Ja maarquote:
Die zijn er vaak over bezig ja, andere ook hoor volgens mij, hoor regelmatig gesprekken over mensen wegsturen. We zullen zien zo wat het gaat worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Helemaal omdat die meangirls er steeds zo mee bezig zijn, hoop toch echt dat er een van dat groepje weg gaat
Maar toch een stuk minder of ik hoor het minder vaak dat kan ookquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die zijn er vaak over bezig ja, andere ook hoor volgens mij, hoor regelmatig gesprekken over mensen wegsturen. We zullen zien zo wat het gaat worden.
ik wil ook even wat COSSERS in het ootje nemenquote:
Oh dan is het wel een goede TT ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil ook even wat COSSERS in het ootje nemen
dan hopelijk wel voor puntenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:05 schreef Hendrik83 het volgende:
gewoon weer puntenopdracht ze mogen zich niet vervelen van het weekend
Een puzzle.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:05 schreef Hendrik83 het volgende:
gewoon weer puntenopdracht ze mogen zich niet vervelen van het weekend
ftfyquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil ook even wat COSSERS in het ootje nemen leiden
als er ik er achteraan had geplakt of nietquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dan is het wel een goede TT ja.![]()
Ligt eraan hoe laat het is en wie er bij elkaar zitten. meestal wissel ik dan ook van stream want ze kunnen het er wel constant over hebben, ik wil het gewoon zien gebeuren nu.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar toch een stuk minder of ik hoor het minder vaak dat kan ook
ik heb geen dyscalculatie(of hoe noemde zoe het?)quote:
Maar ben je wel getest????quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb geen dyscalculatie(of hoe noemde zoe het?)
Klopt, nu wachten op cossers die erop af komen en dan vragen watskebeurtquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er ik er achteraan had geplakt of niet
was het niet meer leuk![]()
boven zijn hoofd een alu hoedjequote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik zat eerst naar zijn hoofd te kijken en dacht, waar dan.
Ik verveel me een beetjequote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik zat eerst naar zijn hoofd te kijken en dacht, waar dan.
Lol, ook jaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
boven zijn hoofd een alu hoedje
geleend van GJ zekerquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
boven zijn hoofd een alu hoedje
Hier een soort van leiding.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier een soort van leiding.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier een soort van leiding.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:12 schreef Ebinas het volgende:
ówkee nu wordt het nog saaier om te wachten
Ik zal proberen het te onthouden, nu wacht je maar gewoon ff net als de rest hiero.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Roep me volgende keer pas als ze beginnen
Dat doen ze bij BB.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:14 schreef Ebinas het volgende:
Eliminatie achter een dikke sl![]()
U kijkt maar tv
Ja maar, ja maar,quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zal proberen het te onthouden, nu wacht je maar gewoon ff net als de rest hiero.
Als ze dat doen he, dikke ontploffing in mijn hoofd dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:14 schreef Ebinas het volgende:
U kijkt maar tv
Ja maar welke dag dan ?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:14 schreef Ebinas het volgende:
U kijkt maar tv
Nee, die policy hebben ze hier gelukkig niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Duimen maar dat dat hier niet is nu
Ben sws benieuwd wat ze opbouwen, kan niet anders gezien de duur vh wachtenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
We hebben weer beeld en geluid, begint martin te zingen in mijn oor.
Moet wel iets bijzonders zijn nu ja, zolang als het duurt, hoop op eliminatie is wel weg nu bij mij.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben sws benieuwd wat ze opbouwen, kan niet anders gezien de duur vh wachten
Dan kan ik nietquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja da's een lastige dinsdag dan maar
Eliminatie kan toch ook met een opbouw van iets?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Moet wel iets bijzonders zijn nu ja, zolang als het duurt, hoop op eliminatie is wel weg nu bij mij.
Oh jee, dan over haar berichten heen lezen als je dat kan.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:16 schreef Ebinas het volgende:
Loopt weer vet achter hier.
Zal je zien loopt @:Greysbones de uitslagen alweer te roepen en kom ik 5 min. achteraan kakken
Marciano is een lul ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:16 schreef Kakadylo het volgende:
Vanuit het 'goede' kamp bekeken mag Marciano er van mij wel uit. Een beetje een dooie pier vind ik dat. Vervelende uitstraling en het woordgebruik van een middelbare scholier. Zelden iets zinnigs cq inhoudelijks horen zeggen. Berend had laatst gelijk over hoe ie met 'zijn vrouwtje' omging en heb zulk gedrag al vaker opgemerkt bij andere vrouwen. Zoek maar eens op hoe minderwaardig ie KimD aansprak tijdens het eitjesincident met Jasper. Eet speltechnisch namelijk van twee walletjes vanwege Kim en Isaac waardoor veilig bij beide kampen. Jeffrey - indien genomineerd - zou een bom kunnen droppen door voor hem ipv Jerrold te kiezen waardoor de verhoudingen flink op de schop gaan. Gezeik krijg je altijd maar met argumenten kun je monden snoeren. Uiteindelijk heeft die groep (kamer drie) ook op heb gestemd dus dan ook niet achteraf herres schoppen.
Ik weet het niet meer, helemaal verward en verschillende emoties nuquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Eliminatie kan toch ook met een opbouw van iets?
Ik houd hoop
Dat is natuurlijk onmogelijk bij haar, die tikt te veel.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh jee, dan over haar berichten heen lezen als je dat kan.
Greys en ik zijn flinke en snelle tikkers ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onmogelijk bij haar, die tikt te veel.
Hoewel jij ook er aardig op los tikt zag ik in de stats
Owkeee, zuchtquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, helemaal verward en verschillende emoties nu![]()
![]()
Geduld, geduld, geduld.![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:16 schreef Ebinas het volgende:
Loopt weer vet achter hier.
Zal je zien loopt @:Greysbones de uitslagen alweer te roepen en kom ik 5 min. achteraan kakken
OITNBquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Doet me denken aan een gevangene met dat oranje pak
@Deisyyquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zag laatst al die doodskoppen op z'n rug staan. Besef even hoe dat zou overkomen bij een blank iemand.quote:
Dat is hij ook daar.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
dat moet je niet willen horenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:21 schreef ChocoFan het volgende:
Dus ik zag wendy en dacht, leuk, ff terug naar die stream, zegt martin, ok ok, ik zing een liedje en dan moeten jullie raden wat, gelijk teruggewisseld naar stream 1
Ja dat ziet er toch ook niet uit en bijna niet te zien ook op die rug, iets met donkere huid en zwarte tatoo en zie nu erik voor me met zoiets ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zag laatst al die doodskoppen op z'n rug staan. Besef even dat een blank (Jeff, Erik?) iemand zulke tattoos zou hebben.
Wat?quote:
Nee echt niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat moet je niet willen horen
ze zien die 1e 30K die op dag 1 verloren zijn gegaan gewoon weer terug in het spel aan het stoppenquote:
Isaac's Ī500 is niet beschikbaar , hij zit eropquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:23 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik snap dat niet hoor hebben pas verdien opdracht gehad en nu weer... elke keer hetzelfde.
Ik ga Derry Girls kijken.quote:
Zeer creatiefquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:23 schreef greysbones het volgende:
soort van blikgooien maar dan met ballonnen en darts
gatverquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga Derry Girls kijken.
doei.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:25 schreef Kakadylo het volgende:
Wat een kutprijzen! Is dit een ponykamp, of niet?
succes ermeequote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:26 schreef freaky40 het volgende:
Het nieuwe seizoen van BB moet wel helemaal geweldig worden in vergelijking met de opdrachten die ze hier krijgen....ik verheug me er stiekem al weer op.
Mag toch hopen van welquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:26 schreef freaky40 het volgende:
Het nieuwe seizoen van BB moet wel helemaal geweldig worden in vergelijking met de opdrachten die ze hier krijgen....ik verheug me er stiekem al weer op.
Ik heb een vierde scherm besteld.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kan niet wachten tot BB begint, kunnen we switchen van de SL bvij de 1, naar de SL bij de ander
Ja , ik heb het wel een beetje gehad met dit programma . De sjeu is er wmb uitquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
pffffff en weer een spel, wordt steeds saaier
Met een dartpijl op een van die ballonnen gooienquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:28 schreef freaky40 het volgende:
De hele uitleg mis ik nu, blijkbaar wordt dat er nu in gemonteerd in de uitzending.
Nice.quote:
punten geen geldquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Mooi .. geld in de pot .. hoop veel.. hoe meer, hoe meer chaos met bestellen.
Geen geld maar pakketten waar ze uit kunnen kiezen dacht ikquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Mooi .. geld in de pot .. hoop veel.. hoe meer, hoe meer chaos met bestellen.
of onderquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:34 schreef chufi het volgende:
Ze moeten naar de zijkanten nu want te veel lege gaten
Had niet anders verwacht.Straks weer janken dat het pijltje krom was.quote:
Ik dacht dat je weg gingquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht.Straks weer janken dat het pijltje krom was.
Zullen weer spelletjes zijn o.a. een dartbord, mogen ze de pijltjes meteen houdenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen geld maar pakketten waar ze uit kunnen kiezen dacht ik
bingoquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zullen weer spelletjes zijn o.a. een dartbord, mogen ze de pijltjes meteen houden
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zullen weer spelletjes zijn o.a. een dartbord, mogen ze de pijltjes meteen houden
Ga je zo doen?quote:
Is ook wel lastig om raak te gooienquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:37 schreef Kakadylo het volgende:
Zolang je het 'vakkie' maar raakt dan heb je het gewoon al goed gedaan imo.
Of het nou uiteindelijk 50 of -25 is hetgeen je raakt dat valt niet kwalijk te nemen.
Je verwacht het niet.quote:
Dat is niet slim.rechtboven meer kans.quote:
ja dat is ook mijn ideequote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is niet slim.rechtboven meer kans.
Zal ook nooit wat worden.quote:
gewoon netjesquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Applaus als ze mis gooien... ik snap dat niet
Hulde.quote:
Zie bericht hier boven en even luisteren naar de streamsquote:
Zou ik ook doen, maar denk daar de meeste nietquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Fruitpakket zou ik doen, want dat kopen ze nooit
lijkt me ook heel verstandigquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Fruitpakket zou ik doen, want dat kopen ze nooit
Vers natuurlijkquote:
Vast Bingoquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, maar denk daar de meeste niet
Mwa logisch nadenken kunnen sommige daar niet, ben benieuwd wat ze toch gaan kiezenquote:
Ik ben een fijn pakket.quote:
Weten ze nietquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:47 schreef chufi het volgende:
Bingo is dat een avondje met drank en muziek?
Dat zegt Isaac nuquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:47 schreef greysbones het volgende:
of je hoopt dat er bij de bingo ook prijzen zitten
Waterkokerquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:47 schreef greysbones het volgende:
of je hoopt dat er bij de bingo ook prijzen zitten
wcpapier?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze kunnen uit pakketten kiezen
Maar dat doen ze niks, het is chips,chocola, drank of andere meukquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:48 schreef lojanda het volgende:
Ik zou voor bingo kiezen.. wie weet wat je voor prijzen kan winnen. Fruit kun je ook kopen met je zakgeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |