schreef Dotteke het volgende:
Over een uur mag hij iemand naar huis sturen, iemand een idee wie hij weg gaat sturen
110 secondenquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:49 schreef Jippie het volgende:
Weet iemand hoe lang hij precies onder water is geweest?
Ik hoop niet Bern want die naam is ook vaak gevallen bij hem.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:48 schreef Dotteke het volgende:
Nee, wie hij wil gewoon dacht ik.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een prestatie. Kim helemaal uit dr dak. Heerlijk.
Nu alle wijven jankenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Slijmen en konkelen gaat het wordenquote:
Knuffel voor jouquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
pff wat spannend, altijd als het spannend is en ik wil dat iemand wint en het lukt, ga ik janken![]()
Ja, marciano gaf jeff net een soort knuffel al, zo van goed gedaan bro, die schijt in zijn broek nu denk ik, marcianoquote:
Thnx, we gaan zien of hij zijn woord houdt over 1 uurquote:
Want dan gaat ruben ook, dat is het idee achter haar toch, oeh spannend, ben benieuwd hoor dadelijk.quote:
Ik hoorde ze al juichen voordat hij naar boven kwam dus dacht dat jij er over heen was gegaan qua tijd, oh ik hoor 2 minuut 5quote:
Ik heb daar geen moeite mee. Ze wonen daar samen, ze moeten op elkaar stemmen, ze kunnen dit gewoon een goede prestatie vindenquote:
Oke drie stuks in de gevare zone dusquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Jerrold, Djedi, Bern
Die namen heb ik gehoord
quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik hoorde ze al juichen voordat hij naar boven kwam dus dacht dat jij er over heen was gegaan qua tijd, oh ik hoor 2 minuut 5
Had hij nou gefaket dat hoij het niet kon of gewoon een steile leercurve?quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik hoorde ze al juichen voordat hij naar boven kwam dus dacht dat jij er over heen was gegaan qua tijd, oh ik hoor 2 minuut 5
ik welquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb daar geen moeite mee. Ze wonen daar samen, ze moeten op elkaar stemmen, ze kunnen dit gewoon een goede prestatie vinden
quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:51 schreef Hendrik83 het volgende:
KimW boos dat isaac hem heeft geholpen
Jippie poste door het slotjequote:
kim k bedoel jequote:Op maandag 17 oktober 2022 13:51 schreef Hendrik83 het volgende:
Echte buddy Kim D.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een held, en Kim D hele goede coach, top gedaan en goed gemotiveerd
quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:53 schreef ChocoFan het volgende:
Wanda gaat niet meer boksen, is er klaar mee
quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik stap ook uit de bokswedstrijd ! Ik ben er helemaal klaar mee.
Hopelijk stapt ze over een uurtje naar buitenquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik stap ook uit de bokswedstrijd ! Ik ben er helemaal klaar mee.
dat is inderdaad die instelling van die mensen. Isaac mag niemand helpen die niet in hun groepje zit.. wat een kansloze instellingquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
Kim k heeft gevraagd aan isaac waarom hij jeff hielp, isaac zei omdat ie jeff zijn maat is. Kim k snapt het niet meer
Want ?quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:53 schreef ChocoFan het volgende:
Wanda gaat niet meer boksen, is er klaar mee
wie is kimw nou weerquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:51 schreef Hendrik83 het volgende:
wie is hannelore ?quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:53 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Nee dat maken jullie ervan. Hannelore zegt KimW.
neequote:Op maandag 17 oktober 2022 13:54 schreef mootie het volgende:
Ze moeten van Isaac allemaal op Jeff stemmen, en dan gaat Isaac zijn uiterste best doen om Jeff te laten slagen
Zo is het niet helemaal natuurlijk…quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:54 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat is inderdaad die instelling van die mensen. Isaac mag niemand helpen die niet in hun groepje zit.. wat een kansloze instelling
Die mag naar huis lopen zo... dan is Marciano ook weg daar en staan er nog maar weinig meidin op 1 lijnquote:
Ze zijn terecht boos op Isaac, dit is hoe hij is. In dit geval vind ik het mooiquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:54 schreef mootie het volgende:
Ze moeten van Isaac allemaal op Jeff stemmen, en dan gaat Isaac zijn uiterste best doen om Jeff te laten slagen
De boel weer even opruimen (watertank)quote:
Boeiend, kunnen ze toch ergens anders laten zien, fuckers bij de regie.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:57 schreef Soury het volgende:
[..]
De boel weer even opruimen (watertank)
Kan taktiek zijn, wel heel link maar de kans om zelf te bepalen wie je naar huis wil.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:54 schreef mootie het volgende:
hoezo niet? de blondines dachten dat isaac in hun groepje hoort en daarom meegaat in hun spel..quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo is het niet helemaal natuurlijk…
Er moet er zo nog eentje uit hčquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:57 schreef Pjotr1953 het volgende:
Nou eindelijk wat reuring geweest in die loods.
Kan ik weer in de lurkstand.
Hoe kom je toch op plek 6 in de rankings.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar weet je de naam? ik heb haar niet gezien
Daar vertrouw ik wel op, maar er zijn meerdere keuzes die goed zijnquote:
ik ben bang dat hij een makkelijke keuze maaktquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar vertrouw ik wel op, maar er zijn meerdere keuzes die goed zijn
Ik zat achter het stuur mee te luisteren (en een beetje kijken), dacht dat mijn juichen nog wel even kon wachtenquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]spuit 300
![]()
Jeff is zichzelf aan het opknappen in de douche/wc's, jasper komt erbij nu
Ze kan niet luisteren.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
Kim k heeft gevraagd aan isaac waarom hij jeff hielp, isaac zei omdat ie jeff zijn maat is. Kim k snapt het niet meer
nee Kim Kquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:00 schreef Seattle het volgende:
[..]
We rijden er heen en gaan schreeuwen: Wandaaaaaaaa
Gelukkig ben je heel aangekomen dan. En je juichen valt nu wel meer op natuurlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat achter het stuur mee te luisteren (en een beetje kijken), dacht dat mijn juichen nog wel even kon wachten
Jeff heeft altijd gezegd dat ie potentiële winnaars naar huis zou sturenquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben bang dat hij een makkelijke keuze maakt
hij weet niet wie er allemaal achter zitten
Zo schattigquote:
Zij brengt echt teamgevoel.quote:
Dadelijk als de eliminatie is juichen we weerquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig ben je heel aangekomen dan. En je juichen valt nu wel meer op natuurlijk.Wij waren al uitgejuicht.
5quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:59 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Hoe kom je toch op plek 6 in de rankings.
wissel, omg ze zit weer te janken oh nu weer tetteren over vertrouwen, wat heeft het uberhaupt voor zin om te blijven zegt zequote:
Ze woont om de hoek, dus kan ze lekker lopen door de polder...quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:02 schreef Ireth het volgende:
Kimk zit te mekkeren dat ze naar huis wilt... slechte verliezer
Echt welquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:02 schreef D. het volgende:
[..]
Dadelijk als de eliminatie is juichen we weer
Iddquote:
ik ben van mutti gestört wordenquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gekeken, te spannend
Dat weet ik dus niet, hij kan beter KimK of Wanda er uit tieften.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:03 schreef greysbones het volgende:
Als hij Djedi er nu uit stemt
gaat Ruben helemaal loco
quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zat achter het stuur mee te luisteren (en een beetje kijken), dacht dat mijn juichen nog wel even kon wachten
Eens, al die blonde trollen. Laat ze allemaal maar gaan!quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:04 schreef greysbones het volgende:
slechte verliezer Kim K
gegokt en verloren
2 vliegen in 1 klapquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:05 schreef Ireth het volgende:
Laat ie Marciano maar naar huis sturen, Kim rent er dan wel achter aan
Heeft hij een naam genoemd?quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:02 schreef freaky40 het volgende:
Jeff weet al wie hij gaat weg bonjouren.
te weinig kartonnetjes voor zijn depri gedichtjesquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:03 schreef greysbones het volgende:
Als hij Djedi er nu uit stemt
gaat Ruben helemaal loco
Ja echt hequote:Op maandag 17 oktober 2022 14:05 schreef Soury het volgende:
De dames hebben het er al over wat ze vanavond gaan doen als ze naar huis moeten
Kim Kquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:05 schreef Harry het volgende:
Dus, Kim D mobiliseerde iedereen, omdat Jeff eruit MOEST.
Nu dat niet gelukt is, is zij een bijzonder slechte verliezer.
Badminton op hoog niveauquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:05 schreef xsaskiax het volgende:
gm Dat was spannend, benieuwd wie hij weg gaat sturen.... wat zijn ze aan het slijmen!!!
Ze hebben het er telkens over dat Jeffrey aan topsport heeft gedaan, hij zegt zelf ook telkens dat hij zo'n 8 jaar geleden voor het laatst dit gevoel heeft gehad......
Wat voor sport heeft Jeffrey gedaan??????????
Kim Kquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:05 schreef Harry het volgende:
badminton.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:05 schreef xsaskiax het volgende:
gm Dat was spannend, benieuwd wie hij weg gaat sturen.... wat zijn ze aan het slijmen!!!
Ze hebben het er telkens over dat Jeffrey aan topsport heeft gedaan, hij zegt zelf ook telkens dat hij zo'n 8 jaar geleden voor het laatst dit gevoel heeft gehad......
Wat voor sport heeft Jeffrey gedaan??????????
quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Vandaag dus geen verdienopdracht .. op z'n vroegst morgen. De bestelling komt dus pas op z'n vroegst woensdagavond of donderdag.
Ik heb niet echt iemand die ik weg wil, maar heb ook niet iemand die ik graag wil laten blijven. MIj maakt het echt niet uit wie er uitgaatquote:
nu heb je weer de foute kimquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:05 schreef Harry het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:06 schreef Seattle het volgende:
Ik denk dat Ruben met Jeff op de vuist gaat als Jeff Djedi persoonlijk naar huis stuurt
O ze zou het nog doen ook, he? Die miljoen delen met hemquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:06 schreef spapaars het volgende:
Mocht Marciano moeten gaan zal hij tegen Kim zeggen te blijven voor HUN miljoentje.
iig zal ruben flink gaan schreeuwen dan, sukkel is het.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:06 schreef Seattle het volgende:
Ik denk dat Ruben met Jeff op de vuist gaat als Jeff Djedi persoonlijk naar huis stuurt
Dan komt ie van een koude kermis thuis denk ik met die worstenarmpjes van hemquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:06 schreef Seattle het volgende:
Hoop dat hij echt oprecht is. Ik wil het graag hopen want ik vind hem wel leuker dan een Marciano of Jerrold.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac oprecht blij dat Jeff het gehaald heeft
Het was toch Kim K ?quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:05 schreef Harry het volgende:
Djedi is toch niet echt een kanshebster om het spel te winnen?quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:06 schreef Seattle het volgende:
Jeff ziet hem als winnaarquote:
Denk dat dat bluf is, hij moet het wel spannend houden natuurlijkquote:
Da’s wel tactisch dan en bovendien is het iemand uit de groep. Mja, de blondjes zullen het niet zo erg vinden denk ik.quote:
Ja klopt maar hij had meer namen gezegd, hij denkt aan de lange termijn zegt ie.quote:
Nee, Jerrold is een allemans vriend, en dus potentiële winnaar, daarom moet ie wegquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat dat bluf is, hij moet het wel spannend houden natuurlijk
die staat al onderaan bij mijquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ruben maakte die rotopmerking? Wat een zakkenwasser. Die verliest sympathiepuntjes bij mij
Ik geloof van wel, had het gister met mirthe over hun, mirthe vind wanda echt leuk en gezelligquote:
Slim bekeken dus, maar ik denk dat Jeff echt nog niet mag zeggen wie hij weg wil hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:10 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, Jerrold is een allemans vriend, en dus potentiële winnaar, daarom moet ie weg
Hij had een uur de tijd, dus bijna.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:13 schreef engine het volgende:
Wanneer moet Jeff laten weten wie hij weg stuurt?
Hij had een uur om dat te bedenkenquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:13 schreef engine het volgende:
Wanneer moet Jeff laten weten wie hij weg stuurt?
je post zijn echt schlecht te zien op violett sorryquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:11 schreef greysbones het volgende:
isaac gaat een paar mensen bang maken
1 uurquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:13 schreef ChocoFan het volgende:
Maddie nu ook over jerrold, dat ie nooit goedemorgen zegt en zo, best wel aso van jerrold natuurlijk.
over een half uur of zoquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij had een uur de tijd, dus bijna.
Nounou rustig aan. Zijn uitleg kwam later en ik typ direct mee met wat ik hoor..quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:11 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dan moet je luisteren.. hij zegt letterlijk waarom
he?quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
je post zijn echt schlecht te zien op violett sorry
Dat doe je zelf mutsquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
je post zijn echt schlecht te zien op violett sorry
quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Febo beslissing.
ze laten hem al nooit aan het woord, niet interessant genoeg voor hun.
en dan?quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:13 schreef chufi het volgende:
Als ik Jeff was zou ik straks vragen: Willen allen die op mij gestemd hebben naar voren stappen...
Hij heeft een kleur ingesteld blijkbaar voor een TSquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft een kleur ingesteld blijkbaar voor een TS
Jaquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Jeff heeft dus gewonnen met het spel
Gewoon kijken of ze ballen hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:15 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan?
Jeff heeft toch zelf ook op iemand gestemd. Dat is nu eenmaal het spel.
Dat zegt hij zelf ookquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:15 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan?
Jeff heeft toch zelf ook op iemand gestemd. Dat is nu eenmaal het spel.
Ah goeie beslissing wel, ook al zie ik liever iemand anders vertrekken.. maar Jerrold is toch half onzichtbaar daarquote:
nopequote:Op maandag 17 oktober 2022 14:16 schreef lojanda het volgende:
Kon je ook zien op wie iedereen heeft gestemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |