Omdat wij hete boys zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:32 schreef Nattekat het volgende:
dud0r, waarom is het bij ons altijd even warm?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 09:13 schreef DJMO het volgende:
Over verwarming gesproken. Ik krijg net de nieuwsbrief van de action binnen.
Ze bieden deze slimme radiator knoppen aan, drie voor honderd euro.
Nou heb ik een drie kamer appartement, slaapkamer op zolder en een slimme Honeywell T6 thermostaat.
Is het dan nog lonend om deze bv in de slaapkamer, hobbykamer en de keuken te gebruiken en is het überhaupt mogelijk om dit naast elkaar te gebruiken?
Ja kan je plaatsen in alle ruimte,s waar niet de thermonstaat hangt, ruimte waar de thermonstaat hangt mag absoluut geen radiatoren dichtgezet worden of thermonstaatknoppen geplaatst worden zonder bypass.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:28 schreef DJMO het volgende:
Iemand nog een antwoord op mijn vraag in het vorige topic?
Thanks. Dan heeft het voor mij dus weinig nut vrees ik, aangezien ik overdag eigenlijk nooit thuis ben, en de thermostaat automatisch op 17 graden wordt gezet zodra ik wegga of s avonds naar bed toe ga.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:55 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
[..]
Ja kan je plaatsen in alle ruimte,s waar niet de thermonstaat hangt, ruimte waar de thermonstaat hangt mag absoluut geen radiatoren dichtgezet worden of thermonstaatknoppen geplaatst worden zonder bypass.
Je radiatoren waar je ze wil plaatsen moeten wel thermonstaatknoppen op zitten anders zul je de hele kraan eerst moeten vervangen.
Op je ketel kun je vaak een 2e thermonstaat op hangen aldus deze om de ketel alsnog te starten met dit systeem.
Dit soort systemen werken pas echt goed als je op alle radiatoren doet en geen "hoofd" thermonstaat meer gebruikt in de woonkamer, daarnaast moet je dan wel een bypass op je CV systeem hebben.
Is het lonend? alleen als je zelf te lui bent om de radiator dicht te draaien tijdens openen van een raam of bij verlaten van ruimte.
Ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:12 schreef Paul het volgende:
wie heeft nog geeen kachel aangeahd deze herfst?
Het is hier nog niet onder de 19 graden geweest. Zou niet weten waarom ik dan de kachel aan zou moeten doen.quote:
Wijquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is hier nog niet onder de 19 graden geweest. Zou niet weten waarom ik dan de kachel aan zou moeten doen.
20.5, de zon schijnt na 15u niet meer naar binnen, dat is precies toen het opklaardequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:53 schreef dud0r het volgende:
21 ondertussen want de zon staat op het raam.
@:nattekat bij jou ook?
Zit ondertussen op 22 hierquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
20.5, de zon schijnt na 15u niet meer naar binnen, dat is precies toen het opklaarde
+1quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:12 schreef Paul het volgende:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:12 schreef Paul het volgende:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:12 schreef Paul het volgende:
Hoe merk je dat dan of hoe meet je dat dan? Geen idee of het in mn huis luchtvochtig isquote:Op zondag 16 oktober 2022 07:39 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]![]()
21.3
Ik merk wel dat de luchtvochtigheid niet best is, ben bijna in staat de cv aan te gooien maar die slaat dan natuurlijk ook nog niet aan![]()
Is het bij jullie ook zo hoog % binnen?
Tis buiten ook al dagen zeiknat.
Moet je echt doen hoor is belangrijkquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:54 schreef Paul het volgende:
khyeb nu mn raam open en het is 20 graadjes
Probeer elke dag wel de raampjes open te zetten
waarvoor belangrijk eigenlijkquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Moet je echt doen hoor is belangrijk
Hier 20 graden en de zon schijnt flink dus we gaan vanmiddag wel naar de 22
quote:
Daarom dus.quote:Elke dag produceren bewoners, huisdieren en planten vocht in een huis. Daarnaast vervuilen kookluchtjes, rook en allergieopwekkende stoffen de lucht. Door te ventileren wordt de vochtige en vervuilde lucht afgevoerd naar buiten. Is uw woning goed geïsoleerd, dan is het extra belangrijk om goed te ventileren.
Ey swaquote:Op zondag 16 oktober 2022 04:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
23,5 maar het was buiten 34 graden vandaag.
Ik heb in elke ruimte een klein klokje staan met temp en %quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe merk je dat dan of hoe meet je dat dan? Geen idee of het in mn huis luchtvochtig is
Ik had gelijk tis nu 22quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wij doen dat eigenlijk nooit.quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hebben mensen geen ventilatiesysteem dan?quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Daarom dus.
21 hier nu. Zon vanmiddag er op. Hopelijk richting de 23/24 dan
Geen idee. Dat is wat Google me vertelde. Ik heb ventilatie roosters en dat vind ik wel prima.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:57 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Hebben mensen geen ventilatiesysteem dan?
Verluchten werkt maar tijdelijk, na 1 uur is de lucht weer hetzelfde.
Ventileren doe je met een dergelijke ventilatiesysteem die continue lucht aanvoert en ververst in huis.
Nee, je schommelt aan de bovengrens van luchtvochtigheid die voor de meeste mensen prettig is.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:39 schreef Resistor het volgende:
Ik hou maar de thermostaat aan voor de temperatuur die ik hier post (heb nog 6 thermometers door het hele appartement heen), en die geeft nu 19,5°C aan, mooi het gemiddelde van de rest van de thermometers.
Luchtvochtigheid is volgens 4 hygrometers ergens tussen de 55 en 62%, iets aan de te droge kant volgens mij. Best wel apart, want ik heb veel planten en een aquarium in mijn appartement.
Verwarming gaat aan zodra het 's middags als ik thuis kom onder de 19°C is, en ik hoop dat dat nog even duurt ondanks dat ik nog tot eind november goedkoop zit.
hete boys high fivequote:
Ja, dat vraag ik me dus ook af. Het regent dat het giet, dus ramen open helpt niet echt. Wat moet je dan om de luchtvochtigheid omlaag te krijgen?quote:Op maandag 17 oktober 2022 07:26 schreef deadly_kiss het volgende:
22.1
Met 66%voelt viezig.
Maarja wat doe je er aan... buiten is het nog hoger.
Hoe dan?quote:Op maandag 17 oktober 2022 22:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Zonder een verwarming die het al niet sinds afgelopen woensdag deed
[ link | afbeelding ]
geen idee, ben niet thuis nu. volgens mij stond die vanochtend op 21quote:
Dan zal het nu met de zon wel opgewarmd zijn naar 22.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen idee, ben niet thuis nu. volgens mij stond die vanochtend op 21
dat is wel te hopen. is het vanmiddag lekker behaaglijk als ik thuis komquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zal het nu met de zon wel opgewarmd zijn naar 22.
was ik ook van plan, maar de onderhoudsmonteur van de cv moest het een en ander testen gistermiddag.quote:
Tweede zon bijkopen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:47 schreef Nattekat het volgende:
23,5
Als ik er niet gigantisch van profiteerde tijdens de warme zomerdagen, had ik het jammer gevonden dat ik maar aan één kant profiteer van zon.
De huidige temperatuur (ik denk dat ie iedere moment de 24,5 nog kan bereiken) is wel een beetje de grens van wat lekker is eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tweede zon bijkopen.
Op de zwarte markt van Zeta Reticuli schijnen goede exemplaren te koop te zijn.
Niet van echt te onderscheiden 👌
Was het hier maar A+++, dan bleef de warmte gewoon hangen als het een keer langer dan een dag treurig weer is. Ik heb nu gewoon mazzel dat de zon vaak genoeg schijnt om het dragelijk te maken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:39 schreef Kriegel het volgende:
18,5 hier, pak aan, met jullie A+++ huizen.
Ik woon in energielabel c, huis begin jaren 70, geen beste isolatiequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:39 schreef Kriegel het volgende:
21 graden, klasse Bquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:39 schreef Kriegel het volgende:
Dan moet het wel daaraan liggen. Ik heb iets vergelijkbaars maar op het noordoosten en dus alleen 's morgens echt zon in de woonkamer, maar die heeft nu gewoon geen kracht meer vóór de middag dus het warmt voor geen meter op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:53 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik woon in energielabel c, huis begin jaren 70, geen beste isolatie
Blijkbaar is mijn huis een doorzonwoning , grote ramen aan beide zijden van de woonkamer en tuin op het zuiden. Dat helpt denk ik
Bij jou is het inderdaad om een andere reden warm dan zware isolatie, da's welbekend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was het hier maar A+++, dan bleef de warmte gewoon hangen als het een keer langer dan een dag treurig weer is. Ik heb nu gewoon mazzel dat de zon vaak genoeg schijnt om het dragelijk te maken.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 14:23 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dan moet het wel daaraan liggen. Ik heb iets vergelijkbaars maar op het noordoosten en dus alleen 's morgens echt zon in de woonkamer, maar die heeft nu gewoon geen kracht meer vóór de middag dus het warmt voor geen meter op.
[..]
Bij jou is het inderdaad om een andere reden warm dan zware isolatie, da's welbekend.
Herkenbaaequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:21 schreef DJMO het volgende:
Ik kwam binnen met 22,5 graad en heb nu m'n buitendeur open gezet om het wat koeler te krijgen. Vond het vies warm aanvoelen
Afgekoeld naar 21,5 nu. Voelt een stuk beterquote:
de zon komt er nu pas op hier dus dat tik ik over een uurtje of anderhalf pas aan denk ikquote:
Ik ben alweer aangekomen op de 24quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
de zon komt er nu pas op hier dus dat tik ik over een uurtje of anderhalf pas aan denk ik
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 10:43 schreef Chule het volgende:
20,5 beneden. Boven is het iets warmer. Heb de verwarming nog niet aangehad.
22 op de thermostaat. 24.9 op de bank in het zonnetjequote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben alweer aangekomen op de 24
Om een één of andere reden is dat ook het maximum iedere keer, dus ik heb de afzuiger lekker aangegooid om wat verse lucht binnen te laten.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:13 schreef Vird het volgende:
23 graden nu met de balkondeuren al de bijna de hele dag open
quote:
In welk deel van de Hades woon jij dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
Haha, in een monumentaal pand van iets meer dan 100 jaar oud. Enkelglas, plat dak, niks tegen elkaar open kunnen zetten.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:30 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[..]
[..]
In welk deel van de Hades woon jij dan?
stuur wat zon deze kant op aubquote:Op donderdag 20 oktober 2022 10:15 schreef Hanoying het volgende:
Zat vanochtend op 18,9, maar inmiddels is de zon een beetje doorgebroken en geeft de thermostaat 19,5 aan. Veel glas in de achtergevel op het zuiden, verwacht dat hij nog wel een stuk verder omhoog kruipt in de loop van de dag.
Hier in Nijmegen inmiddels de zon ook niet meer echt zichtbaar, temperatuur blijft een beetje hangen op 19,7.quote:
Ahh, dat verklaart veel.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 09:26 schreef Vird het volgende:
[..]
Haha, in een monumentaal pand van iets meer dan 100 jaar oud. Enkelglas, plat dak, niks tegen elkaar open kunnen zetten.
Die 29 en 27 waren op zonnige dagen (met dubbele gordijnen dicht) toen ik thuis kwam. Zodra ik dan de balkon deuren even open zet is het goed te doen. Helaas is het in de zomer niet uit te houden.
Wanneer de zon schijnt, is het ongeveer 10 graden warmer binnen dan buiten. Vandaag is de zon er pas een uurtje en nu is het 22 graden binnen. Probeer al paar jaar zonwering te plaatsen en op het plat dak zonnepanelen (zelfs uit het zicht vanuit straat). Omdat het monumentaal is mag ik niks eraan doen helaas van de gemeente. Heb een mobiele split-unit airco en dan is het in de zomer te doen. Tenzij die energie prijzen zo blijven volgend jaar.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:41 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ahh, dat verklaart veel.Klinkt verschrikkelijk als ik heel eerlijk ben, hoewel wel lekker goedkoop nu.
Hoe gaat dat eigenlijk zodra het buiten koud wordt met wat minder zon? Is het dan juist opeens weer 10 graden binnen?
Gewoon Nederland.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:49 schreef Gunner het volgende:
Misschien mis ik iets; maar 29 graden nu binnen? dat is niet in nederland dan denk ik?
Ja vond het ook een beetje jammerquote:
Niet alleen witte shirts hebben...quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:48 schreef StateOfMind het volgende:
21
28 oktober en ik loop in een T-shirt buiten
Ik liep in t-shirt en korte broekquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:48 schreef StateOfMind het volgende:
21
28 oktober en ik loop in een T-shirt buiten
ik doe de zonwering in het najaar altijd naar beneden omdat de zon anders mijn huis teveel opwarmt.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:50 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik doe de zonwering in het najaar altijd naar beneden omdat de zon anders mijn huis teveel opwarmt.
Jammer.quote:
Nimmerquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jammer.![]()
Had gehoopt dat je het koud had
Ik vraag mij nog steeds af hoe ze aan dat plaatje komen want zo extreem zijn de temperatuurverschillen niet in praktijk tussen boven en beneden.quote:
Misschien je zonwering even naar beneden doen zo te horen heb je een flink glaspartij op zuid.quote:Op zondag 30 oktober 2022 01:53 schreef Cheeseburgert het volgende:
26,5![]()
![]()
En ja, al mijn radiatoren staan uit
Je doet alsof het een probleem is.quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:30 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Misschien je zonwering even naar beneden doen zo te horen heb je een flink glaspartij op zuid.
22 hier maar heb het gordijn dicht anders kan ik m'n tv niet goed zienquote:
Schijnt die zon eens... hier is het inmiddels dichtgetrokken, gelukkig pas rond het moment dat de zon niet meer naar binnen schijnt.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
22 hier maar heb het gordijn dicht anders kan ik m'n tv niet goed zien
Alleen je buren iets minder wellichtquote:Op donderdag 3 november 2022 22:05 schreef Discombobulate het volgende:
24 ofzo, lekker houtkachel aan 's avonds. Je komt spontaan veel meer tot leven en bent zeer content met dat ding aan.
Heb ik niet.quote:Op vrijdag 4 november 2022 08:47 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Alleen je buren iets minder wellicht
En het ruikt zo lekkerquote:Op donderdag 3 november 2022 22:05 schreef Discombobulate het volgende:
24 ofzo, lekker houtkachel aan 's avonds. Je komt spontaan veel meer tot leven en bent zeer content met dat ding aan.
*boksquote:Op zaterdag 5 november 2022 10:03 schreef Nattekat het volgende:
19,5
Voor de eerste keer sinds de zomer onder de 20
Jeetje, hoe doe je dat? Wij hebben nieuwbouw met best veel ramen, maar het is hier gewoon 18.9 ofzo en weken geleden al onder de 20 gekomen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:03 schreef Nattekat het volgende:
19,5
Voor de eerste keer sinds de zomer onder de 20
Hier een woning uit de jaren 50. Als ik de ramen niet open had gedaan was het gewoon 21,5 schat ik zo in.quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jeetje, hoe doe je dat? Wij hebben nieuwbouw met best veel ramen, maar het is hier gewoon 18.9 ofzo en weken geleden al onder de 20 gekomen.
Ik heb geen idee. Het warmt hier binnen gewoon gigantisch rap op als de zon schijnt, en er was in de vorige koude periode nog heel veel restwarmte van de zomer.quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jeetje, hoe doe je dat? Wij hebben nieuwbouw met best veel ramen, maar het is hier gewoon 18.9 ofzo en weken geleden al onder de 20 gekomen.
De zon heeft niet echt kracht meer om het huis goed op te warmen helaas.quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Het warmt hier binnen gewoon gigantisch rap op als de zon schijnt, en er was in de vorige koude periode nog heel veel restwarmte van de zomer.
Maar ik denk ook niet dat jij begin september de 27,5 had gehaald
Dat is weer een voordeel van niet begane grond wonen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hier een woning uit de jaren 50. Als ik de ramen niet open had gedaan was het gewoon 21,5 schat ik zo in.
Vorige woning was ook een jaren 50 woning en ook niet op de begane grond. Maar daar was ik allang doodgevroren hoor. Godsallejezus wat was het daar koudquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is weer een voordeel van niet begane grond wonen.
Oh, te vroeg gejuicht.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vorige woning was ook een jaren 50 woning en ook niet op de begane grond. Maar daar was ik allang doodgevroren hoor. Godsallejezus wat was het daar koud
De wind kwam gewoon door de muren heen voor mijn gevoel.
Warmte en Bossche bollen en vlaaien, of iets in die geest.quote:Maarja, ik woon nu in het zuiden natuurlijk. Dat zal aanzienlijk schelen![]()
Nee, dat merk je echt nu. De warmte van de zon nu is alleen oppervlakkig, dus dat is binnen een paar uur helemaal weg als de zon niet meer schijnt.quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De zon heeft niet echt kracht meer om het huis goed op te warmen helaas.
Jammer is dat ik vond het gisteren avond best frisje binnen. Maar ik vertik het nog op de verwarming aan te zettenquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat merk je echt nu. De warmte van de zon nu is alleen oppervlakkig, dus dat is binnen een paar uur helemaal weg als de zon niet meer schijnt.
Check even je luchtroosters en evt mechanische ventilatie.quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn nieuwe onderburen net zo royaal stoken als mijn vorige, dan heb ik heel die verwarming niet nodigquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer is dat ik vond het gisteren avond best frisje binnen. Maar ik vertik het nog op de verwarming aan te zetten
Dan hoop ik met je mee, maar ik ben er bang voor. Het merendeel van de mensen stookt een stuk minder dan vorige jaren, het is niet meer te betalen om dat ding aan te zetten.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn nieuwe onderburen net zo royaal stoken als mijn vorige, dan heb ik heel die verwarming niet nodig
Vorig jaar de verwarming alleen aan gehad om het comfortabel te maken, niet omdat het keihard nodig was. Tot ze verhuisden
Vocht verdwijnt ook niet als je stooktquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hoop ik met je mee, maar ik ben er bang voor. Het merendeel van de mensen stookt een stuk minder dan vorige jaren, het is niet meer te betalen om dat ding aan te zetten.
Ik zou het binnen kort wel een keer aan moeten zetten anders heb je straks overal schimmel van het vocht. ALs je niet stookt verdwijnt het vocht ook niet helaas.
Het schijnt van wel, er wordt altijd gezegd dat je moet stoken om vochtschimmel te voorkomenquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vocht verdwijnt ook niet als je stookt
De lucht kan gewoon meer vocht bevatten als het warmer is.
En als je dan ook fatsoenlijk ventileert verdwijnt er dus meer vocht dan er met de verse koude lucht binnen kan komen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vocht verdwijnt ook niet als je stookt
De lucht kan gewoon meer vocht bevatten als het warmer is.
Ik was van de week bij de opa en oma van mijn vrouw en de thermostaat stond vrolijk op 23 gradenquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hoop ik met je mee, maar ik ben er bang voor. Het merendeel van de mensen stookt een stuk minder dan vorige jaren, het is niet meer te betalen om dat ding aan te zetten.
Ik zou het binnen kort wel een keer aan moeten zetten anders heb je straks overal schimmel van het vocht. ALs je niet stookt verdwijnt het vocht ook niet helaas.
Binnen is het vochtiger dan buiten als het buiten koud is. Ventileren is daarom altijd goed.quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:12 schreef qajariaq het volgende:
[..]
En als je dan ook fatsoenlijk ventileert verdwijnt er dus meer vocht dan er met de verse koude lucht binnen kan komen.
O Jee, die gaan een beste jaarafrekening krijgenquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:20 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik was van de week bij de opa en oma van mijn vrouw en de thermostaat stond vrolijk op 23 graden
Of ze staan voor 5 jaar vast op 2019 niveau.quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Jee, die gaan een beste jaarafrekening krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |