Ik zal proberen het te onthouden, nu wacht je maar gewoon ff net als de rest hiero.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Roep me volgende keer pas als ze beginnen
Dat doen ze bij BB.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:14 schreef Ebinas het volgende:
Eliminatie achter een dikke sl![]()
U kijkt maar tv
Ja maar, ja maar,quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zal proberen het te onthouden, nu wacht je maar gewoon ff net als de rest hiero.
Als ze dat doen he, dikke ontploffing in mijn hoofd dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:14 schreef Ebinas het volgende:
U kijkt maar tv
Ja maar welke dag dan ?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:14 schreef Ebinas het volgende:
U kijkt maar tv
Nee, die policy hebben ze hier gelukkig niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Duimen maar dat dat hier niet is nu
Ben sws benieuwd wat ze opbouwen, kan niet anders gezien de duur vh wachtenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
We hebben weer beeld en geluid, begint martin te zingen in mijn oor.
Moet wel iets bijzonders zijn nu ja, zolang als het duurt, hoop op eliminatie is wel weg nu bij mij.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben sws benieuwd wat ze opbouwen, kan niet anders gezien de duur vh wachten
Dan kan ik nietquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja da's een lastige dinsdag dan maar
Eliminatie kan toch ook met een opbouw van iets?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Moet wel iets bijzonders zijn nu ja, zolang als het duurt, hoop op eliminatie is wel weg nu bij mij.
Oh jee, dan over haar berichten heen lezen als je dat kan.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:16 schreef Ebinas het volgende:
Loopt weer vet achter hier.
Zal je zien loopt @:Greysbones de uitslagen alweer te roepen en kom ik 5 min. achteraan kakken
Marciano is een lul ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:16 schreef Kakadylo het volgende:
Vanuit het 'goede' kamp bekeken mag Marciano er van mij wel uit. Een beetje een dooie pier vind ik dat. Vervelende uitstraling en het woordgebruik van een middelbare scholier. Zelden iets zinnigs cq inhoudelijks horen zeggen. Berend had laatst gelijk over hoe ie met 'zijn vrouwtje' omging en heb zulk gedrag al vaker opgemerkt bij andere vrouwen. Zoek maar eens op hoe minderwaardig ie KimD aansprak tijdens het eitjesincident met Jasper. Eet speltechnisch namelijk van twee walletjes vanwege Kim en Isaac waardoor veilig bij beide kampen. Jeffrey - indien genomineerd - zou een bom kunnen droppen door voor hem ipv Jerrold te kiezen waardoor de verhoudingen flink op de schop gaan. Gezeik krijg je altijd maar met argumenten kun je monden snoeren. Uiteindelijk heeft die groep (kamer drie) ook op heb gestemd dus dan ook niet achteraf herres schoppen.
Ik weet het niet meer, helemaal verward en verschillende emoties nuquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Eliminatie kan toch ook met een opbouw van iets?
Ik houd hoop
Dat is natuurlijk onmogelijk bij haar, die tikt te veel.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh jee, dan over haar berichten heen lezen als je dat kan.
Greys en ik zijn flinke en snelle tikkers ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onmogelijk bij haar, die tikt te veel.
Hoewel jij ook er aardig op los tikt zag ik in de stats
Owkeee, zuchtquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, helemaal verward en verschillende emoties nu![]()
![]()
Geduld, geduld, geduld.![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:16 schreef Ebinas het volgende:
Loopt weer vet achter hier.
Zal je zien loopt @:Greysbones de uitslagen alweer te roepen en kom ik 5 min. achteraan kakken
OITNBquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Doet me denken aan een gevangene met dat oranje pak
@Deisyyquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
black is the new orange maar dan andersquote:
Zag laatst al die doodskoppen op z'n rug staan. Besef even hoe dat zou overkomen bij een blank iemand.quote:
Dat is hij ook daar.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
dat moet je niet willen horenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:21 schreef ChocoFan het volgende:
Dus ik zag wendy en dacht, leuk, ff terug naar die stream, zegt martin, ok ok, ik zing een liedje en dan moeten jullie raden wat, gelijk teruggewisseld naar stream 1
Ja dat ziet er toch ook niet uit en bijna niet te zien ook op die rug, iets met donkere huid en zwarte tatoo en zie nu erik voor me met zoiets ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zag laatst al die doodskoppen op z'n rug staan. Besef even dat een blank (Jeff, Erik?) iemand zulke tattoos zou hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |