Gewoon klieren dit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo is de badkamer eigen verboden gebied? Er lijkt weinig te gebeuren daar.
Dat je dat huis niet kon winnen hadden ze vantevoren kunnen weten, Jaap heeft dat eens uitgelegd in een interview,en dat het programma daarom ook niet langer dan 2jaar zou durenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:32 schreef pingu66 het volgende: [..] Wellicht veranderen ze de spelregels tussentijds dat was bij DGK ook zo (zouden net zolang doorgaaan tot er één overbleef en de prijs werd ook veranderd want de winnaar zou ook het huis krijgen)
Brengt het vuil even overal langs.quote:
Haar eigen handdoek is nou zo smerig als de teringquote:
En dan zijn alle kijkers daar getuige van .... hopelijk die meiden met hun microfoons uit de buurtquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik staat nu in de rij met z'n rol .. waarschijnlijk gaat hij het redden.
Volgens mij hebben ze een flinke hoeveelheid extra handdoeken op hun kamer .. zag laatst een stapeltje liggenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haar eigen handdoek is nou zo smerig als de tering
Spannend wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik staat nu in de rij met z'n rol .. waarschijnlijk gaat hij het redden.
Wat een viespeukquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:54 schreef chufi het volgende:
Dus van de toiletvloer de keuken door ...
Nog even het aanrechtquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:54 schreef chufi het volgende:
Dus van de toiletvloer de keuken door ...
jammer idd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Gloeiende gloeiende Febo .. is er een interessant gesprek. Moeten we fokking Zoe bekijken..
Ze zijn er nogquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:04 schreef Setje72 het volgende:
Eindelijk een leuke serieuze Jeff...dag streams![]()
wat heb jij met die 2quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:06 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Als sasha en Bern samen op beeld zijn kan iemand ze dan cappen? 😊
Nee geen zin in, vreselijk stelquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:06 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Oke jammer maar ieder zn eigen meningquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee geen zin in, vreselijk stel
Helaas, heb ook niets met die 2 frummelaars. Komt weinig uit en ben blij dat ze een stuk minder op stream zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:08 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Oke jammer maar ieder zn eigen mening
Dat is hijquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bij Jeff is het volgens mij echt, what you see is what you get
Geldt dat niet voor de meeste ouders?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:11 schreef puzziepie het volgende:
Jeffs ouders zijn supertrots op hem omdat hij daar is wie hij is
Bep vroeg ernaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor de meeste ouders?
zijn vader werkt als kok in verzorgingstehuisquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:10 schreef puzziepie het volgende:
Jeffs vader is chef-kok van welk restaurant eigenlijk?
Jeff en zijn vader delen veel dezelfde dingen , zijn gek van Jack Black en is naar Tenacious D geweest.
ja hoorde ik, maar zat over haar vraag na te denken met betrekking tot mijn eigen kinderenquote:
Oh dat heb ik nooit meegekregenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 14:50 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Dat je dat huis niet kon winnen hadden ze vantevoren kunnen weten, Jaap heeft dat eens uitgelegd in een interview,en dat het programma daarom ook niet langer dan 2jaar zou duren
Dat zal in die zin dan wel geen chef kok zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:14 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zijn vader werkt als kok in verzorgingstehuis
Dat doe ik wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:06 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Geeft niet. Kon het altijd vragen toch.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Helaas, heb ook niets met die 2 frummelaars. Komt weinig uit en ben blij dat ze een stuk minder op stream zijn.
Dankjewel voor je tijd en moeite. Misschien dat Sasha bij hem komt liggen? Naja als ze al op stream zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:15 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat doe ik wel.
Als ik online ben, geen proleem.
Bern zei 10 minuten geleden dat hij naar bed zou gaan Dus ik denk dat er nu niet veel te cappen valt.
ja natuurlijk. Maar ik weet ook niet hoe ik moet cappen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:15 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Geeft niet. Kon het altijd vragen toch.
kan toch wel gewoon een chef kok zijn, het is alleen geen michelin kwaliteit wat je dan kooktquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zal in die zin dan wel geen chef kok zijn
Ik denk niet dat ze dat laten zien, samen in bed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:15 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dankjewel voor je tijd en moeite. Misschien dat Sasha bij hem komt liggen? Naja als ze al op stream zijn.
Ik heb ooit in een keuken gewerkt voort een inrichting , en dan kom je toch uit op een soort van gaarkeuken en daar is weinig chef kokkerigs aanquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:16 schreef Verida het volgende:
[..]
kan toch wel gewoon een chef kok zijn, het is alleen geen michelin kwaliteit wat je dan kooktMaar wel veel fijnere werktijden dan in een gewoon restaurant.
Hebben ze al best vaak laten zien alleen laatste week wat minder idd. Bedankt in ieder geval!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat laten zien, samen in bed.
Maar je weet het niet.
Als ik ze samen zie, cap ik wel.
ik heb in een groot revalidatiecentrum gelegen en daar werd toch wel speciaal voor iedereen naar wens gekookt. maar dat het gewone ziekenhuiseten een gaarkeuken is, ben ik wel met je eens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een keuken gewerkt voort een inrichting , en dan kom je toch uit op een soort van gaarkeuken en daar is weinig chef kokkerigs aan
Zeker een leuk gesprek en weer een hele andere kant gezien van hemquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wel een mooi open gesprek tussen Jeff en Babet, mar we moeten nu weer naar hangers en sporters kijken. Laat dat gesprek verder zien!!!
Wij als kijkers mogen dat soort inside info ook niet weten.. ze zijn soms te loslippigquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:18 schreef juul. het volgende:
Voor de sl vertelde GJ dat hij naar achteren werd geroepen na een aanvaring met Martin
Het ging om de dansmarathon waar GJ, Martin aansprak om normaal te dansen omdat iedereen bang was dat Martin het zou verpesten
Ik heb hier niets van mee gektegen
Wel raar dat hij tijdens de lockdowns niet gelukkig was en moest huilen en dan Martin voor de hele groep uitschelden en zeggen je bent nog nooit gelukkig geweest man wat doe je hier.quote:
idd veel te veel sporten de hele dag, mijn grootste ergernis in die RLSquote:
Dan ligt het niet aan mij dat dat saai isquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
idd veel te veel sporten de hele dag, mijn grootste ergernis in die RLS
Je kab n toch chefkok zijn in een verzorgings tehuis.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Degene die de leiding heeft in een keuken is chefkok, maakt niet uit of het in een gaarkeuken of een sterren restaurant isquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Je kab n toch chefkok zijn in een verzorgings tehuis.
Je kab n toch chefkok zijn in een verzorgings tehuis.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Chefkok is een functie dus dat kan in een sterren restaurant o in een ziekenhuis ofzoquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een keuken gewerkt voort een inrichting , en dan kom je toch uit op een soort van gaarkeuken en daar is weinig chef kokkerigs aan
Best een belangrijke functie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Was aan het zoeken .. zorgcentrum Aelsmeer .. hoofd voeding.
You Sherlock.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:29 schreef Li0nHeart het volgende:
En moeder van Jeff heeft zo te zien een logopediepraktijk .. nice.
Zo klinken ze altijd helaas.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hebben jullie ook zulk k-geluid bij Wanda en Maddy
Nee het ging mis dat ik per ongeluk twee keer dezelfde stream aan het staan en het net niet 100% synchroon liepquote:
quote:
Ze klinken zoals ze zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hebben jullie ook zulk k-geluid bij Wanda en Maddy
Moet ze die ratel eens dicht houden, ik word er al moe van om naar die waterval te luisteren. Ze luistert nooit naar een ander, iedereen moet naar haar luisterenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda is moe zegt ze, omdat er zooooooveeeeeel te doen is in de loods, moe lichamelijk en emotioneel.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:39 schreef Seattle het volgende:
Ik krijg zo’n Jan Klaassen-gevoel. Roepen naar de TV zodra iemand bij Wanda in de buurt is: Kijk uit!!!! Niet meepraten!!!
En dat willen we niet.quote:
Ik heb hem net uitgezet. Ga even wat anders luisteren. Moet namelijk de was doen en heb geen zin om dat samen met Wanda te doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ben dat sporten zo zat op stream en op de andere de tetterstem van Wanda, ik zoek ff hulp, ik kan het niet meer aan
Macaroni.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:47 schreef Ireth het volgende:
Wat staat Kim te koken? Het wordt zo te horen "ongelooflijk lekker"
En ook nog klagen over de aanbaklagenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:55 schreef puzziepie het volgende:
Gaan ook gewoon met metaal in in die anti aanbak pannen
Ja precies, Ongelofelijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:56 schreef Flory het volgende:
[..]
En ook nog klagen over de aanbaklagen
Lekker Teflon schrapen genot.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:56 schreef Flory het volgende:
[..]
En ook nog klagen over de aanbaklagen
Bruut genomen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:59 schreef Vlinder1974 het volgende:
ach gut wat is er met Wendy gebeurt![]()
[ afbeelding ]
Thuis graagquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:58 schreef FreshFruit het volgende:
Nadir gaat de komende tijd rust nemen.
thuis bij zn papa en mama?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:58 schreef FreshFruit het volgende:
Was het maar zo`n feest.quote:
Zeker. Nadir begint weer.quote:
Het is nog niet zijn tijd dus hij blijftquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:08 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zeker. Nadir begint weer.
Zegt tegen Eric dat hij soms geïrriteerd overkomt, maar dat komt door de pijn.Sorry daarvoor, zegt Nadir
Eric toont begrip.
Hij gaat aan Maddy vragen of ze zwaardere pijnstillers heeft.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:09 schreef Ireth het volgende:
Lekker met die schoenen op tafel![]()
Ach, gaat gelukkig al iets beter met Nadier![]()
* Ireth cancelt bloemstuk
Logischquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:17 schreef puzziepie het volgende:
Isaac voelt wel het gemis omdat hij altijd al nooit thuis was
Mag ik mijn tikkie terug?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:09 schreef Ireth het volgende:
Lekker met die schoenen op tafel![]()
Ach, gaat gelukkig al iets beter met Nadier![]()
* Ireth cancelt bloemstuk
Moest het ook opzoekenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken alleen de namen van de oldbies hier![]()
Nou ehhh...in de keuken was ze eten aan het maken voor Isaac en haarzelf.quote:
Ik ook hoor, maar dat schijnt niet te mogen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:08 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik vind ze gewoon lief samen en ik vind ze oprecht leuk. Ben een van de weinige i know.
Ik probeerde het gister maar lukte ook nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja natuurlijk. Maar ik weet ook niet hoe ik moet cappen.
Hoezo zou dat niet mogen dan? Als jij degene leuk vind of fan van bent dan is dat helemaal primaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:44 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar dat schijnt niet te mogen.
Ik zap altijd weg, ze zijn zo dodelijk saaiquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:44 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Vroeg jij nou om die caps?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:44 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Omdat er steeds gevraagd wordt wat we zien in die 2, net of je ze niet leuk mag vinden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet mogen dan? Als jij degene leuk vind of fan van bent dan is dat helemaal prima
Wilde het net zeggen ja isaac schraapt ff de anti aanbak laag van de pan af met zijn metalen spatel dingquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:55 schreef puzziepie het volgende:
Gaan ook gewoon met metaal in in die anti aanbak pannen
Heb je er weer mee gegooid ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:49 schreef mario390 het volgende:
somige van julie doen altijd nog niet de letter bij
de kims typen, nu is mijn muis halfkapoet
Ach niks van aantrekkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:49 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Omdat er steeds gevraagd wordt wat we zien in die 2, net of je ze niet leuk mag vinden.
Ja die zal moe zijn van het niksenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:58 schreef FreshFruit het volgende:
Lijkt n febo popje geworden ja vlak voor die 500 leek er iets te veranderen iddquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:15 schreef puzziepie het volgende:
Isaac heeft echt wel een begeleidende rol in het geheel
Ik vind ze ook heel veel respect naar elkaar toe hebben, wat ik in bride waardeer.quote:
Ik heb steeds meer een hekel aan haarquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:36 schreef Aggie46 het volgende:
Alicia huilt gewoon maar is niet verdrietig.
(dan weet ik het ook niet meer)
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het aan mij lag, niet dus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:04 schreef 5thencounter het volgende:
Ik versta geen zák meer van BrabbelRupert... niet te maken met zijn zender, zijn ½Engels.. hij brabbelt gewoon té onverstaanbaar
Wat dat een inleg kruisjequote:
Triest, had ik haar juist wat hoger, verspeelt ze het weer. Stop met mensen slecht praten, straks beschuldig je een onschuldig iemand.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:07 schreef Aggie46 het volgende:
De manager denkt dat Kim D snoepies jat. Gaat de ronde.
Maar niet verder vertellen Janet.
Kut manager...Nooit iemand beschuldigen totdat je het zeker weet...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:07 schreef Aggie46 het volgende:
De manager denkt dat Kim D snoepies jat. Gaat de ronde.
Maar niet verder vertellen Janet.
Janet heeft alles van haar eigen. Dus het gaat uit haar portemeneequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:10 schreef Poesjuh het volgende:
Janet gaat netjes in gesprek met Maddy. Net gesprek met en door een manager vind ik. Zo kan het ook
Op dat punt wel mee eens ja hahahhquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kut manager...Nooit iemand beschuldigen totdat je het zeker weet...
Ik laat het wel allemaal staan, zal er bij de bokswedstrijd ook wel 1 sneuvelen gok ik zo...quote:
erquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:11 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nee uhh eten en ook laatst die snoepjes en de hele groep zou het erover hebben
Ja hoor, waarom zou dat niet mogen. Ieder zijn recht om iemand wel of niet leuk te vinden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:44 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Jesus Nou ja zal wel een boel meegemaakt hebbenquote:
Heeft ze ook, wat ik begrijp uit haar biografie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus Nou ja zal wel een boel meegemaakt hebben
Aan haar gezicht te zien sowiesoquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook zoquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Heeft ze ook, wat ik begrijp uit haar biografie.
Maar dan denk ik: wie niet?
Oh...quote:
Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.. tot nu toe leeft die Ouwe Klier gratis op kosten van de TV zender .. dus zo armlastig hoeft dat mens niet afgeschilderd te wordenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
93quote:
Weed lost een boel opquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:19 schreef Poesjuh het volgende:
Ze vinden Nadir kleinzerig hihi wij ook dames
Er is toch geen stemmen op het menu?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:20 schreef Poesjuh het volgende:
Maddy twijfelt om te stemmen tussen Mexx of Djedi
Voorlopig niet nee. Ze vertrekken zelf al.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is toch geen stemmen op het menu?
Ik las dat vandaag iemand zei, jammer dat we geen jointjes mogen roken.quote:
Nou zo ging het dus nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:21 schreef mangalie het volgende:
Oh Maddy kreeg weerwoord van Mexx, die moet nu weg...
Ook al wat weken niet meerquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voorlopig niet nee. Ze vertrekken zelf al.
Januari pas weerquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is toch geen stemmen op het menu?
Wanda.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:22 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik las dat vandaag iemand zei, jammer dat we geen jointjes mogen roken.
Stond helaas niet bij wie dat zei
Wanda wil jointjes roken?quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:23 schreef Poesjuh het volgende:
Is er een eliminatie?
Janet en maddy zeggen dat ze voor maandag moeten beslissen op wie ze gaan stemmen
Ik hoop vooral dat ze het doet hahah beter voor de wereld in haar gevalquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:24 schreef engine het volgende:
[..]
Wanda wil jointjes roken?
Daar kan ik me nou niks bij voorstellen.
daar geloof ik al niet meer in.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:23 schreef Poesjuh het volgende:
Is er een eliminatie?
Janet en maddy zeggen dat ze voor maandag moeten beslissen op wie ze gaan stemmen
Ik overdrijf soms een beetjequote:
Ik ook niet maar ik hoorde het haar zeggen vanmiddag...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:24 schreef engine het volgende:
[..]
Denk dat ze dat nog nooit gedaan heeft en daarom denk stoer te zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:24 schreef engine het volgende:
[..]
Het was veel erger Mexx schijnt ook kanker te roepen in haar geschreeuwquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Klopt maar in Maddy's hoofd dus wel
Waarom niet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ze dat nog nooit gedaan heeft en daarom denk stoer te zijn
Ze hebben straks meidenavond of zo... eerst verstoppertje en dan vanavond slapen in de loodsquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik hoorde het haar zeggen vanmiddag...
maar zelfs zonder zelf vertrekken kunnen ze niet stemmen om iemand weg te sturen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voorlopig niet nee. Ze vertrekken zelf al.
Dit jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:29 schreef Verida het volgende:
[..]
maar zelfs zonder zelf vertrekken kunnen ze niet stemmen om iemand weg te sturen.
pas als ze de opdracht hebben gewonnnen.
dat lijkt me wel. Wat ze afgevallen waren, vreten ze er nu weer makkelijk aanquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze vreten daar ook echt de hele dag door, niet te filmen. Zou dat verveling zijn?
Had ik met roken. Daar ben ik vanafquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze vreten daar ook echt de hele dag door, niet te filmen. Zou dat verveling zijn?
Vermoeiende knulquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:32 schreef juul. het volgende:
Nadir vraagt aan Esther of zij denkt of hij een goed hart heeft
En vermomd croissantjequote:
Ik geloof het ook nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 17:39 schreef Kakadylo het volgende:
KimD lijkt me juist een van de weinigen die NIET jat. Zou notabene itt Isaac geweigerd hebben met Jeffrey toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |