Precies wat er staat. Dat voor de ideale BNW-atmosfeer, Ik zou beginnen met het verwijderen van mods die voor hun informatievergaring volledig afhankelijk zijn van MSM en uiteraard "de experts".quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jij reageert hiermee op mijn vraag wat voor jou de ideale BNW-atmosfeer zou zijn:
Ik zou beginnen met het verwijderen van mods die voor hun informatievergaring volledig afhankelijk zijn van MSM en uiteraard "de experts".
Waar doel je dan op met deze reactie?
Onzin jongen, niemand wil je weg hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:24 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zinloos om daar nog op te antwoorden. Ik geef nog 1 keer mijn ongezouten mening, en dan blijf ik hier weg.
Tot groot jolijt van menig blauw alhier.
Dat komt imo neer op msm als niet toegestane bron te bestempelen, dat kan niet. Ik zie zo nu en dan zelfs een msm artikel als bron in bnw.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:27 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Precies wat er staat. Dat voor de ideale BNW-atmosfeer, Ik zou beginnen met het verwijderen van mods die voor hun informatievergaring volledig afhankelijk zijn van MSM en uiteraard "de experts".
Geen verbogen boodschappen of stropoppen. Gewoon wat er staat.
Maar dat staat er niet. Ik heb het enkel over mods die "volledig afhankelijk zijn van MSM".quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat komt imo neer op msm als niet toegestane bron te bestempelen, dat kan niet. Ik zie zo nu en dan zelfs een msm artikel als bron in bnw.
En om het maar zo te brengen, ook een kapotte klok heeft twee keer per dag gelijk.
Je wil users weren op hun bronkeuze?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:34 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Maar dat staat er niet. Ik heb het enkel over mods die "volledig afhankelijk zijn van MSM".
En zelfs als we het verlengen naar users, dan gaat het nog steeds over hen die volledig afhankelijk zijn van MSM. Dat is geenszins het pleiten voor een "verbod" op MSM.
Ook dat staat er niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je wil users weren op hun bronkeuze?
Wees concreet.quote:
Ik was concreet.quote:
Prima, iemand nog een constructieve en concrete bijdrage ipv dit wollige gelul?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:45 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Ik was concreet.
De vraag: Wat zou jouw ideale ' BNW- atmosfeer' zijn?
Mijn antwoord: Ik zou beginnen met het verwijderen van mods die voor hun informatievergaring volledig afhankelijk zijn van MSM en uiteraard "de experts".
Dat ik verder niet meedoe met het stropoppenspel doet er toch niet toe?
Correct me if I am wrong @QuidProJoequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Prima, iemand nog een constructieve en concrete bijdrage ipv dit wollige gelul?
Het moet zeker iemand met een bnw voelspriet zijn. Loveyoulongtime zie ik wel als goede kandidaat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:49 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Correct me if I am wrong QuidProJoe
Maar ik denk dat die doelt op mods die ideologisch gedreven zijn en daar naar modden
Ik zou het oprecht jammer vinden als je daadwerkelijk gaat, dat is nergens voor nodig ook naar mijn idee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:24 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zinloos om daar nog op te antwoorden. Ik geef nog 1 keer mijn ongezouten mening, en dan blijf ik hier weg.
Tot groot jolijt van menig blauw alhier.
Dit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zou het oprecht jammer vinden als je daadwerkelijk gaat, dat is nergens voor nodig ook naar mijn idee.
Kun je gewoon naam en rugnummers noemen? Volgens mij worden er veel posts in BNW (en op geheel FOK!) vanuit een ideologische drijfveer geplaatst, kun je iets duidelijker zijn?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:49 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Correct me if I am wrong @:QuidProJoe
Maar ik denk dat die doelt op mods die ideologisch gedreven zijn en daar naar modden
Mensen die open staan voor andere narratieven dan het narratief wat verkondigd wordt door media/overheid. Die mensen kunnen uiteraard meningsverschillen hebben want veel is gebaseerd op speculatie maar gaat wel met respect met elkaar om. Wat nu vaak gebeurt is dat het main stream media narratief de overhand krijgt, is dat wel de bedoeling van BNW?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:44 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat zou jouw ideale ' BNW- atmosfeer' zijn?
Dus eigenlijk wil je een BNW exclusief voor Bnw'ers of begrijp ik je verkeerd?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:01 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Mensen die open staan voor andere narratieven dan het narratief wat verkondigd wordt door media/overheid. Die mensen kunnen uiteraard meningsverschillen hebben want veel is gebaseerd op speculatie maar gaat wel met respect met elkaar om. Wat nu vaak gebeurt is dat het main stream media narratief de overhand krijgt, is dat wel de bedoeling van BNW?
Dat lijkt me ook niet wenselijk want iedereen moet overal kunnen posten. Maar als ik BNW onderwerpen post in NWS dan krijg ik gelijk een schopje naar BNW of het wordt verwijderd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil je een BNW exclusief voor Bnw'ers of begrijp ik je verkeerd?
Kun je blijven roepen maar het is nog steeds niet waarquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:07 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet wenselijk want iedereen moet overal kunnen posten. Maar als ik BNW onderwerpen post in NWS dan krijg ik gelijk een schopje naar BNW of het wordt verwijderd.
Dan typ je toch gewoon "schopje-->NWS" ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:01 schreef weetjewel5 het volgende:
Wat nu vaak gebeurt is dat het main stream media narratief de overhand krijgt, is dat wel de bedoeling van BNW?
BNW heeft nood aan een stel mods die het BNW-gedachtengoed hoog in het vaandel dragen, en dit willen verdedigen tegen eenieder die de insteek van dit subforum niet respecteren, users of mods.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Prima, iemand nog een constructieve en concrete bijdrage ipv dit wollige gelul?
BNW staat open voor iedereen, wat moet er dan specifiek 'verdedigd' worden?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
BNW heeft nood aan een stel mods die het BNW-gedachtengoed hoog in het vaandel dragen, en dit willen verdedigen tegen eenieder die de insteek van dit subforum niet respecteren, users of mods.
Als beginners zouden zij van bovenaf hiervoor de middelen moeten krijgen, en begeleiding om hun mannetje/vrouwtje te kunnen staan tegen té mondige anciens.
Een tekst zonder dt-fouten maakt nog geen leuk verhaal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:42 schreef Jippie het volgende:
De persoonlijke aanvallen over en weer worden nu toch aangepakt?
En inhoudelijk?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Een tekst zonder dt-fouten maakt nog geen leuk verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |