Wellesquote:
Ochja die zitten er ook nog..quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:46 schreef Deisyy het volgende:
De hele godganselijke dag zitten ze te kaarten, Bern en Sasha?
Bijna wel ja of liggen op bed samen.. enkele keer zie je ze wel apartquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:46 schreef Deisyy het volgende:
die maken elkaar nog saaierquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Het heeft de sfeer van een sollicitatiegesprek... alhoewel, ik heb sollicitatiegesprekken gehad die gezelliger warenquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:44 schreef HappyCharly het volgende: Erik vindt de mogelijkheid om iets voor iemand te betekenen fijn. Heeft sterk het gevoel dat hij een vorm van autisme heeft. Fijn dat hij dat wel doorheeft. Ik blijf het fascinerend vinden om toe te kijken hoe iemand zo net geen aansluiting heeft/ net de plank misslaat.. Ja, hij voert een gesprek, ja hij is intelligent genoeg, ja hij is geïnteresseerd genoeg. En toch is hij heel anders dan de rest van de mensen.
Ruben Djediquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Neequote:
al zijn gesprekken hebben die vibe.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het heeft de sfeer van een sollicitatiegesprek... alhoewel, ik heb sollicitatiegesprekken gehad die gezelliger waren
echt?quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het ook ergens sneu dat mensen Erik niet gewoon zeggen dat het stom is om zelfgeknutselde rozen mee te nemen. Babette: heel leuk!! Kom nou vrouw.. als een echte man waar je mee date dit meeneemt haak je toch acuut af.
Ook romantischer?quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het heeft de sfeer van een sollicitatiegesprek... alhoewel, ik heb sollicitatiegesprekken gehad die gezelliger waren
D.quote:
Het is dan ook een nepdate daar horen nep loemen bij 🤣quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het ook ergens sneu dat mensen Erik niet gewoon zeggen dat het stom is om zelfgeknutselde rozen mee te nemen. Babette: heel leuk!! Kom nou vrouw.. als een echte man waar je mee date dit meeneemt haak je toch acuut af.
Ja dat is wat mij erg stoort aan dit oefen daten....het is onzin...ze liegen hem voor. Al vind ik Babette nog wat realistischer dan Esther paar dagen terug.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:47 schreef HappyCharly het volgende:
Wederom: praat voor jezelfquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
D.
je kunt al die zelfgeknutselde voorwerpen nu wel weg gooien
Als een vrouw dat niet leuk vindt heeft ze geen gevoel voor humorquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij denkt dat Babette dit irl leuk zou vinden?
Snap ook niet dat Erik zich hiervoor leent.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is wat mij erg stoort aan dit oefen daten....het is onzin...ze liegen hem voor. Al vind ik Babette nog wat realistischer dan Esther paar dagen terug.
Ook aan het daten?quote:
Erik verklaart net dat hij voor adhd. autistisch, arperger ed wel iets zou kunnen betekenen.. als autist zelf...quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het te beschamend om naar te kijken, ik heb gezaptquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ook niet dat Erik zich hiervoor leent.
Nouja ik ga iemand die voor de gek gehouden wordt niet kwalijk nemen dat hij voor de gek gehouden wordt.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Als een vrouw dat niet leuk vindt heeft ze geen gevoel voor humor
Het was zijn initiatiefquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik leukquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Geldt andersom ook
Hij staat hier naast me op het bureau
Nou nou nou...het is uit hem getrókken door Sjanet Ester dus.. vorige week, dat het wel goed voor hem zou zijnquote:
Ben der ook weg gegaan. Duurt ook te lang. Kort act was beter geweest 😉quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:52 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik vind het te beschamend om naar te kijken, ik heb gezapt
Ik vermoed in opdracht van…. Mijn vermoeden komt voort uit het feit dat hij net heel erg bezig was of alles goed stond voor de camera.quote:
quote:
Mexx is valsquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:57 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx komt valser over dan ze is door de keuzes die ze maakt vanwege hoe ze denkt
quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:59 schreef HappyCharly het volgende:
Aww Erik vindt dit de leukste date die hij ooit heeft gehad
Erik houdt wel van seks maar niet van zoenen met de tongquote:
t niet van tongenquote:
dat doen prostitués ook niet tochquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik houdt wel van seks maar niet van zoenen met de tong
Ik neem het zo van je aanquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat doen prostitués ook niet toch
Erik heeft geen probleem met seks. Het had wel al 100 keer kunnen gebeuren. Maar het is nog nooit gebeurd.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Babette houdt wel van zoenenquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
what happened?quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
Mexx het loeder gaat even haar gesprek verdraaien
Heb ik zojuist al aangegeven dus ze is makkelijk voorspelbaarquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
Mexx het loeder gaat even haar gesprek verdraaien
ze zat buiten te praten met Kim en Berendquote:
Weet ik niet. Erik laat het ons straks weten.quote:
Ja maar ik viel te laat in dus mis wat nu het punt was.. en met welke Kimquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zat buiten te praten met Kim en Berend
en nu zit ze op haar slaapkamer het hele gesprek te verdraaien
Alleen als hij een shirt aan heeft.quote:
Hij schreeuwde echt bizar hard netquote:
Kim Dquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar ik viel te laat in dus mis wat nu het punt was.. en met welke Kim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |