bij Coraquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Raad eens wie ook een Ram is?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeffrey is een ram, zijn lieve mensen zegt Esther
mijn moeder is ook een ramquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeffrey is een ram, zijn lieve mensen zegt Esther
Ik ken eigenlijk niemand die ram is, dus kan niet vergelijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn moeder is ook een ram
lieve lieve vrouw![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk niemand die ram is, dus kan niet vergelijken
onderaan de pagina staat abbonementquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:30 schreef Ireth het volgende:
Hoe en waar kan je een abbo nemen op fok en wat kost dat? Heb nu al 300x op die reclame geklikt en halverwege het typen stopt het typen ineens en heb ik halve zinnen omdat die reclame in moet laden
Stieren, kreeften en maagden en Leeuwtjes het meest in mijn omgevingquote:
Linksboven op abonnement klikkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:30 schreef Ireth het volgende:
Hoe en waar kan je een abbo nemen op fok en wat kost dat? Heb nu al 300x op die reclame geklikt en halverwege het typen stopt het typen ineens en heb ik halve zinnen omdat die reclame in moet laden
onderaan de pagina in de zwarte balkquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:30 schreef Ireth het volgende:
Aangenaam kennis te maken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
https://fok.nl/shop/quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:30 schreef Ireth het volgende:
Mijn 1e vriendje was een ramquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Boogschutter hierquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Stieren, kreeften en maagden en Leeuwtjes het meest in mijn omgeving
quote:
Lekker duidelijk jullie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:31 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
onderaan de pagina in de zwarte balk
leeuw isquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Stieren, kreeften en maagden en Leeuwtjes het meest in mijn omgeving
heb al een linkje geplaatstquote:
Havermout.quote:
Dat kan maandag pas gap.quote:
kan niet in het weekendquote:
Ben ik het niet mee eensquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:34 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
twas zijn tijd nog niet zei hij
ik ook nietquote:
Jij hebt hem zo door.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan niet in het weekend
en dat weet hij
lekker roeptoeteren dus
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
maar erg vrijgevig, gul , lief en nou ik mis hem
Jammer dat niemand hem erop vastpint als ie dergelijke beloftes doetquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook niet
maar lekker maandag doen
en dinsdag![]()
Wyfke toch.knuffel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
maar erg vrijgevig, gul , lief en nou ik mis hem
het was helaas geen belofte maar een overwegingquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Jammer dat niemand hem erop vastpint als ie dergelijke beloftes doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |