Erik is ook wel de minst gezellige daarquote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:58 schreef Ireth het volgende:
De gezelligheid druipt er van af...![]()
[ afbeelding ]
Pruik, haar echte haar is volgens mij korterquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
is dit nu Moriama's echte haar??
of slaapt ze echt met een pruik op
bijzonderquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pruik, haar echte haar is volgens mij korter
Misschien geen zin om het steeds op en af te doen..heb de rest van de pruiken nog niet gezien..quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
bijzonder
dat ze er mee lijkt te slapen
ik heb straks even terug gelezenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:05 schreef Mrsloveable het volgende:
De rest slaapt nog, hebben ze lopen drinken gisteravond/nacht?
Ik denk dat ze met een panty slaapt, of iets om haar hoofd en in de ochtend haar pruik op zetquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
is dit nu Moriama's echte haar??
of slaapt ze echt met een pruik op
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Zijn toch best veel die brood eten in de ochtend..
verpeste lever die manquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:16 schreef Ireth het volgende:
Erik neemt een snickers in de ochtend en soms verwend hij zichzelf en neemt dan een bounty....
Levensgenieter deze man
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:19 schreef Mrsloveable het volgende:
De regie volgt Erik hoe hij een lepel in de kom doet en het naar zijn mond doet
Té veel suiker in gedaan dusquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:21 schreef greysbones het volgende:
de pap is veel te zoet![]()
![]()
daar ga je Martin met je perfecte pap verhaal
Martin vindt dat hij de perfecte pap maaktquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Beter doet iedereen zelf toch suiker in de pap.. de een wil het zoeter dan de andere of helemaal niet
Goedemorgen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Freshieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Omdat hij het zelf misschien lekker vindt.. kijken of hij het morgen minder zoet maaktquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin vindt dat hij de perfecte pap maakt
Hij gooit er echt veel suiker in.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin vindt dat hij de perfecte pap maakt
dat is echt een hele slechte cap voor Erikquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij gooit er echt veel suiker in.
[ afbeelding ]
Krijg je dan een verpeste lever van snickers eten?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
verpeste lever die man
en ik snap waarom
Misschien moet ie het zonder suiker maken en kan iedereen zelf een beetje in zijn kommetje doen als ze willen..quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij gooit er echt veel suiker in.
[ afbeelding ]
in combinatie met een slecht voedingspatroon/quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Krijg je dan een verpeste lever van snickers eten?
Want zelf als hij elke dag een of twee snickers eet is dat toch nog niet zo heel slecht voor je lever?
Dat lijkt mij ook nietquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Krijg je dan een verpeste lever van snickers eten?
Want zelf als hij elke dag een of twee snickers eet is dat toch nog niet zo heel slecht voor je lever?
die margarine bestaat vooral uit water en verdikkingsmiddelquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:34 schreef lojanda het volgende:
Wat een boter op dat brood, lekker gezond
Het zou zo in een programma van Omroep Max passenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Het was juist even goed dat Jef haar even on hold zette.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:
Maddy is bang dat ze gezeik krijgt omdat ze bij de rokers buiten heeft gezeten
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was juist even goed dat Jef haar even on hold zette.
Er ging een mooi stuk spanning af.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ze zegt ook dat ze het heel gezellig heeft gehad
en dat ze vanavond weer daar bij wil zitten
omdat het veel gezelliger is
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
en daar gaat de muis van FF weer
ik weet wat jij denktquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
Hmmm,een half jaar Z-Afrika Sascha? Wat deed je daar?
Stage lopen? Werken? Backpacken?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
Hmmm,een half jaar Z-Afrika Sascha? Wat deed je daar?
quote:
afkicken afkicken afkickenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Stage lopen? Werken? Backpacken?
wat zou ze daar anders doen?
Kusjes Mexx.quote:
Hij mag onder haar liggen? En afentoe schud ze hem opquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
momenteel de meest gelukkige man ja
Goedemorgen mensen, hahahahahahaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb het iets vergroot.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij mag onder haar liggen? En afentoe schud ze hem op![]()
Goedemorgen Cos
Goedemorgen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:18 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Goedemorgen mensen, hahahahahaha
Afkickenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Stage lopen? Werken? Backpacken?
wat zou ze daar anders doen?
Marci moet ff checkenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:24 schreef greysbones het volgende:
Kim krijgt brood bezorgd op de kamer
Dit verzint ze ter plekke.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:26 schreef greysbones het volgende:
Mexx komt weer roddelen
dat ze op Jerrold gaan
Ja nu even tegen Ruben zelf en Djedi. Ze durfde niet helemaal te zeggen dat ze vond dat Djedi ook verschillende signalen geeft had ik het idee.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:22 schreef greysbones het volgende:
Wanda zegt nu met een enorme omweg
dat Djedi teveel bij Ruben is
Ivor heeft het gemaakt voor haar, dat zegt Wanda.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Erg zo'n vriendin m et en foto kussen..
Brief begint met Liefste Zoëquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het iets vergroot.
[ afbeelding ]
Zij is sooo dom.quote:
#teamKimD.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:28 schreef greysbones het volgende:
Kim D kan helemaal niks
ze is echt dom
ze kan niet schrijven
ze kan niet rekenen
ze kan helemaal niks
Wanda
man is dat en kutwijfquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:28 schreef puzziepie het volgende:
KimD gaat het spel niet halen , zij is echt dom aldus Wanda
Ze leert snel, kan zich zo bij Jeff aansluitenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:28 schreef greysbones het volgende:
Kim D kan helemaal niks
ze is echt dom
ze kan niet schrijven
ze kan niet rekenen
ze kan helemaal niks
Wanda
quote:
Net als Jeff en Wendyquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:30 schreef spapaars het volgende:
vrouwen als Wanda moet je er gewoon bij hebben.
Anders kunnen we wel stoppen met cossen.
Jaloers omdat anderen het in de nacht heel gezellig hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
kenzi heeft om kwart voor 5 gedouched
vind wanda ook weer belachelijk
Sterke speler,goed in alles.quote:
Nou ja het is maar de vraag of dat gezegd is, maar volgens Mexx omdat hij sterk in het spel isquote:
Wanda is erg goed in mensen de grond in stampenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:32 schreef pingu66 het volgende:
Wanda doet een Martintje:
" Kim D. Kan helemaal niks."
Echt wat een loeder is Wanda.
( Hoe grappig zou het zijn dat Wanda geëlimineerd wordt)
Wanda vindt nogal wat hé, als ze dat nu eens naar de politie brengt en ons er niet mee lastig valt doet ze nog eens wat nuttigsquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
kenzi heeft om kwart voor 5 gedouched
vind wanda ook weer belachelijk
Mexx verzint volgens mij net als Ruben een heleboelquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ja het is maar de vraag of dat gezegd is, maar volgens Mexx omdat hij sterk in het spel is
Ja ook.quote:
Jeffrey heeft gezegd dat hij gelooft dat Jerrold de winnaar zal worden van het programma omdat eigenlijk niemand een probleem met hem heeft. Daarom wil hij hem weg hebben.quote:
Leuk gedaan!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:32 schreef tonja het volgende:
Môgge
Ik heb een JAA liedje gedaan afgelopen weekend![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:32 schreef tonja het volgende:
Môgge
Ik heb een JAA liedje gedaan afgelopen weekend![]()
Lijkt de COS wel,of bedoelde je dat?quote:
Ze wil in de nest blijven....quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:39 schreef FreshFruit het volgende:
Het moet hier netter.
Nou kom uit je nest en ga opruimen trut.
Screenshot? 😇quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
Net of Sasha en Bern bij de burgerlijkestand zitten, nog ff 'n handtekening
en ze zijn in ondertrouw
In Juli, de kans is dan groot dat minstens 1 van de 2 al thuis zit.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:47 schreef mootie het volgende:
Bern is aan het sparen voor een verjaardagscadeau voor Sasha, in juli.
Het is een gave.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoi, hoe zie je dat ik online ben?
hahaha, zonder scheten liggen de darmen stil en kun je naar het ziekenhuis.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:49 schreef puzziepie het volgende:
Marciano laat nooit scheten WTF wat een kneus
Stalkeralarmquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja precies, ik erger me kapot aan Marcianoquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:51 schreef Verida het volgende:
[..]
hahaha, zonder scheten liggen de darmen stil en kun je naar het ziekenhuis.
Ik vind Marciano een van de ergste bewoners, kan echt helemaal niets sympathieks aan hem ontdekken.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies, ik erger me kapot aan Marciano
dat is dann Materialkackquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:51 schreef FreshFruit het volgende:
Scheten laten met diarree is niet echt slim.
Stalker?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Hij triggered bij mij ook iets waar ik heel allergisch voor ben : dominante mannen die anderen kleineren. Ik snap ook niet waarom Kim daar zo in meegaat.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind Marciano een van de ergste bewoners, kan echt helemaal niets sympathieks aan hem ontdekken.
Zo neerbuigend en manipulerend.
Voor zolang ze daar zitten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:52 schreef mootie het volgende:
Marciano heeft dus ingebonden, hij kan er mee leven.
Vreselijkquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor zolang ze daar zitten.
Want wie moet dan zijn ontbijtje maken, drankje brengen, zijn was doen en sneakers opfrissen, ende nachtelijke ontspanningen.
Dan google je even op blote billen enzquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:57 schreef mario390 het volgende:
en vor scanman is meer dann en week niks
Ja dom van mij iddquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:58 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben vor waskamer afschliessen![]()
Het is ook zijn ongeinteresseerde houding, de manier waarop hij als het ware minachtend kijkt als iemand anders lol heeft.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Hij triggered bij mij ook iets waar ik heel allergisch voor ben : dominante mannen die anderen kleineren. Ik snap ook niet waarom Kim daar zo in meegaat.
Jou dag is weer goed, het gaat over shitquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:58 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben vor waskamer afschliessen![]()
Eens!! Het is zijn hele houding plus gedrag en hoe hoe hij over vrouwen denktquote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is ook zijn ongeinteresseerde houding, de manier waarop hij als het ware minachtend kijkt als iemand anders lol heeft.
Alsof hij er ver boven verheven is.
Geen scheetjes laten dan.quote:
Plaats niets (meer) op Scanman.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:57 schreef mario390 het volgende:
en vor scanman is meer dann en week niks
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Plaats niets (meer) op Scanman.
Daar komen gasten reageren die je hier nooit ziet.
Ze bekijken het maar.
dann gaa ik in mijn topic plaatsen de vinden ze nietquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Plaats niets (meer) op Scanman.
Daar komen gasten reageren die je hier nooit ziet.
Ze bekijken het maar.
maar dat hoef je, denk ik, niet uitgebreid hier in de Cos te bespreken.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann gaa ik in mijn topic plaatsen de vinden ze niet
dan moet je naar Eunice , die heeft een zeep maar ze is nu buitenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:03 schreef claire3500 het volgende:
Rupert heeft wel humor hahaha. Zoe wil een vlek uit der jasje krijgen en zijn advies: bleek, bidden, hoop en naar starten HAHAHAHAHA
Ohh dat had ik even niet gehoord mijn stream moest ik opnieuw laden. Woow ja dat is zo naar van hem. Hij is soms grappig en soms zo vals.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet je naar Eunice , die heeft een zeep maar ze is nu buiten
die is mensen aan het brainwashen en manipuleren met haar Yoga
(niet zo aardig van hem)
Is 1 quote,en leuk gevonden van Mario.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:04 schreef Verida het volgende:
[..]
maar dat hoef je, denk ik, niet uitgebreid hier in de Cos te bespreken.
Ja maar ik weet het niet meerquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Babet aan het boksen met GJ trainen voor de bokswedstrijd.. al bekend wie tegen wie bokst?
Ja :-). Als ik het goed heb onthouden:quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Babet aan het boksen met GJ trainen voor de bokswedstrijd.. al bekend wie tegen wie bokst?
Maar hoeft niet in de Cosquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is 1 quote,en leuk gevonden van Mario.
Jij maakt er nu al quotes aan vuil.quote:
Hebben ze dat zelf zo gekozen? Of zijn ze door iemand zo ingedeeld?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:07 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja :-). Als ik het goed heb onthouden:
GJ tegen Ruben
Babette tegen Wendy
Djedi tegen Wanda
Jeffery tegen Jerrold?
Martin tegen Nadir
Rest weet ik even niet meer
Ah okquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:07 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja :-). Als ik het goed heb onthouden:
GJ tegen Ruben
Babette tegen Wendy
Djedi tegen Wanda
Jeffery tegen Jerrold?
Martin tegen Nadir
Rest weet ik even niet meer
Slapen in de eetkamer mag niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:09 schreef greysbones het volgende:
waarom zou je in vredesnaam gaan eten op je slaapkamer
ja ze doen het allemaal
Daar kan je roddelen zonder rekening te hoeven houden met ongewenste oren.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:09 schreef greysbones het volgende:
ja ze doen het allemaal
GJ mag winnen van RUbenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok
Hoop ik dat Ruben, Babet, Djedi, Jeff, Martin winnen
Ik ga het wel kijken, normaal hou ik niet van Boksen eigenlijk.. maar dit wil ik niet missenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hele boksen boeit me geen reet
Omdat je dan even op je eigen plekje bent. De enige eigen plek die je daar hebt.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:09 schreef greysbones het volgende:
ja ze doen het allemaal
Volgens mij een mix want sommigen wilden tegen elkaar zoals Djedi en Wanda. Maar weet niet zeker.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Hebben ze dat zelf zo gekozen? Of zijn ze door iemand zo ingedeeld?
boks trainersquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:12 schreef spapaars het volgende:
Isaac en Marciano hebben zich gebombardeerd tot fitness trainers?
Ja ik hoop wel dat GJ gaat winnen van Ruben.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok
Hoop ik dat Ruben, Babet, Djedi, Jeff, Martin winnen
Je kan ook buiten gaan zitten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat je dan even op je eigen plekje bent. De enige eigen plek die je daar hebt.
Mij ook niet...quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hele boksen boeit me geen reet
Nou, zou mij niet verbazen als blijkt dat ze nog nooit een boksschool vanbinnen hebben gezien.quote:
Ik ook ze is echt altijd in der element als ze dat doet.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:14 schreef greysbones het volgende:
ik zou ook wel een Yoga sessie van Eunice willen
waarom verbaast me dat nu niet...quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:12 schreef spapaars het volgende:
Isaac en Marciano hebben zich gebombardeerd tot fitness trainers?
Ja ik weet dat Marciano heeft ook geen ervaring erin, wel met taekwondo vertelde hijquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou, zou mij niet verbazen als blijkt dat ze nog nooit een boksschool vanbinnen hebben gezien.
goed ideequote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:14 schreef Ireth het volgende:
Zweven met eunice of meppen met GJ en Babs...
Ik ga boodschappen doen
Ik ga ook.quote:
Ik heb Marciano horen vertellen dat hij geen contactsport mag/doen ivm zijn pacemakerquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:15 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom verbaast me dat nu niet...
Vooral Marciano kan op deze manier mooi de hele boel commanderen en hoeft zelf niet aan de bak.
Want stel je voor dat zijn geweldige imago geschaad zou kunnen worden door een klap op zijn smoel
en zo hoeft hij zich verder ook niet moe te maken en moeten ze allemaal naar hem luisteren.
En voor Isaac geldt eigenlijk hetzelfde, niet mee hoeven doen, geen klappen oplopen en lekker de boel in de gaten houden.
Is ook. Zelfs rennen is te heftig voor hem heb ik hem horen zeggen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:23 schreef juul. het volgende:
Dit lijkt mij ook niet echt goed voor hem
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:28 schreef mario390 het volgende:
welke dag zijn de boodschappen gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
het zal allemaal wel, maar ik heb het gevoel dat hij het wel uitmelkt.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:29 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Is ook. Zelfs rennen is te heftig voor hem heb ik hem horen zeggen.
Ik vind hem ook erg in slachtofferrol.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:34 schreef Verida het volgende:
[..]
het zal allemaal wel, maar ik heb het gevoel dat hij het wel uitmelkt.
Dansen kon hij ook vrij lang achter elkaar.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:32 schreef Flory het volgende:
[..]ja maar in aflev.28 is selfs het dansen nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er mag nu wel wat komen ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:37 schreef claire3500 het volgende:
Febo kom op. Alarm af laten gaan en eliminatie opdracht.
Geen idee, kijk geen tv.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar in aflev.28 is selfs het dansen nog niet
Dat beweer ik ook niet en vind ook echt erg voor hem. Hij gaf zelf aan dat hij niet teveel mocht trainen van de dokter en dat doet ie alsnog. En ik begrijp ook wel dat hij niet wil stil zitten voor mij is hij wel erg selectief in wat hij wel of niet kan.. en gebruikt hij het soms als excuus.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:37 schreef FreshFruit het volgende:
Het is niet zomaar wat lieve mensen.
[ afbeelding ]
Point taken.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:39 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet en vind ook echt erg voor hem. Hij gaf zelf aan dat hij niet teveel mocht trainen van de dokter en dat doet ie alsnog. En ik begrijp ook wel dat hij niet wil stil zitten voor mij is hij wel erg selectief in wat hij wel of niet kan.. en gebruikt hij het soms als excuus.
Ik zeg nergens dat het zomaar iets is. Maar ik weet wel dat bijv. Daley Blind een topsportleven kan lijden met een ICD en er ook duidelijk gewoon hard mee kan rennen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:37 schreef FreshFruit het volgende:
Het is niet zomaar wat lieve mensen.
[ afbeelding ]
Wederom point taken.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het zomaar iets is. Maar ik weet wel dat bijv. Daley Blind een topsportleven kan lijden met een ICD en er ook duidelijk gewoon hard mee kan rennen.
Er zijn zat hartpatienten die juist gewoon moeten sporten en bewegen om hun conditie zo goed mogelijk te houden.
En mijn gevoel is dat Marciano het ernstiger laat lijken dan het is, en dat hij zich het gepamper wel makkelijk vindt.
Die doet wel mee in de gehele groep.quote:
Een dokter zal echt niet zo snel tegen een jonge, verder gezonde, vent zeggen dat hij niet teveel mag trainen. Want wat is dan teveel?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:39 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet en vind ook echt erg voor hem. Hij gaf zelf aan dat hij niet teveel mocht trainen van de dokter en dat doet ie alsnog. En ik begrijp ook wel dat hij niet wil stil zitten voor mij is hij wel erg selectief in wat hij wel of niet kan.. en gebruikt hij het soms als excuus.
Zijn woorden he :-). Was op de stream tussen hem en Ima volgens mij zelfs nog in laatste tv-uitzending.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Een dokter zal echt niet zo snel tegen een jonge, verder gezonde, vent zeggen dat hij niet teveel mag trainen. Want wat is dan teveel?
Sommige weten elkaars namen niet eens.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die doet wel mee in de gehele groep.
Je ziet nu dat er bewoners zijn die geen enkele contact meer met elkaar hebben.
ja eens, vind dat leuk om te zien. Even positviteit.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die doet wel mee in de gehele groep.
Je ziet nu dat er bewoners zijn die geen enkele contact meer met elkaar hebben.
en dat geloof ik dus nietquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:46 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Zijn woorden he :-). Was op de stream tussen hem en Ima volgens mij zelfs nog in laatste tv-uitzending.
Ja heel raar is dat zeg. Je leeft al bijna 2 maanden samenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sommige weten elkaars namen niet eens.
Nou, als ik het zo beluister is Esther wel bijzonder high maintenance.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:45 schreef claire3500 het volgende:
Ik vind wel heel erg heftig dat wanneer Esther een vraag stelt, dat ze helemaal word afgemaakt.
Ik snap dat echt niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:47 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja heel raar is dat zeg. Je leeft al bijna 2 maanden samen
Ik heb haar heel vriendelijk horen vragen aan Maddy: ik eet liever geen croissants zou ik 2 broodhammen mogen en misschien 2 eieren. Madeleine gaf meteen aan dat eieren niet kon maar dat ze broodhammen wel na zou vragen en toen liep ze naar de baas en die werd meteen bitchie.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, als ik het zo beluister is Esther wel bijzonder high maintenance.
Broodhammen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:49 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik heb haar heel vriendelijk horen vragen aan Maddy: ik eet liever geen croissants zou ik 2 broodhammen mogen en misschien 2 eieren. Madeleine gaf meteen aan dat eieren niet kon maar dat ze broodhammen wel na zou vragen en toen liep ze naar de baas en die werd meteen bitchie.
Maar er waren veel meer voorbeelden.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:49 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik heb haar heel vriendelijk horen vragen aan Maddy: ik eet liever geen croissants zou ik 2 broodhammen mogen en misschien 2 eieren. Madeleine gaf meteen aan dat eieren niet kon maar dat ze broodhammen wel na zou vragen en toen liep ze naar de baas en die werd meteen bitchie.
Of pap.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar er waren veel meer voorbeelden.
Ik vind trouwens wel een forse ruil, croissants tegen brood en eieren.
Als je geen croissantjes wil neem je maar een boterham.
Echt hequote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:51 schreef KoningWouter het volgende:
Jezus de hele ochtend al dat geroddel van WandaWat een afschuwelijk mens.
ja echt hequote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:45 schreef claire3500 het volgende:
Ik vind wel heel erg heftig dat wanneer Esther een vraag stelt, dat ze helemaal word afgemaakt.
Hard rennen of slaan op een lichaam is wel een verschilletjequote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het zomaar iets is. Maar ik weet wel dat bijv. Daley Blind een topsportleven kan lijden met een ICD en er ook duidelijk gewoon hard mee kan rennen.
Er zijn zat hartpatienten die juist gewoon moeten sporten en bewegen om hun conditie zo goed mogelijk te houden.
En mijn gevoel is dat Marciano het ernstiger laat lijken dan het is, en dat hij zich het gepamper wel makkelijk vindt.
Deze ga ik onthouden.Wil jij nog een broodham?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:53 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ahahahahahhaha sorry boterhammen!!!
Aan één stuk door, het houdt niet opquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:51 schreef KoningWouter het volgende:
Jezus de hele ochtend al dat geroddel van WandaWat een afschuwelijk mens.
kijk de boter ruzie wendy met esther pfffquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze ga ik onthouden.Wil jij nog een broodham?
niet mee gekregen en met je eens hoor. Ik vind alleen ze mag best wel wat. vragen :-). En hoe wanda haar meteen afmaakt vind ik naarquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar er waren veel meer voorbeelden.
Ik vind trouwens wel een forse ruil, croissants tegen brood en eieren.
Als je geen croissantjes wil neem je maar een boterham.
Ik vind ze beide niks.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:59 schreef claire3500 het volgende:
[..]
niet mee gekregen en met je eens hoor. Ik vind alleen ze mag best wel wat. vragen :-). En hoe wanda haar meteen afmaakt vind ik naar
hoe kann dat?, in lat. aflev. is nog niet de nieuwe managerquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze ga ik onthouden.Wil jij nog een broodham?
Die lopen achter Mario.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe kann dat?, in lat. aflev. is nog niet de nieuwe manager
Kan ik me ook voorstellen.quote:
Dat heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ik me ook voorstellen.
Er zijn nogal wat dingetjes geweest waar ze zich enorm als een klein kind heeft gedragen.Ze lijkt me geen prettig mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |