Jups ik weet even niet met wie nuquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:41 schreef freaky40 het volgende:
Maddy doet even een boekje open over Wanda.
fiks klappen krijgen dat ze geblesseerd, samen met Nadir naar huis moet tijdens het boksgalaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:45 schreef freaky40 het volgende:
Wanda moet gewoon een nekschot, daar komt het op neer...
Weg met dat mokkel..quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:45 schreef freaky40 het volgende:
Wanda moet gewoon een nekschot, daar komt het op neer...
Hand en hand de poort uitquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
fiks klappen krijgen dat ze geblesseerd, samen met Nadir naar huis moet tijdens het boksgala
Dat was wel een leuk gesprek van de week iddquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Maddy doet alsof ze mee gaat met het bondje van Wanda, maar gaat ze niet doen.
Ze begint ook te stijgen in mijn aanzien. Toch niet zo'n verkeerde keuze om haar als manager te nemen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:49 schreef Setje72 het volgende:
Maddy was bij mij tot dieptepunt gezakt...maar vind haar weer toppie!
Seriues? Ik vind haar steeds achterbakser worden. Eerst haar maatjes/hulpjes gebruiken voor haar managementverkiezing. En nu slijmen bij iedereen..quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:49 schreef Setje72 het volgende:
Nee, Wendy staat in het groepje Wanda op 1, niet Jeff.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:54 schreef puzziepie het volgende:
Jeff voelt zich in de maling genomen
En 'die' praat ook al weken niet meer tegen hem
De hele kamer 2? heeft Jeff op 1 staan
[ afbeelding ]
Ik zeg wat hij zegtquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, Wendy staat in het groepje Wanda op 1, niet Jeff.
Ja ik hoorde hem dat ook zeggen, maar volgens mij had Maddy het over Wendy die op 1 staat en niet Jeff. Die staat er wel op in de top 5 maar niet op 1.quote:
The only way is upquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:49 schreef Setje72 het volgende:
Klopt, hij verdraait haar woorden hier en daar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja ik hoorde hem dat ook zeggen, maar volgens mij had Maddy het over Wendy die op 1 staat en niet Jeff. Die staat er wel op in de top 5 maar niet op 1.
Ja, bewust of onbewust.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:58 schreef Flory het volgende:
[..]
Klopt, hij verdraait haar woorden hier en daar.
Niet meer, ze hebben Wendy en Jeffrey omgedraaidquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja ik hoorde hem dat ook zeggen, maar volgens mij had Maddy het over Wendy die op 1 staat en niet Jeff. Die staat er wel op in de top 5 maar niet op 1.
Jeff staat ook hoog dus het klopt echt wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:58 schreef Flory het volgende:
[..]
Klopt, hij verdraait haar woorden hier en daar.
Dat is niet zoals Maddy het zei, en het bedoelde. Jammer dat je niet kunt terugspoelen overigens...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet meer, ze hebben Wendy en Jeffrey omgedraaid
Hij is een beetje zwitserland.quote:
Politiek correct is Isaac's middle name...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:01 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij is een beetje zwitserland.
Maar toen Ruben erbij kwam gingen ze over op iets anders.
Ruben weg en Isaac en Jeff keken elkaar aan en Jeff zei: wel toevallig he.
Wandaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:02 schreef Soury het volgende:
Wie moet er nou weg? en is een slappe lul?
Oh wat een stokersquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik kan de mond van Ruben niet anders omschrijven dan "week"
hij zoent ook vast heel nat
Ik hoor toch liever de mannen roddelen dan Wandaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:04 schreef mootie het volgende:
Ook een goede roddelsessie van de mannen
Ik deed een gooi.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, dat ging over Jerrold, maar hij hoeft niet weg.
Dat hoort er een beetje bij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik hoor toch liever de mannen roddelen dan Wanda
Wanda en Mexx zijn ook wel de twee grootste nare wijven in dat huis.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:55 schreef puzziepie het volgende:
Over Maddy die een spuughekel aan Wanda en Mexx heeft
Slappe lul is Jerrald.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:02 schreef Soury het volgende:
Wie moet er nou weg? en is een slappe lul?
Dat weet niemand, enkel speculatie. Denk voorlopig niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:08 schreef lojanda het volgende:
Is het al duidelijk wanneer er een eliminatie is?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:08 schreef lojanda het volgende:
Is het al duidelijk wanneer er een eliminatie is?
En hij kent Marciano al jaren ivm een relatie met een nicht van Isaac, ze zijn nog steeds goed met elkaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:06 schreef puzziepie het volgende:
Wel toevallig dat beide kampen het over een mol /lek hebben.
Isaac wint het geld , begeleidt het boksen , praat met iedereen mee. Hij werkt voor het programma,
Kan haast niet anders. Alles gaat via Isaac
Dit is niet roddelen, dit is nominatie overlegquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik hoor toch liever de mannen roddelen dan Wanda
Vandaar dat Jeff ook moet kiezen voor Marciano ipv Jerroldquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:09 schreef Setje72 het volgende:
Isaac is denk ik het gevaarlijkst...die heeft een dubbelrol
Tuurlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:06 schreef puzziepie het volgende:
Wel toevallig dat beide kampen het over een mol /lek hebben.
Isaac wint het geld , begeleidt het boksen , praat met iedereen mee. Hij werkt voor het programma,
Kan haast niet anders. Alles gaat via Isaac
Vind ik ook een raar verhaal ja. Dus voor mij bevestigd dat alleen maar duidelijk dat Isaac dubbelspel speeltquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:09 schreef juul. het volgende:
[..]
En hij kent Marciano al jaren ivm een relatie met een nicht van Isaac, ze zijn nog steeds goed met elkaar
Daar ben ik het wel mee eens. Hij doet ook echt helemaal niets daar, zie hem nu toevallig helpen met het maken van de sambal maar dat is dan ook alles.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:07 schreef Flory het volgende:
[..]
Slappe lul is Jerrald.
Weg nog steeds Jedi denk ik?
Zou niet moeten mogen, 2 bekenden van elkaar samen in de loodsquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:09 schreef juul. het volgende:
[..]
En hij kent Marciano al jaren ivm een relatie met een nicht van Isaac, ze zijn nog steeds goed met elkaar
Misschien bewust gedaan. Ik dacht dat Kim D en Martin elkaar ook kennen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou niet moeten mogen, 2 bekenden van elkaar samen in de loods
Dacht dat ik iets had gemistquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet niemand, enkel speculatie. Denk voorlopig niet.
Mexx heeft toen van Isaac gehoord dat de meerderheid op haar wou stemmen, waarom zou Isaac dat doen als hij aan de kant van Jef en consorten staatquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vind ik ook een raar verhaal ja. Dus voor mij bevestigd dat alleen maar duidelijk dat Isaac dubbelspel speelt
In deze situatie vind ik het raarquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
waarom niet? Ze hebben elkaar vaak ook al gezien bij de castingquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Isaac vreet van twee walletjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:12 schreef juul. het volgende:
[..]
Mexx heeft toen van Isaac gehoord dat de meerderheid op haar wou stemmen, waarom zou Isaac dat doen als hij aan de kant van Jef en consorten staat
Juist!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isaac vreet van twee walletjes
Beide kampen hebben een lek
Dat vind ik persoonlijk wat anders dan een verleden met elkaar hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:13 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom niet? Ze hebben elkaar vaak ook al gezien bij de casting
Maar ik zou niet weten waarom men niet als kennissen van elkaar in die loods zou mogen zijn.
Dat is ook totaal andersquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk wat anders dan een verleden met elkaar hebben
ja, maar je kunt moeilijk alle deelnemers screenen of ze niet toevallig elkaar kennen van het een of anderquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk wat anders dan een verleden met elkaar hebben
Onbetrouwbaar dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:16 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, maar je kunt moeilijk alle deelnemers screenen of ze niet toevallig elkaar kennen van het een of ander
Ik zie het probleem niet, Ze kennen elkaar van het een of ander, so what.
kun je wel een discussie over beginnen, maar ik heb er gewoon een andere mening over, of mag dat niet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:16 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, maar je kunt moeilijk alle deelnemers screenen of ze niet toevallig elkaar kennen van het een of ander
Ik moest hem ff een paar keer lezen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:14 schreef Kakadylo het volgende:
Marciano maakt het Isaac moeilijk door zich vanwege Kim bij de kliek van Wanda te conformeren (lees: voegen)
Ik ben het daar mee eens. Zoiets valt best te screenen of er verbanden zijn tussen deelnemers, maar misschien is dit juist bewust gedaan juist voor dit soort momenten. Beetje wrijving stimuleren al voor dat de show live gaat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kun je wel een discussie over beginnen, maar ik heb er gewoon een andere mening over, of mag dat niet?
Volgens mij is "kennen" ook een groot woord in deze. De een had iets met de nicht van de ander maar echt contact was er volgens mij niet echt tussen beide.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Zou kunnen natuurlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ben het daar mee eens. Zoiets valt best te screenen of er verbanden zijn tussen deelnemers, maar misschien is dit juist bewust gedaan juist voor dit soort momenten. Beetje wrijving stimuleren al voor dat de show live gaat.
Ook ,maar die neemt niet de leiding of neemt dagelijks een bepalende rol op zich . Isaac wel.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ben het daar mee eens. Zoiets valt best te screenen of er verbanden zijn tussen deelnemers, maar misschien is dit juist bewust gedaan juist voor dit soort momenten. Beetje wrijving stimuleren al voor dat de show live gaat.
Welnee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:22 schreef Poesjuh het volgende:
Off topic bans jongens pas opppppp
Terug naar streams ipv meningen
Whut?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:22 schreef Poesjuh het volgende:
Off topic bans jongens pas opppppp
Terug naar streams ipv meningen
Gewoon normaal doen-quote:
Hoezo een ban, dit ging over de nominatie talk en de rol van de mensen die hier aan mee doen, dat was op stream. Ik zie hier geen probleem in. Isaac en Jasper ontdoen hottub van huidvetquote:
Kan hij niet goed koken? Die mannen daar koken volgens mij nooit thuisquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:20 schreef Poesjuh het volgende:
Bern kookt..Sasha ernaast
S: is dat niet wat weinig ?? In verhouding
B: zwijgt
S: oh heb je ongekruide krieltjes??
B: ja wilde wel gekruide maar zag die niet zo snel staan
S: moet ik dit soor elkaar mixen?
B: ja
S zegt tijdens mixen meerdere malen: wow wow maar Bern hapt niet en lult snel tegen anderen
Pardon? Ik zeg toch wie wat eaar en hoe.. ik..vorige week..voor off topic...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeg dan wat en wie, of hou je smoel
Nee-quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:24 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Pardon? Ik zeg toch wie wat eaar en hoe.. ik..vorige week..voor off topic...
Beetje respectvoller mag best hoor
Isaac deelt stukjes van beide groepen en speelt het wat tegen elkaar uit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:24 schreef lojanda het volgende:
Ben benieuwd hoe snel Isaac dit met Marciano deelt
Geen idee miss zou Sasha het zelf anders doen. Het klonk alsof ze niet zo blij was haha.. Zat GJ niet in lldl met genant iets met eten bereiden hahah. JW dacht ik deed laatst plastic in de magnetronquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:24 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Kan hij niet goed koken? Die mannen daar koken volgens mij nooit thuis
Haha mannen en vrouwen koken allebei heeel anders en vooral daarquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:27 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Geen idee miss zou Sasha het zelf anders doen. Het klonk alsof ze niet zo blij was haha.. Zat GJ niet in lldl met genant iets met eten bereiden hahah. JW dacht ik deed laatst plastic in de magnetron
Niet te vertrouwen en dat gevoel heb ik al van het begin met hem en zeker ook met Marciano. Voor mij zijn ze beiden niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isaac deelt stukjes van beide groepen en speelt het wat tegen elkaar uit.
Praat mee met de ene groep en de andere groep
Samequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niet te vertrouwen en dat gevoel heb ik al van het begin met hem en zeker ook met Marciano. Voor mij zijn ze beiden niet te vertrouwen.
Wel grappig, er zijn echt mensen die dit zo zienquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit is niet roddelen, dit is nominatie overleg
Mooi zo'n schutting. mijn moeder heeft dat ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:29 schreef D. het volgende:
[..]
Wat zitten de blaadjes daar mooi op volgorde, valt me nu ineens op
Ik denk idd dat er roddelaars zijn ie denken dat het anderen zijn die roddelenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel grappig, er zijn echt mensen die dit zo zien
Mozaieken is een kunst hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:29 schreef D. het volgende:
[..]
Wat zitten de blaadjes daar mooi op volgorde, valt me nu ineens op
Wanda was woest dat al die wimpers waren gebruiktquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:31 schreef Poesjuh het volgende:
Die plak wimpers staan mooi bij Babette
Dit was het spul van Isaac toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:32 schreef Poesjuh het volgende:
Er komen haast dagelijks boodschappen binnen. En dat terwijl men rekende op alleen de basisbehoeften
Ohhhh heeft ze die niet gekregen of zo dan? Zie Babette er niet voor aan om spulletjes van de meiden te pikken eigenlijk..quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wanda was woest dat al wimpers waren gebruikt
ZE hadden een uurtje geleden een heel gesprek in de hangstoel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:29 schreef freaky40 het volgende:
Jeff bij Maddy 'zit je me nou te fucken of niet'...SL. weet niet waar het over ging?
Was niet pikken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:33 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ohhhh heeft ze die niet gekregen of zo dan? Zie Babette er niet voor aan om spulletjes van de meiden te pikken eigenlijk..
Die waren voor kerstquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wanda was woest dat al wimpers waren gebruikt
je kan wimpers opnieuw gebruiken , is niet voor eenmalig gebruikquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Als dat de afspraak was is het wel kut
Volgens mij was het meer een geopperd plan van team Wandaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Als dat de afspraak was is het wel kut
Dacht dat hij het over Berend had, maar weet het niet zekerquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:40 schreef Aggie46 het volgende:
Marciano heeft iets gehoord over de nominaties en dat ze op hem gaan stemmen.
Hij heeft dat niet van Rupert, niet van Isaac.
(Vraag me dan af van wie dan wel.)
Kim K voelt weer haat naar die persoon opkomen.
Marciano zegt: niet doen, we spelen gewoon ons eigen spel.
Ik hoor ook de naam Berendquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dacht dat hij het over Berend had, maar weet het niet zeker
Dat kan. Ik hoor hem nu ook dde naam Berend noemen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dacht dat hij het over Berend had, maar weet het niet zeker
hij mompelt altijd zoquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat kan. Ik hoor hem nu ook dde naam Berend noemen.
Moeilijk te verstaan, Marciano.
Hij kent niet eens alle namen van zijn medebewoners...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat kan. Ik hoor hem nu ook dde naam Berend noemen.
Moeilijk te verstaan, Marciano.
Hoorde de naam Berend.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:40 schreef Aggie46 het volgende:
Marciano heeft iets gehoord over de nominaties en dat ze op hem gaan stemmen.
Hij heeft dat niet van Rupert, niet van Isaac.
(Vraag me dan af van wie dan wel.)
Kim K voelt weer haat naar die persoon opkomen.
Marciano zegt: niet doen, we spelen gewoon ons eigen spel.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:43 schreef Rhosyn het volgende:
Kim k wordt woest als een Janet, Esther, Eric of JW er eerder uit gaan dan Marciano.
Want?
Zij vindt die mensen dus minderwaardig.![]()
Dat dus
Mag lijden dat 1 van die vier gaat winnen
Denk dat we meer drama krijgen als Marciano zou moeten vertrekken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:45 schreef Kakadylo het volgende:
Met z'n allen op KimK is ook interessant mits ze het spel niet zou winnen en dat blijft dus telkens de vraag
Kim Jaloers, want ze weet niet wat hij buiten doet en rent er als het sloofje achteraanquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat we meer drama krijgen als Marciano zou moeten vertrekken.
Mexx is een domme Kamperquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:47 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx is vooral een valse tante maar zou er m'n moeite niet aan verspillen
Die mag blij zijn dat ze buiten de loods nog de positie buitenvrouw mag houdenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kim Jaloers, want ze weet niet wat hij buiten doet en rent er als het sloofje achteraan
Er zit nog wel een verschil tussen het eliminatiespel of het eigenhandig mogen kiezenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat we meer drama krijgen als Marciano zou moeten vertrekken.
Wat ik net begreep dat hij Isaac toch niet wilde aanspreken .quote:
Oeh dat was ooit een ban voor mequote:
Dat is ook niet wisselen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:52 schreef puzziepie het volgende:
Je mag niet van slaapkamer wisselen maar Marciano mag wel al weken bij Kim slapen , dat snap ik niet
Vergelijkbaar met Baylies (schrijf ik dat goed>)quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:54 schreef puzziepie het volgende:
Wat is dit voor een drankje?
[ afbeelding ]
Als zulke mensen zich onaantastbaar of aangevallen voelen dan kunnen juist zij gekke sprongen makenquote:
60 % water, 30 % suiker, 5 % smaakstof, 5% alcohol,quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:54 schreef puzziepie het volgende:
Wat is dit voor een drankje?
[ afbeelding ]
Niks dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
60 % water, 30 % suiker, 5 % smaakstof, 5% alcohol,
Terecht dat lachebekje ( we wachten nog op de eerste lach) wat langer mag blijven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:03 schreef puzziepie het volgende:
Marciano mag er pas uit als Kim eruit is
Wanneer opent die meid nou eens haar ogenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:04 schreef Aggie46 het volgende:
Kim: stel dat jij eruit gaat en ik zit hier nog een tijd. Weet je hoelang we elkaar dan niet zien?
Marciano is stil.
Die denkt, nooit meer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:04 schreef Aggie46 het volgende:
Kim: stel dat jij eruit gaat en ik zit hier nog een tijd. Weet je hoelang we elkaar dan niet zien?
Marciano is stil.
En dat hij dat van Jeffrey heeftquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac verteld nu dat Maddy Wanda helemaal zat is, wat een rat
Het is ook wel grappig want Marciano heeft het over de pact van de andere groep terwijl hij zelf ook een pact heeftquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tegen wie?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zeg het al wekenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:19 schreef juul. het volgende:
[..]
Tuurlijk, is toch al langer bekend, sneak is t
Mag Maddy wel oppassen voor dr kiezenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hij had het vanmiddag wel erover dat hok zich afvroeg of hij in de maling wordt genomen , maar dat wordt de andere groep ook zonder dat ze het doorhebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:22 schreef juul. het volgende:
[..]
En daarom snap ik niet dat het Jef het niet ziet
Ik denk dus echt dat de rol van Isaac een soort van vast staat en via de febo gaat. kijk maar naar zijn rol in het totaalplaatje .quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:23 schreef Kakadylo het volgende:
Valt me tegen van hem. Hoger ingeschat namelijk.
Babette zat in het begin ook in het pact met Jeff en Marcianoquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:26 schreef Kakadylo het volgende:
Het gekke is dat Jeffrey weet dat Isaac/Marciano een koppel zijn dus beter ga je dan alleen Jasper en Berend informeren
Marciano is alleen maar te vinden bij Kim. Babette wist er al vanaf vanwege Maddy.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Babette zat in het begin ook in het pact met Jeff en Marciano
Toen hij wat met Kim kreeg veranderde de dynamiek ook en werden de groepen andersquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Marciano is alleen maar te vinden bij Kim. Babette wist er al vanaf vanwege Maddy.
De kleine is Mexxquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:31 schreef Kakadylo het volgende:
Wel grappig dat Marciano vaak 'die kleine' zegt terwijl ie zelf een kop kleiner is dan zijn vriendin
Met andere woorden ... Mij mankeert nietsquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:37 schreef Hendrik83 het volgende:
Nadir: Je moet jezelf zwakker laten overkomen dan je daadwerkelijk bent.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:37 schreef D. het volgende:
Ik zat net naar een GIFje te kijken en snapte niet dat mijn volume niet werkte
Ik zie meer het jongere zusje van Bridget Maaslandquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:39 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx had de zus van Gordon kunnen zijn. Niet qua humor wel vanwege hysterische lach.
lolquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:39 schreef Kakadylo het volgende:
Nadir verstopt zich in het bed van Zoe
Weinig plekken idd..quote:
Bedankt voor deze vergelijking waar we niets aan hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:43 schreef freaky40 het volgende:
Kleuterschool niveau. Zelfs in Utopia deden ze dit niet...
Dan heb jij daar maar niets aan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:44 schreef D. het volgende:
[..]
Bedankt voor deze vergelijking waar we niets aan hebben
Bedankt voor deze opmerking waar we ook al niets aan hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan heb jij daar maar niets aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |