Zķ goed volg ik 'r niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 13:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het de komende negen maanden rustig aan ging doen.
quote:
wat is deze?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 13:38 schreef TaMieke het volgende:
Ik gok dat ik een rijke(re) vent nodig heb, voor alle plannen die ik met een toekomstig huis zou hebben![]()
hoezo, je wil geen visgraat, geen stalen deuren, geen leren trapquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; ik heb een dure smaak.
Maar wel die bank van ¤4000 en mooie groene tegeltjesquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoezo, je wil geen visgraat, geen stalen deuren, geen leren trap
ohja, en een vloerkleed van 3000quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar wel die bank van ¤4000 en mooie groene tegeltjes
we vechten nu ff uit wie er een krantenwijk bijneemt hequote:
En daarna goedmaakseks zeker? Stelletje perverselingenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
we vechten nu ff uit wie er een krantenwijk bijneemt he
tuurlijk, rollenspel...paper boy, alles.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarna goedmaakseks zeker? Stelletje perverselingen
Beetje pronken met hun actieve sekslevenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarna goedmaakseks zeker? Stelletje perverselingen
Stelletje zondaarsquote:Op woensdag 19 oktober 2022 18:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje pronken met hun actieve seksleven.
Marmer is ook duurquote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoezo, je wil geen visgraat, geen stalen deuren, geen leren trap
Marmer. Dat voegt maar zelden iets toe qua mooiheidquote:
quote:
Bijna weekend!quote:
Daar doen we het voor tochquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Na een kut dag was dit precies de post die ik even nodig had, thanks
Hopelijk binnen nu en 3 weken beginnen aan de badkamer. (de aannemer dan)quote:Op donderdag 20 oktober 2022 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het huis?
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:31 schreef Tegan het volgende:
Ik: "Liz Truss is alweer opgestapt."
Mijn collega's: "Wie?!"
.
Britse humorquote:
Trexit.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:31 schreef Tegan het volgende:
.
Nee joh, tis al weekendquote:
Hou op straks ga je ook nog zeggen dat het mooi weer is en dat je lekker een terrasje doet met een borrel. Ik geloof niet meer in die utopie!quote:
Vanochtend en komende nacht regen. Vanmiddag zonnig en lekker temperatuurtje: https://weather.com/en-GB(...)0241b3bb713e30b84bbfquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hou op straks ga je ook nog zeggen dat het mooi weer is en dat je lekker een terrasje doet met een borrel. Ik geloof niet meer in die utopie!
Het wordt wel warm..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hou op straks ga je ook nog zeggen dat het mooi weer is en dat je lekker een terrasje doet met een borrel. Ik geloof niet meer in die utopie!
Verkleinwoordenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:53 schreef Barbusse het volgende:
Vanochtend en komende nacht regen. Vanmiddag zonnig en lekker temperatuurtje: https://weather.com/en-GB(...)0241b3bb713e30b84bbf
Ik ga vanmiddag na werk lekker aan de wandel.quote:
Na het werk ga ik alleen nog op de bank zittenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag na werk lekker aan de wandel.
Weer lange dagen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Na het werk ga ik alleen nog op de bank zitten
Vunzige vrijdagmiddag is ook niet meer wat het is geweest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga vanmiddag na werk lekker aan de wandel.
Eh, ik ben normaliter zo'n twee uur eerder thuis dan kerel, de vunzigheden komen na het avondeten wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vunzige vrijdagmiddag is ook niet meer wat het is geweest.
Ja en te weinig monteurs, dus ik ben zelf maar mee aan het sleutelenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weer lange dagen?
Ik zit echt te veel stil, dus even profiteren van het weer.
Oh top wel. Anderzijds, dag gaat wel lekker vlot dan lijkt me.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja en te weinig monteurs, dus ik ben zelf maar mee aan het sleutelen
Ik had dezelfde reactie hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:31 schreef Tegan het volgende:
.
Goed gevoel, om zo samen met jou een koffiemoment te delen.quote:
Ik moet toch wat idd met Yv die niet thuis isquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed gevoel, om zo samen met jou een koffiemoment te delen.
Arme jij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:26 schreef STING het volgende:
Ik moet toch wat idd met Yv die niet thuis is
Enkel gedoe als jij nu moet stofzuigen enzo. Als je gewoon de hele dag kunt gamen is het helemaal prima.quote:
Moet ook werken, maar er komt niet zoveel uit vandaag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel gedoe als jij nu moet stofzuigen enzo. Als je gewoon de hele dag kunt gamen is het helemaal prima.
quote:
Hue huequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:49 schreef STING het volgende:
Moet ook werken, maar er komt niet zoveel uit vandaag.
Dit wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:49 schreef STING het volgende:
[..]
Hoi AirwiNnetjequote:
Voetjes omhoog, biertje erbijquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit wel.
Tyfusveel te doen maar kan me er niet toe zetten
Zou graag mee doen, maar moet nog een maand alcoholloos. Dus dat biertje wordt hem even nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voetjes omhoog, biertje erbij![]()
AirwiN triggeren met verkleinwoordjes.
Vrijdagmiddag done
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zou graag mee doen, maar moet nog een maand alcoholloos. Dus dat biertje wordt hem even niet
Nu weer weg. Even met de lyft naar New Yorkquote:
Ik drink sowieso nooit. Ik word “misbruikt” als bob of bij noodgevallen enzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben sinds zomer 2021 alcoholloos. Mijn familie die bestaat uit drankorgels begrijpt niet dat ik het volhoud.
Huehue matige fapsessie danquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:49 schreef STING het volgende:
[..]
Zonder mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:28 schreef Tegan het volgende:
Uit eten geweest. Teveel gegeten. Nu uitbuiken onder een dekentje
.
Beide eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Doel je op mee uit eten gaan of gezamelijk onder een dekentje liggen?
Onder dat dekentje zou het dan inderdaad een stuk gezelliger zijnquote:
Wat heb je gegeten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:28 schreef Tegan het volgende:
Uit eten geweest. Teveel gegeten. Nu uitbuiken onder een dekentje
.
Thuisbezorgd.nl bestellen voor onder het dekentjequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Onder dat dekentje zou het dan inderdaad een stuk gezelliger zijn. Uit eten met jou doe ik dan liever zonder derde wiel(en)
.
Het is toch fucking zonde om van Wagyu beef een hamburger te maken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:56 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb wagyu beef hamburgers gemaakt met geitenkaas en honingmosterdsaus
Dat maakt toch niets uit voor ons multimiljonairsquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is toch fucking zonde om van Wagyu beef een hamburger te maken?
De wattes beef en denk niet dat het bij barb zomaar een burger isquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is toch fucking zonde om van Wagyu beef een hamburger te maken?
Oja, jullie zijn multimiljonairs. Vergetenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat maakt toch niets uit voor ons multimiljonairs
Beste en duurste soort beef, want de rund wordt beter behandeld dan de meeste mensen behandeld worden. Schijnt supermals te zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De wattes beef en denk niet dat het bij barb zomaar een burger is
Ja, vrijgezel en zonder kinderen he. Geld klotst tegen de plintenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, jullie zijn multimiljonairs. Vergeten
Biefstuk met herfstgroentes (spruitjes, wortel, enzo) en frietquote:
En dan niet van uit eten gaan houdenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, vrijgezel en zonder kinderen he. Geld klotst tegen de plinten
Daar hou ik wel van, maar dan moet er wel iemand mee gaan..quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
En dan niet van uit eten gaan houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |