bij Coraquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Raad eens wie ook een Ram is?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeffrey is een ram, zijn lieve mensen zegt Esther
mijn moeder is ook een ramquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ken eigenlijk niemand die ram is, dus kan niet vergelijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn moeder is ook een ram
lieve lieve vrouw![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk niemand die ram is, dus kan niet vergelijken
onderaan de pagina staat abbonementquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:30 schreef Ireth het volgende:
Hoe en waar kan je een abbo nemen op fok en wat kost dat? Heb nu al 300x op die reclame geklikt en halverwege het typen stopt het typen ineens en heb ik halve zinnen omdat die reclame in moet laden
Stieren, kreeften en maagden en Leeuwtjes het meest in mijn omgevingquote:
Linksboven op abonnement klikkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:30 schreef Ireth het volgende:
Hoe en waar kan je een abbo nemen op fok en wat kost dat? Heb nu al 300x op die reclame geklikt en halverwege het typen stopt het typen ineens en heb ik halve zinnen omdat die reclame in moet laden
onderaan de pagina in de zwarte balkquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:30 schreef Ireth het volgende:
Aangenaam kennis te maken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
https://fok.nl/shop/quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:30 schreef Ireth het volgende:
Mijn 1e vriendje was een ramquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Boogschutter hierquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Stieren, kreeften en maagden en Leeuwtjes het meest in mijn omgeving
quote:
Lekker duidelijk jullie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:31 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
onderaan de pagina in de zwarte balk
leeuw isquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Stieren, kreeften en maagden en Leeuwtjes het meest in mijn omgeving
heb al een linkje geplaatstquote:
Havermout.quote:
Dat kan maandag pas gap.quote:
kan niet in het weekendquote:
Ben ik het niet mee eensquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:34 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
twas zijn tijd nog niet zei hij
ik ook nietquote:
Jij hebt hem zo door.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan niet in het weekend
en dat weet hij
lekker roeptoeteren dus
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
maar erg vrijgevig, gul , lief en nou ik mis hem
Jammer dat niemand hem erop vastpint als ie dergelijke beloftes doetquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook niet
maar lekker maandag doen
en dinsdag![]()
Wyfke toch.knuffel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
maar erg vrijgevig, gul , lief en nou ik mis hem
het was helaas geen belofte maar een overwegingquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Jammer dat niemand hem erop vastpint als ie dergelijke beloftes doet
staan zeker niet bekend als lieve mensen.. wel als koppig en bot...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
dan zou je zeggen: boogschutter, eigenwijsquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:36 schreef greysbones het volgende:
Jeff heeft zijn gips doorgeknipt omdat hij naar de nederlandse kampioenschappen wilde
niet slim
maar heb zo'n dochter die daar ook toe in staat is
mijn moeder is zeker niet koppig noch botquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
staan zeker niet bekend als lieve mensen.. wel als koppig en bot...
Hmmmmquote:
Het was een dreigement hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
het was helaas geen belofte maar een overweging
niet mee eens...koppig wel somsquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
staan zeker niet bekend als lieve mensen.. wel als koppig en bot...
klopt ook nogquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
dan zou je zeggen: boogschutter, eigenwijs![]()
Is dat er?quote:
Nee het is uit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:38 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sasha en Bern zeker niet meer op beeld geweest vanavond? Ga zelf zo slapen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie anders heel veel sterren bij jou
Jouw moeder is lief. Alle rammen zijn niet per definitie daarom ook lief.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn moeder is zeker niet koppig noch bot
dus dat klopt niet
nee is niet zoquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is dat zo? Zie ze niet meer aaien en friemelen
Het is een beetje bekoeld allemaal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is dat zo? Zie ze niet meer aaien en friemelen
Spierpijn van het friemelenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is een beetje bekoeld allemaal.
lul niet freekquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze kroelen wel veel alleen zijn minder op beeld dat is het verschilquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik lul niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
lul niet freek
is gewoon niet waar
Hoe weet je dan dat ze veel kroelen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:40 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ze kroelen wel veel alleen zijn minder op beeld dat is het verschil
Doet me aan Romy denken uit Utopia die lach.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:39 schreef greysbones het volgende:
Vind Kim D echt een lieverd
maar die lach![]()
![]()
Zag net Babette en Martin friemelen, dat ging er een stuk wilder aan toequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Spierpijn van het friemelen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:40 schreef Sestra666 het volgende:
ik mis een stuk of 10 mensen op de streams
Omdat je soms ze heel kort voorbij ziet komen in bed bv maar stream wisselt snelquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ze veel kroelen?
Dat leek meer een gevecht Bep keek niet blijquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Zag net Babette en Martin friemelen, dat ging er een stuk wilder aan toe
Oe dies scherp!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ze veel kroelen?
ik herhaal gewoon wat astrologische info van the interwebs, je mag er mee doen wat je wil hequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:37 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
niet mee eens...koppig wel soms
bep moet hem gewoon een hoek gevenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat leek meer een gevecht Bep keek niet blij
Ze lachte welquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat leek meer een gevecht Bep keek niet blij
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik herhaal gewoon wat astrologische info van the interwebs, je mag er mee doen wat je wil he
quote:
Bern en Sasha zie savonds laat uberhaupt niet vaakquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern en Sasha zie savonds laat uberhaupt niet vaak
komt hij er nu net aan![]()
![]()
Is het echt uit? Ivm geen seks? Wow...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij mag hem er niet in duwen...tja dat is het enige wat Bern wil...
dat zie ik ook in haarquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:41 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Doet me aan Romy denken uit Utopia die lach.
Het is een ijskonijn met kwaaltjes.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is het echt uit? Ivm geen seks? Wow...
Naja... hem daarin willen steken is gelijk aan necrofilie. Sasha is praktisch deaud
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is het echt uit? Ivm geen seks? Wow...
Naja... hem daarin willen steken is gelijk aan necrofilie. Sasha is praktisch deaud
Ze wilde natuurlijk dat Nadir zijn rust ging pakkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Valt niet op en JW gaat meteen rechtop zitten
GJ naast Babettequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lijkt wel een orgie op stream 2
Zou echt gillend weg rennen. wat een takke herrie daarquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ naast Babette
zou dat aantrekkelijk zijn zo'n zuur iemand?
Nog niet...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:48 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Het is niet uit. Roddel vanuit de cos zelf
nee van Freekquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:48 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Snel terug naar het kampvuurquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:48 schreef greysbones het volgende:
Zoe gaat tussen Ima en Rupie inliggen
als je nu ergens niet tussen moet gaan liggen![]()
doe ff weer aan danquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:48 schreef Ireth het volgende:
Hhmm... naast mij knipt er 1 het licht uit... volgens mij een stille hint [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o oke dat verklaardquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:48 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Laat onhandige acties maar aan Zoe overquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:48 schreef greysbones het volgende:
Zoe gaat tussen Ima en Rupie inliggen
als je nu ergens niet tussen moet gaan liggen![]()
Naah laat ik ook maar gaan slapen, morgen weer dagje werkenquote:
Sweet dreams, wij houden nog wel even de wacht bij het kampvuurquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Naah laat ik ook maar gaan slapen, morgen weer dagje werken![]()
![]()
Zal hem leren.quote:
slaap wel Irethquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Naah laat ik ook maar gaan slapen, morgen weer dagje werken![]()
![]()
wat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:51 schreef D. het volgende:
Tijd voor een zendercheck daar, ik hoor niets
Komt Wanda ff aan om hem een knuffel te geven: gaat ut poepie?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:50 schreef greysbones het volgende:
Martin is al schreeuwend de slaapkamer uitgelopen
van de pijn
ze waren zijn bed aan het schuiven![]()
![]()
@D. oof.quote:
Iedereen in team Wanda is poepie, liefie, etcquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Komt Wanda ff aan om hem een knuffel te geven: gaat ut poepie?
valt allemaal best mee volgens mijquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin wil een pijnstiller, paracetamol of ibu
Zou haar een poepie in d'r face gevenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen in team Wanda is poepie, liefie, etc
Dat is om er wat volume in te krijgen, dan lijkt het nog watquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
valt allemaal best mee volgens mij
want hij loopt constant in zijn kruis te graaien
Zou paracetamol ook helpen als je horny bent? Mssn heeft hij het daarom nodigquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit wilde ik echt even weten ook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat niks isquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is om er wat volume in te krijgen, dan lijkt het nog wat
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is om er wat volume in te krijgen, dan lijkt het nog wat
vroeger was het fabeltje paracetamol met colaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou paracetamol ook helpen als je horny bent? Mssn heeft hij het daarom nodig
Zijn andere pillen voor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou paracetamol ook helpen als je horny bent? Mssn heeft hij het daarom nodig
Koffie over mijn toetsenbordquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat niks is
kan ook niks worden
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Koffie over mijn toetsenbord
Wie?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:57 schreef greysbones het volgende:
Bern is ook wel een enorme toevoeging![]()
![]()
Echt een gezelligheidsdierquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:57 schreef greysbones het volgende:
![]()
Uhuquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:57 schreef greysbones het volgende:
![]()
Nee, ff blijven nogquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:59 schreef greysbones het volgende:
Er vandoor
ik verwacht uitgebreide verslagen in de COS van alle gebeurtenissen![]()
![]()
geen idee, snap ik ook nietquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:01 schreef D. het volgende:
Bern is gaan slapen, want zenuwachtig
Waarvoor? De bingo?
25?quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nu over de dates van Erik , dat hij er niets van snapt. Hij ziet Mirthe zitten en denkt hints van haar te krijgen. Kim D zegt dat ze hem moeten beschermen. Hij is 47 en wil een vrouw tussen 25 en 45
Dat weet ik al een tijdje.quote:
Proberen ze wel, maar het komt niet aanquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:06 schreef HappyCharly het volgende:
Ohh over Erik. Ik hoop dat meerdere mensen tegen Erik zeggen dat hij een vrouw van zijn leeftijd moet kiezen plus dat Mirhe echt niet op hem valt.
De groep probeert het hem wel uit te leggen en te vertellen, maar wil het denk ik niet horenquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:07 schreef HappyCharly het volgende:
Sneu voor Erik, dit is deel van zijn probleem uiteraard, dat hij de signalen niet goed interpreteert..
Zoiets zeiden ze welquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:07 schreef Was-beer het volgende:
Hij vind zichzelf ook 33 ipv 47? Of begreep ik dat verkeerd
ja hij voelt zich 33 en vindt zichzelf sportief en actiefquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:07 schreef Was-beer het volgende:
Hij vind zichzelf ook 33 ipv 47? Of begreep ik dat verkeerd
Hij is heul sportief, ik zag 'm gewichtheffenquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja hij voelt zich 33 en vindt zichzelf sportief en actief
quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:09 schreef D. het volgende:
[..]
Hij is heul sportief, ik zag 'm gewichtheffen
Heeft u zijn manier van sporten weleens gezien?quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja hij voelt zich 33 en vindt zichzelf sportief en actief
u?quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heeft u zijn manier van sporten weleens gezien?
Nee ik heb er ook een hard hoofd inquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:10 schreef D. het volgende:
Ik ben bang dat die poging Erik te leren daten geen succes zal zijn
Wel vermakelijke streams, wellichtquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee ik heb er ook een hard hoofd in
Ik hoef dat niet te zien eigenlijk.quote:
De date met Mirthe zou ik maar overslaan om hem geen verkeerde ideeën te gevenquote:
Misschien zodra de pot kleiner wordt dat ze van dat geld budget hebben om meer mensen aan te nemenquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:12 schreef spapaars het volgende:
Zoveel mensen daar nog wakker, maar toch stoppen ze met stream 2.
Dit is de armoedigste rls ooit.
Hij heeft een heel gedicht voor z'n eerste date. Geen wonder dat het buiten nog nooit iets is gewordenquote:
Hopelijk niet door Ruben geschrevenquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:13 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Hij heeft een heel gedicht voor z'n eerste date. Geen wonder dat het buiten nog nooit iets is geworden
Welke pot?quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:13 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien zodra de pot kleiner wordt dat ze van dat geld budget hebben om meer mensen aan te nemen
Hij is wel pril/ bleu. Maar zo werkt t natuurlijk nietquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Zoiets zeiden ze wel
Zou ie zich geestelijk 33 vinden?
Klopt welquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Haha die Jeff, sommigen hebben een jaar van hun leven op kamer 4![]()
De 970K die nu nog over is voor de winnaarquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Welke pot?
Alles wordt gesponsord daar.
Jawel, maar ze mogen wel logeren, niet verhuizenquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:17 schreef D. het volgende:
Waren er geen regels dat men niet van kamer mocht wisselen?
Hij hoeft het hier niet te vinden,maar er is vast een leuke dame die wel wil.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij is wel pril/ bleu. Maar zo werkt t natuurlijk niet
Als je gaat logeren neem je ook kleding e.d meequote:Op zondag 16 oktober 2022 00:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jawel, maar ze mogen wel logeren, niet verhuizen
Ze mogen wel hun eigen dekbed en kussen mee nemen en mssn een schone slipquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:19 schreef D. het volgende:
[..]
Als je gaat logeren neem je ook kleding e.d mee
Dat laatste is wel fijn, een vieze meenemen is ook zoiets hequote:Op zondag 16 oktober 2022 00:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze mogen wel hun eigen dekbed en kussen mee nemen en mssn een schone slip
Op elk potje past een dekseltje. Het is wel handig als het potje zoekt naar een passend dekseltje. En een bijzondere 47-jarige man als Erik met vermoedelijk autisme past, gok ik zo maar even, niet bij de knappe vlotte jonge 15 jaar jongere meiden in het huis.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij hoeft het hier niet te vinden,maar er is vast een leuke dame die wel wil.
Je bent me net voor.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:21 schreef D. het volgende:
[..]
Dat laatste is wel fijn, een vieze meenemen is ook zoiets he
quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:21 schreef D. het volgende:
[..]
Dat laatste is wel fijn, een vieze meenemen is ook zoiets he
Wat niet op de streams is, is dan nooit gebeurd.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze mogen wel hun eigen dekbed en kussen mee nemen en mssn een schone slip
Point taken,al heb ik makkelijk praten met een vriendin die 18 jaar jonger is.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Op elk potje past een dekseltje. Het is wel handig als het potje zoekt naar een passend dekseltje. En een bijzondere 47-jarige man als Erik met vermoedelijk autisme past, gok ik zo maar even, niet bij de knappe vlotte jonge 15 jaar jongere meiden in het huis.
Dat heeft toch weinig link met wat ik zei? Of wil je applaus?quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Point taken,al heb ik makkelijk praten met een vriendin die 18 jaar jonger is.
Leeftijd hoeft geen issue te zijn, maar als je bewust op zoek bent naar iemand die zoveel jonger is, is het wel een beetje sneuquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Point taken,al heb ik makkelijk praten met een vriendin die 18 jaar jonger is.
Marciano is 17 jaar ouder dan Kim.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Op elk potje past een dekseltje. Het is wel handig als het potje zoekt naar een passend dekseltje. En een bijzondere 47-jarige man als Erik met vermoedelijk autisme past, gok ik zo maar even, niet bij de knappe vlotte jonge 15 jaar jongere meiden in het huis.
Dat wel.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Leeftijd hoeft geen issue te zijn, maar als je bewust op zoek bent naar iemand die zoveel jonger is, is het wel een beetje sneu
Maar ze zijn toch helemaal geen stelletje? Ze zijn maatjesquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Marciano is 17 jaar ouder dan Kim.
Oh Marciano had ik laat twintig begin dertig geschatquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Marciano is 17 jaar ouder dan Kim.
True, de streams bewijzen dat.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:26 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ze zijn toch helemaal geen stelletje? Ze zijn maatjes
Onduidelijk.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:26 schreef HappyCharly het volgende:
Jongens, het gaat niet om de leeftijd.. ben ik onduidelijk of missen jullie het punt?
duwkussen voor Marcianoquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:26 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ze zijn toch helemaal geen stelletje? Ze zijn maatjes
Ik mis je punt niet, mijn man is 10 jaar jongerquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:26 schreef HappyCharly het volgende:
Jongens, het gaat niet om de leeftijd.. ben ik onduidelijk of missen jullie het punt?
quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik mis je punt niet, mijn man is 10 jaar jonger
Doet niet zeer tochquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik mis je punt niet, mijn man is 10 jaar jonger
Zo kan het dus ook.quote:
Nee hoor, we wisten elkaar leeftijd niet en het maakt ook niets uit, als het gevoel goed is. Ik was niet op zoek naar een jongere man, helemaal niet op zoek, maar het komt zoals het komt en dat is wat ik bedoel. Erik wil het liefst een vrouw van 25, is zelf 47, dat is op zich wel een beetje raarquote:
Ik was ook niet op zoek,heb zelfs heel erg getwijfeld.Nu zijn we 10 jaar verder.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee hoor, we wisten elkaar leeftijd niet en het maakt ook niets uit, als het gevoel goed is. Ik was niet op zoek naar een jongere man, helemaal niet op zoek, maar het komt zoals het komt en dat is wat ik bedoel. Erik wil het liefst een vrouw van 25, is zelf 47, dat is op zich wel een beetje raar
Ik ook en wij zijn 20 jaar verder. Erik moet zich niet zo aan die jonge leeftijd vastklampen. ik hoop voor hem dat hij een leuke vrouw vindt, die bij hem pastquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was ook niet op zoek,heb zelfs heel erg getwijfeld.Nu zijn we 10 jaar verder.
Hey Estherquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook en wij zijn 20 jaar verder. Erik moet zich niet zo aan die jonge leeftijd vastklampen. ik hoop voor hem dat hij een leuke vrouw vindt, die bij hem past
Dat was dus ook wat ik bedoelde.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook en wij zijn 20 jaar verder. Erik moet zich niet zo aan die jonge leeftijd vastklampen. ik hoop voor hem dat hij een leuke vrouw vindt, die bij hem past
Als een vrouw aardig tegen hem is, ziet hij dat als een uitnodiging voor meer.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee hoor, we wisten elkaar leeftijd niet en het maakt ook niets uit, als het gevoel goed is. Ik was niet op zoek naar een jongere man, helemaal niet op zoek, maar het komt zoals het komt en dat is wat ik bedoel. Erik wil het liefst een vrouw van 25, is zelf 47, dat is op zich wel een beetje raar
quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die vindt hij niets, hebben ze Erik al gevraagd
Wat op zich heel eng is, want zo wordt hij continu teleurgesteldquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als een vrouw aardig tegen hem is, ziet hij dat als een uitnodiging voor meer.
En geeft de vrouwen een ongemakkelijk gevoel.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat op zich heel eng is, want zo wordt hij continu teleurgesteld
Ook dat. Ik zou ook niet met hem op date willen om met hem te oefenen, voor je het weet gaat hij je stalken. Hij begrijpt het allemaal echt nietquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
En geeft de vrouwen een ongemakkelijk gevoel.
Helpt natuurlijk niet echt als niemand eerlijk tegen hem is. Dat dating gedoe is leuk, maar niet als je zegt dat ze ook echt geïnteresseerd zijn. Dat vind ik gewoon gemeen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat op zich heel eng is, want zo wordt hij continu teleurgesteld
Maar wel lang, dun en lekkerquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:40 schreef HappyCharly het volgende:
Erik heeft totaal geen realistisch beeld van een partner en vooral ook niet wat hij zelf te bieden heeft. De gemiddelde vrouw wordt toch doodmoe van met hem praten..
Maar is dit nu een oefendate of denkt hij dat de ander hem echt leuk vindt? (Babette?)quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:40 schreef engine het volgende:
[..]
Helpt natuurlijk niet echt als niemand eerlijk tegen hem is. Dat dating gedoe is leuk, maar niet als je zegt dat ze ook echt geïnteresseerd zijn. Dat vind ik gewoon gemeen.
Klopt, maar het is geen domme man, maar als het om vrouwen gaat is het net een kind van 6 dat met zijn moeder wil trouwenquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:40 schreef engine het volgende:
[..]
Helpt natuurlijk niet echt als niemand eerlijk tegen hem is. Dat dating gedoe is leuk, maar niet als je zegt dat ze ook echt geïnteresseerd zijn. Dat vind ik gewoon gemeen.
Hij weet dat het gaat om hem te helpen hoe hij moet daten, maar of hij er toch stiekem meer van verwacht, dat weet je nooitquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar is dit nu een oefendate of denkt hij dat de ander hem echt leuk vindt? (Babette?)
Zeker niet dom. Wel dodelijk vermoeiend qua communicatie.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar het is geen domme man, maar als het om vrouwen gaat is het net een kind van 6 dat met zijn moeder wil trouwen
Hij trekt bijvoorbeeld een pak aan naar een eerste date.. waarom zei Bern nou niet ff dat dat best wel overdressed is. Maar Erik vond het belangrijk want "romantisch". Tja..quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij weet dat het gaat om hem te helpen hoe hij moet daten, maar of hij er toch stiekem meer van verwacht, dat weet je nooit
Wel een mooi pak trouwens.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij trekt bijvoorbeeld een pak aan naar een eerste date.. waarom zei Bern nou niet ff dat dat best wel overdressed is. Maar Erik vond het belangrijk want "romantisch". Tja..
Hebben de dames tegen hem gezegd, maar hij is ook eigenwijs. Net als dat hij een gedicht wil maken, hebben ze ook gezegd, niet doen bij de eerste date, maar hij zegt dat hij het wel doet.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij trekt bijvoorbeeld een pak aan naar een eerste date.. waarom zei Bern nou niet ff dat dat best wel overdressed is. Maar Erik vond het belangrijk want "romantisch". Tja..
Dat maakt het ook wel lastiger. Hij heeft in zijn hoofd hoe hij vindt dat dingen moeten. Staat niet heel open voor leren, al lijkt het welquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hebben de dames tegen hem gezegd, maar hij is ook eigenwijs. Net als dat hij een gedicht wil maken, hebben ze ook gezegd, niet doen bij de eerste date, maar hij zegt dat hij het wel doet.
Ik zie niet alles maar hoor Esther er gisteren vrij serieus over doen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar is dit nu een oefendate of denkt hij dat de ander hem echt leuk vindt? (Babette?)
quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar het is geen domme man, maar als het om vrouwen gaat is het net een kind van 6 dat met zijn moeder wil trouwen
Ben al bezig om te zoeken voor hem.quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:51 schreef HappyCharly het volgende:
Maar again, er is vast iemand die ook een beetje bijzonder is en heel goed klikt met Erik. Hij moet alleen even wat breder zoeken en niet zo vastpinnen op leeftijd/ type.
mssn hier iemand die een brief kan schrijven of ze op date mag met Erik?quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben al bezig om te zoeken voor hem.
Dotteke of Soury?quote:Op zondag 16 oktober 2022 00:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mssn hier iemand die een brief kan schrijven of ze op date mag met Erik?
@Dotteke is geweldigquote:Op zondag 16 oktober 2022 00:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ben hier nog niet zo lang, ken ze nog niet goed
Prio.quote:Op zondag 16 oktober 2022 01:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Babet moest vlak voor ze de loods inging haar hond in laten slapen
33 BeA.quote:Op zondag 16 oktober 2022 01:05 schreef BasEnAad het volgende:
Hoeveel idioten zitten er nu nog in dat huis?
Hebben ze haar weer weggejaagd?quote:
@claire3500 was klaar met COS en ging stoppen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 01:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd, al een tijdje niet gezien, misschiejn slaapt ze
Echt? Wat jammerquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Claire was boos en heeft afscheid genomen
Dat vind ik oprecht heel erg jammerquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:09 schreef Flory het volgende:
[..]
@:claire3500 was klaar met COS en ging stoppen.
Sommigen hier reageren erg persoonlijk, op een nare manier. Ik denk dat je dat moet negeren, maar zij kon er niet tegenquote:
Vond ik ook, je moet iets vaak even laten bezinken hier (been there...) Ze trekt het zich teveel aan.quote:Op zondag 16 oktober 2022 01:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht heel erg jammerHet is een leuk mens
Ik zie het idd wel eens gebeuren. Gelukkig ben ik die dans altijd ontsprongen. Dat is wel jammer, want in de COS hebben we over de dertig mensen om over te praten die er geen last van hebben als we dat doen (die in de loods)quote:Op zondag 16 oktober 2022 01:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sommigen hier reageren erg persoonlijk, op een nare manier. Ik denk dat je dat moet negeren, maar zij kon er niet tegen
Krijg geen reactie.quote:
Kut zeg. @claire3500 is leuk en ik wil haar graag weer zien hier.quote:Op zondag 16 oktober 2022 01:09 schreef Flory het volgende:
[..]
@:claire3500 was klaar met COS en ging stoppen.
ja ook heel irritant, ik hoor Jeff ook, maar zie niet met wie hij praat. ik denk met Wendyquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:12 schreef Flory het volgende:
Twee gesprekken door elkaar is wat verwarrend nu
Goden lees net het halve gesprek hier terug en dacht we hebben het toch over een ding, maar daar iddquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja ook heel irritant, ik hoor Jeff ook, maar zie niet met wie hij praat. ik denk met Wendy
Volgens mij met Wendy idd, hoor ik eik liever dan Babs en Berend over restaurants.quote:Op zondag 16 oktober 2022 01:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja ook heel irritant, ik hoor Jeff ook, maar zie niet met wie hij praat. ik denk met Wendy
Je kan iemand niet dwingen, mssn draait ze weer bijquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Kut zeg. @:claire3500 is leuk en ik wil haar graag weer zien hier.
Ik hoop hetquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je kan iemand niet dwingen, mssn draait ze weer bij
Kloptquote:Op zondag 16 oktober 2022 01:25 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb nu een half uur de stream aan en ik hoor alleen maar babet ratelen 😂
Hebben ze alcohol op?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |