Ik red me er gelukkig goed genoeg mee voor wat ik er nu mee moet doen. En anders flikker ik het bij iemand anders over de schuttingquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:12 schreef Tegan het volgende:
Edit: Concrete problemen help ik je graag mee hoor, zie ook het Excel-topic.
Dan pas?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:48 schreef DrMarten het volgende:
Nog 12 minuten en dan vind ik dat het weekend is
Als je van Excel, tetten en weekend houdt wel.quote:
2 van de 3 is ook goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je van Excel, tetten en weekend houdt wel.
Zeg gewoon sexquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*seksquote:
Ga eens neuken met Faxie en kijkt of dat hetquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:52 schreef Medusa666 het volgende:
Sommige mensen zeggen dat seks alles oplost in het leven. Klopt dat of niet?
Waarom willen jullie zo graag dat ik met hem neuk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga eens neuken met Faxie en kijkt of dat hetprobleem oplost.
Ik wil niks... Ik leg enkel een voorstel neer waarmee je je hypothese kunt toetsen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:54 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Waarom willen jullie zo graag dat ik met hem neuk.
Bij sommige post denk ik dat je mensen niet goed in kunt schatten, bij andere posts denk ik dat je het wel weer kunt. Verwarrend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:55 schreef Medusa666 het volgende:
Die man is sowieso jarenlang gefrustreert en jullie zijn het zat. Snap ik, maar ik ben maar 23 om zijn problemen op te lossen hoor
Weekend houdt ik wel vanquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben zeker gezellig..quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:50 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja hoor, als jij maar gezellig bent!![]()
Welkom trouwens.
Het is een begin.quote:
Je zit vol met goede ideeen vandaagquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga eens neuken met Faxie en kijkt of dat hetprobleem oplost.
quote:
Binnen zijn beperkte ervaringswereld kan het best kloppen natuurlijk.quote:
Lul niet gast. Jij neukt al 50 jaar dezelfde.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnen zijn beperkte ervaringswereld kan het best kloppen natuurlijk.
23 is dan ook een verwarrende leeftijd. Je bent jong, maar ook weer niet zo jong.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij sommige post denk ik dat je mensen niet goed in kunt schatten, bij andere posts denk ik dat je het wel weer kunt. Verwarrend.
Halverwege de 30 is het niet veel duidelijker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:08 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
23 is dan ook een verwarrende leeftijd. Je bent jong, maar ook weer niet zo jong.
De jaloezie druipt er vanaf.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lul niet gast. Jij neukt al 50 jaar dezelfde.
Ik zie het in ieder geval als een compliment, dus bedankt daarvoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Halverwege de 30 is het niet veel duidelijker.
Geen behoefte om dat via een openbaar forum te delen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:15 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Vertel eens dan, wat is volgens jou de beste seks. Nu maak je mij wel nieuwsgierig hoor.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen behoefte om dat via een openbaar forum te delen.
Het uitgebreide soort met de kerel waar ik 10 jaar samen mee ben.quote:
Juist met je vent kan je heel goed de angry variant doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het uitgebreide soort met de kerel waar ik 10 jaar samen mee ben.
Dat is nooit haatseks.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:21 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Juist met je vent kan je heel goed de angry variant doen
Dit is een dekmantel om in haar DM te sliden zeker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen behoefte om dat via een openbaar forum te delen.
Nooit slaande ruzie die over gaat in een nog ruigere vrijpartij? Kan ik je zeker aanbevelen! Dat worden momenten in je leven die je nooit meer vergeetquote:
Neuhquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit is een dekmantel om in haar DM te sliden zeker.
Neuh, we zijn beiden over het algemeen prima in staat om gewoon te communiceren als we het ergens niet over eens zijn, dus eh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nooit slaande ruzie die over gaat in een nog ruigere vrijpartij? Kan ik je zeker aanbevelen! Dat worden momenten in je leven die je nooit meer vergeet
Welkom, hottopics zijn momenteel hitsigheid, aardappelkroketjes en excel.quote:
Ging dat liedje van Blink182 daar niet over? What's my age againquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:08 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
23 is dan ook een verwarrende leeftijd. Je bent jong, maar ook weer niet zo jong.
Dankje!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:05 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Welkom, hottopics zijn momenteel hitsigheid, aardappelkroketjes en excel.![]()
Welke slowchat ben je van weggepest?
Waarom zouden ze jou dan ook willen wegpesten?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dankje!![]()
Aardappelenkroketjes lust ik wel![]()
Geen een eigenlijk
Bijnaquote:
Ben nog op het werk..quote:
Ik garandeer niet dat er nog wat over is als je thuis komt.quote:
Precies elke sc heeft een loveable nodigquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze jou dan ook willen wegpesten?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Precies elke sc heeft een loveable nodig
Graag gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:18 schreef Speedfight het volgende:
HAHA ik zie nu pas de TT, goed gedaan @:Medusa666
Kom maar halen.quote:
Maar m'n pizza is bijna klaar.quote:
Slechte timing.quote:
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:53 schreef AirwiN het volgende:
Ff @:Barbusse taggen om zeker te weten dat hij dit terugleest en kan reageren met een nietszeggende
Gehuicheldquote:
Jij zei dat je nooit om tettenpics vroeg, maar vroeg uiteindelijk toch onlyfans aan alle dames. Dus leg maar uit meneertje!quote:
Dat vroeg ik voor Faxie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:21 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Jij zei dat je nooit om tettenpics vroeg, maar vroeg uiteindelijk toch onlyfans aan alle dames. Dus leg maar uit meneertje!
Okquote:
Niet waar, leugenaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat vroeg ik voor Faxie.
[ afbeelding ]
Dat is niet aan jou, snotkindquote:
Ik vind je nog steeds oké hoor. Bro's before ho's etc.quote:
*boksquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds oké hoor. Bro's before ho's etc.
Allesbehalve. Ik ben nogal roestig en ongepolijst vrees ik.quote:
Nou nee hoor. Als jij er maar in gelooft.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Allesbehalve. Ik ben nogal roestig en ongepolijst vrees ik.
Altijd fijn als je wel meevalt tov autisten, nazi's, pubers, wappies en oversekste types.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:32 schreef Medusa666 het volgende:
Maar goed, je valt zeker wel mee hoor @:Barbussehier op fok zitten nog veeeeel ergere types, ik noem geen namen, maar wel wanneer ze vervelend komen doen
Okquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:31 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Als jij er maar in gelooft.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd fijn als je wel meevalt tov autisten, nazi's, pubers, wappies en oversekste types.
Als ik de mogelijkheid heb om meerdere mensen tegelijkertijd zich aangesproken te laten voelen dan grijp ik mijn kans natuurlijk.quote:
Ja dat vind jij heel fijn hé.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik de mogelijkheid heb om meerdere mensen tegelijkertijd zich aangesproken te laten voelen dan grijp ik mijn kans natuurlijk.
Efficient welquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik de mogelijkheid heb om meerdere mensen tegelijkertijd zich aangesproken te laten voelen dan grijp ik mijn kans natuurlijk.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:36 schreef Medusa666 het volgende:
En nee het is ook geen @:faxie Hij valt ook zeker weten meeOp zijn smileys na.
Gewoon als autistische nazi dan toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik twijfel nog of ik me meer identificeer als autist of nazi.
Niet gewoon in bed liggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:26 schreef Senn88 het volgende:
Niet gewoon zelf michelin ster waardig koken
Het een sluit het ander niet uit johquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik twijfel nog of ik me meer identificeer als autist of nazi.
https://www.cafeina.pt/en/quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar ga je eten?
Vorige week in London ook paar goede restaurants gehad
Senn is daar heel goed in.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:58 schreef gianni61 het volgende:
Kan iemand mijn huis poetsen?
Ik heb er de kracht nie meer voor.
Same girlquote:Op maandag 17 oktober 2022 09:07 schreef Lokasenna het volgende:
Zin om de hele dag op de bank te liggen
Idemquote:Op maandag 17 oktober 2022 09:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ook niet als het een heel fijne fiets is?quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:36 schreef LanaMyst het volgende:
Oei, die foto in de OP is wel heel erg fout, zou ik dus nooit doen, ik zou ook nooit dezelfde fiets willen hebben als mijn partner.
Wel dezelfde nordic walking stokken?quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:36 schreef LanaMyst het volgende:
Oei, die foto in de OP is wel heel erg fout, zou ik dus nooit doen, ik zou ook nooit dezelfde fiets willen hebben als mijn partner.
Jij hebt nog wel even verlof toch?quote:Op maandag 17 oktober 2022 09:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ja ik ga in januari op mijn nieuwe werk beginnen! Het is heerlijk om zoveel tijd met baby te hebben. Maar op dit soort druilerige dagen waarop naar buiten gaan ook niet echt leuk is, word ik er wel een beetje lamlendig van dat je niets hoeft.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij hebt nog wel even verlof toch?![]()
Ik verlang terug naar die tijd
Is de baby er al?quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik ga in januari op mijn nieuwe werk beginnen! Het is heerlijk om zoveel tijd met baby te hebben. Maar op dit soort druilerige dagen waarop naar buiten gaan ook niet echt leuk is, word ik er wel een beetje lamlendig van dat je niets hoeft.
Dank je.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is de baby er al?heb ik dat gemist???
Edit: gigantisch gemist dus![]()
Gefeliciteerd![]()
Moet wel heel toevallig zijn met het huidige aanbod fietsen, maar stel dat dat zo zou zijn, dan op zijn minst een andere kleur.quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook niet als het een heel fijne fiets is?
Lekker joh! Nieuw werk?quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik ga in januari op mijn nieuwe werk beginnen! Het is heerlijk om zoveel tijd met baby te hebben. Maar op dit soort druilerige dagen waarop naar buiten gaan ook niet echt leuk is, word ik er wel een beetje lamlendig van dat je niets hoeft.
Ander werk in dezelfde organisatiequote:Op maandag 17 oktober 2022 12:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker joh! Nieuw werk?Ga je iets heel anders doen of hetzelfde maar andere organisatie?
Ik snap je hoor, dat had ik ook wel, vooral op de dagen met slecht weer inderdaad. Maar probeer er ook vooral van te genieten, want je gaat de tijd echt missen
Oh fijn!quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ander werk in dezelfde organisatie
Iets minder uitvoeren van zorg en wat meer organiseren. Ook iets minder onregelmatige werktijden daardoor wat wel fijn is.
Ik geniet er ook echt wel van.
Kan me ook nog even niet voorstellen hoe ik haar ooit voor de hele dag weg moet gaan brengen maar als het zover is, komt dat vast ook weer goed.
Ja.quote:
Zelfs zonder houtkachel zou ik verkering met Barb willenquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zelfs zonder houtkachel zou ik verkering met Barb willen
quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]![]()
Jammer voor ons dat hij al een ijsmuts heeft
quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zelfs zonder houtkachel zou ik verkering met Barb willen
Ja hän on upea nainenquote:Op maandag 17 oktober 2022 19:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]![]()
Jammer voor ons dat hij al een ijsmuts heeft
Gaan we ook wandelen dan?quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:30 schreef Tegan het volgende:
Ik zie die foto in de OP juist als de droom waar ik naar streef.
Voor 60 euro kan je verkering krijgen met Senn88quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:43 schreef Senn88 het volgende:
Ik wil graag verkering met iemand met een huis met een houtkachel. Moet van honden houden. Ik kan goed poetsen, iemand?
Krijg je het huis erbij cadeau?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:53 schreef rival het volgende:
Voor 60 euro kan je verkering krijgen met Senn88
[ afbeelding ]
Een aantal wel...quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:13 schreef rival het volgende:
Wij zijn toch allemaal stinkend rijke grootgrondbezitters?
Grondbezitter, daar houdt het op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 10:13 schreef rival het volgende:
[..]
Wij zijn toch allemaal stinkend rijke grootgrondbezitters?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb slechts een halve zak potgrond.
Echte liefdequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:41 schreef Lokasenna het volgende:
Pff, heb ik weer de enige zonder miljoenenvilla uitgekozen zeker.
En dode plantjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb slechts een halve zak potgrond.
Arme Articquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:38 schreef TaMieke het volgende:
Ik gok dat ik een rijke(re) vent nodig heb, voor alle plannen die ik met een toekomstig huis zou hebben![]()
Gewoon zelf bakken met geld verdienen joh #strongindependentwomanandallthatquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:38 schreef TaMieke het volgende:
Ik gok dat ik een rijke(re) vent nodig heb, voor alle plannen die ik met een toekomstig huis zou hebben![]()
Doe ik ook. Alleen niet genoegquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon zelf bakken met geld verdienen joh #strongindependentwomanandallthat
Ik zag hier net buiten Porto 2 hectare land te koop met vergunning om een huis te bouwen. Heeft walnoot en sinasappel en citroenbomen, maar de grond was te rotsachtig om commercieel te gebruiken. Uitzicht op de Douro rivier en vallei. 25K. I was temptedquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Doe ik ook. Alleen niet genoeg
Sowieso krijg ik geen hypotheek alleen, laat staan dat ik een hele hut kan gaan verbouwen.
Kun je er niet omheen/overheen bouwen? Of zorgen dat t vlak wordt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zag hier net buiten Porto 2 hectare land te koop met vergunning om een huis te bouwen. Heeft walnoot en sinasappel en citroenbomen, maar de grond was te rotsachtig om commercieel te gebruiken. Uitzicht op de Douro rivier en vallei. 25K. I was tempted
Dank voor de tip. Ik heb het gekocht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zag hier net buiten Porto 2 hectare land te koop met vergunning om een huis te bouwen. Heeft walnoot en sinasappel en citroenbomen, maar de grond was te rotsachtig om commercieel te gebruiken. Uitzicht op de Douro rivier en vallei. 25K. I was tempted
Overheen kan wel, met een soort van prefab woning. Dan heb je genoeg aan een simpele betonnen fundering. Geen idee hoeveel dat zou kosten alleen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kun je er niet omheen/overheen bouwen? Of zorgen dat t vlak wordt?
Al zal dat ook een flinke duit kosten
Strong independent woman die het moeilijker voor zichzelf maken als het ook makkelijk kan :’)quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Na een kut dag was dit precies de post die ik even nodig had, thanksquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
Voor 60 euro kan je verkering krijgen met Senn88
[ afbeelding ]
Dat kost zoveel tijd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 16:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Even de hottub in.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar uurtjes per dag voor je onlyFans subscribers.
Gewoon een hot tub op je OnlyFans donatie wish list zetten toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Even de hottub in.
Oh wacht, die heb ik niet.
Schijnbaar is een halve liter naar binnen kunnen schuiven al voldoendequote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even de hottub in.
Oh wacht, die heb ik niet.
Waar naar binnen? Het is wel OF natuurlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Schijnbaar is een halve liter naar binnen kunnen schuiven al voldoende
Siswet, uiteraard. Googlen op eigen risico.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar naar binnen? Het is wel OF natuurlijk.
Alsof ik niet weet wie Siswet is. Je onderschat mij.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Siswet, uiteraard. Googlen op eigen risico.
Openbaar forum he, liever een waarschuwing te veel dan te weinig.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof ik niet weet wie Siswet is. Je onderschat mij.
Ervaring is de best leermeester.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Openbaar forum he, liever een waarschuwing te veel dan te weinig.
Deze vraag had ik van jou niet verwachtquote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar naar binnen? Het is wel OF natuurlijk.
Blij dat ik je na al die jaren nog kan verrassen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Deze vraag had ik van jou niet verwacht
Ik dacht dat ze het de komende negen maanden rustig aan ging doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Siswet, uiteraard. Googlen op eigen risico.
Dat betekent in haar geval 2 dildo's in haar anus ipv 7.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:00 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht dat ze het de komende negen maanden rustig aan ging doen.
Zķ goed volg ik 'r niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het de komende negen maanden rustig aan ging doen.
quote:
wat is deze?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:38 schreef TaMieke het volgende:
hoezo, je wil geen visgraat, geen stalen deuren, geen leren trapquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; ik heb een dure smaak.
Maar wel die bank van ¤4000 en mooie groene tegeltjesquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoezo, je wil geen visgraat, geen stalen deuren, geen leren trap
ohja, en een vloerkleed van 3000quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar wel die bank van ¤4000 en mooie groene tegeltjes
we vechten nu ff uit wie er een krantenwijk bijneemt hequote:
En daarna goedmaakseks zeker? Stelletje perverselingenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
we vechten nu ff uit wie er een krantenwijk bijneemt he
tuurlijk, rollenspel...paper boy, alles.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarna goedmaakseks zeker? Stelletje perverselingen
Beetje pronken met hun actieve sekslevenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarna goedmaakseks zeker? Stelletje perverselingen
Stelletje zondaarsquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje pronken met hun actieve seksleven.
Marmer is ook duurquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoezo, je wil geen visgraat, geen stalen deuren, geen leren trap
Marmer. Dat voegt maar zelden iets toe qua mooiheidquote:
quote:
Bijna weekend!quote:
Daar doen we het voor tochquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Na een kut dag was dit precies de post die ik even nodig had, thanks
Hopelijk binnen nu en 3 weken beginnen aan de badkamer. (de aannemer dan)quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het huis?
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:31 schreef Tegan het volgende:
Ik: "Liz Truss is alweer opgestapt."
Mijn collega's: "Wie?!"
.
Britse humorquote:
Trexit.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:31 schreef Tegan het volgende:
.
Nee joh, tis al weekendquote:
Hou op straks ga je ook nog zeggen dat het mooi weer is en dat je lekker een terrasje doet met een borrel. Ik geloof niet meer in die utopie!quote:
Vanochtend en komende nacht regen. Vanmiddag zonnig en lekker temperatuurtje: https://weather.com/en-GB(...)0241b3bb713e30b84bbfquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hou op straks ga je ook nog zeggen dat het mooi weer is en dat je lekker een terrasje doet met een borrel. Ik geloof niet meer in die utopie!
Het wordt wel warm..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hou op straks ga je ook nog zeggen dat het mooi weer is en dat je lekker een terrasje doet met een borrel. Ik geloof niet meer in die utopie!
Verkleinwoordenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:53 schreef Barbusse het volgende:
Vanochtend en komende nacht regen. Vanmiddag zonnig en lekker temperatuurtje: https://weather.com/en-GB(...)0241b3bb713e30b84bbf
Ik ga vanmiddag na werk lekker aan de wandel.quote:
Na het werk ga ik alleen nog op de bank zittenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag na werk lekker aan de wandel.
Weer lange dagen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Na het werk ga ik alleen nog op de bank zitten
Vunzige vrijdagmiddag is ook niet meer wat het is geweest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga vanmiddag na werk lekker aan de wandel.
Eh, ik ben normaliter zo'n twee uur eerder thuis dan kerel, de vunzigheden komen na het avondeten wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vunzige vrijdagmiddag is ook niet meer wat het is geweest.
Ja en te weinig monteurs, dus ik ben zelf maar mee aan het sleutelenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weer lange dagen?
Ik zit echt te veel stil, dus even profiteren van het weer.
Oh top wel. Anderzijds, dag gaat wel lekker vlot dan lijkt me.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja en te weinig monteurs, dus ik ben zelf maar mee aan het sleutelen
Ik had dezelfde reactie hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:31 schreef Tegan het volgende:
.
Goed gevoel, om zo samen met jou een koffiemoment te delen.quote:
Ik moet toch wat idd met Yv die niet thuis isquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed gevoel, om zo samen met jou een koffiemoment te delen.
Arme jij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:26 schreef STING het volgende:
Ik moet toch wat idd met Yv die niet thuis is
Enkel gedoe als jij nu moet stofzuigen enzo. Als je gewoon de hele dag kunt gamen is het helemaal prima.quote:
Moet ook werken, maar er komt niet zoveel uit vandaag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel gedoe als jij nu moet stofzuigen enzo. Als je gewoon de hele dag kunt gamen is het helemaal prima.
quote:
Hue huequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:49 schreef STING het volgende:
Moet ook werken, maar er komt niet zoveel uit vandaag.
Dit wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:49 schreef STING het volgende:
[..]
Hoi AirwiNnetjequote:
Voetjes omhoog, biertje erbijquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit wel.
Tyfusveel te doen maar kan me er niet toe zetten
Zou graag mee doen, maar moet nog een maand alcoholloos. Dus dat biertje wordt hem even nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voetjes omhoog, biertje erbij![]()
AirwiN triggeren met verkleinwoordjes.
Vrijdagmiddag done
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zou graag mee doen, maar moet nog een maand alcoholloos. Dus dat biertje wordt hem even niet
Nu weer weg. Even met de lyft naar New Yorkquote:
Ik drink sowieso nooit. Ik word “misbruikt” als bob of bij noodgevallen enzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben sinds zomer 2021 alcoholloos. Mijn familie die bestaat uit drankorgels begrijpt niet dat ik het volhoud.
Huehue matige fapsessie danquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:49 schreef STING het volgende:
[..]
Zonder mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:28 schreef Tegan het volgende:
Uit eten geweest. Teveel gegeten. Nu uitbuiken onder een dekentje
.
Beide eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Doel je op mee uit eten gaan of gezamelijk onder een dekentje liggen?
Onder dat dekentje zou het dan inderdaad een stuk gezelliger zijnquote:
Wat heb je gegeten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:28 schreef Tegan het volgende:
Uit eten geweest. Teveel gegeten. Nu uitbuiken onder een dekentje
.
Thuisbezorgd.nl bestellen voor onder het dekentjequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Onder dat dekentje zou het dan inderdaad een stuk gezelliger zijn. Uit eten met jou doe ik dan liever zonder derde wiel(en)
.
Het is toch fucking zonde om van Wagyu beef een hamburger te maken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:56 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb wagyu beef hamburgers gemaakt met geitenkaas en honingmosterdsaus
Dat maakt toch niets uit voor ons multimiljonairsquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is toch fucking zonde om van Wagyu beef een hamburger te maken?
De wattes beef en denk niet dat het bij barb zomaar een burger isquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is toch fucking zonde om van Wagyu beef een hamburger te maken?
Oja, jullie zijn multimiljonairs. Vergetenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat maakt toch niets uit voor ons multimiljonairs
Beste en duurste soort beef, want de rund wordt beter behandeld dan de meeste mensen behandeld worden. Schijnt supermals te zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De wattes beef en denk niet dat het bij barb zomaar een burger is
Ja, vrijgezel en zonder kinderen he. Geld klotst tegen de plintenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, jullie zijn multimiljonairs. Vergeten
Biefstuk met herfstgroentes (spruitjes, wortel, enzo) en frietquote:
En dan niet van uit eten gaan houdenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, vrijgezel en zonder kinderen he. Geld klotst tegen de plinten
Daar hou ik wel van, maar dan moet er wel iemand mee gaan..quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
En dan niet van uit eten gaan houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |