Jups ik weet even niet met wie nuquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:41 schreef freaky40 het volgende:
Maddy doet even een boekje open over Wanda.
fiks klappen krijgen dat ze geblesseerd, samen met Nadir naar huis moet tijdens het boksgalaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:45 schreef freaky40 het volgende:
Wanda moet gewoon een nekschot, daar komt het op neer...
Weg met dat mokkel..quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:45 schreef freaky40 het volgende:
Wanda moet gewoon een nekschot, daar komt het op neer...
Hand en hand de poort uitquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
fiks klappen krijgen dat ze geblesseerd, samen met Nadir naar huis moet tijdens het boksgala
Dat was wel een leuk gesprek van de week iddquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Maddy doet alsof ze mee gaat met het bondje van Wanda, maar gaat ze niet doen.
Ze begint ook te stijgen in mijn aanzien. Toch niet zo'n verkeerde keuze om haar als manager te nemen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:49 schreef Setje72 het volgende:
Maddy was bij mij tot dieptepunt gezakt...maar vind haar weer toppie!
Seriues? Ik vind haar steeds achterbakser worden. Eerst haar maatjes/hulpjes gebruiken voor haar managementverkiezing. En nu slijmen bij iedereen..quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:49 schreef Setje72 het volgende:
Nee, Wendy staat in het groepje Wanda op 1, niet Jeff.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:54 schreef puzziepie het volgende:
Jeff voelt zich in de maling genomen
En 'die' praat ook al weken niet meer tegen hem
De hele kamer 2? heeft Jeff op 1 staan
[ afbeelding ]
Ik zeg wat hij zegtquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, Wendy staat in het groepje Wanda op 1, niet Jeff.
Ja ik hoorde hem dat ook zeggen, maar volgens mij had Maddy het over Wendy die op 1 staat en niet Jeff. Die staat er wel op in de top 5 maar niet op 1.quote:
The only way is upquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:49 schreef Setje72 het volgende:
Klopt, hij verdraait haar woorden hier en daar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja ik hoorde hem dat ook zeggen, maar volgens mij had Maddy het over Wendy die op 1 staat en niet Jeff. Die staat er wel op in de top 5 maar niet op 1.
Ja, bewust of onbewust.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:58 schreef Flory het volgende:
[..]
Klopt, hij verdraait haar woorden hier en daar.
Niet meer, ze hebben Wendy en Jeffrey omgedraaidquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja ik hoorde hem dat ook zeggen, maar volgens mij had Maddy het over Wendy die op 1 staat en niet Jeff. Die staat er wel op in de top 5 maar niet op 1.
Jeff staat ook hoog dus het klopt echt wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:58 schreef Flory het volgende:
[..]
Klopt, hij verdraait haar woorden hier en daar.
Dat is niet zoals Maddy het zei, en het bedoelde. Jammer dat je niet kunt terugspoelen overigens...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet meer, ze hebben Wendy en Jeffrey omgedraaid
Hij is een beetje zwitserland.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |