Ik vind hem de laatste weken wel prima spelen, maar hij maakt al een tijdje een irritante indruk op het veld. Te druk in zijn hoofd lijkt het. Dat ik verder dit niet zo waardeer lijkt mij duidelijk.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien is Trauner sowieso wel de betere keuze. Kökcü moet gewoon lekker op z'n eigen spel focussen
Maar je geeft ze niet hun eerste basisplek in een wedstrijd tegen AZ, dat zou een belachelijk risico zijn. Dermane traint niet eens de hele week met het 1e (daar moet wel snel verandering in komen)quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tegen goede tegenstanders werk het middenveld Timber-Kokcu-Szymanski niet, dus moet je een van die eerste 2 vervangen door Wieffer of Dermane. Dan kan Geertruida gewoon lekker op rechtsback en Pedersen naar de bank. Dat zou het al een heel stuk beter maken.
Björkan is gewoon een type Lopez toch? Die kan niet verdedigen dus de keuze voor Hancko lijkt me logischquote:Ik vind het ook bijzonder dat je blijkbaar maanden achter Bjorkan aan zit. En wanneer je hem dan eindelijk binnen hebt laat je hem direct een wedstrijd spelen die hij nooit had mogen spelen wegens gebrek aan ritme en trainingsachterstand. Logischerwijs bakte hij er weinig van, maar blijkbaar is hij nu maar meteen afgeschreven..?
Dat snap ik, maar ik vind dat iedereen daar nog altijd zijn eigen keuze in mag maken. Dus ook Kökcu.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Op zich is het maar een armbandje, maar het gaat om het uitdragen van normalisering van de positie van homo's in de samenleving. Ik denk dat het veelvuldig actief uitdragen daarvan wel kan helpen.
Gezien alle reacties is dat schijnbaar (en schrikbarend genoeg) nog altijd hard nodig.
Precies dit. En het feit dat een roze supportersvereniging gigantische consternatie oplevert tot bedreigingen aan toe onderstreept dat alleen maar.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind dat hele armbandjes-statement gedoe ook vrij nutteloos. Maar dat je aanvoerder om religieuze redenen(lees: homofobie) zo'n armband niet wil dragen is natuurlijk een schande en vrij kwalijke zaak. Niet echt lekker voor de uitstraling van de club zeg maar.
Maar goed, homofobie viert hoogtijdagen onder de supporters dus in dat opzicht past het wel bij de club.
Hij mag uit komen voor wat hij wil net als die homo'squote:Op zondag 16 oktober 2022 15:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind dat hele armbandjes-statement gedoe ook vrij nutteloos. Maar dat je aanvoerder om religieuze redenen(lees: homofobie) zo'n armband niet wil dragen is natuurlijk een schande en vrij kwalijke zaak. Niet echt lekker voor de uitstraling van de club zeg maar.
Maar goed, homofobie viert hoogtijdagen onder de supporters dus in dat opzicht past het wel bij de club.
Idd als Feyenoord collega kan je nu ook lastiger uit de kast komen. Zegt kokcu dan dat hij vanwege z’n geloof niet meer met een bijlow ofzo wil voetballen. Of dat die niet meer luistert naar makkelie vanwege z’n geaardheid?quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Op zich is het maar een armbandje, maar het gaat om het uitdragen van normalisering van de positie van homo's in de samenleving. Ik denk dat het veelvuldig actief uitdragen daarvan wel kan helpen.
Gezien alle reacties is dat schijnbaar (en schrikbarend genoeg) nog altijd hard nodig.
Opzich eens, maar ik vind dat Wieffer en Dermane al veel meer kansen en basisplekken hadden moeten hebben, dus Slot heeft zichzelf in die lastige positie gemanoeuvreerd.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar je geeft ze niet hun eerste basisplek in een wedstrijd tegen AZ, dat zou een belachelijk risico zijn. Dermane traint niet eens de hele week met het 1e (daar moet wel snel verandering in komen)
Nee, dat mag niet !!11!!1!!quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij mag uit komen voor wat hij wil net als die homo's
Irritant en geïrriteerdquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind hem de laatste weken wel prima spelen, maar hij maakt al een tijdje een irritante indruk op het veld. Te druk in zijn hoofd lijkt het. Dat ik verder dit niet zo waardeer lijkt mij duidelijk.
Ik denk dat je nu overdrijftquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd als Feyenoord collega kan je nu ook lastiger uit de kast komen. Zegt kokcu dan dat hij vanwege z’n geloof niet meer met een bijlow ofzo wil voetballen. Of dat die niet meer luistert naar makkelie vanwege z’n geaardheid?
Klopt en hij mag daar ook (terecht) om bekritiseerd wordenquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij mag uit komen voor wat hij wil net als die homo's
Is ook weer zo.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt en hij mag daar ook (terecht) om bekritiseerd worden
Ik probeer het hem niet teveel verwijten, het is een oncomfortabele positie waarin ie geplaatst wordt alhoewel ik zijn keuze zoals ik al zeg absoluut niet waardeer. Vooral als ik alle homofobe meuk van de usual suspects hier weer lees schrik ik enorm.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Blijft natuurlijk een geweldige speler en ons grootste talent. Staat er los van.
Dit dus.quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:01 schreef Wicky15 het volgende:
Wat zo'n achterlijk armbandje allemaal teweeg kan brengen
Vraag mij af of daar nog ruimte voor is. Gezien alleen al de reacties hierquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt en hij mag daar ook (terecht) om bekritiseerd worden
Zoals?quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
alle homofobe meuk van de usual suspects hier
Plus een statement tegen discriminatie gelijkstellen aan "propaganderen"quote:Op zondag 16 oktober 2022 16:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Homoseksualiteit een uitwas noemen.
Dan ben je behoorlijk achterlijk hoor.
Voor zover ik weet is ie nog niet gearresteerdquote:Op zondag 16 oktober 2022 16:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vraag mij af of daar nog ruimte voor is. Gezien alleen al de reacties hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |