Nee, Wendy staat in het groepje Wanda op 1, niet Jeff.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:54 schreef puzziepie het volgende:
Jeff voelt zich in de maling genomen
En 'die' praat ook al weken niet meer tegen hem
De hele kamer 2? heeft Jeff op 1 staan
[ afbeelding ]
Ik zeg wat hij zegtquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, Wendy staat in het groepje Wanda op 1, niet Jeff.
Ja ik hoorde hem dat ook zeggen, maar volgens mij had Maddy het over Wendy die op 1 staat en niet Jeff. Die staat er wel op in de top 5 maar niet op 1.quote:
The only way is upquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:49 schreef Setje72 het volgende:
Maddy was bij mij tot dieptepunt gezakt...maar vind haar weer toppie!
Klopt, hij verdraait haar woorden hier en daar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja ik hoorde hem dat ook zeggen, maar volgens mij had Maddy het over Wendy die op 1 staat en niet Jeff. Die staat er wel op in de top 5 maar niet op 1.
Ja, bewust of onbewust.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:58 schreef Flory het volgende:
[..]
Klopt, hij verdraait haar woorden hier en daar.
Niet meer, ze hebben Wendy en Jeffrey omgedraaidquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja ik hoorde hem dat ook zeggen, maar volgens mij had Maddy het over Wendy die op 1 staat en niet Jeff. Die staat er wel op in de top 5 maar niet op 1.
Jeff staat ook hoog dus het klopt echt wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:58 schreef Flory het volgende:
[..]
Klopt, hij verdraait haar woorden hier en daar.
Dat is niet zoals Maddy het zei, en het bedoelde. Jammer dat je niet kunt terugspoelen overigens...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet meer, ze hebben Wendy en Jeffrey omgedraaid
Hij is een beetje zwitserland.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |