Mensen nog vreemdgegaan,?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:35 schreef baskick het volgende:
Weekendje skieën en après ski was prima.
Wtf?quote:
Moet je een kamer delen zo ja dan ga ik niet eens.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:34 schreef roos94 het volgende:
Als je werk een weekend weg als teamuitje wil doen dus met overnachting enz zou je dat doen?
Ik moet daar echt niet aan denken om meerdere dagen met collegas op de lip te zitten
[poll=4533]p
Want dat is inherent aan skiën?quote:
Nökequote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:27 schreef Zwansen het volgende:
Zeker, lekker lam worden, karaoke, etc.
Ey bolle we zijn niet allemaal zwanger geweest van een ander, anders dan van de partner lolquote:
Mooi man, beetje zuipen, vreten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:34 schreef roos94 het volgende:
Als je werk een weekend weg als teamuitje wil doen dus met overnachting enz zou je dat doen?
Ik moet daar echt niet aan denken om meerdere dagen met collegas op de lip te zitten
[poll=4533]p
Is het uitje in privétijd of wordt het gezien als werktijd?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:34 schreef roos94 het volgende:
[poll=4533]p
Precies, collega's kunnen best aardig zijn maar laten we niet doen alsof we vrienden zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:06 schreef DoubleDip het volgende:
Hell no. Mijn collega’s zijn heel aardig, maar ik haat bedrijfsuitjes en aan weekendjes weg moet ik helemaal niet denken. Laten we alsjeblieft werk en privé gescheiden houden.
Je collega's niet haten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:53 schreef Hexagon het volgende:
Mits er geen belangrijkere dingen in dat weekend zijn ja. Heb het ook al eens gedaan. Erg gezellig en leuk. Veel gelachen.
Maar is inderdaad niet de norm op FOK!, hier schijnt het normaal te zijn je collega's te haten en gaat men sociale dingen zoveel mogelijk uit de weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |