Echte buddy Kim D.quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een held, en Kim D hele goede coach, top gedaan en goed gemotiveerd
quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:53 schreef ChocoFan het volgende:
Wanda gaat niet meer boksen, is er klaar mee
quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik stap ook uit de bokswedstrijd ! Ik ben er helemaal klaar mee.
Hopelijk stapt ze over een uurtje naar buitenquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik stap ook uit de bokswedstrijd ! Ik ben er helemaal klaar mee.
dat is inderdaad die instelling van die mensen. Isaac mag niemand helpen die niet in hun groepje zit.. wat een kansloze instellingquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
Kim k heeft gevraagd aan isaac waarom hij jeff hielp, isaac zei omdat ie jeff zijn maat is. Kim k snapt het niet meer
Want ?quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:53 schreef ChocoFan het volgende:
Wanda gaat niet meer boksen, is er klaar mee
wie is kimw nou weerquote:Op maandag 17 oktober 2022 13:51 schreef Hendrik83 het volgende:
KimW boos dat isaac hem heeft geholpen
wie is hannelore ?quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:53 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Nee dat maken jullie ervan. Hannelore zegt KimW.
Omdat isaac een verraaier is onder anderequote:
neequote:Op maandag 17 oktober 2022 13:54 schreef mootie het volgende:
Ze moeten van Isaac allemaal op Jeff stemmen, en dan gaat Isaac zijn uiterste best doen om Jeff te laten slagen
Zo is het niet helemaal natuurlijk…quote:Op maandag 17 oktober 2022 13:54 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat is inderdaad die instelling van die mensen. Isaac mag niemand helpen die niet in hun groepje zit.. wat een kansloze instelling
Kim k, dat zegt de vrouwelijke stem vaak, kim wquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |