Ik kan me goed voorstellen dat dat blijft hangen. En ik denk dat dat inderdaad bij heel veel mensen uiteindelijk niet blijft hangen tenzij je ze er weer op wijst. Het is wel een beetje ironisch dat dit juist door msm media onderzocht en naar buiten is gebracht. Al zullen(want dat weet ik niet) andere media er wellicht eerder over gesproken hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:30 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Geloofde jij dat die mensen in China op straat dood neervielen (door corona) echt waren? Of dat verhaal van die dode babies in Iraq, she said the Iraqis had removed 312 babies from incubators and left them to die on the cold floor. https://en.wikipedia.org/wiki/Nayirah_testimony?
Mensen zijn door dit soort verhaal argwanend geworden en zetten heel snel ergens vraagtekens bij. Niet altijd terecht misschien maar hoe weet je nog of iets echt is gebeurd of niet?
Dus mogen we tegen msm geleuter zeggen "schopje-->NWS" ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja, in nws of in pol wil men bronnen zien. We hebben afgesproken dat dat in bnw geen harde eis is. Dat is.. Toch niet hetzelfde? Ik snap je niet.
Maar nu doe je het weer, je sluit het per definitie uit. Msm=nws alternatief=bnw en die grens is er gewoon niet altijd even hard.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dus mogen we tegen msm geleuter zeggen "schopje-->NWS" ?
Even terugkomend op je punt over de BNW-moderatie, hoe bevalt jullie interim-mod? Ben hier ook zo maar van de ene op de andere dag ingestapt. Ik zal niet ontkennen dat er nog wel wat valt te 'finetunen',maar heb niet de indruk dat ik de BNW gedachte niet respecteer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dergelijke wetgeving zal vermoedelijk vooral gericht zijn op de platforms die werken met algoritmes. Platforms als Twitter/Facebook waar het doel dus is om je zoveel mogelijk te verleiden om zo lang mogelijk op de site te blijven hangen, bijv door middel van een tijdlijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die wet is er nog niet, we kunnen er dus ook niet op vooruit lopen. In ben daarnaast niet jurisich onderlegd genoeg om te weten wat de mogelijke gevolgen er van zullen zijn. Ik vrees er echter wel voor dat er zeker voor bnw wat gevolgen aan kunnen hangen. Maar nogmaals, niets is in beton gegoten.
Als al eerder gezegd, objectief dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Even terugkomend op je punt over de BNW-moderatie, hoe bevalt jullie interim-mod? Ben hier ook zo maar van de ene op de andere dag ingestapt. Ik zal niet ontkennen dat er nog wel wat valt te 'finetunen',maar heb niet de indruk dat ik de BNW gedachte niet respecteer.
Goed hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Even terugkomend op je punt over de BNW-moderatie, hoe bevalt jullie interim-mod? Ben hier ook zo maar van de ene op de andere dag ingestapt. Ik zal niet ontkennen dat er nog wel wat valt te 'finetunen',maar heb niet de indruk dat ik de BNW gedachte niet respecteer.
Mag wel maar daar doen we net zo weinig mee dus je schiet er net zo weinig mee op, je krijgt notes en op een gegeven moment bans maar verder ...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
nee nu duidelijk ........quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Maar nu doe je het weer, je sluit het per definitie uit. Msm=nws alternatief=bnw en die grens is er gewoon niet altijd even hard.
Als het een topic is met msm als bron en je kan er over discussiëren, waarom dan niet? Moet het dan maar naar nws "want het is msm?"
Spreek je gewoon uit. Aub.quote:
??quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 02:07 schreef DeMolay het volgende:
oh ...jullie maken je als mod belachelijk
Altijd paraat, je weet!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 02:24 schreef DeMolay het volgende:
of zijn jullie vrijdag avond aan het modden ?
Ze beginnen wel vervelend te worden he?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 02:24 schreef DeMolay het volgende:
of zijn jullie vrijdag avond aan het modden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |