Mensen nog vreemdgegaan,?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:35 schreef baskick het volgende:
Weekendje skieën en après ski was prima.
Wtf?quote:
Moet je een kamer delen zo ja dan ga ik niet eens.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:34 schreef roos94 het volgende:
Als je werk een weekend weg als teamuitje wil doen dus met overnachting enz zou je dat doen?
Ik moet daar echt niet aan denken om meerdere dagen met collegas op de lip te zitten
[poll=4533]p
Want dat is inherent aan skiën?quote:
Nökequote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:27 schreef Zwansen het volgende:
Zeker, lekker lam worden, karaoke, etc.
Ey bolle we zijn niet allemaal zwanger geweest van een ander, anders dan van de partner lolquote:
Mooi man, beetje zuipen, vreten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:34 schreef roos94 het volgende:
Als je werk een weekend weg als teamuitje wil doen dus met overnachting enz zou je dat doen?
Ik moet daar echt niet aan denken om meerdere dagen met collegas op de lip te zitten
[poll=4533]p
Is het uitje in privétijd of wordt het gezien als werktijd?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:34 schreef roos94 het volgende:
[poll=4533]p
Precies, collega's kunnen best aardig zijn maar laten we niet doen alsof we vrienden zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:06 schreef DoubleDip het volgende:
Hell no. Mijn collega’s zijn heel aardig, maar ik haat bedrijfsuitjes en aan weekendjes weg moet ik helemaal niet denken. Laten we alsjeblieft werk en privé gescheiden houden.
Je collega's niet haten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:53 schreef Hexagon het volgende:
Mits er geen belangrijkere dingen in dat weekend zijn ja. Heb het ook al eens gedaan. Erg gezellig en leuk. Veel gelachen.
Maar is inderdaad niet de norm op FOK!, hier schijnt het normaal te zijn je collega's te haten en gaat men sociale dingen zoveel mogelijk uit de weg.
Ik vind dat altijd een beetje pauper als mensen 'verplicht' bij elkaar op de kamer moeten tijdens dit soort uitjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:08 schreef herverwijderd het volgende:
Heb wel eens een teamuitje gehad met 1 overnachting, never again.
Ook werk gehad waarbij je met je collega's heel veel moest reizen en in hotels verbleef. Sommige mensen moesten zelfs een hotelkamer delen met een collega, en dat dan steeds voor periodes van 1 - 3 weken. De enige reden dat dat voor mij te doen was was omdat ik veel zag van de wereld en ik mijn hotelkamers niet hoefde te delen en me dus nog een beetje terug kon trekken af en toe.
Ik begrijp het wel, het was een grote groep mensen en het was in dat geval geen teamuitje maar gewoon onderdeel van het normale werk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje pauper als mensen 'verplicht' bij elkaar op de kamer moeten tijdens dit soort uitjes.
Dan helemaal eigenlijk. Dan tot 3 weken met 'n collega verplicht op een hotelkamer moeten zitten...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:16 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, het was een grote groep mensen en het was in dat geval geen teamuitje maar gewoon onderdeel van het normale werk.
Maar dan nog.... ik zou het nooit gedaan hebben als ik wel een kamer had moeten delen.
Er werd wel veel geneukt daar, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan helemaal eigenlijk. Dan tot 3 weken met 'n collega verplicht op een hotelkamer moeten zitten...
Ja, dat geloof ik meteen. Maar dat is ook wel als je niet bij elkaar op de kamer wordt ingedeeld. Dan gaan mensen die willen neuken toch wel bij elkaar op bezoek op de kamer.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:27 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Er werd wel veel geneukt daar, dat dan weer wel.
En een hoop relaties die op de klippen gingen omdat een partner weken van huis weg was (en met een collega neukte)
Ik heb wel wat collega's die met hun lippen op mij mogen zitten hoor....quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:34 schreef roos94 het volgende:
Veel zuipen zekeerquote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:22 schreef Rene het volgende:
Afgelopen maand nog. Niet met directe collega's, maar een groep van diverse afdelingen tot 40 jaar. We waren met 50 man. Was echt supertof, kan niet anders zeggen.
Zuipen.quote:
haha ja, dat heeft een oud-werkgever van mij destijds ook ooit eens voorgesteld. Ivm kostenbesparing.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:44 schreef vipergts het volgende:
[..]
Moet je een kamer delen zo ja dan ga ik niet eens.
Wel triest dat ze dat werknemers aandoen om een paar tientjes te besparen. Zet mensen dan in 'n hotel. Kunnen ze 's avonds wat aan de hotelbar hangen en zo.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:50 schreef KaheemSaid het volgende:
Ja ik zou zeker gaan.
Heb naast weekendjes weg met collega’s ook wel voor projecten samengewoond met collega’s. De kwaliteit varieerde hierbij van als (veel te veel) Polen in een huis tot alleen op een hotelkamer of in een huis. Eigenlijk vond ik dat laatste de grootste hell, dan zit je na je werk wat alleen in een huis wat niet je eigen is, geen vrouw of vrienden in de buurt, dus elke avond bankhangen, wat een ellendd.
.
190 kloontjes/VPNquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:05 schreef roos94 het volgende:
191 stemmen en dan noemen ze fok dood
Ergens ben ik het wel met je eens, het was via studentenuitzendbureau, iedereen wist het vooraf en ergens vond ik het een heel toffe tijd. Ik vond het in ieder geval fijner dan in die saaie hotels, met die verschrikkelijke hotelbarren waar jij het over hebt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wel triest dat ze dat werknemers aandoen om een paar tientjes te besparen. Zet mensen dan in 'n hotel. Kunnen ze 's avonds wat aan de hotelbar hangen en zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |