Dat lijkt me zowaar een terechte wijziging.quote:Op maandag 21 november 2022 13:17 schreef Caland het volgende:
Ik zet om 3 uur half 4 de laptop uit en verplaats mij dan rustig maar gestaag richting de kroeg.
De Ligt speelt in plaats van Timber volgens het AD en de T.
Timber is wel sterk maar niet zo lang dus wat extra body tegen die Afrikanen kan wel handig zijn.quote:Op maandag 21 november 2022 13:17 schreef Caland het volgende:
Ik zet om 3 uur half 4 de laptop uit en verplaats mij dan rustig maar gestaag richting de kroeg.
Vandaar denk ik ook de keuze voor Noppert.quote:Op maandag 21 november 2022 13:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Timber is wel sterk maar niet zo lang dus wat extra body tegen die Afrikanen kan wel handig zijn.
Mooi.quote:Op maandag 21 november 2022 10:46 schreef RipCity het volgende:
Tóch geen bier voor de wedstrijd: Oranjefans zwaar teleurgesteld
https://www.ad.nl/home/to(...)eurgesteld~a6506237/
Hopelijk heeft De Ligt inmiddels geleerd dat je de bal niet met je handen mag aanraken.quote:Op maandag 21 november 2022 13:17 schreef Caland het volgende:
Ik ben wel fan van Timber eigenlijk, helemaal in dit systeem. Maar wellicht een aanpassing vanwege de FYSIEK STERKE tegenstander inderdaad.quote:Op maandag 21 november 2022 13:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat lijkt me zowaar een terechte wijziging.
Heb je geen vriendinnetje of vriendje?quote:Op maandag 21 november 2022 14:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik blijf een lastige verhouding met WK's hebben.Het is het grootste en belangrijkste wat er is in mijn leven maar de bijkomende zenuwen kunnen me gestolen worden.
boomerquote:Op maandag 21 november 2022 12:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik volg de wedstrijd via de radio
@:kingroland
Jawel, maar zo'n WK is anders.quote:Op maandag 21 november 2022 14:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb je geen vriendinnetje of vriendje?
quote:Op maandag 21 november 2022 12:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik volg de wedstrijd via de radio
@:kingroland
https://www.radiofreak.nl(...)pp-voor-ziggo-sport/quote:Op maandag 21 november 2022 14:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
6095 KHZ op de korte golf met Sjek van Gelder.
Hoe is het met de spanning Ronald?quote:Op maandag 21 november 2022 14:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
https://www.radiofreak.nl(...)pp-voor-ziggo-sport/
Sierd op de Grand Prix Radio app of de Ziggo Sport app? Is me niet helemaal duidelijk.
Spanning valt mee. "Zin" begint te komen nu, heb allemaal oranje-liedjes in m'n kop op het momentquote:Op maandag 21 november 2022 14:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe is het met de spanning Ronald?
Andrehazes_wijhoudenvanoranje.mp3quote:Op maandag 21 november 2022 14:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Spanning valt mee. "Zin" begint te komen nu, heb allemaal oranje-liedjes in m'n kop op het moment
Dat niet alleen. De Ligt is goed bezig en ik zou eigenlijk het aantal ajacieden in matige vorm het liefst tot een minimum beperkt willen zien.quote:Op maandag 21 november 2022 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van Timber eigenlijk, helemaal in dit systeem. Maar wellicht een aanpassing vanwege de FYSIEK STERKE tegenstander inderdaad.
Wolter Kroes - Viva Hollandiaquote:
Jeetje dat is best treurig ik zou hulp zoeken daarvoorquote:Op maandag 21 november 2022 14:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik blijf een lastige verhouding met WK's hebben.Het is het grootste en belangrijkste wat er is in mijn leven maar de bijkomende zenuwen kunnen me gestolen worden.
quote:Op maandag 21 november 2022 14:45 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Jeetje dat is best treurig ik zou hulp zoeken daarvoor
Ja, in 2002.quote:Op maandag 21 november 2022 14:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Juicht er hier iemand voor Senegal?
Hopelijk welquote:
Nihil, Senegal kan er niets vanquote:Op maandag 21 november 2022 15:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe is het bij jou met de spanning HHH?
Geen idee, dit is zo'n beetje m'n eerste voetbalherinnering. Gek genoeg kan ik vooral het juichen herinneren. De salto's van Klose tegen Saudi Arabiëquote:Op maandag 21 november 2022 15:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hoe heette die galbak met geblondeerde haar ook alweer? Diouf?
1-3quote:Op maandag 21 november 2022 15:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:JR-Style-93
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
0-2quote:Op maandag 21 november 2022 15:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Zeg het maar
1-3quote:Op maandag 21 november 2022 15:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Niet getagd maar 0-2quote:Op maandag 21 november 2022 15:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
quote:Op maandag 21 november 2022 15:40 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Dit.quote:
Zeg het maar
"Als Senegal wint dan hoeven ze niet allemaal in gammele bootjes de overtocht te wagen."quote:Op maandag 21 november 2022 14:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Juicht er hier iemand voor Senegal?
Deze discussie ga ik niet aanquote:Op maandag 21 november 2022 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo? Welke keeper is minder matig dan Noppert?
Cillessen.quote:Op maandag 21 november 2022 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo? Welke keeper is minder matig dan Noppert?
Kun je ze beter door Gakpo laten nemen.quote:Op maandag 21 november 2022 15:53 schreef Vijf_voor het volgende:
Wel lekker als je de Ligt, Virgil en Luuk hebt in de laatste 10min. En dan de lage corners van Memphis
Nederland moet dit toch wel kunnen winnen.quote:Op maandag 21 november 2022 15:54 schreef Scrummie het volgende:
@:Coco ik pas mijn voorspelling aan nu ik Noppert zie.
Ik ga voor 3-1
quote:
Het lijkt er sterk op dat Scrummie huilie huilie doet.quote:Op maandag 21 november 2022 15:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nederland moet dit toch wel kunnen winnen.
Nou nou nouquote:Op maandag 21 november 2022 15:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Sta je hier niet tussen? Dan beschouw ik jou niet als Fok!-vriend.
Jaquote:Op maandag 21 november 2022 15:57 schreef Fosive het volgende:
Is die tweet van OnsOranje met de opstelling weer verwijderd of ligt dat aan mij
Oh bedanktquote:Op maandag 21 november 2022 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde ja hij is verwijderd
Dacht dat at duidelijk was.
Hier het nieuwe plaatje (zoek de verschillen)
[ afbeelding ]
Prima keuze.quote:Op maandag 21 november 2022 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk schokkender dan Noppert
Eens.quote:Op maandag 21 november 2022 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk schokkender dan Noppert
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 21 november 2022 16:01 schreef PS. het volgende:
De nieuwste vlog van Enzo Knol staat online jongens, die kunnen we met zn allen nog gaan kijken voor het begint?
2 graden buiten.quote:
Nu begrijp ik waarom jij FA bent.quote:Op maandag 21 november 2022 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
De keuze voor Noppert vind ik eigenlijk niet zo vreemd.
Zeker als je je bedenkt wat de alternatieven zijn.
Like voor de moeite.quote:
quote:Op maandag 21 november 2022 16:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom jij FA bent.
Mocht ik willen, dan had ik wel wat beters dan kaas/worst voor de wedstrijd.quote:Op maandag 21 november 2022 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Like voor de moeite.
Ben jij het, Enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |