Nu nog die boten torpederen een klaar is Matteo!quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:47 schreef BMW1993 het volgende:
Italië weigert reddingsschepen met duizendtal bootvluchtelingen toegang tot havens
Verschillende hulporganisaties roepen de Italiaanse overheid op om drie reddingsschepen met in totaal 1.000 geredde vluchtelingen en migranten de toegang tot de Italiaanse havens te verlenen. De bootvluchtelingen werden de voorbije dagen opgepikt door de reddingsschepen Geo Barents, Ocean Viking en Humanity 1. De Italiaanse regering reageert voorlopig niet op de oproep. Eerder deze week zei de Italiaanse minister van Binnenlandse Zaken Matteo Piantedosi dat het land onder wiens vlag een reddingsschip vaart verantwoordelijk is voor de migranten die in internationale wateren worden opgepikt.
Meer info: https://www.vrt.be/vrtnws(...)l-bootvluchtelingen/
Eindelijk eens goed nieuws dat het nieuwe rechtse Italië deze schepen weigert, die zogenaamde reddingswerkers halen die migranten op voor de kust van Libië en slepen ze richting Europa, het zijn dus eigenlijk mensensmokkelaars...
Verder nemen nog steeds veel vrouwen uit Afrika 5 of 6 kinderen, de bevolking gaat daar de komende 50 jaar explosief groeien, het is gewoon niet te doen, om al die mensen die dromen van Europa op te nemen.
Servie moet je keihard isoleren.quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Tuurlijk , er staan in Belgrado NIKOLA TESLA airport iedere dag 20 bussen klaar om 50 mensen voor 200 euro pp uit de vliegtuigen verder Europa in te transporteren . gelijk naar Ter Apel
https://apnews.com/articl(...)d1638d988af9e660da16
die jongens doen 2 ritten per week
50.000 euro per maand , sta je dan met je modaal loontje
Immigranten blijven komen in steeds grotere aantallen , volgend jaar 250.000 ,quote:Op zaterdag 5 november 2022 08:46 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Servie moet je keihard isoleren.
Maar goed, zolang de West Europese landen de Oost Europese landen niet volgt mbt asiel, zullen ze blijven komen.
Burgeroorlog wordt op den duur niet ondenkbaar.quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Immigranten blijven komen in steeds grotere aantallen , volgend jaar 250.000 ,
klimaat economy oorlog
Dat mensen nog steeds in die frame trappen dat dit reddingsboten zijn. Veerboten zijn het en niks anders. En die lui hebben gewoon bloed aan hun handen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:47 schreef BMW1993 het volgende:
Italië weigert reddingsschepen met duizendtal bootvluchtelingen toegang tot havens
Verschillende hulporganisaties roepen de Italiaanse overheid op om drie reddingsschepen met in totaal 1.000 geredde vluchtelingen en migranten de toegang tot de Italiaanse havens te verlenen. De bootvluchtelingen werden de voorbije dagen opgepikt door de reddingsschepen Geo Barents, Ocean Viking en Humanity 1. De Italiaanse regering reageert voorlopig niet op de oproep. Eerder deze week zei de Italiaanse minister van Binnenlandse Zaken Matteo Piantedosi dat het land onder wiens vlag een reddingsschip vaart verantwoordelijk is voor de migranten die in internationale wateren worden opgepikt.
Meer info: https://www.vrt.be/vrtnws(...)l-bootvluchtelingen/
Eindelijk eens goed nieuws dat het nieuwe rechtse Italië deze schepen weigert, die zogenaamde reddingswerkers halen die migranten op voor de kust van Libië en slepen ze richting Europa, het zijn dus eigenlijk mensensmokkelaars...
Verder nemen nog steeds veel vrouwen uit Afrika 5 of 6 kinderen, de bevolking gaat daar de komende 50 jaar explosief groeien, het is gewoon niet te doen, om al die mensen die dromen van Europa op te nemen.
we gaan dan gewoon nog een paar cuiseschepen hurenquote:Op zaterdag 5 november 2022 09:22 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Burgeroorlog wordt op den duur niet ondenkbaar.
Ik woon aan de kust stukkie noordelijker dan Rotterdam, veel schepen hier aan de kust. Kust bied genoeg ruimte inderdaad.quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
we gaan dan gewoon nog een paar cuiseschepen huren
polderen maatje , tot heel rotterdam vol ligt met cruiseschepen
Maar het probleem is dat je die jongens niet op de boot gaat houden, die gaan eraf, boodschappen doen, cursussen, rijles, en komen iemand tegen waar ze mee samen gaan wonen , dus ze gaan toch aan land, voor werk en sexquote:Op zaterdag 5 november 2022 09:30 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Ik woon aan de kust stukkie noordelijker dan Rotterdam, veel schepen hier aan de kust. Kust bied genoeg ruimte inderdaad.
quote:Non-farm payrolls: +261,000 vs. +195,000 expected
In de USA komen ze uit Mexico en zuidelijker , hier uit Syrie , India, Irak en Afghanistan , sowhat ??quote:In 2022 telt de bevolking van de Verenigde Staten 333.207.000 inwoners. In 1960 woonden er in de Verenigde Staten nog 180.671.000 personen. In 2050 bestaat de bevolking van de Verenigde Staten naar verwachting uit 374.959.000 inwoners.
In welk jaar voor 2050 gaat Nigeria het inwoneraantal van de VS voorbij?quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:58 schreef michaelmoore het volgende:
Ondertussen in de USA
https://finance.yahoo.com(...)-2022-202231255.html
Fors meer banen erbij in USA in October ondanks hogere rente
De USA blijft fors groeien in aantal inwoners als in aantal banen
[..]
Misschien moeten we hier niet zo zeuren en gaan woningen bouwen en die asielzoekers aan het werk zetten
Nederland telt in 2050 minstens 25 miljoen inwoners
Ik denk het niet, Nigeria heeft de economie niet voor groei, bevolkingsgroei vereist een vrije democratisch regering , weinig corruptie en voldoende werkgelegenheid creatiequote:Op zaterdag 5 november 2022 10:05 schreef Idisrom het volgende:
[..]
In welk jaar voor 2050 gaat Nigeria het inwoneraantal van de VS voorbij?
Ik denk ongeveer in 2035
Of we halen het plan van dr. ir. Geurt Van Hamel Roos uit de jaren 70 van stal.quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:30 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Ik woon aan de kust stukkie noordelijker dan Rotterdam, veel schepen hier aan de kust. Kust bied genoeg ruimte inderdaad.
Dat zijn nog Nederlandse plaatsnamen. Denk tegen de tijd dat zoiets afgerond zou zijn, hetzij ze nu zouden beginnen, de plaatsen Bantu of Arabische namen gaan krijgenquote:Op zaterdag 5 november 2022 11:34 schreef Montagui het volgende:
[..]
Of we halen het plan van dr. ir. Geurt Van Hamel Roos uit de jaren 70 van stal.
[ afbeelding ]
https://gerard1945.wordpress.com/2021/05/01/noordzeeland/
Sommige mensen hebben toch al sinds hun geboorte oorlog met de machtshebbers, omdat de machtshebbers regeren met het recht van de sterkste.quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:22 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Burgeroorlog wordt op den duur niet ondenkbaar.
Het is inderdaad prettig ook eens goed nieuws in dit topic voorbij te zien komen. Een moedige en hoognodige stap van de Italiaanse regering.quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:47 schreef BMW1993 het volgende:
Italië weigert reddingsschepen met duizendtal bootvluchtelingen toegang tot havens
Verschillende hulporganisaties roepen de Italiaanse overheid op om drie reddingsschepen met in totaal 1.000 geredde vluchtelingen en migranten de toegang tot de Italiaanse havens te verlenen. De bootvluchtelingen werden de voorbije dagen opgepikt door de reddingsschepen Geo Barents, Ocean Viking en Humanity 1. De Italiaanse regering reageert voorlopig niet op de oproep. Eerder deze week zei de Italiaanse minister van Binnenlandse Zaken Matteo Piantedosi dat het land onder wiens vlag een reddingsschip vaart verantwoordelijk is voor de migranten die in internationale wateren worden opgepikt.
Meer info: https://www.vrt.be/vrtnws(...)l-bootvluchtelingen/
Eindelijk eens goed nieuws dat het nieuwe rechtse Italië deze schepen weigert, die zogenaamde reddingswerkers halen die migranten op voor de kust van Libië en slepen ze richting Europa, het zijn dus eigenlijk mensensmokkelaars...
Verder nemen nog steeds veel vrouwen uit Afrika 5 of 6 kinderen, de bevolking gaat daar de komende 50 jaar explosief groeien, het is gewoon niet te doen, om al die mensen die dromen van Europa op te nemen.
elke week 30 bussen uit Servie en 85 % is een echte asielzoeker / statushouder , nou zet ze aaan het werk danquote:CDA-leider Hoekstra: huidige instroom migranten is niet vol te houden
Door ONZE PARLEMENTAIRE REDACTIE
Updated 13 min geleden
15 min geleden in BINNENLAND
NIJKERK - CDA-leider en vicepremier Wopke Hoekstra vindt dat de huidige instroom van migranten ,,niet vol te houden is." Dat zegt hij op het CDA-congres in Nijkerk.
Volgens Hoekstra is er 'realiteitszin' nodig.
Maar wat dat exact betekent blijft voorlopig in nevelen gehuld.
https://www.telegraaf.nl/(...)s-ze-dat-niet-willenquote:Er moet paal en perk gesteld worden", zegt bijvoorbeeld de populaire oud-staatssecretaris Mona Keijzer. ,,Elke week 1500 mensen erbij...
Dit is zo niet vol te houden", zegt ze tegen De Telegraaf.
quote:Meer statushouders voor gemeenten die achterblijven met huisvesten, ook als ze dat niet willen
die boten lossen ze wel in Croatie of macedoniequote:Op zaterdag 5 november 2022 13:37 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Het is inderdaad prettig ook eens goed nieuws in dit topic voorbij te zien komen. Een moedige en hoognodige stap van de Italiaanse regering.
Deze trein is niet meer te stoppen. Er is staatsnoodwetgeving om dit tuig en/of profiteurs buiten de deur te houden maar dat weigeren ze te gebruiken want 'EU'. Je kan je afvragen of Nederland een natiestaat of een vazalstaat is. De overheid gaat niet eens meer over haar eigen voordeur.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:37 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)s-niet-vol-te-houden
Ja dat zegt de politiek al 10 jaar , maar ze doen niets , geen woningbouw, geen asielstop , niks doen ze
denken ze dat CDA geklets iets oplost ??
[..]
elke week 30 bussen uit Servie en 85 % is een echte asielzoeker / statushouder , nou zet ze aaan het werk dan
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)s-ze-dat-niet-willen
[..]
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:26 schreef Confetti het volgende:
[..]
Deze trein is niet meer te stoppen. Er is staatsnoodwetgeving om dit tuig en/of profiteurs buiten de deur te houden maar dat weigeren ze te gebruiken want 'EU'. Je kan je afvragen of Nederland een natiestaat of een vazalstaat is. De overheid gaat niet eens meer over haar eigen voordeur.
Dus laat ze maar lekker doorroepen. Volgend jaar komen er gewoon weer 200 á 300k mensen bij. En daarna een half miljoen. Vervolgens een miljoen. We hebben nog heel wat welvaar te verdelen voordat de profiteurs ergens anders naartoe gaan.
Grappig hoe Rutte zich zowel niet wil branden aan de bredere vraag wanneer het land te vol is maar het ook niet over concrete cijfers wil hebben. Het probleem voor zich uit schuiven dus, heel Ruttiaans.quote:
misschien komen er nog ,meer hierheen als ze het transport kunen betalenquote:Op zondag 6 november 2022 14:49 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Grappig hoe Rutte zich zowel niet wil branden aan de bredere vraag wanneer het land te vol is maar het ook niet over concrete cijfers wil hebben. Het probleem voor zich uit schuiven dus, heel Ruttiaans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |