Jups ik weet even niet met wie nuquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:41 schreef freaky40 het volgende:
Maddy doet even een boekje open over Wanda.
fiks klappen krijgen dat ze geblesseerd, samen met Nadir naar huis moet tijdens het boksgalaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:45 schreef freaky40 het volgende:
Wanda moet gewoon een nekschot, daar komt het op neer...
Weg met dat mokkel..quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:45 schreef freaky40 het volgende:
Wanda moet gewoon een nekschot, daar komt het op neer...
Hand en hand de poort uitquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
fiks klappen krijgen dat ze geblesseerd, samen met Nadir naar huis moet tijdens het boksgala
Dat was wel een leuk gesprek van de week iddquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Maddy doet alsof ze mee gaat met het bondje van Wanda, maar gaat ze niet doen.
Ze begint ook te stijgen in mijn aanzien. Toch niet zo'n verkeerde keuze om haar als manager te nemen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:49 schreef Setje72 het volgende:
Maddy was bij mij tot dieptepunt gezakt...maar vind haar weer toppie!
Seriues? Ik vind haar steeds achterbakser worden. Eerst haar maatjes/hulpjes gebruiken voor haar managementverkiezing. En nu slijmen bij iedereen..quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:49 schreef Setje72 het volgende:
Maddy was bij mij tot dieptepunt gezakt...maar vind haar weer toppie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |