Hij is moe van het geklaag van Nadir, ik zou er ook zo bij gaan liggenquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is moe van het geklaag van Nadir, ik zou er ook zo bij gaan liggen
Je hebt gelijk.Was een kaap.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:51 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ze banden me ook snel genoeg dus keertje helpen mag ook best hihi sorry FF
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.quote:
Nou, ik zag hem boksen en hij ging kapot, had het idee dat hij zich niet wilde laten kennen tegen een ouder persoon maar het had niet langer moeten duren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is moe van het geklaag van Nadir, ik zou er ook zo bij gaan liggen
Daarnaast, hij als ie rondwandelt gaat dat prima, hij heeft alleen last als ie met anderen in gesprek isquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als Nadir echt zijn ribben gekneusd heeft, dat doet echt heel veel pijn, maar ik denk dat hij de aandacht ook wel erg lekker vindt. Hij klaagt en piept tegen iedereen die lans loopt, maar neemt het advies om even te gaan liggen niet aan.
No prob, maar de tt van nadir vond ik te mooi om niet te laten wijzigen. En ja Jeff is the best dan vraag je ook om een TT wijziging natuurlijk haahhaquote:
Ik word toch niet gewaardeerd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
Gewoon vragen of hij een uitvaartverzekering heeft, dan loopt hij wel door naar een ander.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:54 schreef D. het volgende:
[..]
Daarnaast, hij als ie rondwandelt gaat dat prima, hij heeft alleen last als ie met anderen in gesprek is
aanstellers bedoel jequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther is allergisch voor kaas, heeft 2 hapjes roomkaas gehad en ineens heel erg hoofdpijn. 2 zeikerds bij elkaar
beide.. zo snel hoofdpijn van 2 kleine hapjes roomkaas? Kom op zegquote:
Waarschijnlijk kreeg ze pas last toen ze hoorde dat het roomkaas wasquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
beide.. zo snel hoofdpijn van 2 kleine hapjes roomkaas? Kom op zeg
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 13:58 schreef D. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kreeg ze pas last toen ze hoorde dat het roomkaas was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |