Ik red me er gelukkig goed genoeg mee voor wat ik er nu mee moet doen. En anders flikker ik het bij iemand anders over de schuttingquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:12 schreef Tegan het volgende:
Edit: Concrete problemen help ik je graag mee hoor, zie ook het Excel-topic.
Dan pas?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:48 schreef DrMarten het volgende:
Nog 12 minuten en dan vind ik dat het weekend is
Als je van Excel, tetten en weekend houdt wel.quote:
2 van de 3 is ook goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je van Excel, tetten en weekend houdt wel.
Zeg gewoon sexquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*seksquote:
Ga eens neuken met Faxie en kijkt of dat hetquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:52 schreef Medusa666 het volgende:
Sommige mensen zeggen dat seks alles oplost in het leven. Klopt dat of niet?
Waarom willen jullie zo graag dat ik met hem neuk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga eens neuken met Faxie en kijkt of dat hetprobleem oplost.
Ik wil niks... Ik leg enkel een voorstel neer waarmee je je hypothese kunt toetsen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:54 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Waarom willen jullie zo graag dat ik met hem neuk.
Bij sommige post denk ik dat je mensen niet goed in kunt schatten, bij andere posts denk ik dat je het wel weer kunt. Verwarrend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:55 schreef Medusa666 het volgende:
Die man is sowieso jarenlang gefrustreert en jullie zijn het zat. Snap ik, maar ik ben maar 23 om zijn problemen op te lossen hoor
Weekend houdt ik wel vanquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben zeker gezellig..quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:50 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja hoor, als jij maar gezellig bent!![]()
Welkom trouwens.
Het is een begin.quote:
Je zit vol met goede ideeen vandaagquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga eens neuken met Faxie en kijkt of dat hetprobleem oplost.
quote:
Binnen zijn beperkte ervaringswereld kan het best kloppen natuurlijk.quote:
Lul niet gast. Jij neukt al 50 jaar dezelfde.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnen zijn beperkte ervaringswereld kan het best kloppen natuurlijk.
23 is dan ook een verwarrende leeftijd. Je bent jong, maar ook weer niet zo jong.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij sommige post denk ik dat je mensen niet goed in kunt schatten, bij andere posts denk ik dat je het wel weer kunt. Verwarrend.
Halverwege de 30 is het niet veel duidelijker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:08 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
23 is dan ook een verwarrende leeftijd. Je bent jong, maar ook weer niet zo jong.
De jaloezie druipt er vanaf.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lul niet gast. Jij neukt al 50 jaar dezelfde.
Ik zie het in ieder geval als een compliment, dus bedankt daarvoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Halverwege de 30 is het niet veel duidelijker.
Geen behoefte om dat via een openbaar forum te delen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:15 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Vertel eens dan, wat is volgens jou de beste seks. Nu maak je mij wel nieuwsgierig hoor.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen behoefte om dat via een openbaar forum te delen.
Het uitgebreide soort met de kerel waar ik 10 jaar samen mee ben.quote:
Juist met je vent kan je heel goed de angry variant doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het uitgebreide soort met de kerel waar ik 10 jaar samen mee ben.
Dat is nooit haatseks.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:21 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Juist met je vent kan je heel goed de angry variant doen
Dit is een dekmantel om in haar DM te sliden zeker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen behoefte om dat via een openbaar forum te delen.
Nooit slaande ruzie die over gaat in een nog ruigere vrijpartij? Kan ik je zeker aanbevelen! Dat worden momenten in je leven die je nooit meer vergeetquote:
Neuhquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit is een dekmantel om in haar DM te sliden zeker.
Neuh, we zijn beiden over het algemeen prima in staat om gewoon te communiceren als we het ergens niet over eens zijn, dus eh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nooit slaande ruzie die over gaat in een nog ruigere vrijpartij? Kan ik je zeker aanbevelen! Dat worden momenten in je leven die je nooit meer vergeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |