Of hij is nu gehackt omdat hij claimde gehackt te zijn als reprimande.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:31 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Misschien was Casillas toch gehackt
Ik zou hem toch inruilen voor Haaland als ik de mogelijkheid hadquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:52 schreef LordVoldermort het volgende:
Lewa is wel de aankoop van afgelopen zomer
Haaland doet aan handbal?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:52 schreef LordVoldermort het volgende:
Lewa is wel de aankoop van afgelopen zomer
City was al wereldtop. Lewa draagt echt een teamquote:
Hoor er nu pas over. Kende wel Alba. J. Alba.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Zit Auba bij Chelsea jaDie is toch al jaren over the hill.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoor er nu pas over. Kende wel Alba. J. Alba.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Helemaal kut jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:25 schreef Zipportal het volgende:
RTL7 commentaar loopt weer leuk voor op de beelden.
Wat heb jij toch altijd praatjes als Heracles/Juventus supporter.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik snap niet hoe Allegri dit voor elkaar krijgt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heb jij toch altijd praatjes als Heracles/Juventus supporter.
Ik bedoel, hoe vind jij Juventus momenteel?
Ik haat het Messi/Ronaldo tijdperk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:02 schreef AFCNiels het volgende:
Messi is wel aardig bezig zie ik op twitter.
Dan ben je al een aantal jaren aan het balenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haat het Messi/Ronaldo tijdperk.
Zal ik zeker niet ontkennen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:13 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dan ben je al een aantal jaren aan het balen
Jij gaat zeker ook regelmatig naar een zorgboerderij om jezelf beter te voelen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:21 schreef Sked het volgende:
[..]
P$G, heb je dat helemaal zelf bedacht?
Nee dank je.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij gaat zeker ook regelmatig naar een zorgboerderij om jezelf beter te voelen?
Nu definitiefquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:21 schreef PowerLoungen het volgende:
We zwaaien naar die ranzige club uit Barcelona
De meeste dromen...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:10 schreef hhh38 het volgende:
Club Brugge mocht toch dromen van de Champions League finale
onterecht gegevenquote:
Jaquote:
Kane zeker nietquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:01 schreef Zorro het volgende:
Kane buitenspel gegeven maar ik vraag het me af
MAar aan de lijntjes te zien wordt het wel zo gegeven.quote:
ja dat ook , maar sowieso die lijntjes .. kom op zeg ... net op 2 cm Buitenspel moet je gewoon goed rekenen , sta je nu een halve meter . ja dan geef je hem gewoon als buiten spel ...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
MAar aan de lijntjes te zien wordt het wel zo gegeven.
Pol van Boekel als VAR, is dan ook de slechtste scheidrechter die er is.
slecht seizoen voor het Spaan voetbal ditquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:00 schreef LordVoldermort het volgende:
La Liga is de Mickey Mouse Leaque.
Ik vind dat de "kampioenenbescherming terug volledig opgegeven moet worden. Puur om het niveau op te trekken.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
diegene die de CL lotingen doet moet ontslagen worden vind ik
deze ''group of death'' scenario's zorgen nou eenmaal voor vroege exits van top teams
Barcelona die verliest van Bayern, ummm Bayern is ook top team weet je wel? en die zijn er op vooruit gegaan dit seizoen, Sadio Mané (no.2 ballon d'or) voor Robert Lewandowski (no.5 ballon d'or) bv
Al jaren geen club uit Belgique in de KO fase dus nu het kneusje genoemd. Zo werkt dat nou eenmaal.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Club Brugge het kneusje van de 2e ronde?
Bedoel daarmee gewoon op papier de zwakste ploegquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Al jaren geen club uit Belgique in de KO fase dus nu het kneusje genoemd. Zo werkt dat nou eenmaal.
Mooie hoge kopgoalquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Ben jij ook voor L'Olympique de Marseille?
Groepen zijn steeds ongelijker en eerder beslist voor m'n gevoelquote:Op woensdag 2 november 2022 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja vanavond is het eigenlijk maar in 1 groep spannendMatige CL-avond.
Op basis waarvan eigenlijk? Zelfde aantal punten, zelfde onderling resultaat en hetzelfde doelsaldo..quote:
Uitgescoorde doelpunten schijnbaar, precies dit vroeg ik me vanmiddag nog af voor als Feyenoord en Midtjylland precies gelijk eindigen morgenquote:Op woensdag 2 november 2022 22:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op basis waarvan eigenlijk? Zelfde aantal punten, zelfde onderling resultaat en hetzelfde doelsaldo..
Oh, die kende ik nog niet..quote:Op woensdag 2 november 2022 22:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uitgescoorde doelpunten schijnbaar, precies dit vroeg ik me vanmiddag nog af voor als Feyenoord en Midtjylland precies gelijk eindigen morgen
maakt niet uit, PSG en ManCity gaan voor winst CL, dan maakt het voor ze echt niet uit tegen wie ze spelen.quote:Op woensdag 2 november 2022 23:07 schreef hhh38 het volgende:
Als PSG fan zou ik me nu wel een beetje voelen als Ajax toen met die 1-7 van Lyon
Precies, en Napoli won weer met 1-6 bij die joden en daar hoor je dan weer niemand over (terwijl hun linksback heel opzichtig stopte met achter de bal aan lopen)quote:Op woensdag 2 november 2022 23:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
maakt niet uit, PSG en ManCity gaan voor winst CL, dan maakt het voor ze echt niet uit tegen wie ze spelen.
PSG heeft zelf 7-2 gespeeld tegen Maccabi, Benfica 6-1, komt op hetzelfde neer.
Tegen Tottenham of Benfica acht ik Brugge wel kans te hebbenquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bedoel daarmee gewoon op papier de zwakste ploeg
Na Anderlecht (2000) en AA Gent (2016) Zijn we zeker en vast blij
ajax heeft 1 wedstrijd verloren in de eredivisie, van az. Sponsor van az is Cavallaro Napoli. complot?quote:Op woensdag 2 november 2022 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, en Napoli won weer met 1-6 bij die joden en daar hoor je dan weer niemand over (terwijl hun linksback heel opzichtig stopte met achter de bal aan lopen)
Ligt aan de loting, als je nu City of Bayern loot ben je toch aardig genaaid.quote:Op woensdag 2 november 2022 23:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
maakt niet uit, PSG en ManCity gaan voor winst CL, dan maakt het voor ze echt niet uit tegen wie ze spelen.
PSG heeft zelf 7-2 gespeeld tegen Maccabi, Benfica 6-1, komt op hetzelfde neer.
city of bayern zouden zich eerder genaaid voelen denk ik, als eerste eindigen en dan psg lotenquote:Op woensdag 2 november 2022 23:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt aan de loting, als je nu City of Bayern loot ben je toch aardig genaaid.
Hoezo genaaid, dat zou gewoon toeval zijn. En er zijn meer lastige tegenstanders die 2e zijn geworden.quote:Op woensdag 2 november 2022 23:51 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
city of bayern zouden zich eerder genaaid voelen denk ik, als eerste eindigen en dan psg loten
psg heeft 2x keer de kans gehad om te winnen van Benficaquote:Op donderdag 3 november 2022 00:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoezo genaaid, dat zou gewoon toeval zijn. En er zijn meer lastige tegenstanders die 2e zijn geworden.
PSG is in die positie gekomen omdat Maccabi 4 goals toeliet in de laatste 20 minuten
Gaat dat voor onderlinge uitgoals?quote:Op woensdag 2 november 2022 22:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uitgescoorde doelpunten schijnbaar, precies dit vroeg ik me vanmiddag nog af voor als Feyenoord en Midtjylland precies gelijk eindigen morgen
Nee het totaal aantal uitgoalsquote:Op donderdag 3 november 2022 07:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat dat voor onderlinge uitgoals?
Ja dat snap ik, maar het was 2x 1-1 bij PSG - Benfica natuurlijkquote:
Duimen voor City-PSGquote:Op donderdag 3 november 2022 09:24 schreef Nober het volgende:
Loting maandag 7 november om 12:00
Round of 16
1
v SSC Napoli
v FC Porto
v Bayern München
v Tottenham Hotspur
v Chelsea
v Real Madrid
v Manchester City
v SL Benfica
2
Liverpool
Club Brugge
Internazionale Milano
Eintracht Frankfurt
AC Milan
RB Leipzig
Borussia Dortmund
Paris Saint-Germain
Speeldata
Februari 14-15, 21-22
Maart 7-8, 14-15
Maar ze spelen per 2024/25 acht wedstrijden.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:41 schreef Paganitzu het volgende:
In het nieuwe format (24/25) zou Ajax gewoon overwinteren
Point Club Ranking GD
18 Bayern 1 16 Q
15 Napoli 2 14 Q
15 Liverpool 3 11 Q
14 Manchester City 4 12 Q
14 Benfica 5 9 Q
14 PSG 6 9 Q
13 Madrid 7 9 Q
13 Chelsea 8 6 Q
12 Porto 9 5 qq
12 Leipzig 10 4 qq
11 Club Brugge 11 3 qq
11 Tottenham 12 2 qq
10 Milan 13 5 qq
10 Inter 14 3 qq
10 Frankfurt 15 -1 qq
9 Dortmund 16 5 qq
7 Barcelona 17 0 q
7 Sporting 18 -1 q
6 Marseille 19 0 q
6 Shakthar 20 -2 q
6 Salzburg 21 -4 q
6 Ajax 22 -5 q
5 Leverkusen 23 -4 q
5 Atletico Madrid 24 -4 q
5 Sevilla 25 -6
4 Zagreb 26 -7
3 Juventus 27 -4
3 Haifa 28 -11
2 Celtic 29 -11
2 Kopenhagen 30 -11
0 Plzen 31 -19
0 Rangers 32 -20
Extra Team 1
Extra Team 2
Extra Team 3
Extra Team 4
CL wordt dan veel leuker voor de Nederlandse ploegen. Je hebt dan eigenlijk altijd een goede kans op een play-off wedstrijd voor de laatste 16 en de loting wordt minder belangrijk.
Leuke affiches blijven leuk.quote:Op zaterdag 5 november 2022 08:12 schreef Parafernalia het volgende:
Vanaf 2024 geen Europees voetbal meer kunnen/hoeven/gaan kijken![]()
quote:Elk team zal in de nieuwe opzet minimaal 8 wedstrijden in de nieuwe groepsfase spelen. Dit zullen 8 verschillende tegenstanders zijn, waardoor een club niet twee maal tegen elkaar zal uitkomen. Elk team speelt 4 thuis- en 4 uitwedstrijden. De 8 wedstrijden worden afgewerkt in een tijdsbestek van totaal 10 weken.
Het is echter de bedoeling dat de tegenstanders niet volledig willekeurig zijn, maar dat de wedstrijden worden geselecteerd op basis van een gewogen loting. Dat betekent dat de sterkere teams tegen meer zwakkere teams zullen spelen, en niet alleen maar andere topteams kunnen treffen.
Deze nieuwe opzet geeft clubs de kans om zich te testen tegen meer verschillende tegenstanders. Fans zien aan het begin van het toernooi direct al meer topwedstrijden, en het blijft tot de laatste groepswedstrijd spannend.
Nagelbijtend spannend voor de grote clubs inderdaad, als er 24 van de 36 doorgaan en er ook nog een stel Rangers en Sheriffs tussendoor huppelen.quote:Fans zien aan het begin van het toernooi direct al meer topwedstrijden, en het blijft tot de laatste groepswedstrijd spannend.
Boh, PSG weer voegtijdig uitgeschakeld dan.quote:Op maandag 7 november 2022 12:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat kan overzichtelijker
[ afbeelding ]
Slecht voor de coefficentenquote:Op maandag 7 november 2022 12:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat kan overzichtelijker
[ afbeelding ]
Het draait vrij aardig bij Benfica, ik denk dat Brugge wel kansloos is.quote:Op woensdag 2 november 2022 23:37 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Tegen Tottenham of Benfica acht ik Brugge wel kans te hebben
Tegen overige tegenstanders zou het wel immens moeten meezitten, kwalitatief veel beter.
Müller gaat PSG slopen.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSG heeft een heel groot probleem.
Messi & Mboppi toch fit genoeg om te spelen.quote:Op maandag 13 februari 2023 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSG heeft een heel groot probleem.
Voorspelde Bayern al weken terug toch?quote:Op maandag 13 februari 2023 16:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Messi & Mboppi toch fit genoeg om te spelen.
#Mindgames
Boycotten die hap.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:37 schreef onlogisch het volgende:
Waarom zijn beide wedstrijden om 21:00?
We gaan maar 1 kijken.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:37 schreef onlogisch het volgende:
Waarom zijn beide wedstrijden om 21:00?
Zeg het maar.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Messi & Mboppi toch fit genoeg om te spelen.
#Mindgames
Wat vind je van Leo Driessen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind Vincent Schildkamp een fijne commentator.
Oh.quote:
Gaarne.quote:
Voorbeschouwen ook hequote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Drie analisten voor 5 minuten. Leuk.
Volgens heel Ziggo gaat Napoli de CL winnenquote:
Wie zitten er bij Ziggo?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens heel Ziggo gaat Napoli de CL winnen
Toen ben ik maar weer married with children gaan kijken
Typisch wel dat Speer ernaast looptquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:17 schreef -XOR- het volgende:
Dit Duitse team was ook succesvol in Parijs:
[ afbeelding ]
Was sowieso wel een goed stel: Hitler, Bormann, Speer, Beckenbauer, Bruckner...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Typisch wel dat Speer ernaast loopt
Nedved , Poborsky , Berger, Baros, Koller, Smicer , Rosicky..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Was sowieso wel een goed stel: Hitler, Bormann, Speer, Beckenbauer, Bruckner...
quote:
quote:
Overdrijven is ook een vak. Geel was terecht maar zo spannend was het ook weer niet. Dan vond ik dat natrappen van Neymar een stuk ernstiger. Die herhaalden ze even 1 keertje kort. Die zou ik nog wel beter terug willen zien. Was volgens mij gewoon rood.quote:
Zo gek zullen ze niet zijn bij Bayern hoop ikquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:54 schreef Zorro het volgende:
Bayern volgende keer met Blind nu Pavard geschorst is.
Heeft PSG even mazzel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |