Nee, dat is geen verrassing. Maar niet willen provoceren in dit soort kwesties doe je doorgaans niet omdat je iemand zo'n fijne vent vindt wiens gevoelens je niet wilt kwetsen, maar vanwege de mogelijkheden die diegene heeft om erop te reageren. Wanneer je zelf de mogelijkheden hebt om die middelen waardeloos te maken, zoals men wil doen geloven, hoef je dus ook geen rekening te houden met de gevolgen van die provocatie. Dan is er echt geen plausibele reden meer om niet in te grijpen, want het kan de situatie niet slechter maken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat de westerse steun nog zeer behoudend is juist ook om Rusland niet te veel te provoceren is toch geen verrassing meer voor je mag ik hopen?
En al deed ie er wel moeilijk over?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:30 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Prima. Rusland schemerde zelf met een echte test op de grens van Oekrane, dus dit valt mee. Hier zal Poetin niet moeilijk over doen.
Klopt, en Rusland is nog steeds een kernmacht. Precies de reden dat men heel voorzichtig is met het leveren van materieel dat in staat is tot ver over de Russische grens doelen te raken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:31 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nee, dat is geen verrassing. Maar niet willen provoceren in dit soort kwesties doe je doorgaans niet omdat je iemand zo'n fijne vent vindt wiens gevoelens je niet wilt kwetsen, maar vanwege de mogelijkheden die diegene heeft om erop te reageren. Wanneer je zelf de mogelijkheden hebt om die middelen waardeloos te maken, zoals men wil doen geloven, hoef je dus ook geen rekening te houden met de gevolgen van die provocatie. Dan is er echt geen plausibele reden meer om niet in te grijpen, want het kan de situatie niet slechter maken.
Als hij er wel moeilijk over doet zou dat terecht zijn want ze gaan die nukes droppen op Belgiquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En al deed ie er wel moeilijk over?
Ik begrijp gewoon niet waarom ze dit doen? Het is toch gewoon provoceren?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:30 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Prima. Rusland schemerde zelf met een echte test op de grens van Oekrane, dus dit valt mee. Hier zal Poetin niet moeilijk over doen.
Ik bedacht me net dat het NATO op deze manier wel mogelijk maakt om....:quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:31 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nee, dat is geen verrassing. Maar niet willen provoceren in dit soort kwesties doe je doorgaans niet omdat je iemand zo'n fijne vent vindt wiens gevoelens je niet wilt kwetsen, maar vanwege de mogelijkheden die diegene heeft om erop te reageren. Wanneer je zelf de mogelijkheden hebt om die middelen waardeloos te maken, zoals men wil doen geloven, hoef je dus ook geen rekening te houden met de gevolgen van die provocatie. Dan is er echt geen plausibele reden meer om niet in te grijpen, want het kan de situatie niet slechter maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Met sommige mensen willen zinnig denkende forumgebruikers dan ook gewoon geen 'discussie'.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:05 schreef Repentless het volgende:
[..]
Leuk hoor, weer een nieuw modewoordje. Het verkloot alleen elke mogelijkheid tot een redelijke discussie.
Dit is een oorlogsmisdadig regime laten zien dat het menens is.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet waarom ze dit doen? Het is toch gewoon provoceren?
Ik stel alleen maar vragen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is Poetin's probleem als hij over van alles en nog wat over de zeik gaat. Wat hebben wij te maken met zijn tere ego?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Obvious moeimakers zijn obviousquote:
Altijd!quote:
Ik vind spierballentaal prima en militaire oefeningen ook. Ik begrijp alleen de nadruk op het nucleaire niet zo. Ik ben een beetje bang dat dit de stap naar een tactische Nike door Putin dichterbij brengt. In de zin van een oefening met munitie.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit is een oorlogsmisdadig regime laten zien dat het menens is.
Heb je deze angst ook benadrukt toen Poetin allemaal raketten schoot op burgerdoelen in Oekraine?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind spierballentaal prima en militaire oefeningen ook. Ik begrijp alleen de nadruk op het nucleaire niet zo. Ik ben een beetje bang dat dit de stap naar een tactische Nike door Putin dichterbij brengt. In de zin van een oefening met munitie.
Dit doen ze elk jaar hoor. Alleen heeft iedereen het er nu over omdat een nucleaire oorlog dichterbij is dan ooit. Verder is het niets geks.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind spierballentaal prima en militaire oefeningen ook. Ik begrijp alleen de nadruk op het nucleaire niet zo. Ik ben een beetje bang dat dit de stap naar een tactische Nike door Putin dichterbij brengt. In de zin van een oefening met munitie.
Nou daar ga ik danquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:39 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)usland-kernbom-inzet
NAVO gaat Oekrane honderden drone-stoorzenders leveren
BRUSSEL (ANP) - De NAVO gaat honderden stoorzenders naar Oekrane sturen om Russische drones te bestrijden. Die "kunnen de drones van Russische en Iraanse makelij krachteloos maken", zegt NAVO-chef Jens Stoltenberg.
Oekrane heeft veel te stellen met onder meer 'zelfmoorddrones', die Rusland steeds vaker inzet. Door Iran geleverde drones maakten veel schade en slachtoffers in Oekrane tijdens de zware bombardementen van de afgelopen dagen.
Vooralsnog lijkt verder escaleren met nucleaire oefeningen gewoon niet handig. Dat heeft niets met zijn tere ego te maken, maar wel met zijn beschikbare nucleaire arsenaal.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is Poetin's probleem als hij over van alles en nog wat over de zeik gaat. Wat hebben wij te maken met zijn tere ego?
Als je nu serieus probeert te insinueren dat ik pro-Putin ben dan ben je echt niet bij je hoofd en heb je nog nooit iets gelezen wat ik heb gepost hier.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Heb je deze angst ook benadrukt toen Poetin allemaal raketten schoot op burgerdoelen in Oekraine?
Kijk, dat verklaart het. Dank.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit doen ze elk jaar hoor. Alleen heeft iedereen het er nu over omdat een nucleaire oorlog dichterbij is dan ooit. Verder is het niets geks.
Poetin moet als eerste met zijn ogen knipperen. Hij moet terug zijn hok in. Niet wij. Daar gaat dit om.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |