abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 november 2022 @ 08:45:23 #226
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_206563184
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 21:47 schreef BMW1993 het volgende:
Italië weigert reddingsschepen met duizendtal bootvluchtelingen toegang tot havens

Verschillende hulporganisaties roepen de Italiaanse overheid op om drie reddingsschepen met in totaal 1.000 geredde vluchtelingen en migranten de toegang tot de Italiaanse havens te verlenen. De bootvluchtelingen werden de voorbije dagen opgepikt door de reddingsschepen Geo Barents, Ocean Viking en Humanity 1. De Italiaanse regering reageert voorlopig niet op de oproep. Eerder deze week zei de Italiaanse minister van Binnenlandse Zaken Matteo Piantedosi dat het land onder wiens vlag een reddingsschip vaart verantwoordelijk is voor de migranten die in internationale wateren worden opgepikt.

Meer info: https://www.vrt.be/vrtnws(...)l-bootvluchtelingen/

Eindelijk eens goed nieuws dat het nieuwe rechtse Italië deze schepen weigert, die zogenaamde reddingswerkers halen die migranten op voor de kust van Libië en slepen ze richting Europa, het zijn dus eigenlijk mensensmokkelaars...

Verder nemen nog steeds veel vrouwen uit Afrika 5 of 6 kinderen, de bevolking gaat daar de komende 50 jaar explosief groeien, het is gewoon niet te doen, om al die mensen die dromen van Europa op te nemen.

Nu nog die boten torpederen een klaar is Matteo!

Hulde aan het Italiaanse volk, dat voor het huidige kabinet heeft gekozen om deze toestroom van mannelijke cultuurbarbaren tegen te houden.
  zaterdag 5 november 2022 @ 08:46:11 #227
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_206563192
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 21:50 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Tuurlijk , er staan in Belgrado NIKOLA TESLA airport iedere dag 20 bussen klaar om 50 mensen voor 200 euro pp uit de vliegtuigen verder Europa in te transporteren . gelijk naar Ter Apel
https://apnews.com/articl(...)d1638d988af9e660da16
die jongens doen 2 ritten per week
50.000 euro per maand , sta je dan met je modaal loontje
Servie moet je keihard isoleren.

Maar goed, zolang de West Europese landen de Oost Europese landen niet volgt mbt asiel, zullen ze blijven komen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ciclon op 05-11-2022 08:57:54 ]
  zaterdag 5 november 2022 @ 09:16:19 #228
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206563333
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 08:46 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Servie moet je keihard isoleren.

Maar goed, zolang de West Europese landen de Oost Europese landen niet volgt mbt asiel, zullen ze blijven komen.
Immigranten blijven komen in steeds grotere aantallen , volgend jaar 250.000 ,

klimaat economy oorlog
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 5 november 2022 @ 09:22:45 #229
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_206563355
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 09:16 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Immigranten blijven komen in steeds grotere aantallen , volgend jaar 250.000 ,

klimaat economy oorlog
Burgeroorlog wordt op den duur niet ondenkbaar.
  zaterdag 5 november 2022 @ 09:25:08 #230
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_206563370
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 21:47 schreef BMW1993 het volgende:
Italië weigert reddingsschepen met duizendtal bootvluchtelingen toegang tot havens

Verschillende hulporganisaties roepen de Italiaanse overheid op om drie reddingsschepen met in totaal 1.000 geredde vluchtelingen en migranten de toegang tot de Italiaanse havens te verlenen. De bootvluchtelingen werden de voorbije dagen opgepikt door de reddingsschepen Geo Barents, Ocean Viking en Humanity 1. De Italiaanse regering reageert voorlopig niet op de oproep. Eerder deze week zei de Italiaanse minister van Binnenlandse Zaken Matteo Piantedosi dat het land onder wiens vlag een reddingsschip vaart verantwoordelijk is voor de migranten die in internationale wateren worden opgepikt.

Meer info: https://www.vrt.be/vrtnws(...)l-bootvluchtelingen/


Eindelijk eens goed nieuws dat het nieuwe rechtse Italië deze schepen weigert, die zogenaamde reddingswerkers halen die migranten op voor de kust van Libië en slepen ze richting Europa, het zijn dus eigenlijk mensensmokkelaars...


Verder nemen nog steeds veel vrouwen uit Afrika 5 of 6 kinderen, de bevolking gaat daar de komende 50 jaar explosief groeien, het is gewoon niet te doen, om al die mensen die dromen van Europa op te nemen.

Dat mensen nog steeds in die frame trappen dat dit reddingsboten zijn. Veerboten zijn het en niks anders. En die lui hebben gewoon bloed aan hun handen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 5 november 2022 @ 09:25:23 #231
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206563371
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 09:22 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Burgeroorlog wordt op den duur niet ondenkbaar.
we gaan dan gewoon nog een paar cuiseschepen huren

polderen maatje , tot heel rotterdam vol ligt met cruiseschepen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 5 november 2022 @ 09:30:53 #232
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_206563404
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 09:25 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
we gaan dan gewoon nog een paar cuiseschepen huren

polderen maatje , tot heel rotterdam vol ligt met cruiseschepen
Ik woon aan de kust stukkie noordelijker dan Rotterdam, veel schepen hier aan de kust. Kust bied genoeg ruimte inderdaad.
  zaterdag 5 november 2022 @ 09:37:07 #233
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206563434
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 09:30 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Ik woon aan de kust stukkie noordelijker dan Rotterdam, veel schepen hier aan de kust. Kust bied genoeg ruimte inderdaad.
Maar het probleem is dat je die jongens niet op de boot gaat houden, die gaan eraf, boodschappen doen, cursussen, rijles, en komen iemand tegen waar ze mee samen gaan wonen , dus ze gaan toch aan land, voor werk en sex
en ook drugs dealen en inbreken , auto kopen , en dan breekt de pleuris uit
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 5 november 2022 @ 09:58:14 #234
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206563578
Ondertussen in de USA

https://finance.yahoo.com(...)-2022-202231255.html

Fors meer banen erbij in USA in October ondanks hogere rente
De USA blijft fors groeien zowel in aantal inwoners als in aantal banen
quote:
Non-farm payrolls: +261,000 vs. +195,000 expected
quote:
In 2022 telt de bevolking van de Verenigde Staten 333.207.000 inwoners. In 1960 woonden er in de Verenigde Staten nog 180.671.000 personen. In 2050 bestaat de bevolking van de Verenigde Staten naar verwachting uit 374.959.000 inwoners.
In de USA komen ze uit Mexico en zuidelijker , hier uit Syrie , India, Irak en Afghanistan , sowhat ??

Misschien moeten we hier niet zo zeuren en gaan woningen bouwen en die asielzoekers aan het werk zetten

Nederland telt in 2050 minstens 25 miljoen inwoners ,
ieder dorp 5 straten erbij en klaar ben je

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 05-11-2022 11:01:02 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206563637
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 09:58 schreef michaelmoore het volgende:
Ondertussen in de USA

https://finance.yahoo.com(...)-2022-202231255.html

Fors meer banen erbij in USA in October ondanks hogere rente
De USA blijft fors groeien in aantal inwoners als in aantal banen
[..]
Misschien moeten we hier niet zo zeuren en gaan woningen bouwen en die asielzoekers aan het werk zetten

Nederland telt in 2050 minstens 25 miljoen inwoners
In welk jaar voor 2050 gaat Nigeria het inwoneraantal van de VS voorbij?

Ik denk ongeveer in 2035
  zaterdag 5 november 2022 @ 10:07:31 #236
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206563654
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 10:05 schreef Idisrom het volgende:

[..]
In welk jaar voor 2050 gaat Nigeria het inwoneraantal van de VS voorbij?

Ik denk ongeveer in 2035
Ik denk het niet, Nigeria heeft de economie niet voor groei, bevolkingsgroei vereist een vrije democratisch regering , weinig corruptie en voldoende werkgelegenheid creatie
Nigeria is een ander geval dat is zelf fokkerij , net als heel Afrika , die komen hierheen na 2050 als de wereld dan nog bestaat
Nigeria blijft echt niet zo doorfokken als het nu doet
https://www.populationpyramid.net/nigeria/2100/
geschat aantal inwoners in population sites zijn schattingen en kloppen niet ,
Nigeria zal in aantal inwoners gaan afnemen door honger

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 05-11-2022 11:03:29 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206564438
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 09:30 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Ik woon aan de kust stukkie noordelijker dan Rotterdam, veel schepen hier aan de kust. Kust bied genoeg ruimte inderdaad.
Of we halen het plan van dr. ir. Geurt Van Hamel Roos uit de jaren 70 van stal.



https://gerard1945.wordpress.com/2021/05/01/noordzeeland/
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 5 november 2022 @ 11:54:32 #238
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_206564633
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:34 schreef Montagui het volgende:

[..]
Of we halen het plan van dr. ir. Geurt Van Hamel Roos uit de jaren 70 van stal.

[ afbeelding ]

https://gerard1945.wordpress.com/2021/05/01/noordzeeland/
Dat zijn nog Nederlandse plaatsnamen. Denk tegen de tijd dat zoiets afgerond zou zijn, hetzij ze nu zouden beginnen, de plaatsen Bantu of Arabische namen gaan krijgen
  zaterdag 5 november 2022 @ 12:24:37 #239
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_206564871
https://www.reddit.com/r/(...)ng_asylum_camps_for/

A large group of African migrants in Paris stormed and occupied the asylum camp established to house Ukrainian refugees fleeing from their war torn country. The group of protestors organised by the activist group "Collectif La Chapelle Debout" demanded "residency rights and housing for all."

In June, around 80 places made available to Ukrainian refugees were stormed by African migrants. Video footage of one of the occupying movements was released on Thursday, showing a large group of African men storming the camp that houses Ukrainian refugees, packing the venue and making demands on a megaphone.

The organisers of the protest argued that the Ukrainian refugees are receiving preferential treatment, provided housing and resources, while the African migrants were left behind. On their social media post, the "Collectif La Chapelle Debout" highlighted that the aid for Ukrainian refugees in Paris is clearly on racist and supremacist grounds.

The protestors occupying the asylum camp demanded freedom of movement and settlement, legal residency status and housing of decent standards provided to the African migrants as equal rights.

A day after the protest from the footage took place, another 300 African migrants led by a self described "anti-racist collective" took over yet another Ukrainian refugee camp to demand equal treatment of foreigners regardless of nationalities in solidarity with asylum seekers mostly without papers who came from East Africa.

The movement has been largely criticised on social media, with hundreds of comments expressing shock over the scenes of hundreds of healthy young male adults taking refugee camps from women and children escaping a genocidal war. Many pointed out that sympathy of Russia by Africans and the close economic ties between Russia and East Africa might also be a motivating factor to the migrants' occupation of the refugee camps.

Organisers of the occupation movement stated that they will continue to push for their anti racist movement, and to demand legal residency and housing for the migrants from Africa in France.

Tering hufters
  zaterdag 5 november 2022 @ 13:06:15 #240
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_206565201
https://www.waldnet.nl/wn(...)ro_aan_goederen.html

Uitschot, opvreters, reptielen, nazi's, troep, ongediertje
pi_206565239
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 09:22 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Burgeroorlog wordt op den duur niet ondenkbaar.
Sommige mensen hebben toch al sinds hun geboorte oorlog met de machtshebbers, omdat de machtshebbers regeren met het recht van de sterkste.
pi_206565439
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 21:47 schreef BMW1993 het volgende:
Italië weigert reddingsschepen met duizendtal bootvluchtelingen toegang tot havens

Verschillende hulporganisaties roepen de Italiaanse overheid op om drie reddingsschepen met in totaal 1.000 geredde vluchtelingen en migranten de toegang tot de Italiaanse havens te verlenen. De bootvluchtelingen werden de voorbije dagen opgepikt door de reddingsschepen Geo Barents, Ocean Viking en Humanity 1. De Italiaanse regering reageert voorlopig niet op de oproep. Eerder deze week zei de Italiaanse minister van Binnenlandse Zaken Matteo Piantedosi dat het land onder wiens vlag een reddingsschip vaart verantwoordelijk is voor de migranten die in internationale wateren worden opgepikt.

Meer info: https://www.vrt.be/vrtnws(...)l-bootvluchtelingen/

Eindelijk eens goed nieuws dat het nieuwe rechtse Italië deze schepen weigert, die zogenaamde reddingswerkers halen die migranten op voor de kust van Libië en slepen ze richting Europa, het zijn dus eigenlijk mensensmokkelaars...

Verder nemen nog steeds veel vrouwen uit Afrika 5 of 6 kinderen, de bevolking gaat daar de komende 50 jaar explosief groeien, het is gewoon niet te doen, om al die mensen die dromen van Europa op te nemen.

Het is inderdaad prettig ook eens goed nieuws in dit topic voorbij te zien komen. Een moedige en hoognodige stap van de Italiaanse regering.
  zaterdag 5 november 2022 @ 16:37:38 #243
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206566738
https://www.telegraaf.nl/(...)s-niet-vol-te-houden

Ja dat zegt de politiek al 10 jaar , maar ze doen niets , geen woningbouw, geen asielstop , niks doen ze
denken ze dat CDA geklets iets oplost ??


quote:
CDA-leider Hoekstra: huidige instroom migranten is niet vol te houden
Door ONZE PARLEMENTAIRE REDACTIE

Updated 13 min geleden
15 min geleden in BINNENLAND

NIJKERK - CDA-leider en vicepremier Wopke Hoekstra vindt dat de huidige instroom van migranten ,,niet vol te houden is." Dat zegt hij op het CDA-congres in Nijkerk.

Volgens Hoekstra is er 'realiteitszin' nodig.

Maar wat dat exact betekent blijft voorlopig in nevelen gehuld.
elke week 30 bussen uit Servie en 85 % is een echte asielzoeker / statushouder , nou zet ze aaan het werk dan

quote:
Er moet paal en perk gesteld worden", zegt bijvoorbeeld de populaire oud-staatssecretaris Mona Keijzer. ,,Elke week 1500 mensen erbij...
Dit is zo niet vol te houden", zegt ze tegen De Telegraaf.
https://www.telegraaf.nl/(...)s-ze-dat-niet-willen

quote:
Meer statushouders voor gemeenten die achterblijven met huisvesten, ook als ze dat niet willen


[ Bericht 26% gewijzigd door michaelmoore op 05-11-2022 16:46:12 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 5 november 2022 @ 16:39:55 #244
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206566762
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 13:37 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Het is inderdaad prettig ook eens goed nieuws in dit topic voorbij te zien komen. Een moedige en hoognodige stap van de Italiaanse regering.
die boten lossen ze wel in Croatie of macedonie
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206567114
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 16:37 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)s-niet-vol-te-houden

Ja dat zegt de politiek al 10 jaar , maar ze doen niets , geen woningbouw, geen asielstop , niks doen ze
denken ze dat CDA geklets iets oplost ??
[..]
elke week 30 bussen uit Servie en 85 % is een echte asielzoeker / statushouder , nou zet ze aaan het werk dan
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)s-ze-dat-niet-willen
[..]

Deze trein is niet meer te stoppen. Er is staatsnoodwetgeving om dit tuig en/of profiteurs buiten de deur te houden maar dat weigeren ze te gebruiken want 'EU'. Je kan je afvragen of Nederland een natiestaat of een vazalstaat is. De overheid gaat niet eens meer over haar eigen voordeur.

Dus laat ze maar lekker doorroepen. Volgend jaar komen er gewoon weer 200 á 300k mensen bij. En daarna een half miljoen. Vervolgens een miljoen. We hebben nog heel wat welvaar te verdelen voordat de profiteurs ergens anders naartoe gaan.
  zaterdag 5 november 2022 @ 17:28:36 #246
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206567128
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 17:26 schreef Confetti het volgende:

[..]
Deze trein is niet meer te stoppen. Er is staatsnoodwetgeving om dit tuig en/of profiteurs buiten de deur te houden maar dat weigeren ze te gebruiken want 'EU'. Je kan je afvragen of Nederland een natiestaat of een vazalstaat is. De overheid gaat niet eens meer over haar eigen voordeur.

Dus laat ze maar lekker doorroepen. Volgend jaar komen er gewoon weer 200 á 300k mensen bij. En daarna een half miljoen. Vervolgens een miljoen. We hebben nog heel wat welvaar te verdelen voordat de profiteurs ergens anders naartoe gaan.
Dat denk ik ook

Klimaat oorlog economie , noem het maar, als ik in het middenoosten woonde dan ging ik ook naar airport Nikola Tesla Servie vliegen en dan met de bus
En dan geld sparen om de mensen die mij geholpen hadden terug te betalen en hen ook geld lenen om te komen

we gaan in sneltreinvaart naar de 25 miljoen mensen hier

Nederland is nog nooit zo hard gegroeid in de historie , maar de politiek doet net of er niets aan de hand is
we zullen nog heel wat kruisschepen nodig hebben

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 06-11-2022 21:39:34 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 6 november 2022 @ 14:36:54 #247
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206576652
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206576864
quote:
Grappig hoe Rutte zich zowel niet wil branden aan de bredere vraag wanneer het land te vol is maar het ook niet over concrete cijfers wil hebben. Het probleem voor zich uit schuiven dus, heel Ruttiaans.
  zondag 6 november 2022 @ 14:53:52 #249
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_206576927
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 14:49 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Grappig hoe Rutte zich zowel niet wil branden aan de bredere vraag wanneer het land te vol is maar het ook niet over concrete cijfers wil hebben. Het probleem voor zich uit schuiven dus, heel Ruttiaans.
misschien komen er nog ,meer hierheen als ze het transport kunen betalen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 6 november 2022 @ 14:57:29 #250
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_206576980
quote:
Tja, eigenbelang staat boven landsbelang. En dat regeert dit landje.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')