Dat lijkt me zowaar een terechte wijziging.quote:Op maandag 21 november 2022 13:17 schreef Caland het volgende:
Ik zet om 3 uur half 4 de laptop uit en verplaats mij dan rustig maar gestaag richting de kroeg.
De Ligt speelt in plaats van Timber volgens het AD en de T.
Timber is wel sterk maar niet zo lang dus wat extra body tegen die Afrikanen kan wel handig zijn.quote:Op maandag 21 november 2022 13:17 schreef Caland het volgende:
Ik zet om 3 uur half 4 de laptop uit en verplaats mij dan rustig maar gestaag richting de kroeg.
Vandaar denk ik ook de keuze voor Noppert.quote:Op maandag 21 november 2022 13:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Timber is wel sterk maar niet zo lang dus wat extra body tegen die Afrikanen kan wel handig zijn.
Mooi.quote:Op maandag 21 november 2022 10:46 schreef RipCity het volgende:
Tóch geen bier voor de wedstrijd: Oranjefans zwaar teleurgesteld
https://www.ad.nl/home/to(...)eurgesteld~a6506237/
Hopelijk heeft De Ligt inmiddels geleerd dat je de bal niet met je handen mag aanraken.quote:Op maandag 21 november 2022 13:17 schreef Caland het volgende:
Ik ben wel fan van Timber eigenlijk, helemaal in dit systeem. Maar wellicht een aanpassing vanwege de FYSIEK STERKE tegenstander inderdaad.quote:Op maandag 21 november 2022 13:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat lijkt me zowaar een terechte wijziging.
Heb je geen vriendinnetje of vriendje?quote:Op maandag 21 november 2022 14:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik blijf een lastige verhouding met WK's hebben.Het is het grootste en belangrijkste wat er is in mijn leven maar de bijkomende zenuwen kunnen me gestolen worden.
boomerquote:Op maandag 21 november 2022 12:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik volg de wedstrijd via de radio
@:kingroland
Jawel, maar zo'n WK is anders.quote:Op maandag 21 november 2022 14:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb je geen vriendinnetje of vriendje?
quote:Op maandag 21 november 2022 12:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik volg de wedstrijd via de radio
@:kingroland
https://www.radiofreak.nl(...)pp-voor-ziggo-sport/quote:Op maandag 21 november 2022 14:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
6095 KHZ op de korte golf met Sjek van Gelder.
Hoe is het met de spanning Ronald?quote:Op maandag 21 november 2022 14:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
https://www.radiofreak.nl(...)pp-voor-ziggo-sport/
Sierd op de Grand Prix Radio app of de Ziggo Sport app? Is me niet helemaal duidelijk.
Spanning valt mee. "Zin" begint te komen nu, heb allemaal oranje-liedjes in m'n kop op het momentquote:Op maandag 21 november 2022 14:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe is het met de spanning Ronald?
Andrehazes_wijhoudenvanoranje.mp3quote:Op maandag 21 november 2022 14:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Spanning valt mee. "Zin" begint te komen nu, heb allemaal oranje-liedjes in m'n kop op het moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |