abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206473934
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 13:58 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Ik zie jou het vaker over je woonplaats Rotterdam hebben en de overlast/ergernis die je hiervan ervaart. Waarom vertrek je niet uit Rotterdam, naar bijvoorbeeld Brabant, het Oosten of het Noorden. Daar is het (nog) leefbaar en Nederlands.
Grappig...

Ik woon in een dorp in het zuiden van Brabant, oorspronkelijk wonen er zo'n 1300 mensen en in deze omgeving zitten inmiddels meerdere AZC's (en er staan er nog meer op de planning). De meerderheid van de mensen die daar opgevangen wordt zijn alleenstaande mannen.
Zogenaamde moslims die stelen en drinken en elkaar om de haverklap neersteken, politie mag er bijna dagelijks op af.

Buurtbewoners die bedreigd of in elkaar gemept worden omdat ze geen geld of sigaretten af willen geven.. vrouwen die op straat aangerand worden.

Nee, gaat super overal met al die massa-immigratie. 👍
pi_206474061
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 09:14 schreef mevr.vm het volgende:

[..]
Grappig...

Ik woon in een dorp in het zuiden van Brabant, oorspronkelijk wonen er zo'n 1300 mensen en in deze omgeving zitten inmiddels meerdere AZC's (en er staan er nog meer op de planning). De meerderheid van de mensen die daar opgevangen wordt zijn alleenstaande mannen.
Zogenaamde moslims die stelen en drinken en elkaar om de haverklap neersteken, politie mag er bijna dagelijks op af.

Buurtbewoners die bedreigd of in elkaar gemept worden omdat ze geen geld of sigaretten af willen geven.. vrouwen die op straat aangerand worden.

Nee, gaat super overal met al die massa-immigratie. 👍
Ja. En als je daar wat over zegt, dan ben je een racist en xenofoob.
pi_206474133
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 09:23 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ja. En als je daar wat over zegt, dan ben je een racist en xenofoob.
Ja klopt, maar dat zijn woorden die tegenwoordig zo vaak worden geroepen dat ze hun glans allang verloren hebben. ;) Antisemiet, is er nog zo een.
pi_206475049
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 13:50 schreef BMW1993 het volgende:
De samenleving begint er ook niet leuker op te worden.

Hoe vaak ik hier in Rotterdam agressie meemaak vanuit de auto.. Vooral door immigrantenvolk die vinden dat ze overal voor mogen gaan, zelfs als ze door een eenrichtingsstraat komen, vinden ze dat jij maar mooi aan de kant mag gaan.

Hoe vaak ik wangedrag heb gezien in de stoptrein tussen Rotterdam Zuid en Dordrecht...

Ik vraag mij ook verder af wat deze massa immigratie nou voor voordelen heeft aan de huidige bewoners van Nederland.

Er worden nauwelijks huizen bijgebouwd door allerlei problemen, waardoor je voor een rijtjeshuis in Utrecht al makkelijk 800.000 kwijt bent..

Overal waar je komt is het druk, zelfs in natuurgebieden ben je eigenlijk nooit meer alleen..

Nederland vanuit de auto is al helemaal verpest, met grote distributiecentrums, mega windmolenparken, oneindige vinexwijken, brede wegen en knooppunten, zonnepanelen, het oude polderlandschap verdwijnt in rap tempo.
Nederland wordt 1 grote stad, met superdiversiteit als stip aan de horizon. Ergens is dat al het geval in de Randstad, nu wordt gemikt op heel Nederland.

Multinationals dolblij (hoe meer mensen, des te meer consumenten) en de grote linkse NGO's ook (blanke mensen in de minderheid). Alle nadelen worden keurig afgewenteld op de samenleving, met name de middenklasse en onderlaag.

Waarom Nederland bij uitstek en een land als Portugal niet?

Nederland is gek op geld, wat ruim baan geeft voor multinationals. En is anti-nationalistisch, de open grenzen ideologie en een calvinistische vorm van zelfhaat geeft weer ruim baan voor eindeloze asielinstroom.

De geest is al uit de fles, ik zie niet hoe je dit snel tot een ommekeer kan leiden wat je wel ziet in Denemarken bijvoorbeeld. De macht is dichtgetimmerd in Nederland, dankzij een doortrapt systeem van coalitie vorming en een succesvolle mars door de instituten van dat globalistische woke gedachtegoed.
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 11:09:03 #205
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_206475118
Wat is er nou zo moeilijk aan het exporteren van lagelonenwerk waar vooral oostblokkers op afkomen, het eruittrappen van veiligelanders en het beperken van buitenlandse studenten? Lijkt mij prima te regelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Niels0Kurovski op 28-10-2022 11:09:55 (typo) ]
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_206475204
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 11:09 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Wat is er nou zo moeilijk aan het exporteren van lagelonenwerk waar vooral oostblokkers op afkomen, het eruittrappen van veiligelanders en het beperken van buitenlandse studenten? Lijkt mij prima te regelen.
Dat is niet moeilijk, maar dat wil men niet.

Typisch downplayend artikel weer over de bizar lage participatie van statushouders in de maatschappij:

https://fd.nl/samenleving(...)binatie-l1j2calMQwRK

de schuld wordt altijd buiten de statushouder gezocht. Kern is echter, door dat systeem van uitkeringen en voorrang op woningen, trek je juist de mensen aan die daarop afkomen. Die komen niet om hier van 9 tot 5 aan de slag te gaan. Die willen juist gratis geld en dat alles geregeld wordt. En guess what, dat laatste is voor hen de realiteit. Bingo. Statushouder blij, de rest van de samenleving mag er voor opdraaien.
pi_206476397
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 09:03 schreef Red_85 het volgende:
Anders stemmen mensen, anders stemmen.
En de mensen die niet stemmen moeten ook eens van hun reet afkomen. Vaak zijn dit rechtse stemmers. Maar ergens begrijp ik het wel waarom sommige mensen verschiet laten gaan: de linkse globalisten verzinnen wel weer iets om het de kop in te drukken. Door ze te demoniseren, te negeren of niet in de coalitie toe te laten.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  Moderator vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:32:47 #208
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_206476415
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:30 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
En de mensen die niet stemmen moeten ook eens van hun reet afkomen. Vaak zijn dit rechtse stemmers. Maar ergens begrijp ik het wel waarom sommige mensen verschiet laten gaan: de linkse globalisten verzinnen wel weer iets om het de kop in te drukken. Door ze te demoniseren, te negeren of niet in de coalitie toe te laten.
Want "links" is hier al een jaar of 20 aan de macht en wordt ook telkens de grootste bij de verkiezingen? _O-

When in doubt, blame links.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206476432
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 09:14 schreef mevr.vm het volgende:

[..]
Grappig...

Ik woon in een dorp in het zuiden van Brabant, oorspronkelijk wonen er zo'n 1300 mensen en in deze omgeving zitten inmiddels meerdere AZC's (en er staan er nog meer op de planning). De meerderheid van de mensen die daar opgevangen wordt zijn alleenstaande mannen.
Zogenaamde moslims die stelen en drinken en elkaar om de haverklap neersteken, politie mag er bijna dagelijks op af.

Buurtbewoners die bedreigd of in elkaar gemept worden omdat ze geen geld of sigaretten af willen geven.. vrouwen die op straat aangerand worden.

Nee, gaat super overal met al die massa-immigratie. 👍
Er zijn inderdaad plaatsen in de provincie waar de demografische verandering steeds meer gestalte aanneemt. Niet zo gek ook: heel Nederland moet multicultureel worden en onze geschiedenis en tradities moeten uitgegumd worden. Vandaar ook dat ze een spreidingswet hebben gemaakt om de roomblanke provincie te transformeren naar meer diversiteit.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_206476482
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Want "links" is hier al een jaar of 20 aan de macht en wordt ook telkens de grootste bij de verkiezingen? _O-

When in doubt, blame links.
Op het gebied van migratie wel. We hebben een rechts kabinet op het gebied van economie en de portefeuille immigratie leunt stevig naar links. Ook worden stemmers al 10 voor de gek gehouden: tijdens verkiezingen stoere praatjes dat migratie moet worden ingeperkt maar ondertussen is er niks van de grond gekomen en vestigen we jaarlijks een immigratierecord. De demografische transitie gaat sneller dan ooit, in de grote steden zijn Nederlanders in de minderheid op wat boomers en studenten na en het vizier is nu gericht op de provincie met een dwangwet om asielzoekers op te vangen.

Daarnaast is er een linkse mars door de instituties geweest waardoor een migratiebeperking nooit van de grond zal gaan komen, want dit gaat geblokkeerd worden door rechters en allerlei andere clubjes met invloed.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:59:37 #211
168739 Red_85
'echt wel'
pi_206477145
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:30 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
En de mensen die niet stemmen moeten ook eens van hun reet afkomen. Vaak zijn dit rechtse stemmers. Maar ergens begrijp ik het wel waarom sommige mensen verschiet laten gaan: de linkse globalisten verzinnen wel weer iets om het de kop in te drukken. Door ze te demoniseren, te negeren of niet in de coalitie toe te laten.
Vooral dat buitensluiten inderdaad.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:05:34 #212
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_206477196
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Want "links" is hier al een jaar of 20 aan de macht en wordt ook telkens de grootste bij de verkiezingen? _O-

When in doubt, blame links.
Maar wat bedoel je nu? Hyperlinks, of leftwing, of liberal, of socialists?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_206478724
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:34 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Er zijn inderdaad plaatsen in de provincie waar de demografische verandering steeds meer gestalte aanneemt. Niet zo gek ook: heel Nederland moet multicultureel worden en onze geschiedenis en tradities moeten uitgegumd worden. Vandaar ook dat ze een spreidingswet hebben gemaakt om de roomblanke provincie te transformeren naar meer diversiteit.
Dit. De omvolking is echt, je ziet het elk jaar toenemen. Bewust beleid, in Portugal doet met dat niet, ander beleid daar.

Overigens: die superdiversiteit zie je al terug in reclames. Wel altijd de uitzondering als het gaat om homo’s, mensen die een nare aandoening hebben of mensen in een daderrol; dan zie je opeens alleen blanke mensen.
pi_206482204
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 13:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[ twitter ]

Er zijn bijna 150 opvangplekken voor asielzoekers in Nederland.

Tel daarbij op de wet die aanstaande is waardoor gemeenten met hechte gemeenschappen verplicht een AZC in hun achtertuin krijgen, plus de bevoegdheid om leegstand te vorderen zodat er asielzoekers gedumpt kunnen worden, en het beeld is klaarhelder. De omvolking van Nederland zal niet gestopt worden, maar zal verder escaleren.

Net zolang tot er niks van Nederland over is. Ik wil niet weten hoe Nederland er over een aantal decennia uit komt te zien. Een multiculturele hellhole waar autochtonen in de verdrukking geraakt zijn en de enige bescherming en saamhorigheid nog te vinden is in hun beveiligde gated communities.

Het moge duidelijk zijn dat het kabinet-Rutte bewust bezig is de Nederlandse samenleving middels massa-immigratie te ontwrichten. Vandaar dat de VVD Eric van der Burg als staatssecretaris naar voren heeft geschoven ("Hoe meer asielzoekers. hoe beter").
Volgens mij had Wilders hier ruzie met zijn vrouw gehad
pi_206518687
twitter
  dinsdag 1 november 2022 @ 11:42:51 #216
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206518785
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 11:36 schreef Alpha0 het volgende:
[ twitter ]
Meer meer meer. Iets anders bedenken kunnen ze niet.
pi_206522636
quote:
NOS Nieuws

Vandaag, 09:59
Defensie ziet Herwijnen als enige optie voor radar, dorpsbewoners boos

Defensie houdt vast aan de bouw van een radarstation in Herwijnen, tussen Gorinchem en Zaltbommel. "Er is geen plan B", zei staatssecretaris Van der Maat gisteravond op een informatieavond in het dorp, waar inwoners bezorgd zijn over de straling van de radar.

De door defensie georganiseerde bijeenkomst over de bouw van de radarinstallatie werd door zo'n 150 verontruste inwoners bezocht. Velen van hen gingen na de uitleg van de staatsecretaris bozer naar huis dan dat ze waren gekomen, schrijft Omroep Gelderland.

"Dit is in één woord schandalig", zegt een woedende dorpsbewoner. "Dit is geen democratie meer, hè. Er is een dorpje dat zich met 2500 man verzet en één staatsecretaris die net doet of wij niet bestaan. Dat pikken wij niet. We zijn er nog niet klaar mee."

Staatssecretaris Van der Maat benadrukte gisteravond dat de radarpost er snel moet komen. "Omdat we op dit moment onvoldoende zicht hebben op wat er in ons luchtruim gebeurt. Als er in het zuidelijk gedeelte van ons land of in de Randstad vliegtuigen op ons afkomen, of als er een raket binnenvliegt, dan zien we die gewoon te laat. Dat is echt een hele grote zorg. Dat weten veel mensen niet en dat probleem moeten we oplossen."

"We kiezen voor Herwijnen, omdat hier geen woningbouwplannen en plannen rondom windmolens worden verstoord. Bij een radarstation mag namelijk geen hoogbouw in de buurt staan. Ook kunnen we hier snel gaan bouwen. Het is de minst slechte optie."

Volgens de dorpsbewoners zijn er alternatieven genoeg om het radarstation op een andere plek te bouwen. "Er zijn plekken in de gemeente Lopik waar hij veel vrijer staat, waar nauwelijks bewoning in de buurt is en waar het station al over drie of zes maanden kan staan, zegt Ruben van der Horst van de stichting Niet Nog Een Radar in Herwijnen.

Van der Maat gaat hier niet in mee. "We hebben in totaal vijftien locaties tegen het licht gehouden en nergens is steun. Op alle plekken waarvan we als kabinet gezegd hebben 'die nemen we', is er verzet."

Ook radar in Friesland
Naast de defensieradar die in Herwijnen moet komen, is er ook nog een tweede radarstation voor de bescherming van het luchtruim in het Friese Wier, die voor geluidsoverlast zorgt. Daar wordt nu een koepel omheen gebouwd. De radar in Herwijnen krijgt een soortgelijke koepel.
Beetje druk in NL.
pi_206522713
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:34 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Beetje druk in NL.
En die drukte bestaat ook nog eens uit lieden met een boos uiterlijk..
pi_206522781
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:42 schreef torentje het volgende:

[..]
En die drukte bestaat ook nog eens uit lieden met een boos uiterlijk..
boos uiterlijk?
pi_206523241
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:49 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
boos uiterlijk?
Onguur, stieken; is dat begrijpelijker?
pi_206523484
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:25 schreef torentje het volgende:

[..]
Onguur, stieken; is dat begrijpelijker?
Is dit het omvolkingstopic?
pi_206529262
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:43 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Is dit het omvolkingstopic?
Dit is het grote bevolkingstopic en gaat dus over de onguur en stiekem uitziende personen die veel onguur en stiekem uitziende nakomelingen produceren.
  vrijdag 4 november 2022 @ 21:47:03 #224
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_206560743
Italië weigert reddingsschepen met duizendtal bootvluchtelingen toegang tot havens

Verschillende hulporganisaties roepen de Italiaanse overheid op om drie reddingsschepen met in totaal 1.000 geredde vluchtelingen en migranten de toegang tot de Italiaanse havens te verlenen. De bootvluchtelingen werden de voorbije dagen opgepikt door de reddingsschepen Geo Barents, Ocean Viking en Humanity 1. De Italiaanse regering reageert voorlopig niet op de oproep. Eerder deze week zei de Italiaanse minister van Binnenlandse Zaken Matteo Piantedosi dat het land onder wiens vlag een reddingsschip vaart verantwoordelijk is voor de migranten die in internationale wateren worden opgepikt.

Meer info: https://www.vrt.be/vrtnws(...)l-bootvluchtelingen/


Eindelijk eens goed nieuws dat het nieuwe rechtse Italië deze schepen weigert, die zogenaamde reddingswerkers halen die migranten op voor de kust van Libië en slepen ze richting Europa, het zijn dus eigenlijk mensensmokkelaars...


Verder nemen nog steeds veel vrouwen uit Afrika 5 of 6 kinderen, de bevolking gaat daar de komende 50 jaar explosief groeien, het is gewoon niet te doen, om al die mensen die dromen van Europa op te nemen.
  vrijdag 4 november 2022 @ 21:50:17 #225
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206560783
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 21:47 schreef BMW1993 het volgende:

Italië weigert reddingsschepen met duizendtal bootvluchtelingen toegang tot havens


Eindelijk eens goed nieuws dat het nieuwe rechtse Italië deze schepen weigert, die zogenaamde reddingswerkers halen die migranten op voor de kust van Libië en slepen ze richting Europa, het zijn dus eigenlijk mensensmokkelaars...

Tuurlijk , er staan in Belgrado NIKOLA TESLA airport iedere dag 20 bussen klaar om 50 mensen voor 200 euro pp uit de vliegtuigen verder Europa in te transporteren . gelijk naar Ter Apel
https://apnews.com/articl(...)d1638d988af9e660da16
die jongens doen 2 ritten per week
50.000 euro per maand , sta je dan met je modaal loontje

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 04-11-2022 22:09:07 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 5 november 2022 @ 08:45:23 #226
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_206563184
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 21:47 schreef BMW1993 het volgende:
Italië weigert reddingsschepen met duizendtal bootvluchtelingen toegang tot havens

Verschillende hulporganisaties roepen de Italiaanse overheid op om drie reddingsschepen met in totaal 1.000 geredde vluchtelingen en migranten de toegang tot de Italiaanse havens te verlenen. De bootvluchtelingen werden de voorbije dagen opgepikt door de reddingsschepen Geo Barents, Ocean Viking en Humanity 1. De Italiaanse regering reageert voorlopig niet op de oproep. Eerder deze week zei de Italiaanse minister van Binnenlandse Zaken Matteo Piantedosi dat het land onder wiens vlag een reddingsschip vaart verantwoordelijk is voor de migranten die in internationale wateren worden opgepikt.

Meer info: https://www.vrt.be/vrtnws(...)l-bootvluchtelingen/

Eindelijk eens goed nieuws dat het nieuwe rechtse Italië deze schepen weigert, die zogenaamde reddingswerkers halen die migranten op voor de kust van Libië en slepen ze richting Europa, het zijn dus eigenlijk mensensmokkelaars...

Verder nemen nog steeds veel vrouwen uit Afrika 5 of 6 kinderen, de bevolking gaat daar de komende 50 jaar explosief groeien, het is gewoon niet te doen, om al die mensen die dromen van Europa op te nemen.

Nu nog die boten torpederen een klaar is Matteo!

Hulde aan het Italiaanse volk, dat voor het huidige kabinet heeft gekozen om deze toestroom van mannelijke cultuurbarbaren tegen te houden.
  zaterdag 5 november 2022 @ 08:46:11 #227
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_206563192
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 21:50 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Tuurlijk , er staan in Belgrado NIKOLA TESLA airport iedere dag 20 bussen klaar om 50 mensen voor 200 euro pp uit de vliegtuigen verder Europa in te transporteren . gelijk naar Ter Apel
https://apnews.com/articl(...)d1638d988af9e660da16
die jongens doen 2 ritten per week
50.000 euro per maand , sta je dan met je modaal loontje
Servie moet je keihard isoleren.

Maar goed, zolang de West Europese landen de Oost Europese landen niet volgt mbt asiel, zullen ze blijven komen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ciclon op 05-11-2022 08:57:54 ]
  zaterdag 5 november 2022 @ 09:16:19 #228
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206563333
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 08:46 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Servie moet je keihard isoleren.

Maar goed, zolang de West Europese landen de Oost Europese landen niet volgt mbt asiel, zullen ze blijven komen.
Immigranten blijven komen in steeds grotere aantallen , volgend jaar 250.000 ,

klimaat economy oorlog
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 5 november 2022 @ 09:22:45 #229
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_206563355
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 09:16 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Immigranten blijven komen in steeds grotere aantallen , volgend jaar 250.000 ,

klimaat economy oorlog
Burgeroorlog wordt op den duur niet ondenkbaar.
  zaterdag 5 november 2022 @ 09:25:08 #230
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_206563370
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 21:47 schreef BMW1993 het volgende:
Italië weigert reddingsschepen met duizendtal bootvluchtelingen toegang tot havens

Verschillende hulporganisaties roepen de Italiaanse overheid op om drie reddingsschepen met in totaal 1.000 geredde vluchtelingen en migranten de toegang tot de Italiaanse havens te verlenen. De bootvluchtelingen werden de voorbije dagen opgepikt door de reddingsschepen Geo Barents, Ocean Viking en Humanity 1. De Italiaanse regering reageert voorlopig niet op de oproep. Eerder deze week zei de Italiaanse minister van Binnenlandse Zaken Matteo Piantedosi dat het land onder wiens vlag een reddingsschip vaart verantwoordelijk is voor de migranten die in internationale wateren worden opgepikt.

Meer info: https://www.vrt.be/vrtnws(...)l-bootvluchtelingen/


Eindelijk eens goed nieuws dat het nieuwe rechtse Italië deze schepen weigert, die zogenaamde reddingswerkers halen die migranten op voor de kust van Libië en slepen ze richting Europa, het zijn dus eigenlijk mensensmokkelaars...


Verder nemen nog steeds veel vrouwen uit Afrika 5 of 6 kinderen, de bevolking gaat daar de komende 50 jaar explosief groeien, het is gewoon niet te doen, om al die mensen die dromen van Europa op te nemen.

Dat mensen nog steeds in die frame trappen dat dit reddingsboten zijn. Veerboten zijn het en niks anders. En die lui hebben gewoon bloed aan hun handen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 5 november 2022 @ 09:25:23 #231
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206563371
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 09:22 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Burgeroorlog wordt op den duur niet ondenkbaar.
we gaan dan gewoon nog een paar cuiseschepen huren

polderen maatje , tot heel rotterdam vol ligt met cruiseschepen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 5 november 2022 @ 09:30:53 #232
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_206563404
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 09:25 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
we gaan dan gewoon nog een paar cuiseschepen huren

polderen maatje , tot heel rotterdam vol ligt met cruiseschepen
Ik woon aan de kust stukkie noordelijker dan Rotterdam, veel schepen hier aan de kust. Kust bied genoeg ruimte inderdaad.
  zaterdag 5 november 2022 @ 09:37:07 #233
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206563434
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 09:30 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Ik woon aan de kust stukkie noordelijker dan Rotterdam, veel schepen hier aan de kust. Kust bied genoeg ruimte inderdaad.
Maar het probleem is dat je die jongens niet op de boot gaat houden, die gaan eraf, boodschappen doen, cursussen, rijles, en komen iemand tegen waar ze mee samen gaan wonen , dus ze gaan toch aan land, voor werk en sex
en ook drugs dealen en inbreken , auto kopen , en dan breekt de pleuris uit
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 5 november 2022 @ 09:58:14 #234
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206563578
Ondertussen in de USA

https://finance.yahoo.com(...)-2022-202231255.html

Fors meer banen erbij in USA in October ondanks hogere rente
De USA blijft fors groeien zowel in aantal inwoners als in aantal banen
quote:
Non-farm payrolls: +261,000 vs. +195,000 expected
quote:
In 2022 telt de bevolking van de Verenigde Staten 333.207.000 inwoners. In 1960 woonden er in de Verenigde Staten nog 180.671.000 personen. In 2050 bestaat de bevolking van de Verenigde Staten naar verwachting uit 374.959.000 inwoners.
In de USA komen ze uit Mexico en zuidelijker , hier uit Syrie , India, Irak en Afghanistan , sowhat ??

Misschien moeten we hier niet zo zeuren en gaan woningen bouwen en die asielzoekers aan het werk zetten

Nederland telt in 2050 minstens 25 miljoen inwoners ,
ieder dorp 5 straten erbij en klaar ben je

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 05-11-2022 11:01:02 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206563637
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 09:58 schreef michaelmoore het volgende:
Ondertussen in de USA

https://finance.yahoo.com(...)-2022-202231255.html

Fors meer banen erbij in USA in October ondanks hogere rente
De USA blijft fors groeien in aantal inwoners als in aantal banen
[..]
Misschien moeten we hier niet zo zeuren en gaan woningen bouwen en die asielzoekers aan het werk zetten

Nederland telt in 2050 minstens 25 miljoen inwoners
In welk jaar voor 2050 gaat Nigeria het inwoneraantal van de VS voorbij?

Ik denk ongeveer in 2035
  zaterdag 5 november 2022 @ 10:07:31 #236
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206563654
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 10:05 schreef Idisrom het volgende:

[..]
In welk jaar voor 2050 gaat Nigeria het inwoneraantal van de VS voorbij?

Ik denk ongeveer in 2035
Ik denk het niet, Nigeria heeft de economie niet voor groei, bevolkingsgroei vereist een vrije democratisch regering , weinig corruptie en voldoende werkgelegenheid creatie
Nigeria is een ander geval dat is zelf fokkerij , net als heel Afrika , die komen hierheen na 2050 als de wereld dan nog bestaat
Nigeria blijft echt niet zo doorfokken als het nu doet
https://www.populationpyramid.net/nigeria/2100/
geschat aantal inwoners in population sites zijn schattingen en kloppen niet ,
Nigeria zal in aantal inwoners gaan afnemen door honger

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 05-11-2022 11:03:29 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206564438
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 09:30 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Ik woon aan de kust stukkie noordelijker dan Rotterdam, veel schepen hier aan de kust. Kust bied genoeg ruimte inderdaad.
Of we halen het plan van dr. ir. Geurt Van Hamel Roos uit de jaren 70 van stal.



https://gerard1945.wordpress.com/2021/05/01/noordzeeland/
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 5 november 2022 @ 11:54:32 #238
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_206564633
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:34 schreef Montagui het volgende:

[..]
Of we halen het plan van dr. ir. Geurt Van Hamel Roos uit de jaren 70 van stal.

[ afbeelding ]

https://gerard1945.wordpress.com/2021/05/01/noordzeeland/
Dat zijn nog Nederlandse plaatsnamen. Denk tegen de tijd dat zoiets afgerond zou zijn, hetzij ze nu zouden beginnen, de plaatsen Bantu of Arabische namen gaan krijgen
  zaterdag 5 november 2022 @ 12:24:37 #239
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_206564871
https://www.reddit.com/r/(...)ng_asylum_camps_for/

A large group of African migrants in Paris stormed and occupied the asylum camp established to house Ukrainian refugees fleeing from their war torn country. The group of protestors organised by the activist group "Collectif La Chapelle Debout" demanded "residency rights and housing for all."

In June, around 80 places made available to Ukrainian refugees were stormed by African migrants. Video footage of one of the occupying movements was released on Thursday, showing a large group of African men storming the camp that houses Ukrainian refugees, packing the venue and making demands on a megaphone.

The organisers of the protest argued that the Ukrainian refugees are receiving preferential treatment, provided housing and resources, while the African migrants were left behind. On their social media post, the "Collectif La Chapelle Debout" highlighted that the aid for Ukrainian refugees in Paris is clearly on racist and supremacist grounds.

The protestors occupying the asylum camp demanded freedom of movement and settlement, legal residency status and housing of decent standards provided to the African migrants as equal rights.

A day after the protest from the footage took place, another 300 African migrants led by a self described "anti-racist collective" took over yet another Ukrainian refugee camp to demand equal treatment of foreigners regardless of nationalities in solidarity with asylum seekers mostly without papers who came from East Africa.

The movement has been largely criticised on social media, with hundreds of comments expressing shock over the scenes of hundreds of healthy young male adults taking refugee camps from women and children escaping a genocidal war. Many pointed out that sympathy of Russia by Africans and the close economic ties between Russia and East Africa might also be a motivating factor to the migrants' occupation of the refugee camps.

Organisers of the occupation movement stated that they will continue to push for their anti racist movement, and to demand legal residency and housing for the migrants from Africa in France.

Tering hufters
  zaterdag 5 november 2022 @ 13:06:15 #240
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_206565201
https://www.waldnet.nl/wn(...)ro_aan_goederen.html

Uitschot, opvreters, reptielen, nazi's, troep, ongediertje
pi_206565239
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 09:22 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Burgeroorlog wordt op den duur niet ondenkbaar.
Sommige mensen hebben toch al sinds hun geboorte oorlog met de machtshebbers, omdat de machtshebbers regeren met het recht van de sterkste.
pi_206565439
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 21:47 schreef BMW1993 het volgende:
Italië weigert reddingsschepen met duizendtal bootvluchtelingen toegang tot havens

Verschillende hulporganisaties roepen de Italiaanse overheid op om drie reddingsschepen met in totaal 1.000 geredde vluchtelingen en migranten de toegang tot de Italiaanse havens te verlenen. De bootvluchtelingen werden de voorbije dagen opgepikt door de reddingsschepen Geo Barents, Ocean Viking en Humanity 1. De Italiaanse regering reageert voorlopig niet op de oproep. Eerder deze week zei de Italiaanse minister van Binnenlandse Zaken Matteo Piantedosi dat het land onder wiens vlag een reddingsschip vaart verantwoordelijk is voor de migranten die in internationale wateren worden opgepikt.

Meer info: https://www.vrt.be/vrtnws(...)l-bootvluchtelingen/

Eindelijk eens goed nieuws dat het nieuwe rechtse Italië deze schepen weigert, die zogenaamde reddingswerkers halen die migranten op voor de kust van Libië en slepen ze richting Europa, het zijn dus eigenlijk mensensmokkelaars...

Verder nemen nog steeds veel vrouwen uit Afrika 5 of 6 kinderen, de bevolking gaat daar de komende 50 jaar explosief groeien, het is gewoon niet te doen, om al die mensen die dromen van Europa op te nemen.

Het is inderdaad prettig ook eens goed nieuws in dit topic voorbij te zien komen. Een moedige en hoognodige stap van de Italiaanse regering.
  zaterdag 5 november 2022 @ 16:37:38 #243
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206566738
https://www.telegraaf.nl/(...)s-niet-vol-te-houden

Ja dat zegt de politiek al 10 jaar , maar ze doen niets , geen woningbouw, geen asielstop , niks doen ze
denken ze dat CDA geklets iets oplost ??


quote:
CDA-leider Hoekstra: huidige instroom migranten is niet vol te houden
Door ONZE PARLEMENTAIRE REDACTIE

Updated 13 min geleden
15 min geleden in BINNENLAND

NIJKERK - CDA-leider en vicepremier Wopke Hoekstra vindt dat de huidige instroom van migranten ,,niet vol te houden is." Dat zegt hij op het CDA-congres in Nijkerk.

Volgens Hoekstra is er 'realiteitszin' nodig.

Maar wat dat exact betekent blijft voorlopig in nevelen gehuld.
elke week 30 bussen uit Servie en 85 % is een echte asielzoeker / statushouder , nou zet ze aaan het werk dan

quote:
Er moet paal en perk gesteld worden", zegt bijvoorbeeld de populaire oud-staatssecretaris Mona Keijzer. ,,Elke week 1500 mensen erbij...
Dit is zo niet vol te houden", zegt ze tegen De Telegraaf.
https://www.telegraaf.nl/(...)s-ze-dat-niet-willen

quote:
Meer statushouders voor gemeenten die achterblijven met huisvesten, ook als ze dat niet willen


[ Bericht 26% gewijzigd door michaelmoore op 05-11-2022 16:46:12 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 5 november 2022 @ 16:39:55 #244
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206566762
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 13:37 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Het is inderdaad prettig ook eens goed nieuws in dit topic voorbij te zien komen. Een moedige en hoognodige stap van de Italiaanse regering.
die boten lossen ze wel in Croatie of macedonie
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206567114
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 16:37 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)s-niet-vol-te-houden

Ja dat zegt de politiek al 10 jaar , maar ze doen niets , geen woningbouw, geen asielstop , niks doen ze
denken ze dat CDA geklets iets oplost ??
[..]
elke week 30 bussen uit Servie en 85 % is een echte asielzoeker / statushouder , nou zet ze aaan het werk dan
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)s-ze-dat-niet-willen
[..]

Deze trein is niet meer te stoppen. Er is staatsnoodwetgeving om dit tuig en/of profiteurs buiten de deur te houden maar dat weigeren ze te gebruiken want 'EU'. Je kan je afvragen of Nederland een natiestaat of een vazalstaat is. De overheid gaat niet eens meer over haar eigen voordeur.

Dus laat ze maar lekker doorroepen. Volgend jaar komen er gewoon weer 200 á 300k mensen bij. En daarna een half miljoen. Vervolgens een miljoen. We hebben nog heel wat welvaar te verdelen voordat de profiteurs ergens anders naartoe gaan.
  zaterdag 5 november 2022 @ 17:28:36 #246
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206567128
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 17:26 schreef Confetti het volgende:

[..]
Deze trein is niet meer te stoppen. Er is staatsnoodwetgeving om dit tuig en/of profiteurs buiten de deur te houden maar dat weigeren ze te gebruiken want 'EU'. Je kan je afvragen of Nederland een natiestaat of een vazalstaat is. De overheid gaat niet eens meer over haar eigen voordeur.

Dus laat ze maar lekker doorroepen. Volgend jaar komen er gewoon weer 200 á 300k mensen bij. En daarna een half miljoen. Vervolgens een miljoen. We hebben nog heel wat welvaar te verdelen voordat de profiteurs ergens anders naartoe gaan.
Dat denk ik ook

Klimaat oorlog economie , noem het maar, als ik in het middenoosten woonde dan ging ik ook naar airport Nikola Tesla Servie vliegen en dan met de bus
En dan geld sparen om de mensen die mij geholpen hadden terug te betalen en hen ook geld lenen om te komen

we gaan in sneltreinvaart naar de 25 miljoen mensen hier

Nederland is nog nooit zo hard gegroeid in de historie , maar de politiek doet net of er niets aan de hand is
we zullen nog heel wat kruisschepen nodig hebben

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 06-11-2022 21:39:34 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 6 november 2022 @ 14:36:54 #247
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206576652
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206576864
quote:
Grappig hoe Rutte zich zowel niet wil branden aan de bredere vraag wanneer het land te vol is maar het ook niet over concrete cijfers wil hebben. Het probleem voor zich uit schuiven dus, heel Ruttiaans.
  zondag 6 november 2022 @ 14:53:52 #249
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206576927
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 14:49 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Grappig hoe Rutte zich zowel niet wil branden aan de bredere vraag wanneer het land te vol is maar het ook niet over concrete cijfers wil hebben. Het probleem voor zich uit schuiven dus, heel Ruttiaans.
misschien komen er nog ,meer hierheen als ze het transport kunen betalen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 6 november 2022 @ 14:57:29 #250
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_206576980
quote:
Tja, eigenbelang staat boven landsbelang. En dat regeert dit landje.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_206577270
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 14:53 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
misschien komen er nog ,meer hierheen als ze het transport kunen betalen
Maart nieuwe verkiezingen. Dan zijn er provinciale verkiezingen die ook tot een nieuwe Eerste Kamer leiden. Ik weet zeker dat de coalitie daar met angst en beven naar toe kijkt en ze zijn doodsbang voor dit thema. Het CDA probeert zich er nu een beetje mee te profileren maar komt ook niet met oplossingen en getallen. Ze stippen het alleen even aan. De achterban van de VVD roert zich nu ook.
  zondag 6 november 2022 @ 15:45:07 #252
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206577622
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 15:16 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Maart nieuwe verkiezingen. Dan zijn er provinciale verkiezingen die ook tot een nieuwe Eerste Kamer leiden. Ik weet zeker dat de coalitie daar met angst en beven naar toe kijkt en ze zijn doodsbang voor dit thema. Het CDA probeert zich er nu een beetje mee te profileren maar komt ook niet met oplossingen en getallen. Ze stippen het alleen even aan. De achterban van de VVD roert zich nu ook.
er is maar een oplossing

Uit de EU
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 6 november 2022 @ 20:38:37 #253
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
  zondag 6 november 2022 @ 21:36:02 #254
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206583721
quote:
trafficking is de beste verdienmodel van de italiaanse maffia sinds tijden, en ze spannen allerlei boten voor hun karretje die er ook eraan verdienen

naarmate de klimaat ellende voortduurt en we open grenzen houden komen er over 5 jaar 500.000 mensen per jaar naar Nederland
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 7 november 2022 @ 20:03:55 #256
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206594396
nog 1000 statushouders extra en 1000 woningen extra

https://www.telegraaf.nl/(...)land-toch-beoordelen

quote:
DEN HAAG - Zeker duizend asielzoekers die in Griekenland een verblijfsvergunning kregen en daarna in Nederland opnieuw asiel aanvroegen, moeten waarschijnlijk alsnog beoordeeld worden door de Immigratie- en Naturalisatiedienst IND.

Nederland mag hen niet zomaar terugsturen omdat ze in Griekenland al een status hebben.

De Raad van State floot het kabinet hierop eerder al terug in twee gevallen, maar niet duidelijk was om hoeveel mensen het ging.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206595292
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 15:45 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
er is maar een oplossing

Uit de EU
Echt niet
  maandag 7 november 2022 @ 21:08:19 #258
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206595359
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 21:05 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]
Echt niet
Dan gaan we naar de 40 miljoen inwoners
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 7 november 2022 @ 21:18:37 #259
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_206595561
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 20:03 schreef michaelmoore het volgende:
nog 1000 statushouders extra en 1000 woningen extra

https://www.telegraaf.nl/(...)land-toch-beoordelen
[..]

Straks komen de rest van de duizenden 'Syrische Grieken' deze kant op, als ze toch weten dat ze hier mogen blijven en in aanmerking komen voor een sociale huurwoning.

Door onze mensenrechten zitten we muurvast in deze asielcrisis.
  maandag 7 november 2022 @ 21:39:10 #260
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206596007
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 21:18 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Straks komen de rest van de duizenden 'Syrische Grieken' deze kant op, als ze toch weten dat ze hier mogen blijven en in aanmerking komen voor een sociale huurwoning.

Door onze mensenrechten zitten we muurvast in deze asielcrisis.
met Bad, Bed en Brood garantie , o en zakgeld
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 12 november 2022 @ 21:13:07 #261
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206654315

wie denkt er dat deze mensen die vaak 10.000 euro per persoon hebben neergelegd, zich iets aan trekken van een afwijzende aselaanvraag / ?
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 12 november 2022 @ 21:23:54 #262
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_206654505
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 17:43 schreef Homey het volgende:

[..]
Dit. De omvolking is echt, je ziet het elk jaar toenemen. Bewust beleid, in Portugal doet met dat niet, ander beleid daar.

Overigens: die superdiversiteit zie je al terug in reclames. Wel altijd de uitzondering als het gaat om homo’s, mensen die een nare aandoening hebben of mensen in een daderrol; dan zie je opeens alleen blanke mensen.
Omvolking is een keuze. Genoeg landen die hier niet voor kiezen. Denemarken, Australië, Griekenland.
The End Times are wild
  zaterdag 12 november 2022 @ 23:42:19 #263
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206656610
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 21:18 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Straks komen de rest van de duizenden 'Syrische Grieken' deze kant op, als ze toch weten dat ze hier mogen blijven en in aanmerking komen voor een sociale huurwoning.

Door onze mensenrechten zitten we muurvast in deze asielcrisis.
Maar het is helemaal geen mensenrecht dat iemand uit Syrië of Irak in Nederland een sociale huurwoning zou moeten krijgen voor de rest van z'n leven.

Al die verdragen zijn lekker makkelijk voor bestuurders om zich achter te verschuilen, maar ze verhullen vooral dat politici helemaal geen zin hebben om een eind te maken aan al die immigratie uit de derde wereld.
  zondag 13 november 2022 @ 11:58:49 #264
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206659339

asiel ja deal , la la la la
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206666300
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 11:58 schreef michaelmoore het volgende:

asiel ja deal , la la la la
VVD'ers zijn gierig. Maar nu even niet
pi_206667137
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 21:23 schreef LXIV het volgende:

[..]
Omvolking is een keuze. Genoeg landen die hier niet voor kiezen. Denemarken, Australië, Griekenland.
in Australië vebrand je gewoon levend. Daar zou iedereen recht moeten hebben op terugkeer naar Engeland
  zondag 13 november 2022 @ 22:02:27 #267
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206667330
quote:
6s.gif Op zondag 13 november 2022 21:01 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]
VVD'ers zijn gierig. Maar nu even niet
nee, als ze van een probleem af moeten dan strooien ze wel een hoop gemeenschapsgeld in het rond

want een probleem oplossen dat doen we niet he
polderen en polderen tot alleen flink geldsmijten nog helpt
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206679144
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 21:23 schreef LXIV het volgende:

[..]
Omvolking is een keuze. Genoeg landen die hier niet voor kiezen. Denemarken, Australië, Griekenland.
Australië bewijst dat omvolking bestaat. Ooit bestond het land 100% uit Aboriginals. Nu minder dan 1%.
pi_206679203
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 23:42 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Maar het is helemaal geen mensenrecht dat iemand uit Syrië of Irak in Nederland een sociale huurwoning zou moeten krijgen voor de rest van z'n leven.

Al die verdragen zijn lekker makkelijk voor bestuurders om zich achter te verschuilen, maar ze verhullen vooral dat politici helemaal geen zin hebben om een eind te maken aan al die immigratie uit de derde wereld.
Dat niet alleen, ze krijgen die woningen ook met voorrang. Dat heeft idd niks met mensenrechten te maken, maar is in alles een onnodige privilege.

Wat ik zie is dat de asielindustrie een enorme machtspositie heeft in Nederland, van media, subsidiepotten tot en met de politieke top aan toe. Het is die kongsi van multinationals (VVD) en omvolking (D66/GL) die beide graag open grenzen willen en een hoge instroom van mensen. Groei is alles.
  dinsdag 15 november 2022 @ 02:22:21 #270
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_206681216
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 21:40 schreef Homey het volgende:

[..]
Dat niet alleen, ze krijgen die woningen ook met voorrang. Dat heeft idd niks met mensenrechten te maken, maar is in alles een onnodige privilege.

Wat ik zie is dat de asielindustrie een enorme machtspositie heeft in Nederland, van media, subsidiepotten tot en met de politieke top aan toe. Het is die kongsi van multinationals (VVD) en omvolking (D66/GL) die beide graag open grenzen willen en een hoge instroom van mensen. Groei is alles.
Men wilt het liefste een bevolkingsgroei van 1% per jaar om de totale economie te laten groeien.

Dat is op ons aantal inwoners (17 miljoen) zo'n 170.000 jaarlijks erbij.
En gezien het aantal geboortes / sterfte gelijk aan elkaar ligt, moeten al die mensen dus aangevuld worden door immigratie.

Vandaar ook dat de EU aan het kijken is naar Pakistanen / Bengalen, want inderdaad in de ogen van de EU draait alles puur om 'groei'.. De cultuur van landen is voor hen minder of helemaal niet bepalend voor hun beleid.

Anti immigratie leiders zoals Orban, en nu ook in Italië is voor Brussel enkel een doorn in het oog.
pi_206681336
We zijn de 8 miljard aarde bewoners gepasseerd. -O-

https://scientias.nl/een-(...)iet-het-levenslicht/
  Manager PR/Moderator dinsdag 15 november 2022 @ 07:05:01 #272
269689 crew  Viv
pi_206681341
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 06:56 schreef Basp1 het volgende:
We zijn de 8 miljard aarde bewoners gepasseerd. -O-

https://scientias.nl/een-(...)iet-het-levenslicht/
Artikel lijkt gebaseerd op deze (aanrader overigens): https://www.abc.net.au/ne(...)ion-people/101643854
  dinsdag 15 november 2022 @ 07:37:57 #273
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206681408
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 06:56 schreef Basp1 het volgende:
We zijn de 8 miljard aarde bewoners gepasseerd. -O-

https://scientias.nl/een-(...)iet-het-levenslicht/
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 15 november 2022 @ 07:47:07 #274
22565 asco
Los in deze tent
pi_206681433
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 06:56 schreef Basp1 het volgende:
We zijn de 8 miljard aarde bewoners gepasseerd. -O-

https://scientias.nl/een-(...)iet-het-levenslicht/
Lekker doorfokken en het maar hebben over schijnoplossingen. :N
Bedankt oa kaag en klaver met jullie 4 kids, asociale milieuterroristen. :r

https://www.geenstijl.nl/(...)-begint-met-condoom/
  dinsdag 15 november 2022 @ 08:09:17 #275
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206681522
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 06:56 schreef Basp1 het volgende:
We zijn de 8 miljard aarde bewoners gepasseerd. -O-

https://scientias.nl/een-(...)iet-het-levenslicht/
En iedereen moet maar in een stuip liggen vanwege het klimaat.
Zie hier de oorzaak
Ik ben inmiddels overleden
  Manager PR/Moderator dinsdag 15 november 2022 @ 08:16:17 #276
269689 crew  Viv
pi_206681561
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 08:09 schreef Enchanter het volgende:

[..]
En iedereen moet maar in een stuip liggen vanwege het klimaat.
Zie hier de oorzaak
Ironisch genoeg zijn de mensen die als eerste last hebben van klimaatverandering ook de mensen die de meeste kinderen op de wereld zetten. :@

Ik las gisteren een artikel over vrouwen (die traditioneel vaak de aangewezen persoon zijn om water te halen voor het gezin) die het laatste water uit een put schrapen in India:
https://nos.nl/collectie/(...)r-klimaatverandering

En in het artikel dat ik vanochtend linkte staat:
quote:
Just eight countries are projected to be responsible for more than half the world’s population increase by 2050.

One of them is India, which is set to overtake China as the most populous country in the world next year.
pi_206683716
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 06:56 schreef Basp1 het volgende:
We zijn de 8 miljard aarde bewoners gepasseerd. -O-

https://scientias.nl/een-(...)iet-het-levenslicht/
Zorgwekkend. :N
pi_206692207
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 06:56 schreef Basp1 het volgende:
We zijn de 8 miljard aarde bewoners gepasseerd. -O-

https://scientias.nl/een-(...)iet-het-levenslicht/
quote:
Cruciale vraag voor de wereld: wanneer daalt ook in Afrika het geboortecijfer?

De wereld telt sinds vandaag 8 miljard mensen. In 2030 zijn het er naar verwachting 8,5 miljard en twintig jaar later 9,7 miljard. Moeten we ons daar zorgen om maken? Experts geven antwoord. Niemand weet precies hoeveel mensen op aarde wonen, maar afgelopen juli voorspelden de Verenigde Naties het al op basis van schattingen: vandaag passeren we de grens van 8 miljard inwoners.

Weliswaar minder rap dan eerder, maar die groei gaat natuurlijk door: in 2030 zijn er naar verwachting 8,5 miljard mensen op aarde en twintig jaar later 9,7 miljard. Zoals je in onderstaande video kunt zien, wordt de piek ergens in de jaren 80 bereikt, met zo'n 10,4 miljard mensen. Dit aantal blijft min of meer gelijk tot het eind van de eeuw.

Het zijn maar acht landen die zorgen voor meer dan de helft van de bevolkingsgroei: de Democratische Republiek Congo, Egypte, Ethiopië, India, Nigeria, Pakistan, de Filipijnen en Tanzania. In 2023 is niet langer China, maar India het land met de grootste bevolking.

Hoe rap de wereldbevolking groeit, wordt dus bepaald door Afrika?
"Dat is inderdaad de cruciale variabele", zegt Leo van Wissen, onderzoeker van het nationale demografische instituut NIDI in Den Haag. Overal ter wereld dalen de geboortecijfers. In het begin van de jaren zestig had een Nederlandse vrouw gemiddeld 3,2 kinderen, nu is dat 1,6. "Ook in Azië ligt het gemiddelde in veel landen rond de 2, en dat gaat zelfs in India gebeuren."

Een groot contrast met Afrika beneden de Sahara, waar een vrouw gemiddeld 4,5 kinderen krijgt. Van Wissen: "Ook in Afrika daalt het aantal, alleen is de grote vraag hoe snel dat zal gaan. Als dat niet zo snel gaat, zal de bevolkingsgroei hoog blijven. Het is namelijk ook het continent met de sterkste stijging in levensverwachting. Dat is een goed teken natuurlijk, maar als mensen ouder worden én er zijn hoge vruchtbaarheidscijfers, dan heb je te maken met een bevolkingsexplosie."

"Nu wonen in Afrika 1 miljard mensen, in 2050 is dat ruim verdubbeld. China groeit niet meer, India gaat na 2050 krimpen. Afrika wordt daarmee bijna zo groot als Azië. Dit wordt de eeuw van Afrika als het gaat over bevolking. Van 1 miljard naar 4 miljard binnen deze eeuw, dat is een forse verandering."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ing-8-miljard-afrika
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_206709480
twitter
  donderdag 17 november 2022 @ 16:04:52 #280
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206709659
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 15:54 schreef Alpha0 het volgende:
[ twitter ]
In het gemeente huis is plek zat en in de bibliotheek en de brandweer kazerne
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206709743
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 15:54 schreef Alpha0 het volgende:
[ twitter ]
Autochtonen uit hun huizen zetten. Met de wet verplaatsing bevolking is dit mogelijk.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  donderdag 17 november 2022 @ 16:33:21 #282
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206710022
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 15:54 schreef Alpha0 het volgende:
[ twitter ]
Eemnes, daar wonen ook alleen maar rijken toch?

Mocht er toch een pand vrijkomen dan koopt de buurt het gewoon snel op.
pi_206710176
Nieuwsberichten dat het vanochtend zeer druk op de wegen zou kunnen zijn. Als oorzaak wordt het weer aangehaald, maar het heeft uiteraard ook met de enorme hoeveelheid mensen te maken op dit krappe stukje land. Tegenwoordig is het op de ring bij Rotterdam altijd druk. Ook buiten de spits.
pi_206710369
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 16:48 schreef Alpha0 het volgende:
Nieuwsberichten dat het vanochtend zeer druk op de wegen zou kunnen zijn. Als oorzaak wordt het weer aangehaald, maar het heeft uiteraard ook met de enorme hoeveelheid mensen te maken op dit krappe stukje land. Tegenwoordig is het op de ring bij Rotterdam altijd druk. Ook buiten de spits.
Het is eigenlijk in het hele land veel te druk. Al jarenlang. Behalve in het noorden, de Achterhoek en Zeeland misschien. De beschikbare weg- en spoorinfrastructuur is volstrekt onvoldoende voor het aantal gebruikers ervan.

En door stikstof ligt alles stil.
  donderdag 17 november 2022 @ 17:13:03 #285
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206710380
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 17:11 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het is eigenlijk in het hele land veel te druk. Al jarenlang. Behalve in het noorden, de Achterhoek en Zeeland misschien. De beschikbare weg- en spoorinfrastructuur is volstrekt onvoldoende voor het aantal gebruikers ervan.

En door stikstof ligt alles stil.
Het ontbreekt dan ook al jaren aan enige vorm van visie in dit land.
pi_206710426
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 17:11 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het is eigenlijk in het hele land veel te druk. Al jarenlang. Behalve in het noorden, de Achterhoek en Zeeland misschien. De beschikbare weg- en spoorinfrastructuur is volstrekt onvoldoende voor het aantal gebruikers ervan.

En door stikstof ligt alles stil.
Als het aanbod onvoldoende is, waarom willen mensen er dan toch zonder belemmering gebruik van maken?

Doe dat dan niet en als je dat toch doet dan moet je niet janken. Je hebt de verkeerde verwachtingen. Dat is tantoedom.
pi_206710444
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 17:13 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Het ontbreekt dan ook al jaren aan enige vorm van visie in dit land.
Ze zijn te lui om een vinkje te zetten, te lui om een handtekening te plaatsen en te lui om een nederige ondergeschikte uit te schelden zodat die wel gaat werken.
pi_206710507
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2022 17:17 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Als het aanbod onvoldoende is, waarom willen mensen er dan toch zonder belemmering gebruik van maken?

Doe dat dan niet en als je dat toch doet dan moet je niet janken. Je hebt de verkeerde verwachtingen. Dat is tantoedom.
Het ging hier over het fileprobleem. Of de oorzaak nou teveel aanbod is of te weinig infrastructuur is om het even.

Onderliggend probleem is dat het openbaar vervoer voor velen geen volwaardig alternatief is waardoor je automatisch terugvalt op de auto. Sinds WOII is de bevolkingsomvang aanzienlijk toegenomen, terwijl er, behalve de Flevo- en Hanzelijn en een paar bypasses, geen noemenswaardige spoorinfrastructuur is aangelegd. Zo’n Lelylijn en een HSL naar Duitsland hadden er allang moeten zijn. Er is nul moeite gedaan om de druk van de Randstad af te halen en wonen in de periferie aantrekkelijker te maken door fatsoenlijke verbindingen. Het resultaat daarvan zien we nu.

Wel wordt er 3,5 miljard uitgetrokken voor een metrolijn naar Schiphol, waar de gemiddelde Nederlander geen flikker aan heeft. Maar als je in Groningen woont ben je nog steeds 2 uur onderweg naar Amsterdam.
pi_206710517
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 17:27 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het ging hier over het fileprobleem. Of de oorzaak nou teveel aanbod is of te weinig infrastructuur is om het even.

Onderliggend probleem is dat het openbaar vervoer voor velen geen volwaardig alternatief is waardoor je automatisch terugvalt op de auto. Sinds WOII is de bevolkingsomvang aanzienlijk toegenomen, terwijl er, behalve de Flevo- en Hanzelijn en een paar bypasses, geen noemenswaardige spoorinfrastructuur is aangelegd. Zo’n Lelylijn en een HSL naar Duitsland hadden er allang moeten zijn. Er is nul moeite gedaan om de druk van de Randstad af te halen en wonen in de periferie aantrekkelijker te maken door fatsoenlijke verbindingen. Het resultaat daarvan zien we nu.

Wel wordt er 3,5 miljard uitgetrokken voor een metrolijn naar Schiphol, waar de gemiddelde Nederlander geen flikker aan heeft. Maar als je in Groningen woont ben je nog steeds 2 uur onderweg naar Amsterdam.
Moraal van het verhaal: als Nederland graag een migratieland wil zijn, zullen we moeten zorgen voor voldoende infrastructuur. Want nu verstopt het land gewoon en dat kan zo niet doorgaan.
pi_206710624
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 17:27 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het ging hier over het fileprobleem. Of de oorzaak nou teveel aanbod is of te weinig infrastructuur is om het even.

Onderliggend probleem is dat het openbaar vervoer voor velen geen volwaardig alternatief is waardoor je automatisch terugvalt op de auto. Sinds WOII is de bevolkingsomvang aanzienlijk toegenomen, terwijl er, behalve de Flevo- en Hanzelijn en een paar bypasses, geen noemenswaardige spoorinfrastructuur is aangelegd. Zo’n Lelylijn en een HSL naar Duitsland hadden er allang moeten zijn. Er is nul moeite gedaan om de druk van de Randstad af te halen en wonen in de periferie aantrekkelijker te maken door fatsoenlijke verbindingen. Het resultaat daarvan zien we nu.

Wel wordt er 3,5 miljard uitgetrokken voor een metrolijn naar Schiphol, waar de gemiddelde Nederlander geen flikker aan heeft. Maar als je in Groningen woont ben je nog steeds 2 uur onderweg naar Amsterdam.
Dat kankeren op het OV daar was ik ook altijd van. Alleen die ellendige OV maakt verlies en overleeft niet zonder staatsteun. Dan kan je je afvragen of het OV het probleem is. Nog steeds verlies terwijl het aantal klanten stijgt.

Maar met betere ov gaan mensen wel met het ov. Is dat zo?

Ik vind de auto ook prettig. Ik heb mijn werk gekozen op onder andere de reistijd en met het OV ben ik langer bezig dus her OV is geen alternatief. Ligt dat aan het OV of aan mij?
pi_206710793
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2022 17:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Dat kankeren op het OV daar was ik ook altijd van. Alleen die ellendige OV maakt verlies en overleeft niet zonder staatsteun. Dan kan je je afvragen of het OV het probleem is. Nog steeds verlies terwijl het aantal klanten stijgt.

Maar met betere ov gaan mensen wel met het ov. Is dat zo?

Ik vind de auto ook prettig. Ik heb mijn werk gekozen op onder andere de reistijd en met het OV ben ik langer bezig dus her OV is geen alternatief. Ligt dat aan het OV of aan mij?
Ik denk dat het best mogelijk is om meer mensen het ov in te krijgen. Gewoon zorgen voor fatsoenlijke frequenties en comfortabel materieel. In landen als Zwitserland kan het ook dus ik zie niet in waarom hier niet. Zeiken op de NS is de nationale hobby terwijl de prestaties internationaal gezien zo slecht niet zijn en de meeste klagers zien nooit een trein of bus van binnen.

Ik ben het wel met je eens dat het vaak tot op zekere hoogte een keuze is: veel mensen kunnen prima met de trein reizen maar voelen zich er te goed voor. Prima, maar dan ook niet zeiken dat het geld kost of dat je in de file staat.
pi_206711817
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2022 17:57 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik denk dat het best mogelijk is om meer mensen het ov in te krijgen. Gewoon zorgen voor fatsoenlijke frequenties en comfortabel materieel. In landen als Zwitserland kan het ook dus ik zie niet in waarom hier niet. Zeiken op de NS is de nationale hobby terwijl de prestaties internationaal gezien zo slecht niet zijn en de meeste klagers zien nooit een trein of bus van binnen.

Ik ben het wel met je eens dat het vaak tot op zekere hoogte een keuze is: veel mensen kunnen prima met de trein reizen maar voelen zich er te goed voor. Prima, maar dan ook niet zeiken dat het geld kost of dat je in de file staat.
Ik ben erg benieuwd naar het meest recente of eerstvolgende klantenonderzoek. Ik moet wekelijks met de train van limboland naar utrecht, en ben de laatste 5 maanden 2 keer niet aangekomen, en moet gemiddeld een keer per drie enkele reizen minimaal een keer uitstappen doordat treinen opeens niet verder rijden. Menigmaal geeft de omroeper aan dat zij dit ook niet zagen aankomen en net pas hoorden. Dan rest niks anders dan jezelf in een andere trein te proppen waar de inhoud van twee treinen in één vervoerd worden.

Het is al driekwart jaar gewoon slecht gesteld met de NS. Je zou maar een belangrijk gesprek of sollicitatie hebben aan de andere kant van het land. Dan is de NS gewoon ongeschikt momenteel.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_206713134
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 19:30 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Ik ben erg benieuwd naar het meest recente of eerstvolgende klantenonderzoek. Ik moet wekelijks met de train van limboland naar utrecht, en ben de laatste 5 maanden 2 keer niet aangekomen, en moet gemiddeld een keer per drie enkele reizen minimaal een keer uitstappen doordat treinen opeens niet verder rijden. Menigmaal geeft de omroeper aan dat zij dit ook niet zagen aankomen en net pas hoorden. Dan rest niks anders dan jezelf in een andere trein te proppen waar de inhoud van twee treinen in één vervoerd worden.

Het is al driekwart jaar gewoon slecht gesteld met de NS. Je zou maar een belangrijk gesprek of sollicitatie hebben aan de andere kant van het land. Dan is de NS gewoon ongeschikt momenteel.
Vooral sinds de zomer loopt het volledig de spuigaten uit inderdaad. De NS is een van de betere operators in Europa of wellicht zelfs ter wereld, afgezakt naar de treurige middenmoot.

Dat geldt trouwens ook voor Schiphol.
pi_206714693
quote:
7s.gif Op donderdag 17 november 2022 16:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Autochtonen uit hun huizen zetten. Met de wet verplaatsing bevolking is dit mogelijk.
de wet verplaatsing autochtone bevolking bedoel je zeker
pi_206721474
De tien meest bevolkte landen ter wereld met de huidige dagelijkse bevolkingsgroei volgens Worldometer.

1. China + 15.300
2. India + 38.200
3. VS + 5.400
4. Indonesië + 8.200
5. Pakistan + 12.500
6. Nigeria + 15.200
7. Brazilië + 4.200
8. Bangladesh + 4.600
9. Rusland + 170
10. Mexico + 3.800

Nummer 11 is Japan, en daar daalt de bevolkingsaanwas.
  vrijdag 18 november 2022 @ 16:55:16 #296
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206721552
quote:
6s.gif Op donderdag 17 november 2022 22:26 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]
de wet verplaatsing autochtone bevolking bedoel je zeker
als er maar geen huizen gebouwd worden in het groene hart
we hebben al zo weining groen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 20 november 2022 @ 13:02:59 #297
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206744979
Nederland heeft ook hulp nodig uit het klimaatfonds om klimaatvluchtelingen op te vangen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206752349
Het is volgens de VVD nog niet vol genoeg hier.

twitter
  zondag 20 november 2022 @ 19:30:37 #299
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206752747
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 19:03 schreef Alpha0 het volgende:
Het is volgens de VVD nog niet vol genoeg hier.

[ twitter ]
ik heb het ook gezien

hij begon met dat alle migranten weg moeten , ( VVD topic) vervolgens dat ze zich in italie moeten melden
en daarna dat we in nederland meer mensen nodig hebben , en ze dus welkom zijn

(( toegeven dus dat de VVD niets tegen immigratie kan doen))
vrij zinloos betoog


Maar de overheid wil geen wonngen bouwen , de overheid die veroorzaakt de problemen steeds
Geef die mensen dan een woning en werk , en klaar ermee

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 20-11-2022 19:54:16 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 20 november 2022 @ 20:40:55 #300
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_206753827
quote:
6s.gif Op donderdag 17 november 2022 22:26 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]
de wet verplaatsing autochtone bevolking bedoel je zeker
Wil je een burgeroorlog ontketenen? want als de deze wet gaat handhaven dan zal je die krijgen.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')