Ja klopt maar hij had meer namen gezegd, hij denkt aan de lange termijn zegt ie.quote:
Nee, Jerrold is een allemans vriend, en dus potentiële winnaar, daarom moet ie wegquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat dat bluf is, hij moet het wel spannend houden natuurlijk
die staat al onderaan bij mijquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ruben maakte die rotopmerking? Wat een zakkenwasser. Die verliest sympathiepuntjes bij mij
Ik geloof van wel, had het gister met mirthe over hun, mirthe vind wanda echt leuk en gezelligquote:
Slim bekeken dus, maar ik denk dat Jeff echt nog niet mag zeggen wie hij weg wil hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:10 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, Jerrold is een allemans vriend, en dus potentiële winnaar, daarom moet ie weg
Hij had een uur de tijd, dus bijna.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:13 schreef engine het volgende:
Wanneer moet Jeff laten weten wie hij weg stuurt?
Hij had een uur om dat te bedenkenquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:13 schreef engine het volgende:
Wanneer moet Jeff laten weten wie hij weg stuurt?
je post zijn echt schlecht te zien op violett sorryquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:11 schreef greysbones het volgende:
isaac gaat een paar mensen bang maken
1 uurquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:13 schreef ChocoFan het volgende:
Maddie nu ook over jerrold, dat ie nooit goedemorgen zegt en zo, best wel aso van jerrold natuurlijk.
over een half uur of zoquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij had een uur de tijd, dus bijna.
Nounou rustig aan. Zijn uitleg kwam later en ik typ direct mee met wat ik hoor..quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:11 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dan moet je luisteren.. hij zegt letterlijk waarom
he?quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
je post zijn echt schlecht te zien op violett sorry
Dat doe je zelf mutsquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
je post zijn echt schlecht te zien op violett sorry
quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Febo beslissing.
ze laten hem al nooit aan het woord, niet interessant genoeg voor hun.
en dan?quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:13 schreef chufi het volgende:
Als ik Jeff was zou ik straks vragen: Willen allen die op mij gestemd hebben naar voren stappen...
Hij heeft een kleur ingesteld blijkbaar voor een TSquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft een kleur ingesteld blijkbaar voor een TS
Jaquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Jeff heeft dus gewonnen met het spel
Gewoon kijken of ze ballen hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:15 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan?
Jeff heeft toch zelf ook op iemand gestemd. Dat is nu eenmaal het spel.
Dat zegt hij zelf ookquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:15 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan?
Jeff heeft toch zelf ook op iemand gestemd. Dat is nu eenmaal het spel.
Ah goeie beslissing wel, ook al zie ik liever iemand anders vertrekken.. maar Jerrold is toch half onzichtbaar daarquote:
nopequote:Op maandag 17 oktober 2022 14:16 schreef lojanda het volgende:
Kon je ook zien op wie iedereen heeft gestemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |