Wellesquote:
Ochja die zitten er ook nog..quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:46 schreef Deisyy het volgende:
De hele godganselijke dag zitten ze te kaarten, Bern en Sasha?
Bijna wel ja of liggen op bed samen.. enkele keer zie je ze wel apartquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:46 schreef Deisyy het volgende:
die maken elkaar nog saaierquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Het heeft de sfeer van een sollicitatiegesprek... alhoewel, ik heb sollicitatiegesprekken gehad die gezelliger warenquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:44 schreef HappyCharly het volgende: Erik vindt de mogelijkheid om iets voor iemand te betekenen fijn. Heeft sterk het gevoel dat hij een vorm van autisme heeft. Fijn dat hij dat wel doorheeft. Ik blijf het fascinerend vinden om toe te kijken hoe iemand zo net geen aansluiting heeft/ net de plank misslaat.. Ja, hij voert een gesprek, ja hij is intelligent genoeg, ja hij is geïnteresseerd genoeg. En toch is hij heel anders dan de rest van de mensen.
Ruben Djediquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Neequote:
al zijn gesprekken hebben die vibe.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het heeft de sfeer van een sollicitatiegesprek... alhoewel, ik heb sollicitatiegesprekken gehad die gezelliger waren
echt?quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het ook ergens sneu dat mensen Erik niet gewoon zeggen dat het stom is om zelfgeknutselde rozen mee te nemen. Babette: heel leuk!! Kom nou vrouw.. als een echte man waar je mee date dit meeneemt haak je toch acuut af.
Ook romantischer?quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het heeft de sfeer van een sollicitatiegesprek... alhoewel, ik heb sollicitatiegesprekken gehad die gezelliger waren
D.quote:
Het is dan ook een nepdate daar horen nep loemen bij 🤣quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het ook ergens sneu dat mensen Erik niet gewoon zeggen dat het stom is om zelfgeknutselde rozen mee te nemen. Babette: heel leuk!! Kom nou vrouw.. als een echte man waar je mee date dit meeneemt haak je toch acuut af.
Ja dat is wat mij erg stoort aan dit oefen daten....het is onzin...ze liegen hem voor. Al vind ik Babette nog wat realistischer dan Esther paar dagen terug.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:47 schreef HappyCharly het volgende:
Wederom: praat voor jezelfquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
D.
je kunt al die zelfgeknutselde voorwerpen nu wel weg gooien
Als een vrouw dat niet leuk vindt heeft ze geen gevoel voor humorquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij denkt dat Babette dit irl leuk zou vinden?
Snap ook niet dat Erik zich hiervoor leent.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is wat mij erg stoort aan dit oefen daten....het is onzin...ze liegen hem voor. Al vind ik Babette nog wat realistischer dan Esther paar dagen terug.
Ook aan het daten?quote:
Erik verklaart net dat hij voor adhd. autistisch, arperger ed wel iets zou kunnen betekenen.. als autist zelf...quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het te beschamend om naar te kijken, ik heb gezaptquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ook niet dat Erik zich hiervoor leent.
Nouja ik ga iemand die voor de gek gehouden wordt niet kwalijk nemen dat hij voor de gek gehouden wordt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Als een vrouw dat niet leuk vindt heeft ze geen gevoel voor humor
Het was zijn initiatiefquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik leukquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Geldt andersom ook
Hij staat hier naast me op het bureau
Nou nou nou...het is uit hem getrókken door Sjanet Ester dus.. vorige week, dat het wel goed voor hem zou zijnquote:
Ben der ook weg gegaan. Duurt ook te lang. Kort act was beter geweest 😉quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:52 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik vind het te beschamend om naar te kijken, ik heb gezapt
Ik vermoed in opdracht van…. Mijn vermoeden komt voort uit het feit dat hij net heel erg bezig was of alles goed stond voor de camera.quote:
quote:
Mexx is valsquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:57 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx komt valser over dan ze is door de keuzes die ze maakt vanwege hoe ze denkt
quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:59 schreef HappyCharly het volgende:
Aww Erik vindt dit de leukste date die hij ooit heeft gehad
Erik houdt wel van seks maar niet van zoenen met de tongquote:
t niet van tongenquote:
dat doen prostitués ook niet tochquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik houdt wel van seks maar niet van zoenen met de tong
Ik neem het zo van je aanquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat doen prostitués ook niet toch
Erik heeft geen probleem met seks. Het had wel al 100 keer kunnen gebeuren. Maar het is nog nooit gebeurd.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Babette houdt wel van zoenenquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
what happened?quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
Mexx het loeder gaat even haar gesprek verdraaien
Heb ik zojuist al aangegeven dus ze is makkelijk voorspelbaarquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
Mexx het loeder gaat even haar gesprek verdraaien
ze zat buiten te praten met Kim en Berendquote:
Weet ik niet. Erik laat het ons straks weten.quote:
Ja maar ik viel te laat in dus mis wat nu het punt was.. en met welke Kimquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zat buiten te praten met Kim en Berend
en nu zit ze op haar slaapkamer het hele gesprek te verdraaien
Alleen als hij een shirt aan heeft.quote:
Hij schreeuwde echt bizar hard netquote:
Kim Dquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar ik viel te laat in dus mis wat nu het punt was.. en met welke Kim
Is dat één van de 300?quote:
huh???quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:04 schreef Hendrik83 het volgende:
KimD kwam bij Martin over de vloer buiten ejvjl
rijke manquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
GJ heeft in zijn leven tussen de 150.000 en 200.000 vergokt
we mochten het vieze gestook niet meer horenquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat hij vooral veel schulden heeft nuquote:
Nee niet dusquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
Had, geloof ikquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vooral veel schulden heeft nu
hij heeft nu geleerd hoe je met geld om moet gaanquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vooral veel schulden heeft nu
Vals is niet erg maar dom maakt het tot een giftige cocktailquote:
Ze is dom, echt domquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vals is niet erg maar dom maakt het tot een giftige cocktail
Nu wel, 10 x zelfs, want hij kan het niet onthoudenquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:10 schreef greysbones het volgende:
GJ heeft nog nooit van Gemini gehoort
nevermindquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:10 schreef greysbones het volgende:
quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Engish is not his beste vakquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:10 schreef greysbones het volgende:
Nevermind, sterrenbeelden, dat weet ik wel. Ik dacht, nu komt er heule nieuwe kennis..quote:
dat doet marciano ookquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
waarom zit Alicia de hele tijd te wiegen
Vaak doen mensen dat om zichzelf gerust te stellenquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
Dat zit in hun bloedquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
dat weet mijn neus ookquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Vaak doen mensen dat om zichzelf gerust te stellen
jazekerquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:15 schreef mario390 het volgende:
wanneer jemand en bock schießt is
en sprek vor domheit maken op oostenrijks
jeff is bekannt vor wat domes te zeggen
maar zij betaald de 2 de x. Ik ben ook zo, als een man mij mee uit eten vraagt, ga ik er vanuit dat hij betaald. Een volgende dat zou ik voorstellen dat ik zou betalenquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:13 schreef engine het volgende:
Babette wil altijd dat de man de eerste rekening betaald.
21? Het was net nog 23, en gisteren 25quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb niet alles gevolgd van de date, maar vind dat Babet het wel leuk doet. Hier kan hij wel iets van leren hoop ik. Maar de leeftijd moet hij uit zijn hoofd zetten. Een meisje van 21, dat kan zijn dochter zijn. Dat moeten ze hem echt uit zijn hoofd praten.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:50 schreef HappyCharly het volgende:
Erik ziet geen probleem in seks. Zoenen met tong vind hij niks.
Zij zegt dus eigenlijk dat alle vrouwen hoeren zijnquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:13 schreef engine het volgende:
Babette wil altijd dat de man de eerste rekening betaald.
Hij geeft meermaals aan dat hij het ook leuk vindt als hij de ander kan helpen met zijn ervaring/ kennis. Maar je bent een partner, niet haar vader. Hoop dat hij er iets van opsteekt ja..quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb niet alles gevolgd van de date, maar vind dat Babet het wel leuk doet. Hier kan hij wel iets van leren hoop ik. Maar de leeftijd moet hij uit zijn hoofd zetten. Een meisje van 21, dat kan zijn dochter zijn. Dat moeten ze hem echt uit zijn hoofd praten.
pardon?quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zij zegt dus eigenlijk dat alle vrouwen hoeren zijn
Verder gaat het wel met je?quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ik vind er verder weinig van. Ik ben zoals Erik.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
maar zij betaald de 2 de x. Ik ben ook zo, als een man mij mee uit eten vraagt, ga ik er vanuit dat hij betaald. Een volgende dat zou ik voorstellen dat ik zou betalen
Iets zegt me dat je het niet helemaal snapt....quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Geen tong?quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind er verder weinig van. Ik ben zoals Erik.
je zoent zonder tong?quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind er verder weinig van. Ik ben zoals Erik.
ik las net dat hij de leeftijd bijgesteld heeft naar 21, maar ook 23 en 25 zijn wel erg jong voor een man van 47 om er naar op zoek te gaanquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
21? Het was net nog 23, en gisteren 25
Morgen gaat het illegaal worden
hij voelt zich 33..quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik las net dat hij de leeftijd bijgesteld heeft naar 21, maar ook 23 en 25 zijn wel erg jong voor een man van 47 om er naar op zoek te gaan
Niet allemaal op 1 dag. Hij moet deze date eerst verwerkenquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:24 schreef freaky40 het volgende:
Dacht dat Erik nog met meerdere op date ging en ook op wandeldate?
zo komen praatjes in de wereldquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
21? Het was net nog 23, en gisteren 25
Morgen gaat het illegaal worden
Dacht dat hij alles op 1 avond wilde doen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet allemaal op 1 dag. Hij moet deze date eerst verwerken
is iig niet een bewuste reden. Hij zegt dat het hem niet uitmaakt of zij heeeeel ervaren is of pril.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:24 schreef D. het volgende:
Misschien wil ie wel een jonge(re) dame omdat ie denkt dat zij dan net zo pril is op relatiegebied als hij is
quote:
Ik val op vrouwen van 25quote:
Ik vind Jerrold een beetje onzichtbaar persoonquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:24 schreef HappyCharly het volgende:
Wat is er gaande tussen Mirthe en Jerrold?
Onzichtbaar misschien maar schijnbaar goed te ruikenquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind Jerrold een beetje onzichtbaar persoon
Hij zal er in ieder geval vast gewoon geen kwaad van inzienquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
is iig niet een bewuste reden. Hij zegt dat het hem niet uitmaakt of zij heeeeel ervaren is of pril.
Helemaal in het donker met een zwarte achtergrondquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft toch een leeftijdsgroep aangegeven, niet specifiek een meisje van 21.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik las net dat hij de leeftijd bijgesteld heeft naar 21, maar ook 23 en 25 zijn wel erg jong voor een man van 47 om er naar op zoek te gaan
Weer op zoekquote:
tussen 21 - 41 of 25 - 45quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft toch een leeftijdsgroep aangegeven, niet specifiek een meisje van 21.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:25 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Helemaal in het donker met een zwarte achtergrond
De ene nog vreemder dan de anderquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:28 schreef Kakadylo het volgende:
Een forum met allerlei vreemden is daar niet de plek voor vanwege mede het gebrek aan nuancering
Op elk potje past een dekseltje!quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik zie jouw zinnen maar denk steeds.. met wie ben je dan in discussie?quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:28 schreef Kakadylo het volgende:
Een forum met allerlei vreemden is daar niet de plek voor vanwege mede het gebrek aan nuancering en diepte
quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:24 schreef freaky40 het volgende:
De volgende date is met Moraima. Dat weet Erik nog niet, hij weet alleen dat het een wandelen date wordt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:24 schreef freaky40 het volgende:
zat andere plekken op dit forum waar je je wijsheden kwijt kan.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:28 schreef Kakadylo het volgende:
Een forum met allerlei vreemden is daar niet de plek voor vanwege mede het gebrek aan nuancering en diepte
quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op elk potje past een dekseltje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
if it's meant to be, it will be
Wie?quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alsof dit (fora) een plek is om in discussie te (willen) gaanquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zie jouw zinnen maar denk steeds.. met wie ben je dan in discussie?
De eerste weken meer ... nu iets minder, en vanavond weer wel veel knuffelen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:31 schreef HappyCharly het volgende:
Jerrold staat wel echt te knuffelen.. heb ik gemist dat Mirthe en hij interesse hebben in elkaar?
same.. Ik zou een 'Babetje' doen..quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:31 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Erik interessant, zou ik op date gaan met hem? Ja hoor! Zou ik een relatie aan kunnen gaan met hem? Absoluut niet!
mmm ik zit weer de verkeerde stream te kijken blijkbaarquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:31 schreef HappyCharly het volgende:
Jerrold staat wel echt te knuffelen.. heb ik gemist dat Mirthe en hij interesse hebben in elkaar?
Volgens mij zou ik als ik daar in de loods zat geregeld gesprekken met hem hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:31 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Erik interessant, zou ik op date gaan met hem? Ja hoor! Zou ik een relatie aan kunnen gaan met hem? Absoluut niet!
Vooral in het begin maar dat verwaterdequote:Op zondag 16 oktober 2022 22:31 schreef HappyCharly het volgende:
Volgens mij zijn fora daar juist door ontstaan/voor gemaakt??quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alsof dit (fora) een plek is om in discussie te (willen) gaan
Ik heb vooral geen flauw idee wat je aan het doen bentquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ik hoorde ook Martin.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mexx zonder BH en zonder ondergoed onder haar pyamabroekje bij wie in bed gelegen? Martin of hoorde ik dat niet goed van Mirthe
Dit fora?quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wel eens, maar denk dat ik hem ook heel vaak zou proberen te ontlopenquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik als ik daar in de loods zat geregeld gesprekken met hem hebben
De zin klopt. Beter lezen dan.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:33 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dit fora?
Vreemde zin wordt het dan.
Ja ik ook! Ik zou echt een (soort vreemde) vriendschap met hem kunnen hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik als ik daar in de loods zat geregeld gesprekken met hem hebben
Ik zou Jerrold ontlopen, maar da's lastig bij een onzichtbaar iemandquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel eens, maar denk dat ik hem ook heel vaal zou proberen te ontlopen
ook eenschquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel eens, maar denk dat ik hem ook heel vaak zou proberen te ontlopen
Je hebt helemaal gelijk. Mijn excuses.quote:
ik weet al waarom zijn ogen doen mij aan Hannibal Lectorquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:31 schreef Ireth het volgende:
iedereen roddelt over elkaar..quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:35 schreef Deisyy het volgende:
En dan gaan we nu weer commentaar op de streams hebben
Ze is zo warrig en naïef, ze wil gewoon weer opgenomen worden door de Wanda clanquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:33 schreef Kakadylo het volgende:
Mirthe raakte in de war vanwege het koppeltjesgedoe en verder is het een vlinder die letterlijk niet te volgen valt
waarom willen de meeste toch bij wanda horen?quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat de groep waar ze graag bij wil horen Wendy eruit wil
En wij roddelen daar weer overquote:
Nou.... ik ben best nieuwsgierig naar de Erik met een pilletje opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Wanda is de grootste lawaaimaker, die wil je ook niet tegenover je hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:38 schreef Thorelf het volgende:
[..]
waarom willen de meeste toch bij wanda horen?
quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Wanda is gelukkig nog wel leuk tegen mij. Ik vind Wanda echt leuk.
Mirthe heeft toch een zwaar christelijke opvoeding gehad?quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:40 schreef Kakadylo het volgende:
Bij Mirthe zie je hoe belangrijk een vrije opvoeding is aangezien het daarna weer tijd kost om te leren normaal te denken
Ftfyquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:40 schreef Kakadylo het volgende:
Bij Mirthe zie je hoe belangrijk een vrije opvoeding is aangezien het daarna weer tijd kost om te leren normaal te denken
Kloptquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:41 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Mirthe heeft toch een zwaar christelijke opvoeding gehad?
but why??? Wendy is leuk..quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat de groep waar ze graag bij wil horen Wendy eruit wil
Mirthe ziet de zaken niet helder..quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Wanda is gelukkig nog wel leuk tegen mij. Ik vind Wanda echt leuk.
Sowieso zit er een verschil tussen een culturele opvoeding of het strenge geloof opdringen aan een kindquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:41 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Mirthe heeft toch een zwaar christelijke opvoeding gehad?
Opmerkelijke wending weer dit...quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:44 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik zie het en mexx ook al eerder vanavond
is dat nu op de streams het onderwerp van gesprek?quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sowieso zit er een verschil tussen een culturele opvoeding of het strenge geloof opdringen aan een kind
Ik vertrouw het nietquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:43 schreef freaky40 het volgende:
Zozo, Wanda zit buiten...Voelt ze zich daar niet te goed voor om tussen het klootjesvolk neer te ploffen...?
Denk het. Wel zeer obvious.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou Wanda Maddy in de gaten willen houden?
quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
En wij roddelen daar weer over
"Thats the circle of lifeeeeeee!!!" [ afbeelding ]
Die zijn voor de date van morgenavond ?quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik neemt zijn zelfgemaakte rozen weer mee![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik denkt dat Babet er ook wat aan heeft gehad
Vertelquote:Op zondag 16 oktober 2022 23:00 schreef Kakadylo het volgende:
'Een bijzondere situatie' over Erik's gedate. Jeffrey haalt echt de woorden uit m'n mond.
Maddy vind er ook wat van.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Wanda zit er nog, heel rare situatie, die zit er echt nooit
Wat moet ze er anders, ze heeft niets met de groep die er zitquote:Op zondag 16 oktober 2022 23:05 schreef HappyCharly het volgende:
Zou Wanda willen zien wat er gebeurt in het hol van de vijand?
Het is ook een heel andere "groep"ineens.Veel stiltes. Behalve als Wanda haar mond opentrekt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat moet ze er anders, ze heeft niets met de groep die er zit
Ik denk dat zich nog even laat zien, zodat als het tijd is om te nomineren ze haar herinneren als iemand van 'die andere groep' die er tenminste wel af en toe bij kwam zittenquote:Op zondag 16 oktober 2022 23:05 schreef HappyCharly het volgende:
Zou Wanda willen zien wat er gebeurt in het hol van de vijand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |