Ditquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:15 schreef KingRoland het volgende:
Boeit mij echt niet of je homo bent, doe wat je wil. Maar als iemand ervoor kiest om een bandje niet te dragen vanwege zijn/haar religie respecteer je dat ook
Of is de wereld dan te klein?
Maar die heeft hij dus niet. Hij is het eens dat iedereen vrij moet zijn om zichzelf te zijn, dat mag hij hardop zeggen, hij snapt het nut van de actie maar het mag niet "vanwege zijn geloofsovertuiging". Hij mag het zeggen, uitdragen, benadrukken maar dat bandje omdoen, dat kan niet.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit dus.
Sommige users hier zijn blijkbaar te debiel om te begrijpen dat er ook andere redenen zijn om dat bandje niet te willen dragen.
Kokcu voelt zich er ongemakkelijk bij, vooral vanwege de reacties die het oproept binnen zijn gemeenschap denk ik. Dat is misschien begrijpelijk maar ook pijnlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:15 schreef KingRoland het volgende:
Boeit mij echt niet of je homo bent, doe wat je wil. Maar als iemand ervoor kiest om een bandje niet te dragen vanwege zijn/haar religie respecteer je dat ook
Je hoeft het niet te accepteren dat iemand anderen niet accepteert, nee.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:15 schreef KingRoland het volgende:
Eigen mening hebben mag niet meerquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:15 schreef KingRoland het volgende:
We moeten respecteren dat zijn religie geen plaats heeft voor homoseksuelen?quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:15 schreef KingRoland het volgende:
Maar vooral niets nieuws. Richt daar dan de pijlen op, al is dat net zo zinvol als een fucking regenboog bandje.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is misschien begrijpelijk maar ook pijnlijk.
Nou heb ik eigenlijk per definitie geen respect voor welke religie dan ook. En al helemaal niet als die religie homofoob gedachtegoed uitdraagt. Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:15 schreef KingRoland het volgende:
Of dat opdringerige regenboog gedoe in Qatar te promoten is ook zo triest.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:15 schreef KingRoland het volgende:
Het lijkt die voormalige president van Iran wel, er zijn geen homo's in Iran. Daarom hingen ze ze ook op.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kokcu voelt zich er ongemakkelijk bij, vooral vanwege de reacties die het oproept binnen zijn gemeenschap denk ik. Dat is misschien begrijpelijk maar ook pijnlijk.
Ben je altijd zo fel tegen de Islam?quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
We moeten respecteren dat zijn religie geen plaats heeft voor homoseksuelen?
Nee.
Zou mij niet eens verbazen dat als hij wel ervoor koos dat zijn achterban echt zou laten zien dat ze daar echt niet mee blij zijn. Daar zit hij inderdaad ook niet op te wachten.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kokcu voelt zich er ongemakkelijk bij, vooral vanwege de reacties die het oproept binnen zijn gemeenschap denk ik. Dat is misschien begrijpelijk maar ook pijnlijk.
Maar het is zijn eigen mening niet. Hij zegt zelfs respect te hebben voor de actie, maar het mag niet vanwege zijn geloofsovertuiging. Dan ligt het probleem van geen eigen mening mogen hebben daar dus.quote:
En exact dit wil die lhtb etc gemeenschap op de mensheid leggenquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou heb ik eigenlijk per definitie geen respect voor welke religie dan ook. En al helemaal niet als die religie homofoob gedachtegoed uitdraagt. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Het idee dat alle meningen gelijk zijn en maar gerespecteerd moeten worden is echt een hele nare en gevaarlijke trend.
En dus richten we de pijlen op Kokcu?quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dan ligt het probleem van geen eigen mening mogen hebben daar dus.
Op de hele mensheid zelfs, jeetje.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En exact dit wil die lhtb etc gemeenschap op de mensheid leggen
Laat ik maar nogmaals aanstippen dat de reacties van sommige supporters eigenlijk veel erger zijn dat dit (nog steeds best wel kwalijke) voorval.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:19 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Deze ophef gaat nergens over. Het is ook helemaal niks nieuws
Nee, ik ben tegen het discrimineren van bevolkingsgroepen, dus ook moslims. Daar zit hier dus wel wat ironie in, aangezien sommige godsdiensten nogal van het discrimineren van andersgeaarden en -gelovigen zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:19 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ben je altijd zo fel tegen de Islam?
Deze ophef gaat nergens over. Het is ook helemaal niks nieuws
Dit dusquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dus richten we de pijlen op Kokcu?
Daar lijkt het op, want kritiek op een achterlijk geloof mag dan weer niet. Beetje zoals het niet dragen van een regenboog bandje.
er zijn een stuk of drie users die nog helemaal achter zijn post staan ookquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh die had ik gemist. Tja, hoe die gast denkt is nu wel een keer bekend, ik dacht dat je meerdere posts zoals deze had gezien.
Ik zei dat ik het met hem eens was, maar vind homo's geen uitwasquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
er zijn een stuk of drie users die nog helemaal achter zijn post staan ook
Hij is toch degene die dit weigert? Moeten we dan wachten tot het iemand is die niet in ons straatje past?quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik snap de link niet die religie en een bandje voor een actie gelijk zou stellen.quote:Daar lijkt het op, want kritiek op een achterlijk geloof mag dan weer niet. Beetje zoals het niet dragen van een regenboog bandje.
Door de keuze om de band wel te dragen ondanks dat je weet dat het gezeik oplevert kan je als rolmodel ook verandering teweeg brengen. Er zijn genoeg moslims die zichzelf religieus noemen maar wel alcohol drinken of gokken. Homo-acceptatie zou ook gewoon normaal kunnen worden binnen die gemeenschap, maar daar heb je dan wel mensen voor nodig die dat durven uit te dragen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar lijkt het op, want kritiek op een achterlijk geloof mag dan weer niet. Beetje zoals het niet dragen van een regenboog bandje.
Hetzelfde hierquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:23 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het met hem eens was, maar vind homo's geen uitwas![]()
Had het niet helemaal goed gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |